mdt-wlkp Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 to w takim razie zaoszczedzone w ten sposób pieniądze przeznaczyłbym na jakchiś fajny zestaw na przodzie ale w tej kwestii, albo poczytaj (a jest co) albo czekaj na odpowiedź bardziej doświadczonych użytkowników. Ja w każdym bądź razie "do zwyczajnej, codziennej jazdy" nie przesadzałbym z bardzo wysilonymi zestawami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 to w takim razie zaoszczedzone w ten sposób pieniądze przeznaczyłbym na jakchiś fajny zestaw na przodzie ale w tej kwestii, albo poczytaj (a jest co) albo czekaj na odpowiedź bardziej doświadczonych użytkowników. Ja w każdym bądź razie "do zwyczajnej, codziennej jazdy" nie przesadzałbym z bardzo wysilonymi zestawami. i przesadzać zamiaru nie mam - jednak jak wiadomo tarcza tarczy nierówna, o klockach można to samo powiedzieć, zmieniać średnicy tarcz, czy jarzma etc... nie zamierzam - jednak chciałbym wybrać zestaw oferujący najlepsze możliwości w stosunku do serii. Póki co szukam przewodów hamulcowych w stalowym oplocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) Póki co szukam przewodów hamulcowych w stalowym oplocie Polecam odwiedziny w tym wątku: http://www.forum.sub...wody-w-oplocie/ Na "starym" forum była w nim ankieta. Jej wyniki, jak pamiętam, były na poziomie 25-30% dla "strzeliły" względem reszty "jeszcze nie". Edytowane 21 Listopada 2012 przez jpol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Polecam odwiedziny w tym wątku: http://www.forum.sub...wody-w-oplocie/ Na "starym" forum była w nim ankieta. Jej wyniki, jak pamiętam, były na poziomie 25-30% dla "strzeliły" względem reszty "jeszcze nie". Dzięki - ciekawy wątek - większość komentujących potwierdza że "strzeliły" z powodu nieprawidłowego montażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 większość komentujących potwierdza że "strzeliły" z powodu nieprawidłowego montażu Co też jest istotną informacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Potrzebuje informacji na temat gładkich tarcz Ferrodo do STI . Miałyby hamować z oemowymi klockami Brembo. Warto ? Jakieś opinie bardzo mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 a nie odwrotnie? polecam TRW - są zabezpieczone antykorozyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Co odwrotnie? Pokrzywiły mi się EBC i muszę je wymienić, bo mi się buda rozwali przy hamowaniu. Carfit proponuje mi tarcze Ferrodo lub tarcze Brembo.Nie wiem nic o tych pierwszych, dlatego pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Potrzebuje średnicy tłoczków z zacisków WRX EU czyli 4 tłoki przód i 2 tłoki tył. Muszę kupić reperaturki do nich. Chyba że ktoś zna nr części zamiennika bądź oryginału? Edytowane 27 Listopada 2012 przez ADK90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 w aso nawet nie drogie ustrojstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Tylko do ASO mam duży kawałek. Chodziło mi o hurtownie motoryzacyjne typu inter cars itp tylko potrzebują średnic tłoczków a tych na chwilę obecną podać nie mogę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Muszę kupić reperaturki 4 tłoki przód http://www.subarak.c...-wrx-przod.html 3 tłoki tył http://www.subarak.c...gt-wrx-tyl.html (ooo, przepraszam, to 2 tłoczek ;-) ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 ADK90 powiedział: 3 tłoki tył Cholera na szybkosci pisane Oczywiscie 2 tłoki. @@piter, wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 a tam napiszę, ferodo DSP+ tarcze brembo po 65kkm klocków została 1/3 na tarczach są widoczne obie kropki zużycia tarczy. Hamulec jest używany. Generalnie zrobiony przebieg w mieście. Ferodo premier tyl skończyły się po 45kkm również na tarczach brembo. Całość była założona w komplecie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoink Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) Witam. Po 2 h przeglądania jednak zapytam... Zmieniał ktoś OEM-owe przednie tarcze w sti 2008< ( a właściwie sedan 2011) na jakieś inne? Nie wiem na co się zdecydować. Przewody z oplotem, RBF660, klocki DS2500 - jestem z nich zadowolony (oprócz odgłosów) i chyba w tej kwestii nie będę kombinował. Zastosowanie: jazda codzienna, raczej zwinna niż wolna . Czasami jakieś lepsze przyspieszanko lub upalanko. Cena nie jest najważniejszym kryterium. Z tyłu są tarcze seryjne i DS2500 Edytowane 28 Listopada 2012 przez yoink Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Czy ktoś ma założone w swoim aucie tarcze Ferrodo ? Jakieś opinie ? Waham się między wyborem tarcz Ferrodo lub Brembo i potrzebuje w tym temacie pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGS Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 O Ferrodo nic nie wiem. Miesiąc temu wywaliłem oryginalne tarcze i klocki Ferrodo (ale jakieś słabsze). Założyłem gładkie Brembo + Ferrodo DS2500 - jest duuuuużo lepiej - koszt akceptowalny 450+700 (oczywiście przód). Jeszcze zbyt mały przebieg by wypowiadać się o trwałości ale skuteczność jest akceptowalna vs koszty. Czasem trochę "popiskują" z naciskiem na czasem więc nie jest to irytujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Na przod lepiej zalozyc glatkie tarcze niz nacinace do Wrxa do cywilnej jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGS Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Sądzę że lepiej nacinane. Jednak co cywilnej jazdy wystarczą gładkie (może inaczej - mi wystarczają). Gładka rozsądna tarcza to ok 200-250pln/szt - nacinana to zapewne x2 lub 3 i w górę. Jak się domyślam to 70-80% "roboty" to dobry klocek bo nawet z najlepszą tarczą słaby klocek nic nie da - i to są moje subiektywne obserwacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Na przod lepiej zalozyc glatkie tarcze niz nacinace do Wrxa do cywilnej jazdy? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 To co polecacie? Z tylu wraz z zacgiskami kupilem tarcze nacinane tylko nie wiem z czego i z dobrym klockiem. Ale przod wazniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 eddy kiedyś napisał, że ktoś mądry wytłumaczył, że tył też jest ważny. ja mam fxt po modach czyli setup hamulcowy 4pot i 2 pot z wrx z balansem 68%/32% i nawet na seryjnych klockach auto lepiej hamowało i nawet zużyło tylne klocki i tarcze, gdzie seryjny tył nie był specjalnie zmęczony po 100kkm ja zdecydowane polecam taki setup plus gładka tarcza plus RC5+ teraz to w ogóle mam ślicznie bo tarcze kotwiczne z wrx przełożyłem i jest super miodzio, do tego przód trw tarcza zabezpieczona antykorozyjnie, tak jak tył z wrx plus klocki RC5+ gdyby tak fxt miało seryjnie było by perfect. Wchodzą 16" i dobrze to hamuje. RC5+ mam na przodzie i na tyle. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Znalazłem taką informację odnośnie nacinanych i nawiercanych tarcz, pylenia klocków (poduszka gazowa): http://fsae.com/eve/...8/m/97510003641 You still learn about those gases at university or somewhere else but the fact is that they disappeared nearly completely within the last decade after the sintermetallic technique was introduced....................................... The grooves in the rotor are now mostly used to increase the number of "leading edges" on the rotor. ...................................... I was told by engineers at Performance Friction and AP Racing that increased numbers of leading edges do help to increase initial bite on the pads but don't do much past that. wypowiedź osoby z Uniwersytetu z Darmstad, która była członkiem ekipy Formula Student/SAE Ewentualnie jeśli to nie prawda, to może ktoś z ekspertów (ferodo, komancz, itd) może sprostować te informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 tak, ale to przy bardzo mocnym użytkowaniu heblunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Chłopaki, krótka piłka - czy klocki sprzedawane w tym temacie: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57937-s-klocki-hamulcowe-pasujace-do-forestera-xt-my06/# Są klockami do PRZEDNICH hamulców DWUTŁOCZKOWYCH na tarczę 277mm? Z tego: http://www.metelli.com/en/dettaglio.php?c=22-0413-0&cm=22-0413-0&ds=Pastiglie%20Freno&nm=Brake%20Pads Wynika mi że tak, ale znajomy powiedział, że to jakieś dziwne, i raczej na tył - i jestem w kropce, a cena fajna, przydały by mi się... bo właśnie od hatifnata dostałem śliczne zaciski 277mm dwutłoczkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się