Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

 

- siakies nowe 2.5 - 3.0 D okolo 210 - 250 KM (moze warto pozyczyc cos od udzialowca?)

 

Chcesz wsadzić do Subaru nie-boxera?   :huh:

 

Nie prościej kupić Toyotę lub inną Skodę? 

 

 

Dobry system Mulimedialny z dobrym hifi to podstawa.

 

No właśnie, zależy jakie kto ma priorytety?  

 

Dobre HiFi mam w domu, do zestawu audio w Forku Platinum nie mam większych zastrzeżeń. Do wykończenia w środku też. Fotele może są trochę śliskie (skóra) i nie mają kubełkowych kształtów, ale w długiej trasie mnie nie męczą.

 

Dla mnie podstawą są dobre właściwości jezdne, fajny silnik wraz ze skrzynią CVT, przestronność wnętrza, sprawność w "lekkim terenie". Jeśli potrzebujesz luksusu w aucie to są inne marki, które to oferują (oczywiście nie w tej cenie). 

 

 

rozmawiamy o autach za 37 t€ a Ty piszesz o Daci Duster w automacie :biglol: Oczywiscie ze jestesmy na forum Subaru i o wlasnosciach jezdnych nie wypada wspominac inaczej nie widzialbym w ogole podstawy tu zagladac.

Forek z dobrymi fotelami i troche lepszymi materialami (szczegolnie drzwi robia troche tendetne wrazenie) i mamy takie auto jakiego szukam. Bo silnik i automat pasuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- siakies nowe 2.5 - 3.0 D okolo 210 - 250 KM (moze warto pozyczyc cos od udzialowca?)

Chcesz wsadzić do Subaru nie-boxera? :huh:

 

Nie prościej kupić Toyotę lub inną Skodę?

Dobry system Mulimedialny z dobrym hifi to podstawa.

No właśnie, zależy jakie kto ma priorytety?

 

Dobre HiFi mam w domu, do zestawu audio w Forku Platinum nie mam większych zastrzeżeń. Do wykończenia w środku też. Fotele może są trochę śliskie (skóra) i nie mają kubełkowych kształtów, ale w długiej trasie mnie nie męczą.

 

Dla mnie podstawą są dobre właściwości jezdne, fajny silnik wraz ze skrzynią CVT, przestronność wnętrza, sprawność w "lekkim terenie". Jeśli potrzebujesz luksusu w aucie to są inne marki, które to oferują (oczywiście nie w tej cenie).

Jak to az taki ortodoks bokserowy to niech zrobia wlasnego mocnego diesela. Fakt jest taki, ze Subaru OBK w obecnej ofercie UE jest toczydlem za niemale pieniazki. Zupelnie nie konkurencyjnym w ramach osiagow. Edytowane przez Nowicjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się polemizować z takimi argumentami.

 

 

 

Ty piszesz o Daci Duster w automacie

 

Nie jechałem Dacią, ale podejrzewam, że dopłacenie do Forestera jednak miało sens.

 

 

 

Jak to az taki ortodoks bokserowy

 

No jakby nie było jest to podstawowa cecha Subaru.

 

 

 

Zupełnie nie konkurencyjnym w ramach osiagów.

 

Jeśli chcesz Outback-a upalać na torze, to faktycznie nie będzie konkurencyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie upalanie,kto mówi o jakimś upalaniu ,auto za tyle kasy ,do tego Subaru ,powinno jechać lepiej niż 10 do setki i 190km/h i tyle.Co to ma wspólnego z upalaniem i co to za retoryka - jak chcesz upalać OBK na torze ,to się nie nadaje.Nikt nie chce upalać na torze OBK ,bo wiadomo ,że się nie nadaje,nie tylko z racji osiągów,są po prostu tacy ,co chcieliby mieć lepsze osiągi niż Fabia 1.2tsi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to az taki ortodoks bokserowy to niech zrobia wlasnego mocnego diesela. Fakt jest taki, ze Subaru OBK w obecnej ofercie UE jest toczydlem za niemale pieniazki. Zupelnie nie konkurencyjnym w ramach osiagow.

 

 

Jeździsz F XT, więc nikt Ci nie każe kupić OBK-SBD-CVT :D Ja sobie kiedyś takiego OBK-SBD-CVT pewnie sprawię, bo mnie się podoba takie wygodne toczydło, choć u mnie jest jeszcze droższe niż w PL przez haracz ekologiczny. Poza tym czy wyobrażasz sobie S-AWD bez boksera?

 

PS: Uwielbiam te skróty :D

 

----

 

A tak na marginesie, to z wypowiedzi niektórych osób wnioskuję, że są tacy, którzy potrzebują samorealizować się przez markę samochodu, a mentalnie jednak pozostają talibami skody :P

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak to az taki ortodoks bokserowy to niech zrobia wlasnego mocnego diesela. Fakt jest taki, ze Subaru OBK w obecnej ofercie UE jest toczydlem za niemale pieniazki. Zupelnie nie konkurencyjnym w ramach osiagow.

 

Jeździsz F XT, więc nikt Ci nie każe kupić OBK-SBD-CVT :D Ja sobie kiedyś takiego OBK-SBD-CVT pewnie sprawię, bo mnie się podoba takie wygodne toczydło, choć u mnie jest jeszcze droższe niż w PL przez haracz ekologiczny. Poza tym czy wyobrażasz sobie S-AWD bez boksera?

 

PS: niektórzy potrzebują muszą samorealizować się przez markę samochodu, a mentalnie jednak pozostają talibami skody

Daruj sobie takie wycieczki...to do niczego nie prowadzi a tylko odsłania twoją kulturę. Jak nie rozumiesz po co jest mocny silnik w podwyzszonym rodzinnym kombi to tym lepsze bedzie dla ciebie Subaru z obecna oferta.

 

Upalanie? Jakie upalanie OBK? Zadajcie sobie pytanie dlaczego OBK jest z tego co widze najslabszym i najwolniejszym kombi tej klasy? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U Brockerow mozna u nas juz zamowic 2,5 CVT w wersji Comfort juz za 32 t€.

 

 

W Belgii mozna za to kupic 2.5 CVT u dealera mimo iz tutejszy VAT to 21%. Nie wiem skad takie roznice cen w EU ale widac ze brokerzy maja przestrzen dla swojej dzialalnosci biznesowej. Swoja droga, czy brokerzy przejmuja zobowiazania gwarancyjne, czy mozna jechac do ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ASO mozna jechac ale rozliczenie naprawy gwarancyjnej odbywaja sie z przedstawicielstwem Subaru, z ktorego to auto pochodzi a to moze potrwac. Ja swojej praktyki wiem ze mozna kupic Subaru za cene zblizona do ceny brokerskiej. Np teraz jest promocja 3000 € do tego dodamy np. Tagezulassung lub cash i mamy 6 tys upustu. U nas nikt nie kupuje auta za cene wyjsciowa bo te sa chore. Swojego Legacy kupilem za 29 a wyjsciowa byla 34 + dobra cena auta w rozliczeniu. Co innego jezeli nie bedzie podazy bo FHI oleje EU.

 

OBK 2,5 CVT z 175 nie jest za slaby i dosyc szybki 210 ale zdecydowanie brakuje wersji 260 KM jaka mial 3,6 tylko nikt go nie kupowal wiec rozwiazanie Subaru jest logiczne

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nowicjusz, jeśli nie masz pojęcia, kto siedzi po drugiej stronie monitora, lepiej niczego o kulturze nie sugerować.

 

Jeśli naprawdę nie zrozumiałeś mojej ironii, to tylko chciałem podkreślić, że masz jedno z najciekawszych samochodów w europejskiej ofercie Subaru i wątpię, by ktokolwiek zmuszał Cię obecnie, żebyś nabywał takiego słabego OBK.

 

Co do dalszej części wypowiedzi, to zdążyłem ją edytować zanim Ty na nią odpowiedziałeś, bo nie miała być w żadnym wypadku skierowana do Ciebie. 

 

Co do jednego, to chętnie przyznam Ci rację, bo ja też czekam na lepszą ofertę silnikową w Subaru, może wtedy zmienię samochód. Póki co, to na innych rynkach w EU ilość PS nie jest tak pożądana, bo raz, że płaci się podatek od mocy i emisji spalin, a dwa, że mandaty są bardzo drogie, a policja restrykcyjna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nowicjusz, jeśli nie masz pojęcia, kto siedzi po drugiej stronie monitora, lepiej niczego o kulturze nie sugerować.

 

Jeśli naprawdę nie zrozumiałeś mojej ironii, to tylko chciałem podkreślić, że masz jedno z najciekawszych samochodów w europejskiej ofercie Subaru i wątpię, by ktokolwiek zmuszał Cię obecnie, żebyś nabywał takiego słabego OBK.

 

Co do dalszej części wypowiedzi, to zdążyłem ją edytować zanim Ty na nią odpowiedziałeś, bo nie miała być w żadnym wypadku skierowana do Ciebie.

 

Co do jednego, to chętnie przyznam Ci rację, bo ja też czekam na lepszą ofertę silnikową w Subaru, może wtedy zmienię samochód. Póki co, to na innych rynkach w EU ilość PS nie jest tak pożądana, bo raz, że płaci się podatek od mocy i emisji spalin, a dwa, że mandaty są bardzo drogie, a policja restrykcyjna.

Dzięki za info - peace :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiech na sali i puste krzesła, oto efekt przedstawień w europejskim teatrze Subaru.

 

Outback w Europie to będzie rzeczywiście samochód dla zapaleńców, marna benzyna i 'sławny' diesel.

 

Cóż, Subaru wyraźnie ogranicza aktywność na kontynencie europejskim i trzeba się z tym pogodzić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich obecna polityka cenowa sugeruje raczej ofensywe na rynku europejskim. Brak mocnych silnikow odzwierciedla natomiast system podatkowy Europy Zachodniej; tu naprawde malo kto kupuje silniki powyzek 200 KM, a jezeli juz to klasy premium.

 

32 tys Euro za Outbacka 2.5 to bardzo dobra propozycja. Konfigurujac VW Tourana bardzo latwo dobic do 36tys lub lepiej. OK, Mazda CX-5 moze byc konkurencyjna cenowo ale dynamika zawieszenia w tym aucie nie dorownuje, moim zdaniem, nowemu OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sewa

o silnikach ponad 200 KM w Europie można książkę napisać, ja tylko pozwolę sobie zwrócić uwagę na to, że Subaru miało większe aspiracje niż budowa "wygodnych toczydeł", cytując Christoph'a.

 

Cennik OUTBACK 15MY http://www.subaru.pl/datasheet/2015outback.pdf zawiera cenę 34 400 Euro za Outback'a diesla, manual w wyposażeniu Trend, i to wydaje mi się być najniższą ceną za prawdziwego golasa, gdzie znalazłeś 32 000 Euro?

 

p.s. Outback'a porównywałbym raczej do Alltracka.

Edytowane przez wyrod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrod te Alltracki to historia - juz od dawna nie mozna ich zamawiać. Wejdzie nowy i pozamiata klientow na OBK, ktorzy cenią sobie komfort w trasie, zapas mocy i możliwość zjazdu z asfaltu.

 

Chodzi o to, że Subaru stworzylo te klase podwyzszonych kombi, ma bogatą historię sportów motorowych a oferuje w UE toczydło...wolniejsze nawet od Volvo.

 

Christoph - FXT jest faktycznie bardzo ciekawe, ale brak mu "kultury" w trasie, którą zapewne ma OBK (nie jeździłem), natomiast w tej klasie taka oferta silnikowa to strzał w kolano jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sewa

o silnikach ponad 200 KM w Europie można książkę napisać, ja tylko pozwolę sobie zwrócić uwagę na to, że Subaru miało większe aspiracje niż budowa "wygodnych toczydeł", cytując Christoph'a.

 

Cennik OUTBACK 15MY http://www.subaru.pl/datasheet/2015outback.pdf zawiera cenę 34 400 Euro za Outback'a diesla, manual w wyposażeniu Trend, i to wydaje mi się być najniższą ceną za prawdziwego golasa, gdzie znalazłeś 32 000 Euro?

 

 

32.995 : http://www.subaru.be/fr/home

 

Za te pieniadze mozna miec Passata 1.4 DSG, ja wybralbym OBK

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w PL atrakcyjność oferty 2.5 NA zabija akcyza

bagatela 18,5% dla silnika powyżej 2000 cm3 zamiast 3,6% dla silnika do 2000 cm3

 

czy ta akcyza juz jest wkalkulowana w cene podana na stronei SIP, czy nabywca musi ja dodatkowo zaplacic po zakupie auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkalkulowana, cena za auto gotowe do zarejestrowania na terenie PL

 

we Francji, Belgii czy innych krajach nie ma opłaty akcyzowej ale za to są podatki zależne od emisji CO2 czy mocy auta

w Polsce praktycznie takie opłaty nie występują 

teraz pytanie jakie są to wysokie opłaty np. we Francji za korzystanie z takiego OBK 2.5 NA przez 3 czy 4 lata ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkalkulowana, cena za auto gotowe do zarejestrowania na terenie PL

 

 

w takim razie czegos nie rozumiem...

 

u nas na Litwie nie ma zadnej akcyzy od pojemnosci czy podatkow ekologicznych od emisji, ale roznica pomiedzy cena jednakowych wersji wyposazenia (2.5i vs 2.0d) jest prawie taka sama jak i w PL - u nas 2600 EUR, u was 2000 EUR - jak to wytlumaczyc "na zdrowy chlopski rozum"? ;):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...