siekla Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Instalacja to VSI PRINS na wtryskach Keico Japan 73 CC, z akcesoriami do montazu w 4 cyl bokserze, wszystko pieknie chodzi i nic ise nei dzieje nipokojacego, osiagi uwazam za takie same jak na benzynie. Zbiornik toroidalny w miejscu kola 53 litry- caly komputer gazu schowany w srodku w za radiem w konsoli srodkowej- z dala od czynnikow atmosferycznych dzieki temu, zlacza serwisowe w kabinie, podlacza sie laptopa i sprawdza a takze na biezaco podczas jazdy jak cos trzeba dostroic na przyklad. Wlew ukrylem pod tablica rejestracyjna. Aha koszt instalacji- no coz postanowilem nie oszczedzac i zalozyc sprawdzona w dobrym zakladzie wiec prawie 5,5 tysiaca, ale warto bylo i jak na razi enie zaluje. Zrobie fotki to pokaże bo aktualnei nie dysponuje jeszcze. W razie jakichś pytań chętnie odpowiem i się podzielę wrażeniami crai1@wp.pl lub GG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Wtryski keichin chyba najlepsze narynku. Tylko sama firma prins jest dziwna, chermetycznie bronią swoich tajemnic, nic nie wiadomo o instalacji, Ogólenie dobry produkt ale cena ....drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 ciekawe jakie EGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Ciekawe jak będzie po 50, 100 kkm. Ile w tej chwili masz przebiegu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Co do Kiehina sie zgadzam, chyba nie ma lepszych. Przebiegu mam obecnie 109 tysiecy, z czego 7 juz na gazie i jak na razie zadnych ale, wszystko wymaga tylko bardzo dokladnego zestrojenia. A potem to juz tylko przeglady i wymiana filtrow fazy lotnej i cieklej. Mysle ze sie nie zawiode. Dzien pozniej gazowali Range Rovera V8 4,2 litra i smiga wiec chyba to mowi samo za siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Ale moj znajomy ma Swojego Forysia turbo i to jeszcze automat w gazie a takze 2 legacy i przejechal juz nimi naprawde sporo i nic sie nie dzieje niepokojacego. Wazne zeby serwisowac na czas i bedzie sluzyc wiele wiele lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 jak powinny być ustawione świece w przypadku jazdy na LPG w SI 1,6 ? (NGK BKR6EY-11) 1mm ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Powinny byc ustawione tak jak producent przewiduje, tu się nic nie reguluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Powinny byc ustawione tak jak producent przewiduje, tu się nic nie reguluje. W mojej nie sekwencyjnej instalacji zamiast 1,1 gazownik ustawil na 0,9. Pytanie, czy powinno tak byc i z czego te zmiany wynikaja? Pozdrawiam, Slawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Powinny byc ustawione tak jak producent przewiduje, tu się nic nie reguluje. W mojej nie sekwencyjnej instalacji zamiast 1,1 gazownik ustawil na 0,9. Pytanie, czy powinno tak byc i z czego te zmiany wynikaja? Z tego co rozmawiałem ze znajomymi to u nich nic nie było przestawiane, proponowałbym Tobie skonfrontować Twoje ustawienia w jakimś innym zakładzie, bo przestawienie świec moż epowodowac teraz zaburzenie jazdy na benzynie, a w efekcie doprowadzić do uszkodzeń. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Na mój gust zmniejszenie odległości pomiędzy elektrodami może ułatwic przeskok iskry i zdetonowanie mieszanki gazowej, ale o ile mi wiadomo, to świec się nie dotyka, bo po pierwsze auto ma dobrze chodzić na benzynie a dopiero potem na gazie, inaczej ciężko się szuka ewentualnych problemów z instalacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Czołem. Co sądzicie o gazowni w Będzinie (Gierkówka/ po lewej stronie w kierunku W-wy/za M-1). Ponoć mają dobrą renomę, hamowni itd. Czy ktoś jest w stanie napisać coś o nich. Gdzie można dobrze zagazować Subaru Outback 2.5 2005 170KM. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Jeżeli nie mają hamowni 4x4 to raczej kiespki z niej użytek będzie, napisz do forumowicza EsEm - on gazował ostatnio OBK 2.5, ale nieco starszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Czołem. Co sądzicie o gazowni w Będzinie (Gierkówka/ po lewej stronie w kierunku W-wy/za M-1). Ponoć mają dobrą renomę, hamowni itd. Czy ktoś jest w stanie napisać coś o nich.Gdzie można dobrze zagazować Subaru Outback 2.5 2005 170KM. Pozdrawiam napewno hamowni 4x4 nie mają...więc i tak bez sensu - wiem kto gazuje subaru w serwisie, i robi to z powodzeniem (Auto gaz ślask), sam zreszta ma nowe legacy zagazowane jak chcesz to się mogę blizej dowiedzieć co i jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Czołem. Co sądzicie o gazowni w Będzinie (Gierkówka/ po lewej stronie w kierunku W-wy/za M-1). Ponoć mają dobrą renomę, hamowni itd. Czy ktoś jest w stanie napisać coś o nich.Gdzie można dobrze zagazować Subaru Outback 2.5 2005 170KM. Pozdrawiam Fajnie że sie przedstawiłeś i wiemy skąd jesteś i możemy polecać zakłady w całej Polsce a wręcz Europie nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Sorry panklex. Juz poprawilem swje dane i chyba jest git:) Aktualnie jestem w USA i pomykam Mitubishi Outlanderem 4X4. Przymierzam się do zakupienia Outbacka 05 tutaj bo można go wyrwać za tańszą kasę niż w starej Europie. Po powrocie chcę go zagazować. Przed wyjazdem do stanów pomykałem Accordem 00 z sekwencją(super). Na gazie zrobiłem już ze 200000km i wiem , że jest od pyty partaczy udających fachórki. Tak mi się spodobał ten Outback, że już go nie odpuszczę. Dlatego szukam namiarów na porządnych znawców tematu. Pomyślałem, że gdzie jak gdzie ale na takim szanownym forum uzyskam informację prima sorte:) Dlatego jeśli ktoś z szanownych kolegów wie gdzie profesjonalnie podejdą do tematu zagazowania Outbacka byłbym bardzo wdzięczny. W grę wchodzi Śląsk i Poznań+okolice. Jeśli w krakowie macie coś wartego polecenia to tyz dobrze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 dzięki, dzięki - sprawdzę pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 polecano mi jeszcze tych: http://www.eko-car.com/ możesz również uderzyć do użytkownika JAKO - on juz kilka formuowych bryk gazował, do tego sie zna na tym jak mało kto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Dzięki. Sprawdziłem Eco-car. Nie mają hamowni 4x4. ale za to jest gdzieś w odległości 20KM od nich. Zaproponowali, że mogą zrobić pomiary gdzieś tam, a założyć u siebie. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 A u mnie po prawie 1,5 roku jazdy na BRC Sequent 24 pierwsza awaria. Nie wiem co się stało ale wczoraj wsiadłem do autka jadę i w pewnym momencie zaczyna piszczeć z przełącznika gaz/beznyzna, okazało się że nie przełącza na gaz ?? Spróbowałem kilka razy pstykać w czasie jazdy ale za każdym razem jak już miał przełączyć zaczynał piszczeć, czasem lekko szarpiąc. Do tej pory wszystko było jak najbardziej ok z instalacją. Zatankowane mam prawie full i to na sprawdzonej stacji. Dzwonie dziś do gazowników i się umawiam. Zastanawiam się co się mogło stać, komputer od gazu zgłupiał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 A poziom gazu poprawnie pokazuje? Bo objaw podobny jak przy skończonym gazie w zbiorniku, a to by sugerowało, że albo padł czujnik ze zbiornika, albo łączność z nim, albo sam przezłącznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 W ogóle nie pokazuje. Zaświeci na chwilkę na zielono, szarpnie albo i nie, a potem pika i jadę na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Niektóre zbiorniki mają jeszcze wskaźnik wewnątrz, możesz odkręcić klapkę od zbiornika i zerknąc czy go nie zmroziło. Ale pewnei najprościej będzie podjechać do warsztatu, jak zdechł czujnik w zbiorniku to zdaje się stracisz cały gaz (chyba, ze będą go jakoś przelewać), jak padł przełącznik to go wymienią w 5 minut, a jak kabelek to też problemu nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja mialem u siebie na poczatku podobny problem w VSI PRINS, na poczatku podczazs jazdy nagle zaczal mi piszczec, gaz byl na full, pojechalem do moich gazownikow, zczytali bledy, skasowali pamiec i od tamtej pory nic, z tego co wiem gaz gazowi nie rozny i czasem sie lubi zblokowac lub zle zczyta dane z czujnika. Jedyne na co ostatnio chwilke narzekeam to na zapach gazu czaem w kabinie, szukam przyczyny, bo wszsytko jest szczelne jak na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Jedyne na co ostatnio chwilke narzekeam to na zapach gazu czaem w kabinie Jezeli czuć po uruchomieniu/zgaszeniu silnika to prawdopodobnie zła mieszanka, która może tez nie być dopalana do końca. Przydała by się regulacja ewentualnie sprawdzenie, czy świece sa OK (bo jak wiadomo, gaz jest cholereni wymagający jezeli idzie o elektrykę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się