jaszyn Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 wiem że OT ale widzę że pumex1 tu zagląda to skorzystam z okazji i pozdrowię, miło było spotkać Cię na Statoil w Belchatowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozrabiara Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Ech, mam kiepski dzień Guzik mnie to obchodzi. Ciesz się, że babą nie jesteś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Ech, mam kiepski dzień Ciesz się, że babą nie jesteś. Na zajęciach z fizyki studentka pyta - Panie profesorze dlaczego ten transformator tak buczy? - Jakby pani przechodziła 17 tys okresów na sekundę, to by pani też buczała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Matka.... pięćdziesiąt, wystarczy pięćdziesiąt, żeby ten żart miał sens ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Witam. A propo nazwy tematu Nie patrząc na spalanie, to ciekawe kto będzie lub nie będzie żałowal decyzji po przebiegu 150 Tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 wiem że OT ale widzę że pumex1 tu zagląda to skorzystam z okazji i pozdrowię, miło było spotkać Cię na Statoil w Belchatowie zagląda zagląda faktycznie miłe spotkanie Hubeeert też Cię pozdrawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 dzieki podzrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałek Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam Wszystkich, jestem nową osobą na forum, mam zamiar zakupić jeszcze w tym roku Forka w benzynie i tu pojawia się mój dylemat czy 2.0i czy XT. Jeżdzę aktualnie outlanderem z 2009r.DID, lekko podrasowany do 387Nm ale większość tras to miasto, trasy sporadycznie Czy ktoś z Was jest mi w stanie odpowiedzieć jakie wybrać "mniejsze zło"? Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak chcesz czerpać duża przyjemność z jazdy to bierz XT, na pewno jest droży w zakupie, utrzymaniu, silniki turbo pewnie tez nico bardziej awaryjne niż 2.0i i to jego jedyne minusy chyba, Cala reszta na korzyść Xt. Pojedź na jazdę próbna zobacz różnice i sam oceń czy warto dopłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) @@Rafałek, Jest Sporo tematów na temat tego wyboru i polecam przejrzeć cały powyższy wątek na pewno znajdziesz sporo informacji na temat 2.0DIT -240KM jak i 2.0I - 150KM Generalnie jest tak że osoby które kupiły 2.0i -prędzej kupiły by teraz 2.0DIT Ja mogę szczerze powiedzieć że miałem ten sam problem i Wybrałem XT Edytowane 6 Listopada 2014 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 no własnie przykład z forum ponizej http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/75419-subaru-forester-my13-20i-cvt-exclusive/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałek Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedź, jutro pojadę do salonu i spróbuję się umówić na jazdę póbną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Nie musisz się umawiać wchodzisz i jeździsz Przynajmniej w Krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cewie Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedź, jutro pojadę do salonu i spróbuję się umówić na jazdę póbną Tłumów pewnie nie będzie. Jak poszedłem do salonu to sprzedawcy godzinę mnie namawiali na jazdę próbną. Lepsza pozycja do negocjacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 @@cewie, W Subaru nie za bardzo jest możliwość szaleństw w negocjacjach w porównaniu do innych marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Moje odczucia na ten temat ewoluują. Bo xt daje bardzo dużo przyjemności, ale na codzień jeżdżę wręcz muskając pedał gazu, więc może z różnicy w cenie dało by się wyciągnąć wiecej przyjemności. Natomiast bezwzględnie polubiłem już cvt, o której wcześniej wyarażałem sie mniej entuzjastycznie. Albo ja sie jej nauczyłem, albo ona mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Natomiast bezwzględnie polubiłem już cvt, o której wcześniej wyrażałem się mniej entuzjastycznie. CVT zdaje egzamin w konfiguracji z mocnym silnikiem. Natomiast w 2,0n/a to już nie jest ciekawa opcja, zresztą można porównać dane obu wersji (1,5s różnicy na niekorzyść CVT). no własnie przykład z forum http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/75419-subaru-forester-my13-20i-cvt-exclusive/ Muszę szczerze przyznać, że posiadanie wolnego ssaka nie wywołuje we mnie depresji która doprowadziłaby do sprzedaży rocznego auta celem zamiany na XT. Sprawę rozważyłem przed zakupem i dalej się z auta cieszę. Jak wielokrotnie pisałem wolałbym mieć pod maską silnik 2,5n/a ale cóż, też nie do tego stopnia aby auto ściągać z USA czy Kanady lub kupować na Allegro auto (pewnie po dzwonie). Na pewno jednak kolejne auto będzie miało silniejszy silnik. Nie wykluczam XT - miejmy nadzieje że FHI pójdzie we właściwym kierunku przy liftingu i nowym projekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) A ja to ujmę tak. Na codzień (tzn w 90 proc moich drogowych sytuacji) wolałbym N/A. Jest "płynniejszy", ma bardziej komfortowe zawieszenie i bardziej liniową reakcję na wciśnięcie pedału gazu. Ale pozostaje te 10%, które stanowi 99% frajdy z jazdy. I to właśnie dla nich znosisz wszystkie niedoskonałości Subaru. Z tego powodu wybór dla mnie był jeden Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 7 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Po 600km w przejechanych z XT od wtorku jestem bardzo zadowolony. Nawet nie testowałem N/A dlatego że po testu XT od razu się zdecydowałem do zakupienie go. CVT jest rewelacja jak narażę. No i spalanie jest jak dla mnie super średnie wychody my 8.5-9l/100km w cyklu mieszanym. To co mnie irytuje jest że jak zablokuje otwieraniu szyby to mogę operować tylko moją! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Podpisuje się pod sjak czym się da nawet nosem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 ... silniki turbo pewnie tez nico bardziej awaryjne niż 2.0i ... no najwyżej turbinę szlak trafi jak się nie będzie jej studzić po forsownej jeździe... ...Bo xt daje bardzo dużo przyjemności, ale na codzień jeżdżę wręcz muskając pedał gazu... ja też. Zdarza się też tak, że wyjeżdżam z miasta i ustawiam tempomat na 85-90km/h, wlokę się jak żółw, wyprzedzają fabie, ale jak dojadę do celu i wyłączę silnik i zobaczę średnie spalanie 6,9 - bezcenne! Powie ktoś: było diesla kupić baranie! No tak, ale jak przyjdzie się w ten ślimaczej jeździe wyprzedzić 4 TIRY na raz to pedał w podłogę i ogień!! i wtedy się czuje, że to XT, no i najwyżej zamiast 6,9 wyjdzie 7,8...co tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) jakby jeszcze luxusowe fotele wstawili i porzdnie wyciszyli to bym juz wymienil o to mi wlasnie chodzi spokojnie sluchajac muzyki do pracy a po relaxing przy spalaniu 7-8 l/100km a w weekend jakis dynamiczniejszy dojazd w gory do singletrack. Moze sie ogarna i po liftingu cos zmienia. Edytowane 7 Listopada 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 @@cewie, W Subaru nie za bardzo jest możliwość szaleństw w negocjacjach w porównaniu do innych marek Zgadza się, natomiast trzeba mieć ku pamięci, że aktualna cena Forestera jest nadal mocno promocyjną ceną - stąd brak możliwości większej obniżki ceny. Cena ceną, a są jeszcze przecież rzeczy typu: opony, dywaniki, rabat na usługi serwisowe, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opi Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Bierzcie 2.0i jest super a ja poprostu oszalalem, najlepiej takiego rocznego z niskim przebiegiem jak moj 2.0i sprawdza sie w wiekszosci sytuacji, ale jak ktos lubi czasem depnac, i miec swiadomosc mocy drzemiacej pod pedalem gazu nawet jak sie slimaczy 90km/h to chyba lepiej z turbinka. Inna sprawa jest przyzwyczajenie sie do CVT na poczatku strasznie mnie denerwowala ta skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marika94 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Witajcie, Stoję właśnie przed dylematem która wersje nowego Forester wybrać. Mój priorytet to skrzynia manualna. Z tego co poczytalam na forum to wybór jest pomiędzy Dieslem a silnikiem benzyniakiem 2.0(150km) . O ile o Dieslu jest dużo negatywów (np. test Subaru XV) to o benzynowej 2.0 "prawie" nikt nie pisze nic złego. Bardzo proszę o Wasza opinie na powyższy temat. Z góry dziękuję i przesyłam buziaki Marika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się