spawalniczy Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) W takim razie cos sie zmienilo w CVT w nowym modelu bo ja mam 2.5i z CVT (kupione w PL) oprogramowanie CVT z US i Eu jest po prostu inne. Jakiś czas temu ta sprawa była omawiania przy okazji pojawienia się Forka XT. To prawda, w dotychczasowym modelu OBK oprogramowanie skrzyni w US było jeszcze bardziej leniwe niż w EU, ale cały czas skrzynia działała całkowicie bezstopniowo, czyli "tramwajowo". W nowym modelu nastąpiła zasadnicza zmiana i w US skrzynia symuluje zmianę przełożeń, czyli zachowuje się mniej więcej tak, jak skrzynia CVT w OBK D. Osobiście uważam, że to kierowca powinien mieć możliwość wyboru ( tak jak w XT ). Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l? Edytowane 9 Grudnia 2014 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l? Tak. Na 215 stronie tajnych / poufnych materiałów oprogramowanie będzie podobne do tego w wersjach z silnikiem wysokoprężnym ( = przy niewielkim otwarciu przepustnicy bezstopniowo, powyżej bodajże 70% otwarcia - "biegi" ) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dziękuję za informacje! Jestem ciekaw, jakie jeszcze interesujące informacje kryją tajne / poufne dokumenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 To bardzo optymistyczne Jeszcze tylko niezabijająca cena i zakup 2,5 będzie ciekawą alternatywą Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l? Tak. Na 215 stronie tajnych / poufnych materiałów oprogramowanie będzie podobne do tego w wersjach z silnikiem wysokoprężnym ( = przy niewielkim otwarciu przepustnicy bezstopniowo, powyżej bodajże 70% otwarcia - "biegi" ) Pozdrowienia czy poza oprogramowaniem skrzynie CVT różnią się mechanicznie miedzy "starym" a "nowym" outbackiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Dyrekcjo, czy udało się ustalić jak będzie zaprogramowana skrzynia na naszym rynku w OBK 2.5l? Tak. Na 215 stronie tajnych / poufnych materiałów oprogramowanie będzie podobne do tego w wersjach z silnikiem wysokoprężnym ( = przy niewielkim otwarciu przepustnicy bezstopniowo, powyżej bodajże 70% otwarcia - "biegi" ) Pozdrowienia No teraz będzie zagadka,zamieniać SBD z którego jestem zadowolony na 2.5CVT czy się wstrzymać aż nadejdzie czas DIT w OBK-ach.Najpierw chyba trzeba będzie wypróbować auto w realu,pozostaje kwestia ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 No teraz będzie zagadka,zamieniać SBD z którego jestem zadowolony na 2.5CVT czy się wstrzymać aż nadejdzie czas DIT w OBK-ach. No to jest nas dwóch Czekać można, pytanie, czy się doczekamy DIT? Najpierw chyba trzeba będzie wypróbować auto w realu A to na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan12 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Test NCAP nowego OBK http://moto.pl/MotoPL/10,88301,17074755,Euro_NCAP___Subaru_Outback.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 po 1000 mil minusy: brak podświetlenia przycisku do zamykania klapy ( w kokpicie podświetlony ,na klapie nie) za długi czas oczekiwania na zalaczenie napędu po zmianie dzwigni z P na D ciagle nie mogę użyć ( może nie wiem jak) mirror link z iphonem (z kablem lub przez bluetooth) szybkie brudzenie się kamery cofania ( może będzie lepiej podczas suchej pogody) brak regulacji wysokości fotela pasażera klima po ustawieniu na "full auto" pracuje z ciagle właczonym A/C za wolne podgrzewanie fotela,słabe grzanie na 3 ,najwyższej pozycjii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 kamery generalnie się brudzą z racji tego gdzie te ich soczewki są. a jak chciałeś na full auto żeby pracowała klima? bo mnie zafrasowałeś ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 co to zreszta jest full auto? albo auto albo full na moj skromny rozumek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) W nowych modelach klima ma dwie opcje, które włączają się po wciśnięciu AUTO: - FULL AUTO, czyli tryb w pełni automatyczny: siła nawiewu, rozdział nawiewu i AC działa automatycznie; - jeśli w trybie FULL AUTO wyłączymy np. AC, albo zmienimy siłę lub rozdział nawiewu, wtedy urządzenie przechodzi w tryb AUTO i dalej steruje pozostałymi parametrami pracy, poza tym, który zmieniliśmy - po zmianie kolejnego parametru sterowanie klimą przejmuje kierowca. Ja tak mam w XV. Pewnie dlatego koledze chodziło o FULL AUTO i AUTO. _____ iPhone + Tapatalk Edytowane 13 Grudnia 2014 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) kamery generalnie się brudzą z racji tego gdzie te ich soczewki są. a jak chciałeś na full auto żeby pracowała klima? bo mnie zafrasowałeś ;-) we wszystkich moich poprzednich samochodach klima ustawiona na full auto wlaczała A/C tylko w razie potrzeby ale nigdy cały czas,myślę że kompresor A/C ciagle wtedy niepotrzebnie pracuje i obciaża silnik co to zreszta jest full auto? albo auto albo full na moj skromny rozumek... W nowych modelach klima ma dwie opcje, które włączają się po wciśnięciu AUTO: - FULL AUTO, czyli tryb w pełni automatyczny: siła nawiewu, rozdział nawiewu i AC działa automatycznie; - jeśli w trybie FULL AUTO wyłączymy np. AC, albo zmienimy siłę lub rozdział nawiewu, wtedy urządzenie przechodzi w tryb AUTO i dalej steruje pozostałymi parametrami pracy, poza tym, który zmieniliśmy - po zmianie kolejnego parametru sterowanie klimą przejmuje kierowca. Ja tak mam w XV. Pewnie dlatego koledze chodziło o FULL AUTO i AUTO. _____ iPhone + Tapatalk dokładnie o to chodziłow trybie FULL AUTO A/C działa cały czas tryb AUTO można samemu właczać Edytowane 13 Grudnia 2014 przez piosar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) W najnowszym Auto Motor i Sport jest artykuł o najnowszym Outback-u. Piszą w nim min. że dochodzą ich słuchy iż cena 2,5 ma być niższa od diesla pomimo akcyzy;) Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) W najnowszym Auto Motor i Sport jest artykuł o najnowszym Outback-u. Piszą w nim min. że dochodzą ich słuchy iż cena 2,5 ma być niższa od diesla pomimo akcyzy;) W czwartek byłem na przeglądzie i podpytałem w salonie o nowego OBK. Oto czego się dowiedziałem: 1. Będą 3 wersje wyposażenia Active, Comfort i Excluive 2. Ceny jakie będą obowiązywały: Diesel Active CVT 37900 EUR Diesel Active 6MT 35900 EUR Diesel Comfort CVT 40400 EUR Diesel Active 6MT 38400EUR Diesel Exlusive (tylko CVT) 42400EUR 2,5 RA 35900 2,5 RC 38400 2,5 RE 40400 Miłych przemyśleń :-) Edytowane 14 Grudnia 2014 przez opti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Jezeli diesel exclusive bedzie faktycznie kosztowal 42400 to ja wysiadam. Z tego co wiem, w Belgii maja byc tylko dwie wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Jezeli diesel exclusive bedzie faktycznie kosztowal 42400 to ja wysiadam. Z tego co wiem, w Belgii maja byc tylko dwie wersje. To naprawdę nie są złe ceny. W VW Passat z dwulitrowum dislem z dsg (150km) i tym wszystkim co ma OBK plus wyświetlacz cyfrowy kosztuje 171 tys zł - po rabacie 162tys zł. - gdzie Passat ma zwykły prześwit i napęd na przód! - nawet nie ma co porównywać! Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 40400 2,5 to raczej RE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Jezeli diesel exclusive bedzie faktycznie kosztowal 42400 to ja wysiadam. Z tego co wiem, w Belgii maja byc tylko dwie wersje.To naprawdę nie są złe ceny. W VW Passat z dwulitrowum dislem z dsg (150km) i tym wszystkim co ma OBK plus wyświetlacz cyfrowy kosztuje 171 tys zł - po rabacie 162tys zł. - gdzie Passat ma zwykły prześwit i napęd na przód! - nawet nie ma co porównywać! Dobrze wyposazony Passat 1.8 dsg highline kosztuje ok 145 tys. zlotych i to z przedluzona gwarancja. Ja rozumiem wysoki przeswit awd i przywiazanie do marki ale przy 42. tys. Euro za diesla 150 koni przychodzi czas na powazny rachunek sumienia i funkcji w samochodzie ktore naprawde sa mi potrzebne. Nie przepadam za VAGiem ale moja gorna granica akceptacji dla Outbacka to 40 tys euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 w 2004 kupilem OBK 2,5 MT Aktive po rabatach za 25 t€ Legacy 2 D Active byl za 29 t€ .Teraz przyszedl czas na 2 letnie 530 X drive za 35 t€ za Subaru nie zaplace wiecej niz 30 t€ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 30 000€ nie starczy nawet na dobrze wyposażoną Octavię Scout. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 30 000€ nie starczy nawet na dobrze wyposażoną Octavię Scout. Wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ale Octavia to chyba nie ten segment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ale pytanie było czy wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) A ja bym dał ( gdybym tyle miał)40k euro na outbacka - w tej cenie nie ma konkurencji. Wszystkie marki poszły w gore i czasy kiedy 100k złotych wystarczyło na dobrze wyposazone auto średniej klasy bezpowrotnie minęły. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się