Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

 

W takim razie cos sie zmienilo w CVT w nowym modelu bo ja mam 2.5i z CVT (kupione w PL)

 

 

oprogramowanie CVT z US i Eu jest po prostu inne. Jakiś czas temu ta sprawa była omawiania przy okazji pojawienia się Forka XT.

 

To prawda, w dotychczasowym modelu OBK oprogramowanie skrzyni w US było jeszcze bardziej leniwe niż w EU, ale cały czas skrzynia działała całkowicie bezstopniowo, czyli "tramwajowo". W nowym modelu nastąpiła zasadnicza zmiana i w US skrzynia symuluje zmianę przełożeń, czyli zachowuje się mniej więcej tak, jak skrzynia CVT w OBK D.

 

 

 

Osobiście uważam, że to kierowca powinien mieć możliwość wyboru ( tak jak w XT ).

 

Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l? 

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l?

Tak. Na 215 stronie tajnych / poufnych materiałów :)

 

oprogramowanie będzie podobne do tego w wersjach z silnikiem wysokoprężnym ( = przy niewielkim otwarciu przepustnicy bezstopniowo, powyżej bodajże 70% otwarcia - "biegi" )  

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l?

Tak. Na 215 stronie tajnych / poufnych materiałów :)

 

oprogramowanie będzie podobne do tego w wersjach z silnikiem wysokoprężnym ( = przy niewielkim otwarciu przepustnicy bezstopniowo, powyżej bodajże 70% otwarcia - "biegi" )  

 

Pozdrowienia

 

 

 

czy poza oprogramowaniem skrzynie CVT różnią się mechanicznie miedzy "starym" a "nowym" outbackiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l?

 

Tak. Na 215 stronie tajnych / poufnych materiałów :)

 

oprogramowanie będzie podobne do tego w wersjach z silnikiem wysokoprężnym ( = przy niewielkim otwarciu przepustnicy bezstopniowo, powyżej bodajże 70% otwarcia - "biegi" )  

 

Pozdrowienia

No teraz będzie zagadka,zamieniać SBD z którego jestem zadowolony na 2.5CVT czy się wstrzymać aż nadejdzie czas DIT w OBK-ach.Najpierw chyba trzeba będzie wypróbować auto w realu,pozostaje kwestia ceny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No teraz będzie zagadka,zamieniać SBD z którego jestem zadowolony na 2.5CVT czy się wstrzymać aż nadejdzie czas DIT w OBK-ach.

 

No to jest nas dwóch ;) Czekać można, pytanie, czy się doczekamy DIT?

 

 

 

Najpierw chyba trzeba będzie wypróbować auto w realu
 

 

A to na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1000 mil minusy:

brak podświetlenia przycisku do zamykania klapy ( w kokpicie podświetlony ,na klapie nie)

za długi czas oczekiwania na zalaczenie napędu po zmianie dzwigni z P na D

ciagle nie mogę użyć ( może nie wiem jak) mirror link z iphonem (z kablem lub przez bluetooth)

szybkie brudzenie się kamery cofania ( może będzie lepiej podczas suchej pogody)

brak regulacji wysokości fotela pasażera

klima po ustawieniu na "full auto" pracuje z ciagle właczonym A/C

za wolne podgrzewanie fotela,słabe grzanie na 3 ,najwyższej pozycjii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowych modelach klima ma dwie opcje, które włączają się po wciśnięciu AUTO:

- FULL AUTO, czyli tryb w pełni automatyczny: siła nawiewu, rozdział nawiewu i AC działa automatycznie;

- jeśli w trybie FULL AUTO wyłączymy np. AC, albo zmienimy siłę lub rozdział nawiewu, wtedy urządzenie przechodzi w tryb AUTO i dalej steruje pozostałymi parametrami pracy, poza tym, który zmieniliśmy

- po zmianie kolejnego parametru sterowanie klimą przejmuje kierowca.

 

Ja tak mam w XV. Pewnie dlatego koledze chodziło o FULL AUTO i AUTO.

 

 

_____

iPhone + Tapatalk

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamery generalnie się brudzą z racji tego gdzie te ich soczewki są.

a jak chciałeś na full auto żeby pracowała klima? bo mnie zafrasowałeś ;-)

we wszystkich moich poprzednich samochodach klima ustawiona na full auto wlaczała A/C tylko w razie potrzeby ale nigdy cały czas,

myślę że kompresor A/C ciagle wtedy niepotrzebnie pracuje i obciaża silnik

co to zreszta jest full auto?

 

albo auto albo full na moj skromny rozumek...

W nowych modelach klima ma dwie opcje, które włączają się po wciśnięciu AUTO:

- FULL AUTO, czyli tryb w pełni automatyczny: siła nawiewu, rozdział nawiewu i AC działa automatycznie;

- jeśli w trybie FULL AUTO wyłączymy np. AC, albo zmienimy siłę lub rozdział nawiewu, wtedy urządzenie przechodzi w tryb AUTO i dalej steruje pozostałymi parametrami pracy, poza tym, który zmieniliśmy

- po zmianie kolejnego parametru sterowanie klimą przejmuje kierowca.

Ja tak mam w XV. Pewnie dlatego koledze chodziło o FULL AUTO i AUTO.

_____

iPhone + Tapatalk

dokładnie o to chodziło

w trybie FULL AUTO A/C działa cały czas tryb AUTO można samemu właczać

Edytowane przez piosar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym Auto Motor i Sport jest artykuł o najnowszym Outback-u. Piszą w nim min. że dochodzą ich słuchy iż cena 2,5 ma być niższa od diesla pomimo akcyzy;)

W czwartek byłem na przeglądzie i podpytałem w salonie o nowego OBK.

Oto czego się dowiedziałem:

1. Będą 3 wersje wyposażenia Active, Comfort i Excluive

2. Ceny jakie będą obowiązywały:

Diesel Active CVT 37900 EUR

Diesel Active 6MT 35900 EUR

Diesel Comfort CVT 40400 EUR

Diesel Active 6MT 38400EUR

Diesel Exlusive (tylko CVT) 42400EUR

2,5 RA 35900

2,5 RC 38400

2,5 RE 40400

 

Miłych przemyśleń :-)

Edytowane przez opti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli diesel exclusive bedzie faktycznie kosztowal 42400 to ja wysiadam. Z tego co wiem, w Belgii maja byc tylko dwie wersje.

To naprawdę nie są złe ceny. W VW Passat z dwulitrowum dislem z dsg (150km) i tym wszystkim co ma OBK plus wyświetlacz cyfrowy kosztuje 171 tys zł - po rabacie 162tys zł. - gdzie Passat ma zwykły prześwit i napęd na przód! - nawet nie ma co porównywać!

Edytowane przez Lukasz123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jezeli diesel exclusive bedzie faktycznie kosztowal 42400 to ja wysiadam. Z tego co wiem, w Belgii maja byc tylko dwie wersje.

To naprawdę nie są złe ceny. W VW Passat z dwulitrowum dislem z dsg (150km) i tym wszystkim co ma OBK plus wyświetlacz cyfrowy kosztuje 171 tys zł - po rabacie 162tys zł. - gdzie Passat ma zwykły prześwit i napęd na przód! - nawet nie ma co porównywać!

Dobrze wyposazony Passat 1.8 dsg highline kosztuje ok 145 tys. zlotych i to z przedluzona gwarancja. Ja rozumiem wysoki przeswit awd i przywiazanie do marki ale przy 42. tys. Euro za diesla 150 koni przychodzi czas na powazny rachunek sumienia i funkcji w samochodzie ktore naprawde sa mi potrzebne.

 

Nie przepadam za VAGiem ale moja gorna granica akceptacji dla Outbacka to 40 tys euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym dał ( gdybym tyle miał;))40k euro na outbacka - w tej cenie nie ma konkurencji. Wszystkie marki poszły w gore i czasy kiedy 100k złotych wystarczyło na dobrze wyposazone auto średniej klasy bezpowrotnie minęły.

Edytowane przez Lukasz123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...