Skocz do zawartości

kociou

Użytkownik
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kociou w dniu 23 Września 2012

Użytkownicy przyznają kociou punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback LL Bean H6 MY05 US

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kociou

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. Ja mam US 2005 i mam kierunki w lusterkach
  2. I taki właśnie mam plan
  3. No tak - koniec klocków jest bardzo prawdopodobny. Jadę na dniach na wymianę opon to jeszcze przy okazji klocki się zrobi... Dzięki za pomoc
  4. Witam Szanowni - przy ostrzejszym przyhamowaniu zapala mi się na desce rozdzielczej czerwona kontrolka "break" - spotkał się ktoś z czymś podobnym?
  5. kociou

    Radio Outback

    No mi się naprawdę trafiła niezła okazja na którą polowałem przez ok 4 miesiące
  6. kociou

    Radio Outback

    moje nowe radio na allegro kosztowało 180pln
  7. kociou

    Radio Outback

    Aux mi nie działa bo... go nie zrobiłem (nie mam oryginalnej wiązki pod aux, potrzebna jest do tego specjalne gniazdo z izolowanym elektrycznie przełącznikiem które kosztuje... 1.2PLN planuję je kupić ale zabieram się za to od 8 miesięcy ) Klima dwustrefowa ma gałki w które są wbudowane dwa przyciski (jak na załączonym zdjęciu - to akurat wersja US, ale EU wygląda identycznie). Temperatura jest w F (gdzieś wyczytałem że aby było w C należałoby zmienić licznik na EU - ale nie sprawdzałem tego). z wtyczkami roboty nie jest dużo, ja potrzebowałem przejściówki subaru->iso (albo odwrotnie - nie pamiętam) i zestawu takich kabelków z pinami (jak na drugim zdjęciu) plus oczywiście lutownica i opaski termokurczliwe, nowe radio dostałem razem z wtyczkami więc zrobiłem po prostu przejściówkę - z jednej strony wtyczki od nowego radia, z drugiej dałem gniazdo subaru plus piny żeńskie w które wetknąłem wtyczki z oryginalnej instalacji - całość na 4h roboty (raz się pomyliłem i musiałem wszystko przelutowywać - ale to już inna historia) przejściówke można kupić w stanach http://legacygt.com/forums/showpost.php?p=2469279&postcount=3 - tu masz schematy, gdzieś tam jest też link do kolesia który to sprzedaje o - tu link do postu w którym podałem właściwe linki: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61923-wymiana-radia-kodowanie/?p=1963933
  8. kociou

    Radio Outback

    Ja zamontowałem u siebie w OBK MY05 US radio z wersji europejskiej, wymagało to drobnej rzeźby z wtyczkami (rzeczywiście się różnią) jednak nie było to jakoś specjalnie skomplikowane. Musisz tylko zorganizować sobie radio z dwustrefowym panelem klimatyzacji - jeśłi wrzucisz jednostrefową to nie będzie działało sterowanie nawiewami. u góry radio US, na dole EU
  9. kociou

    Piasty tył Outback US

    sprawdź na xbike.pl - mają (zazwyczaj) od ręki, oryginały w dobrych (zazwyczaj) cenach w aso (przynajmniej w moim przypadku) trzeba było czekać i było trochę drożej
  10. kociou

    Audio w subaru

    panel sterowania klimą w radiu EU (kenwood) jest całkowicie oddzielony od radia i niewykluczone że można go przełożyć. Większy problem będziesz miał z przyciskiem awaryjnych - on sie zwyczajnie po lewej stronie nie za bardzo chce mieścić i trzeba rzeźbić (ale się da..)
  11. Więc tak - operacja zakończona pełnym sukcesem. Trzeba było tylko dorobić 3 przewody i gra aż miło
  12. Mi się zmiany dziś nie udało zrobić. Mój Obk jest w wersji US i niestety nie wszystkie wtyczki pasowały - konkretnie nie pasowała wtyczka od sterowania z kierownicy oraz nie działał panel sterowania klimą (mimo iż wtyczka pasowała) - ale nawet na pierwszy rzut oka kable były inaczej podłączone niż w wersji EU (na wszelki wypadek zachowałem sobie oryginalne wtyczki EU razem z kawałkami wiązki) powyżej tył radia EU (kenwood) powyżej tył radia US Jeśli chodzi o sterowanie z kierownicy to sobie poradzę - mam schematy, natomiast do panelu klimy nic nie znalazłem więc postanowiłem zdemontować radio US i spróbować przełożyć z niego panel sterowania nawiewami (wraz z gniazdem) po rozebraniu radia EU okazało się że panel kilmy nie stanowi integralnej części z resztę elektroniki więc jest nadzieja dla dociekliwych kilka linków: http://ae64.com/Lega..._Transplant.htm http://forums.nasioc...033&postcount=4 hmmm, może jednak obejdzie się bez przekładania steriwania klimą: http://legacygt.com/forums/showthread.php/official-dual-hvac-double-din-jdm-kit-thread-113589.html?amp;t=113589
  13. Hmmm... z dokumentacji SSM wynika że procedura kodowania radia była stosowana jedynie w UK, z opisu nie wynika jednak czy jest dostępna jedynie w modelach na tamten rynek czy w każdym, jutro się przekonam... W załączniku zrzuty z dokumentacji obsługi...
  14. ja to bedę robił własnie kupiłem poliftowe radio i czekam na dostawę... a potem się zobaczy
  15. Witam dziś podczas jazdy w śniegu pod górę zaczęła migać mi CEL oraz pokazał się na desce pomarańczowy napis ABS. sprawdzenie błędów pokazało błąd p0500 Vehicle Speed Sensor - błąd odczytałem za pomocą Torque (póki co mam kawałek do mechanika), auto wydaje się jeździć normalnie, nie działa ABS i tempomat... po ponownym odpaleniu CEL świeci ciągłym światłem, napis ABS już nie... Ktoś się z czymś podobnym spotkał? No dobra, usunąłem błąd SSMem i póki co nie pokazuje się ponownie. Zobaczymy jak po dłuższej trasie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...