piter Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 .... tradycyjny polecany zestaw to gładkie brembo .... Te gładkie Brembo to ma nr katalogowy 09.9077.10 ? chyba tak, tak wychodzi z kilku e-sklepów, że 09.9077.10 pasują do wrx na przód ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 O proszę, ja nie wiedziałem, ale za to piter był na posterunku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 O proszę, ja nie wiedziałem, ale za to piter był na posterunku :wink: google pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 O proszę, ja nie wiedziałem, ale za to piter był na posterunku :wink: google pomogło Ile pytań pozostałoby bez odpowiedzi, gdyby nie stary wujek google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Czy Hawk HP+ to jakaś tańsza wersja HPS ? Bo znalazłem takie ceny, że chyba wezmę na handel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 ktos jezdzil na ENDLESS RCP066SSS?? jakies opinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Czy Hawk HP+ to jakaś tańsza wersja HPS ? Bo znalazłem takie ceny, że chyba wezmę na handel. HP+ są droższe od HPS i jedne nie są wersją drugich to inny produkt , choć oba na bazie tego samego składu mieszanki ferro-carbon. HP+ sa w zależności od modelu droższe od 10-25% od HPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ember Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Panowie - pacjent Impreza GT MY99 - czterotloczki z przodu, typowo weekendowy fun car, ale jakos przesadnie eksploatowany nie bedzie, sporadyczne track daye (max 2-3 / sezon - ale pewnikiem skonczy sie na jednym lub wcale ). Klocki jakie wybralem to Hawk Performance HPS. Czy gladkie tarcze Brembo 09.9077.10 nie beda sie przesadnie giac? Moze gladkie zimmermanny 530 2458 00? Jaka ewentualnie alternatywna w ludzkich pieniadzach? Wiercone zimmermanny (ZIMMERMANN SPORT 530 2458 50) zbieraja zdaje sie duzo gorsze recenzje wiec odpuscilem. Slusznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Więc Pytanie: jakie klocki i tarcze do legacy IV do latania głównie po ekspresówkach? Wymagania to dobra praca drogowa, brak pisków, pylenia, długi bezproblemowy okres eksplatacji. Ewentualnie odrobina szaleństwa na dynamiczne miasto. Jeśli OEM to jaki jest jego koszt? Zakładam że duży więc inne propozycje mile widziane. Dzięki za podpowiedzi. Ponawiam pytanie .... Obecnie mam RoadHouse (2.5 NA, tarcze 277mm) , ale strasznie pylą i słabo hamują, po 16 tyś km skończyły się.. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 blade, zmień zacisk na taki pod tarczę 294mm lub większą. Na 277mm nie powalczysz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 blade, zmień zacisk na taki pod tarczę 294mm lub większą. Na 277mm nie powalczysz :roll: +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Panowie - pacjent Impreza GT MY99 - czterotloczki z przodu, typowo weekendowy fun car, ale jakos przesadnie eksploatowany nie bedzie, sporadyczne track daye (max 2-3 / sezon - ale pewnikiem skonczy sie na jednym lub wcale ).Klocki jakie wybralem to Hawk Performance HPS. Czy gladkie tarcze Brembo 09.9077.10 nie beda sie przesadnie giac? Moze gladkie zimmermanny 530 2458 00? Jaka ewentualnie alternatywna w ludzkich pieniadzach? Wiercone zimmermanny (ZIMMERMANN SPORT 530 2458 50) zbieraja zdaje sie duzo gorsze recenzje wiec odpuscilem. Slusznie? Też miałem zagwozdkę jakie tarcze wybrać i stanęło na tym że do WRX`a włożyłem Brembo gładkie + EBC Red Stuff i jestem z tego zestawu bardzo zadowolony. Zastanawiam się jeszcze nad wymianą płynu hamulcowego i wężyków na oplot stalowy, ale to w przyszłości ;-) Także i u Ciebie powinny one podołać. No chyba że będziesz ostro katował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ember Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Dzieki, w pokoju czekaja juz gladkie Zimmermanny, Hawki HPS i Motul 5.1 Przewody Goodridge juz na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Przewody Goodridge juz na aucie to sprawdź, czy masz strawny awaryjny...niestety. Słyszałem w swoim środowisku o 3 awariach. Zawsze pękały na krućcu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 A o HEL'u są jakieś negatywne opinie? Oczywiście nie biorąc pod uwagę przetarć z powodu błędnego montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eufra Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Hel jest chyba najlepszy z całego towarzystwa. Ember: ile dałeś za gładkie zimmermany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dzieki, w pokoju czekaja juz gladkie Zimmermanny, Hawki HPS i Motul 5.1Przewody Goodridge juz na aucie viewtopic.php?f=26&t=147070 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ember Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Heh, moje sa na aucie juz jakis czas (szczerze nie wiem jak dlugo - kupilem GTka razem z nimi) i poki co wygladaja jak najbardziej ok. Ember: ile dałeś za gładkie zimmermany? PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceready Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Też ostatnio założyłem gładkie zimermanny + ds2500, jak na razie zrobiłem 200 km i zero problemów, wczoraj zaczęły lekko popiskiwać przy V ok 5-10km/h. Zobaczymy jak się zachowają przy ostrzejszej jeździe już po dotarciu. Tarcze kupiłem od kolegi Ferodo - Polecam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eufra Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ja też mam Hela kupionego na allegro z metką pizzacośtam i działają prawidłowo. Nie wiem czy między producentami przewodów w oplocie jest duża różnica. Z tego co czytałem, to nie można brać teflonowych z tych z końcówkami z aluminium lub zwykłej (nie nierdzewki) stali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Też ostatnio założyłem gładkie zimermanny + ds2500, jak na razie zrobiłem 200 km i zero problemów, wczoraj zaczęły lekko popiskiwać przy V ok 5-10km/h. Zobaczymy jak się zachowają przy ostrzejszej jeździe już po dotarciu. Tarcze kupiłem od kolegi Ferodo - Polecam:) Miałem to samo w moim Negro - minus lekki, że trzeba lekko "podgrzać" DS2500 żeby skutecznie hamowało :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eufra Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 DS2500 nie trzeba podgrzewać. W zawodach to klocek do używania "na mokro" więc musi działać od zera. Piszczą, znaczy przypalone. Wierzchnia część zeszklona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Eufra, "musi" to dobre marketingowe określenie - co innego subiektywne odczucie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 DS2500 nie trzeba podgrzewać. W zawodach to klocek do używania "na mokro" więc musi działać od zera. Piszczą, znaczy przypalone. Wierzchnia część zeszklona. trzeba podgrzewać ale np RC5+ Carbone Lorraine nie trzeba podgrzewać, działaja w całej skali temperatur tak samo. Z resztą RC6 tez nie trzeba podgrzewać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eufra Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Andremil: no nie mogę się z Tobą zgodzić Kiedyś bawiłem się (zawodowo) w takie rzeczy. DS2500 na zimno ma współczynnik tarcia 0,446. Uśredniony opisujący całą mieszankę 0,423. Wniosek z tego taki, że na zimno pracują przez chwile lepiej niż jak się rozgrzeją. Dopiero przy 3 serii hamowania (czyli przy przegrzaniu, ale nie spaleniu) współczynnik spada do 0,392 i jest to najniższy osiągnięty współczynnik tarcia jaki może zaoferować DS2500. DS2500 nie trzeba podgrzewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się