Andrzej Koper Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Passata kupisz na firmę albo grupę zawodową z rabatem ok 12%.(10% jest oficjalnie i jeszcze coś tam dorzucą)Co da Ci cenę 155tys. na "forum Subaru" podobno dorzucą 5%....więc wyjdzie mniej niż < 155.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja bym dla @madoxa zaoferował -30% a i tak nie kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja bym dla @madoxa zaoferował -30% a i tak nie kupi No bo ile można mieć samochodów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) 10% w Volkswagenie to oficjalny i dostępny w każdym salonie rabat na firmę i kilka grup zawodowych Jeeeeeny ,czym ja jeżdżę i komu ja to sprzedam http://www.nie-ASO.pl/chiptuning-lodz-subaru-legacy-20-diesel-boxer-profesjonalny-chip-tuning-na-gwarancji Działa ten link?Przeczytajcie koniecznie,nawet jak widać firmy tuningowe doradzają wpłynięcie na dział badawczo rozwojowy Subaru z tym dieslem.Nie da się nawet tego stuningować bezpiecznie Edytowane 29 Marca 2015 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Nie ma bezpiecznego tuningu. Jak podniesiesz moc, tracisz homologację i w razie wypadku z twojej winy ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Nie chodzi o to ,tylko o to: "Ostatnimi czasy spotykamy się wielokrotnie z używanymi samochodami Subaru z silnikami 2.0 Diesel, z przebiegami ok 30-70 tyś km w których klienci chcieliby wykonać zwięszenie mocy, jednakże ich seryjnie niska sprawność wyklucza dokonanie takiego zabiegu. To co łączy te samochody to były po aktualizacji oprogramowania w serwisie, bardzo duże opóznienie działania turbosprężarki w zakresie 1400-2100 obrotów, mniejsza moc i moment ok 10-15 KM i 20-35 Nm, bardzo niska Lambda (współczynnik analizy spalin, mieszanki paliwo-powietrznej) sięgająca nawet 0,89 w zakresie do 2000 obrotów. Dla informacji taki współczynnik AFR powoduje, że w samochodzie bez filtra DPF widać konkretne zadymienie z wydechu. Natomiast w samochodach z filtrem DPF ... i użytkownikami którzy często poruszają się w trybie miejskim częstsze zapychanie się filtra DPF wraz. z wzrostem stanu oleju silnikowego. Ponadto w układzie wtryskowym odnotowaliśmy zbyt dużą pulsację (klekotacie silnika w ok 3000 obrotów i więcej) który przy dłuższym użytkowaniu może powodować uszkodzenie nawet układu korobowo-tłokowego. Do tego układ kolektora ssącego wielokrotnie jest mocno zanieczyszczony mazią olejowo-pyłową co powoduje np: zaklejenie czujnika Map sensor takim nagarem i jego mało poprawne działanie. Dlatego apelujemy do użytkowników tych samochodów którzy odnotowują podobne objawy w swoich samochodach od szybkie zwrócenie się do ASO Subaru celem usunięcia usterek. Apelujemy także do serwisów Subaru aby skrupulatnie przyglądali się pracy tych silników i poprzez importera wpłynęli na dział rozwojowo-produkcyjny Subaru celem usunięcia tego zjawiska. Jeżeli mają Państwo więcej pytań prosimy o kontakt z naszym kolegą z zespołu który wyjaśni szczegóły" Edytowane 29 Marca 2015 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Nie ma bezpiecznego tuningu (...) jest, tylko (niestety?) nie w Subaru... http://www.polestar.com/intl/products/model-overview/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Działa ten link?Przeczytajcie koniecznie,nawet jak widać firmy tuningowe doradzają wpłynięcie na dział badawczo rozwojowy Subaru z tym dieslem to stary temat.........martwią sie o dpf i drgania w TWOIM silniku ...ale zadzwoń to pomogą , prawie darmo... ...Madox uważam , że powinieneś zadzwonić a potem nam opowiesz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 To WASZ silnik ,do tego do d... Wasz w sensie Subaru. Czyli,że martwią się bezpodstawnie ,bo w tym silniku nigdy nie było dotąd problemów z układem korbowo-tłokowym? I np moc też mam deklarowaną,a nie 10-15KM mniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 jak kupisz to już jest TWÓJ silnik co do passata, bzdury opowiadasz jak zawsze. Paski bitdi poszły jak śweże bułeczki i zostały niedobitki na placach. Ja miałem ofertę na auto 2014 za 193, upust 15 tys bo auto było doposażone za 208. I to jest REALNA cena ca tą wersję. Jak chcesz wyspecyfikować swoją wersję to zapraszają po odbiór za 6 - 7 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ja miałem ofertę na auto 2014 za 193, upust 15 tys bo auto było doposażone za 208 chyba do 208 Jak chcesz wyspecyfikować swoją wersję to zapraszają po odbiór za 6 - 7 miesięcy nic w tym dziwnego, na auta zamawiane się czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Czyli,że martwią się bezpodstawnie martwią się i chcą Ci pomóc.....powinieneś pojechać ..potem nam opowiesz ile % dostaleś za sprawdzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Nowicjusz, o 29 Mar 2015 - 11:32, powiedział: Nie musicie tak bronic OBK, niech się broni sam. Ale czym miałby się bronić jak silnika mu nie dali ? Podstawową funkcją samochodu jest jeżdżenie, myślę że potwierdzi to nawet fan SBD, pan Andrzej Koper. Wyposażenie / doposażanie samochodu, który nie ma silnika, jest mydleniem oczu. To jak sądzę też potwierdzi pan Andrzej Koper. Pozostaje jedynie do ustalenia, czy OBK 2015 ma silnik, czy go nie ma. To każdy musi rozważyć we własnym sercu. Dla mnie - nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 X3 2 D 150 PS tez nie ma silnika bo jezdza z OBK SBD dokladnie tak samo . Wszdlby do sprzedazy ODK 2 DIT to 20 St rozeszlaby sie jak cieple buleczki OBK brakuje jedynie 1,6 DIT bo ma moment o wiele nizej i w praktyce pewnie jezdzi bardziej komfortowo od 2.5 NA. No moze brakuje opcji kupna 2 DIT dla MADOXA za 54 t€ . Jak kiedys OBK 3,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Robi się trochę akademicka dyskusja. Tylko narzekanie, że nie ma 300KM..... Dla 90% potencjalnych klientów 150KM z SBD i 175KM z 2.5N/A jest w zupełności wystarczające. Też bym chciał żeby był 2.0DIT z 250KM+ ale jakoś nie wierzę w te rzesze klientów mających do wydania 180k pln za OBK 2,0DIT. No chyba, że macie złudzenia że będzie taniej. potwierdzi to nawet fan SBD, pan Andrzej Koper. Pan Andrzej jest akurat osobą, która najbardziej ucieszyłaby się z kolejnej możliwości sprzedaży i zarobienia "paru groszy." Wszdlby do sprzedazy ODK 2 DIT to 20 St rozeszlaby sie jak cieple buleczki OB już to kiedyś SIP przerabiał z L GT MY10. 20 sztuk się rozeszło ale w ciągu 2 lat............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Też bym chciał żeby był 2.0DIT z 250KM+ ale jakoś nie wierzę w te rzesze klientów mających do wydania 180k pln za OBK 2,0DIT. teoretycznie takie auto powinno być w cenie zbliżonej do OBK diesel patrząc na różnice cen Foresterów FXT'15 Platinium - 37 500 € FSBD'15 CVT Sport - 38 000 € FSBD'15 CVT Platinium - 36 500 € Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Dla 90% potencjalnych klientów 150KM z SBD i 175KM z 2.5N/A jest w zupełności wystarczające. Też bym chciał żeby był 2.0DIT z 250KM+ ale jakoś nie wierzę w te rzesze klientów mających do wydania 180k pln za OBK 2,0DIT. Adam dokładnie tak jest jak napisałes. Te 10% to m.in uzytkownicy tego forum Subaru za 180k PLN- nie dziekuje za ta kwote moge kupic auto klasy premium z lepszym wykonczeniem , wyciszeniem itp. W chwili obecnej wśród wiekszosci głównym kryterium wyboru nowego auta jest CENA a raczej stosunek wyposazenie/cena a nie silnik. Nikt o zdrowych zmysłach nie kupi OBK za 180k pln no chyba ze jakis zapaleniec marki ale takicj jest "garstka" - sorry ale takie sa fakty i Subaru doskonale wie co robi wypuszczajac OBK z tymi silnikami w takiej cenie ( chociaz imo troche jeszcze za wysokiej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 haubi65, o 30 Mar 2015 - 10:05, powiedział: X3 2 D 150 PS tez nie ma silnika bo jezdza z OBK SBD dokladnie tak samo Jeśli dobrze pamiętam, to BMW przestało montować w X3 2D 150 PS w 2007 roku. Kolejne odsłony 2 D miały 177 PS i 184 PS. Wychodzi na to, że Subaru w dieslach robi to, co BMW przestało robić osiem lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 W chwili obecnej wśród wiekszosci głównym kryterium wyboru nowego auta jest CENA a raczej stosunek wyposazenie/cena a nie silnik. to po jaką cholerę o braku silnika/silników w ofercie Subaru rozmawiamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Dla 90% potencjalnych klientów 150KM z SBD i 175KM z 2.5N/A jest w zupełności wystarczające. Też bym chciał żeby był 2.0DIT z 250KM+ ale jakoś nie wierzę w te rzesze klientów mających do wydania 180k pln za OBK 2,0DIT. Adam dokładnie tak jest jak napisałes. Te 10% to m.in uzytkownicy tego forum Subaru za 180k PLN- nie dziekuje za ta kwote moge kupic auto klasy premium z lepszym wykonczeniem , wyciszeniem itp. W chwili obecnej wśród wiekszosci głównym kryterium wyboru nowego auta jest CENA a raczej stosunek wyposazenie/cena a nie silnik. Nikt o zdrowych zmysłach nie kupi OBK za 180k pln no chyba ze jakis zapaleniec marki ale takicj jest "garstka" - sorry ale takie sa fakty i Subaru doskonale wie co robi wypuszczajac OBK z tymi silnikami w takiej cenie ( chociaz imo troche jeszcze za wysokiej) Obawiam się że 180k PLN na auto klasy premium może być mało (mówimy o sensownym wyposażeniu). Tak min 50k PLN trzeba dołożyć. W chwili obecnej wśród wiekszosci głównym kryterium wyboru nowego auta jest CENA a raczej stosunek wyposazenie/cena a nie silnik. to po jaką cholerę o braku silnika/silników w ofercie Subaru rozmawiamy Trzeba na coś ponarzekać . Chyba tak naprawdę boli brak wyboru, a taki wybór niby podkreśla prestiż marki (w BMW mamy 20xd ale i 50xd czy jak to się teraz oznacza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 też jestem ciekawy co to za premium można kupić za 180 tys.Przed zakupem obk '15 odwiedziłem większość dealerów, i w pieniądzach podobnych można zanabyć auta typu cx-5, kia sorento, typu honda cr-v, skoda scout, Można poczekać na passata alltrack ale tu już będzie trochę drożej. Nawet wątpliwe dla mnie premium typu jeep czy volvo są sporo droższe. A już takie niemieckie premium typu audi czy bmw to trzeba mieć minimum 250 tys bo nie ma po co wchodzić do salonu. Oczywiście, dostajemy więcej, choćby dynamiczny silnik którego w obk nie uświadczysz, pytanie tylko czy jest mi potrzebny, czy może jednak wystarczą podstawowe osięgi oferowane przez subaru w tym momencie. Subaru za swoje ok 150 oferuje duże dobrze wyposażone auto które niespecjalnie dynamicznie jeździ, prowadzi się też zwyczajnie, ma prosty silnik (2.5) który mało palił nie będzie ale się będzie psuł, i miejska jazda go nie zabije. Akurat dla mnie to był argument bardziej przemawiający do wyobraźni niż silnik diesla 1.6 biturbo i potencjalne kłopoty z dpf olejem i sprężarkami. Subaru w outbacku 2015 proponuje idealne auto dla kapelusznika, taka skoda octavia I generacji, tylko na wypasie i napędami. Skoda na sprzedaż swoich kapeluszowozów nie narzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Obawiam się że 180k PLN na auto klasy premium A4 ALL 2.0T za około 200k pln można w miarę sensowne kupić...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Obawiam się że 180k PLN na auto klasy premium A4 ALL 2.0T za około 200k pln można w miarę sensowne kupić...... Można, zależy z jakimi dodatkami, u mnie wychodziło blisko 250kPLN, miałem też wycenione BMW 320xd na 227k PLN - premium jak premium za wszystko trzeba płacić a golasa raczej się nie kupuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Obawiam się że 180k PLN na auto klasy premium A4 ALL 2.0T za około 200k pln można w miarę sensowne kupić...... Tylko, że to bardzo ciasne premium jest - zwłaszcza na tylnych siedzeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Pan Andrzej jest akurat osobą, która najbardziej ucieszyłaby się z kolejnej możliwości sprzedaży i zarobienia "paru groszy." tak.... już to kiedyś SIP przerabiał z L GT MY10. 20 sztuk się rozeszło ale w ciągu 2 lat............. podobnie byłoby z OBK 2.0 dit.. ..podejrzewam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się