kowal Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Jak nie upalasz to kup najtańsze klocki , miałem takie za 30 zł i po "mieście" nie widziałem różnicy , na Ułężu poddały się po 1 okrążeniu http://allegro.pl/4106037p91-klocki-hamulcowe-przod-nissan-300zx-3-0-i6175508529.html Tu masz fajne klocki oryginał Nissan , mogą być dobre i są tanie Edytowane 17 Maja 2016 przez kowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) No właśnie jest różnica, po pierwsze tanie klocki beda pyliły strasznie (mam białe felgi), po drugie jednak w awaryjnych sytuacjach gdy trzeba wyhamować ze 140 km/h 3-4 razy tańszy klocek nie bedzie skuteczny w takiej sytuacji. Na pierwszy montaż w Subaru co montuja? Edytowane 17 Maja 2016 przez markos007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Kowal, tak przy okazji czy klocki do Gt i wrx /bug i blob/ to to samo?. Bo u mnie w gt blacha oryginalnego klocka ma taki mały wypust na środku dłuższego boku a w forku /ale hamulce wrx/ bez tego wypustu. Te z wypustem pewnie nie podejdą do wrx. Np. W tej aucji ,co podałeś to wg gościa pasują do GC i GD od 1.6 do 20 turbo i jeszcze sti bug/bo on tam mocami też operuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Kowal, tak przy okazji czy klocki do Gt i wrx /bug i blob/ to to samo?. Tak pod warunkiem że jest zacisk 4tłoczkowy . Np. W tej aucji ,co podałeś to wg gościa pasują do GC i GD od 1.6 do 20 turbo i jeszcze sti bug/bo on tam mocami też operuje. Sprzedawcy piszą czasem głupoty , nie zawsze pokrywa się z prawdą No właśnie jest różnica, po pierwsze tanie klocki beda pyliły strasznie (mam białe felgi) Właśnie te tanie wcale nie pyliły Na pierwszy montaż w Subaru co montuja? Remsa , ale pewny nie jestem jednak w awaryjnych sytuacjach gdy trzeba wyhamować ze 140 km/h 3-4 razy tańszy klocek nie bedzie skuteczny w takiej sytuacji. Racja , mogą nie dać rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 A co powiesz o tym wypuście, co opisuję wyżej? Mają go moje oryginały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Masz może foto tego wypustu , bo nie mogę skojarzyć o jaki chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 No właśnie jest różnica, po pierwsze tanie klocki beda pyliły strasznie (mam białe felgi) Jak Ci zależy na czystych białych felgach to kup jak najtańsze klocki nie pylą te co nie hamują Białe felgi na RC5+ to godzina szorowania po ostrym hamowaniu hehe Białe felgi na OMP R&S to pół godziny mycia po ostrym hamowaniu Białe felgi na jakimś TRW czy czymś podobnym - hamujesz i hamujesz, znaczy spowalniasz, a one czyste Podsumowując. Tanie klocki nie dość, że najtańsze to jeszcze nie pylą, nie piszczą, nie buczą no tylko nie hamują 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Tyle plusów dodatnich i tylko jeden plus ujemny. Wybór jest oczywisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Nie zgadzam się. Tani klocek nie hamuje ale będzie pylil. Są z kiepskiej mieszanki która się szybko zużywa. Nie będą piszczec i nadmiernie zużywać tarcz. Ja do cywilnej szybkiej jazdy biorę markowe miękkie bo wolę wymienić klocki niż tarcze. Wysłane z 1+2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 nie wiem tylko jak z klockami, czy ATE do tych tarcz Brembo dadzą radę? z modeli nie "sportowych" jest to chyba najdroższa propozycja, a jakoś nie mogę się przekonać do opcji typu OMP bo jednak głównie jeżdżę po mieście, mało poza trasą i upalać aż tak bardzo auta nie zamierzam bo w N/A nie ma co upalać Ja zamontowałem taki zestaw nowe tarcze brembo te jakieś tam powlekane malowane mniejsza o to i do tego klocki ATE i jak na razie jestem zadowolony ale coś więcej powiem dopiero za 2 tyg jak dopasuje się zestaw po przejechaniu 300 km bo na razie delikatnie hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) @@kowal, takie wypusty http://www.tomson.com.pl/pol_pl_Klocki-hamulcowe-Cosworth-CFS3003-Streetmaster-Subaru-Impreza-GT-WRX-Nissan-Skyline-R32-R34-przod--2664_2.jpg może tylko wewnetrzne /zewnętrzne klocki to mają , bo nie pamiętam. Edytowane 18 Maja 2016 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Wypusty służą do zamontowania blaszek które informują o kończących się klockach Kiedyś w klockach OMP miałem 4 szt z blaszkami , a raz 2 klocki miały blaszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 No dobra. Ale czy wypusty nie przeszkadzają tak w GT jak i w wrx new ege? Przy okazji jak wklejsz obrazki w takim widoku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Nie nie przeszkadzającą , możesz klocek z wypustkami założyć od środka zacisku lub na zewnątrz Instrukcja wklejania obrazka W gogle grafika szukasz co interesuje , klikasz na obrazek potem prawy klawisz myszki i kopiuj obrazek w poście klikasz prawy klawisz i wklejasz Gotowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Dzień dobry ! Czy macie Panowie jakieś doświadczenia z tarczami Dokuji ? http://dokuji.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 mógłby ktoś dla pewności potwierdzić czy na pewno taka tarcza podchodzi pod dwutłoczek do Hawka N/A 2.0 po większe jarzma (na tarcze 294 mm) bo chce zamawiać? http://allegro.pl/brembo-tarcze-przod-impreza-gr-gh-gd-gd-gc-294mm-i6137185796.html plus takie klocki http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-ate-przod-subaru-impreza-gd-gg-i6215010603.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Muszę dopytać się bardziej doświadczonych użytkowników lub forumowych upalaczy. Wczoraj w nocy, wracając od znajomego, musiałem kilkukrotnie ostro zahamować z dużej prędkości - innymi słowy od świateł do świateł. Taka sytuacja była, dwa BMW i moje auto, noc, puste ulice... Po 6 czy 7 hamowaniu wydajność układu hamulcowego wyraźnie spadła - pedał w podłogę a auto zamiast hamować zwalniało. Pytanie 1: co się stało? -zgrzały się tarcze/klocki -zgrzał się płyn -spuchły przewody Pytanie 2: jak to rozwiązać? -lepsze klocki (obecnie badziewne TRW, układ czterotłoczek niedawno przeserwisowany) -lepszy płyn -oplot Będę wdzięczny za porady bo jeżdżę generalnie spokojnie i nie mam takich doświadczeń. Dodam tylko, że przednie koła Z4 dymiły.. Edytowane 4 Czerwca 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 jaki płyn masz zalany? jakie tarcze? ile to wszystko ma przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Dzień dobry ! Czy macie Panowie jakieś doświadczenia z tarczami Dokuji ? http://dokuji.pl/ mam doswiadczenie z tarczami blueprint ( w podobnym budzecie)- z czystym sumieniem moge polecic. W civicu dzielnie zniosly prawie 3 komplety hawkow hps bez zadnych bic itp a lekko nie mialy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Po 6 czy 7 hamowaniu wydajność układu hamulcowego wyraźnie spadła - pedał w podłogę a auto zamiast hamować zwalniało. Ewidentnie zagotowany płyn hamulcowy. Pytanie 1: co się stało? -zgrzały się tarcze/klocki -zgrzał się płyn -spuchły przewody Zagrzało się wszystko i zagotowało płyn hamulcowy. Pytanie 2: jak to rozwiązać? -lepsze klocki (obecnie badziewne TRW, układ czterotłoczek niedawno przeserwisowany) -lepszy płyn -oplot Zdecydowanie lepszy płyn,inne rozwiązania będą kilkakrotnie droższe. Będę wdzięczny za porady bo jeżdżę generalnie spokojnie Na dodatek chyba raczej zbędne. Edytowane 4 Czerwca 2016 przez cybel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Jaki płyn nie pamiętam, zmieniam wszystko wg. standardowych interwałów. Serwis układu co 10 kkm. Tarcze jeszcze po poprzednim właścicielu, więc nie wiem jakie, ale jestem przekonany, że nie byle co. Teraz mnie czeka przegląd przy 210 kkm, zmienię więc płyn. Jaki płyn polecacie lepszy niż standard? Mam nadzieję, że to pomoże. Rozczarowujący jest fakt takiego zjawiska w czterotłoczku. Edytowane 4 Czerwca 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ja u siebie mam Motul Brake Fluid DOT 5.1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 takie zjawisko jest możliwe nawet w złotym brembo... a dobry płyn? ate typ 200, ferodo super formula, motul rbf660. ale takie płyny zmienia się często... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Jak często? Co jest dobrym kompromisem cena/jakość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 różnie mówią, niektórzy zmieniają co rok, inni razem z olejem, ale generalnie po zagotowaniu taki płyn traci właściwości. tanie to to nie jest, na allegro np rbf660 kosztuje jakieś 50 zł za 0,5 l - a przy wymianie na taki płyn trzeba przepłukać układ. ate jest sporo tańszy, i myślę, że to bym zalał i wymieniał co rok. niecałe 40 zł za litr to nie jest straszna cena, szczególnie że mówimy tu o bezpieczeństwie jazdy(pomijam fakt, że taka jazda po mieście to niezłe przegięcie). ALE, jeśli znowu zdarzy Ci się zagotować płyn, to wtedy trzeba wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się