Skocz do zawartości

BOV do Subaru


lezo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 345
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

z opisu i wyglądu, całkiem całkiem. Aczkolwiek ja jednak jestem zwolennikiem HKS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, wiesz ze HKS ma siedzibę mniejszą od Twojej - taki większy garaż i paru małych zółtych ludzików ;-)

 

:shock: żartujesz :?: ale nie ważne jaką maja siedzibę, grunt jakie rzeczy robią :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co myslicie o tym: http://www.allegro.pl/ite...subaru_bov.html

 

Ja tam wolę produkty renomowanych firm - przynajmniej wiadomo co się ma. Myślę jednak,że używany kawior jest lepszy od nowego pasztetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolę produkty renomowanych firm - przynajmniej wiadomo co się ma.

Jak Azrael napisał wcześniej, firmy te są maleńkimi warsztatami. Czy uważasz,że Polaka nie stać na wyprodukowanie BOVa według wzorca firmy 3ój osobowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolę produkty renomowanych firm - przynajmniej wiadomo co się ma.

Jak Azrael napisał wcześniej, firmy te są maleńkimi warsztatami. Czy uważasz,że Polaka nie stać na wyprodukowanie BOVa według wzorca firmy 3ój osobowej?

 

Jak mówią "Polak potrafi" ale ja myślę że nie każdy (np.nadawany niedawno serial "Usterka" :oops: ).Polacy to zdolny naród ale dużo mamy cwaniaków którzy chcą tylko szybko zarobić wciskając ludziom chłam...Co do małych 3-osobowych firm to wystarczy że te 3 osoby to eksperci w swojej branży i nic więcej nie trzeba :smile: Jak ktoś się nie zna na tym co robi to i 100 osobowa brygada nic mu nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat ten BOV z linku STACHU jest kopią Forge - podobno dosyc wierną - jak dziala - nie wiem.

 

BTW jeszcze w garazu nie bylem

 

Znam juz 3 konkretne przypadki zakupu BOVa z tego konkretnego źródła i wszyscy sa zadowoleni, sprzęt spełnia wymagania.

W przyszlym miesiacu bede testowal- w tym wykończyła mnie nowa wiskoza :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wuy3902, kompletnie nie rozumiem na czym opierasz swoją teorię ale moim zdaniem to ona się kupy nie trzyma

 

Napisz, czego nie rozumisz to postaram sie wyjasnic. Napisz konkretnie co jest nie jasne.

 

Kompresory (rozne-odsrodkowe, osiowe) projektuje zawodowo. Co prawda do silnikow turbinowych, ale kompresor jest kompresor - fizyka sie nie zmienia. I zawory upustowe tez sie w nich stosuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radex, w mocnym aucie pomodyfikowanym tak jest prościej. Poza tym nie widzę ;-)

 

Az, z całym szacunkiem, ale we wszystkich mocnych turbodoładowanych autach jakie mogą nam przyjść szybko na myśl, a więc EVO, SI, Audi czy na moim antyku kończąc, a więc tam gdzie fabrycznie pomontowane są przepływki prościej jest, o ile seria nie wydala, zastąpić ją właśnie zaworem recyrkulacyjnym, a nie BOV. BOV jest tylko komplikacją układową, przynoszącą, co więcej, temu układowi niepoprawne dane o stanie pracy w chwili pryśnięcia ciśnieniem, którego brakuje, choć wedle wiedzy ECU powinno tam stale być. Jedynym argumentem jaki przemawia za BOV jest pssssssss, a więc lans. Tylko i wyłącznie, a niektórzy uznają nawet, że jest to także argument przeciw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radex, chyba się nie zrozumieliśmy. Dopóki jest MAF jest prościej wsadzić zawór recyrkulacyjny (chyba że jakoś tak mamy poprzerabiany dolot że nie ma tego gdzie wpiąć). Te najmocniejsze często nie mają MAF albo nie bardoz mają dolot przed turbina. Generalnie się zgadzamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...