Dobi1972 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Tyle pokazał komputer. Fakt chciałem zobaczyć jak bardzo to auto może być oszczędne, ale tego się nie spodzie walem. Jazda tak około 90km/k, parę hamowań. Raz lekko pod gore, raz trochę w dol. Jechałem spokojnie. Odczyt jest z komputera, może zafałszowany. Szkoda, ze dyrekcja nie chce podać konkretnych danych odnośnie subaru i emisji w UE. Komputer trochę oszukuje (pomaga jego korekta). W każdym razie 7.6 l/100km jest jak najbardziej realne - tyle że trzeba spokojnie jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 W każdym razie 7.6 l/100km jest jak najbardziej realne tyle że koledze pokazał 6.4l... W sumie mi SBD raz pokazał 4.5l.... Trasa Zakopane - Kraków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Tyle pokazał komputer. Fakt chciałem zobaczyć jak bardzo to auto może być oszczędne, ale tego się nie spodzie walem. Jazda tak około 90km/k, parę hamowań. Raz lekko pod gore, raz trochę w dol. Jechałem spokojnie. Odczyt jest z komputera, może zafałszowany. Szkoda, ze dyrekcja nie chce podać konkretnych danych odnośnie subaru i emisji w UE. Komputer trochę oszukuje (pomaga jego korekta). W każdym razie 7.6 l/100km jest jak najbardziej realne - tyle że trzeba spokojnie jechać. W każdym razie 7.6 l/100km jest jak najbardziej realne tyle że koledze pokazał 6.4l... W sumie mi SBD raz pokazał 4.5l.... Trasa Zakopane - Kraków. Zależy jaka trasa, komputer różne rzeczy pokazuje :-) Edytowane 4 Września 2014 przez Dobi1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Ponizej 5,6 SBD schodze poz problemow. Niezstety moja cierpliwosc wytrzymuje jedynie pierwsze 300 km potem koncze na 6,8. Oczywiscie wskazania BC realnie sa to + 0,6 L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppha Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Mi też pokazał 4,6, ale 1x w życiu jak go prowadziłem pierwszy raz z salonu do domu Przeciętnie ok. 9-10, przy wskazaniach 7-8 tzw. "komputera", który kłamie jak najęty okazując, co najmniej o 1l/100km mniej. Sam "komputer" jest prymitywny i w traktorze mam lepszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Mi też pokazał 4,6, ale 1x w życiu jak go prowadziłem pierwszy raz z salonu do domu Przeciętnie ok. 9-10, przy wskazaniach 7-8 tzw. "komputera", który kłamie jak najęty okazując, co najmniej o 1l/100km mniej. Sam "komputer" jest prymitywny i w traktorze mam lepszy... 9-10 l/100km to mi H6 pali, ale ja emeryt jestem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Ponizej 5,6 SBD schodze poz problemow. Niezstety moja cierpliwosc wytrzymuje jedynie pierwsze 300 km potem koncze na 6,8. Oczywiscie wskazania BC realnie sa to + 0,6 L Identycznie jest u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Mi też pokazał 4,6, ale 1x w życiu jak go prowadziłem pierwszy raz z salonu do domu Przeciętnie ok. 9-10, przy wskazaniach 7-8 tzw. "komputera", który kłamie jak najęty okazując, co najmniej o 1l/100km mniej. Sam "komputer" jest prymitywny i w traktorze mam lepszy... 9-10 l/100km to mi H6 pali, ale ja emeryt jestem .... zakładamy klub emeryta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Mi też pokazał 4,6, ale 1x w życiu jak go prowadziłem pierwszy raz z salonu do domu Przeciętnie ok. 9-10, przy wskazaniach 7-8 tzw. "komputera", który kłamie jak najęty okazując, co najmniej o 1l/100km mniej. Sam "komputer" jest prymitywny i w traktorze mam lepszy... 9-10 l/100km to mi H6 pali, ale ja emeryt jestem .... zakładamy klub emeryta ? No właśnie - robimy to zamówienie grupowe OBKów H6 w 2015r zez USA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppha Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 No ja już też prawie przedemerytalny , ale Subaru ma przedewszystkim dobrze jeździć i dla tego się z tym pogodziłem. Poganiany koń potrzebuje więcej owsa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Mi też pokazał 4,6, ale 1x w życiu jak go prowadziłem pierwszy raz z salonu do domu Przeciętnie ok. 9-10, przy wskazaniach 7-8 tzw. "komputera", który kłamie jak najęty okazując, co najmniej o 1l/100km mniej. Sam "komputer" jest prymitywny i w traktorze mam lepszy... 9-10 l/100km to mi H6 pali, ale ja emeryt jestem .... zakładamy klub emeryta ? No właśnie - robimy to zamówienie grupowe OBKów H6 w 2015r zez USA? Ciekawy jestem ile taki H6 z CVT będzie palił. Bo teoretycznie powinno być lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 W internecie znalazlem ze 2015 3.6 OBK CVT pali tyle co 2007 2.5i OBK - jak jest faktycznie - to pewnie sie dopiero okaze. Jesli faktycznie takie jest spalanie - to brdzo fajnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Mi do wieku emerytalnego zostało tylko jakieś 40 lat pracy a też osiągam ok 10l średnio Patrząc na nowego OBK coraz częściej zastanawiam się nad przeprowadzką do Kanady, H6 za 3-5 miesięcznych wypłat... Marzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppha Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 No to się nawet nie zastanawiaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Aż tak łatwo to nie ma - trzeba znaleźć robotę + wiza, ale fakt chyba trzeba zacząć działać Widzicie, nieobecność H6 w Europie to coś dobrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Wiza niepotrzebna. Więc jeden problem już rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) W tym tempie to w poniedziałek wylecę do Kanady Edytowane 4 Września 2014 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Jazda tak około 90km/k, parę hamowań. Raz lekko pod gore, raz trochę w dol. w sensie że to z jakiegoś krótkiego dystansu. To raczej niewiele ma to wspólnego z realnym zużyciem paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Mi do wieku emerytalnego zostało tylko jakieś 40 lat pracy a też osiągam ok 10l średnio Patrząc na nowego OBK coraz częściej zastanawiam się nad przeprowadzką do Kanady, H6 za 3-5 miesięcznych wypłat... Marzenie to jakbyscie jakiegos spota robili w kraju syropu klonowego to dajcie znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Zgadza się, jechałem tak, żeby spalić jak najmniej. "Realnie" pali oczywiście więcej. Dyrekcja coś pisała, ze udział SIP w sprzedaży FHI to 0.2%. Pomińmy Polskę, pisze o UE, polska łapie się na modele UE z automatu. Nie rozumiem tego jak mały udział może być pretekstem do ograniczania oferty i do tego, że nie opłaca się wprowadzać jakiegoś silnika. Przecież to powinien być pretekst do ulepszania oferty. Skoro udział UE jest mały a inne marki japońskie sprzedają znacznie więcej aut to znaczy, ze jest pole do popisu. Rozumiem gdyby nie było produktów, ale one właśnie są teraz. Chyba najbardziej atrakcyjne dla rynku UE w historii subaru. To teraz właśnie trzeba uderzać... Co do OBK i Legacy pamiętam jak wchodziło legacy IV gen to były reklamy w TV. Nie przypominam sobie reklamy legacy V gen... Powtarzam się już, ale Legacy VI gen z 1.6T + odpowiednia kampania (ale lifestylowa ala USA nie japonce biegające z mieczami po pustyni) byłoby najlepiej sprzedającym się legacy w UE w historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Zgadza się, jechałem tak, żeby spalić jak najmniej. "Realnie" pali oczywiście więcej. ale nie chodzi czy jechałeś żeby spalić jak najmniej, tylko jak to jest wynik z jakiegoś fragmentu trasy powiedzmy 2-5 km, to co to ma do tego ile pali samochód, równie dobrze można by określać spalanie na podstawie chwilowego zużycia paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Zgadza się, jechałem tak, żeby spalić jak najmniej. "Realnie" pali oczywiście więcej.ale nie chodzi czy jechałeś żeby spalić jak najmniej, tylko jak to jest wynik z jakiegoś fragmentu trasy powiedzmy 2-5 km, to co to ma do tego ile pali samochód, równie dobrze można by określać spalanie na podstawie chwilowego zużycia paliwa. Jakieś 21km. BTW nie napalałbym się na OBK 3.6 CVT.... Tak jedzie legacy 3.6 CVT: https://www.youtube.com/watch?v=GLbDiEy_mHE Niewiele szybciej niż 2.5L... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 5 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Szkoda, ze dyrekcja nie chce podać konkretnych danych odnośnie subaru i emisji w UE Skąd wniosek, że "nie chcę" ? Na stronach Unii podawane są dane dla głównych graczy rynkowych - dla producentów niszowych ( jak FHI ) - nie. Pamiętam z jednego z meetingów, że byliśmy nieco poniżej aktualnie ważnych limitów. Niestety nie pamiętam szczegółów. Nie były też dla mnie istotne, jako że nie wpływają na ( aktualnie ) na nasze działania. Nie sądzę także , aby świadomość tego, czy jesteśmy o 2g, czy też może o 4g poniżej limitu miała jakikolwiek wpływ choćby na bieżącą dyskusję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Tak jedzie legacy 3.6 CVT: 7.8s w trybie manual... Trochę kiepsko jak na masę Legacy i 256KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 5 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Co do OBK i Legacy pamiętam jak wchodziło legacy IV gen to były reklamy w TV Nie mieliśmy reklam w TV. Powtarzam się już, ale Legacy VI gen z 1.6T + odpowiednia kampania (ale lifestylowa ala USA nie japonce biegające z mieczami po pustyni) byłoby najlepiej sprzedającym się legacy w UE w historii. Legacy nie jest produkowane z silnikiem 1.6T. Ponadto śmiem twierdzić, że nowe Legacy ( znam samochód ) nie osiągnęło by poziomu sprzedaży IV generacji. Wynika to zarówno ze zmian w preferencjach klientów ( mniej sedanów, więcej SUV, cossover itp ), jak i zdecydowanie większych wymiarów w porównaniu do IV generacji. Rzecz nie polega na tym, że nie chciałbym mieć tego czy tamtego dodatkowego modelu. Problem w tym, że z różnych ( opisanych !) przyczyn nie jest to możliwe. Rzecz nie w tym też, że paleta modeli w EU się zmniejszyła. Tak nie jest - doszedł XV, doszedł BRZ. No i koniec końców to, czy FHI wogóle mogłoby wyprodukować więcej samochodów - otóż aktualnie nie. Moce produkcyjne są wykorzystane na 100% ( o tym też już pisałem ), zyski producenta bardziej niż przyzwoite. Czyli chyba jednak ... wiedzą, co robią Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się