ernehubka Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/5/beztytuufql.png/ Jak przerobić tą instalacje gazowa z poloneza na manualna czyli regulowanie gazu recznie śrubka od dawki gazu. Które kable są nie potrzebne do tej operacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Nie podłączaj w ogóle attuatora czyli silnika krokowego i zamiast tego daj śrubę z regulacją. A czemu nie zostawiasz sterowania przez silnik ? W jakim aucie będziesz to montował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernehubka Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Do subaru legacy 1.8 gaz sam zakładam z poloneza do niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wet Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Witam, Mam Subaru Outback z orginalną holenderską instalacją gazową, niestety ostatnio coś szwankuje i chciałbym zapytać kto w Polsce to mógłby mi to wyregulować? (Najlepiej w Małopolsce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 O ile dobrze pamiętam to tu http://www.autogazholandia.pl/ A tak właściwie to w dobrym tonie byłoby się przywitać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wet Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Witam raz jeszcze tych szczególnie, którzy nie doczytali, że się przywitałem :wink: Dziękuje za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Ciekawy artykuł o lpg w forku turbo – oryginalnie po grecku, poniżej tłumaczenie googla. Da się czytać. http://goo.gl/w2MJa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedek Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Czy to prawda, że gdy zagazuje się Forestera S turbo(2000 2001r), to turbina szybko wysiada? Usłyszałem taką opinię ale coś nie bardzo chce mi się wierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 :shock: nie wiem, nie znam się, nie orientuje się, zarobiony jestem ...logicznie rzecz ujmujac to jaki wpływ poza może wyższa temperaturą spalania może mieć LPG na turbinę(?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanleypl Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 dedek Jeśli gaz założony jest na lepszych wtryskach oraz cała instalacja jest zamontowana prawidłowo, a silnik jest dobrze wyregulowany, to turbinie nic się nie stanie. Jeśli tak słyszałeś to pewnie jednej osobie padła turbina, bo nie potrafiła jej odpowiednio użytkować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Ciekawy artykuł o lpg w forku turbo – oryginalnie po grecku, poniżej tłumaczenie googla. Da się czytać.http://goo.gl/w2MJa Szczególnie podoba mi się stwierdzenie : "rura przechodzi wzdłuż stacji metra." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanleypl Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Ciekawy artykuł o lpg w forku turbo – oryginalnie po grecku, poniżej tłumaczenie googla. Da się czytać.http://goo.gl/w2MJa Szczególnie podoba mi się stwierdzenie : "rura przechodzi wzdłuż stacji metra." Buahahahaha Uwielbiam translator Wujka Góógle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Czy to prawda, że gdy zagazuje się Forestera S turbo(2000 2001r), to turbina szybko wysiada? Usłyszałem taką opinię ale coś nie bardzo chce mi się wierzyć I słusznie, że nie chce Ci się wierzyć. Turbina nie ma nic wspólnego z zasilaniem LPG. Kolejny domorosły myśliciel :roll: Pozdrawiam Grzegorz PS. Ale już głowice a raczej ich stan i sprawność jak najbardziej ;-) Dobra instalacja, właściwy montaż i poprawne zestrojenie pozwalają się jednak cieszyć tańszym zasilaniem LPG w doładowanych Subarynkach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Też bardziej obawiałbym się o głowicę. Chodzi tu o temp. spalania. Zazwyczaj instalacje są dobrane za słabo do silnika albo źle wyregulowane. Auto pracuje cały czas na ubogiej mieszance paliwowo powietrznej (mało paliwa w stosunku do powietrza i wtedy wydziela się duuża temperatura) i niszczy głowice bądź uszczelki pod głowicami, itp itd. Załóż gaz u dobrego gazownika, na dobrych komponentach to Twój Forek nie poczuje czy jedzie na LPG czy na PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweusz Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 hmm. wpisałem pw na forum. ale jestem llama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Pytanie do znawców - mam jedną odpowiedź, ale chciałbym skonfrontować. Ostatnio okazało się, że jeden przewód (szary) po zamontowaniu LPG BRC Sequent jest luźny i nie podpięty nigdzie (ładnie zaizolowany itp.). Gdy spytałem telefonicznie w zakładzie montującym, co to i dlaczego, otrzymałem odpowiedź, że jest to przewód odpowiedzialny za czytanie obrotów silnika przez instalację LPG. Nie wnikam, dlaczego nie został podłączony, podejrzewam, że mogli zapomnieć, nie wiedzieć gdzie podłączyć, ale powiedziano mi, że nie jest to problem jeśli nic złego się nie dzieje i spalanie jest właściwe. Jeśli działyby się złe rzeczy lub było zawyżone spalanie to mam przyjechać i gdzieś tam podłączą (właśnie - gdzie się go powinno wpiąć), ale jeśli nie to nie ma potrzeby. Podobno z pracy wtrysków BRC też potrafi odczytać obroty. Pytanie - czy to prawda i na ile jest to istotne? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaso79 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Witam wszystkich [spam] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 jestem ciekaw waszych opinii, reakcji na taką notatkę w ogłoszeniu o sprzedaży subaru: Subaru z Instalacją gazową Firmy AG montowaną przez salon Subaru w Niemczech No i co to za firma i czy warta zainteresowania? Kompletnie się na tym nie znam więc zdaję się na fachowców. Dzięki za każdą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattm Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Przenoszę swój wątek tutaj, więc skleję to co już pisałem: "Hej, Ojciec przymierza się do zakupu Forestera 2.0 X 158KM (2005-2008). Czy do tego silnika są jakieś przeciwwskazania co do montażu instalacji gazowej? Poprzednie silniki wolnossące (125KM) są ponoć ok, a czy z tymi jest jakiś problem? Mam na myśli głównie regulacje luzów zaworowych. Czy przy tej wersji trzeba wyciągać silnik tak jak przy turbo? Regulacja przy instalacji powinna być wykonywana co 50k km? Na forum wyczytałem, że w tej wersji jest z tym spory problem. Wklejam posty, które znalazłem, proszę żeby ktoś się do tego odniósł. "Witam Zuluska ja też ci współczuje. Co do regulacji zaworów to mnie w ASO poinformowali że roczn ik 2006 posiada zawory hydrauliczne i ich regulacja może kosztować ok 3000 pln. Może ktoś z forumowiczów odpowie o co chodzi :D" "Temat regulacji zaworów mnie też dotyczyć może . Chciałem to zrobić przy okazji rozrządu u kocara w poznaniu . Niestety koszty są przerażające. Mam forka 2.0 158km. Serwis poinformował że w tym silniku nie ma regulacji tylko wymienia się popychacze. Sam koszt wyjęcia i rozebrania motoru to 2500PLN plus części do wymiany. Za popychaczami ponoć trzeba trochę poczekać bo jest kilka ich grubości. Zmartwiłem się tym kosztem bo od 30kkm jeżdżę na lpg i te regulacje mogąbyć częstsze. Zasięgam opini doświadczonych forumowiczów czy to wszystko (cena i sposób regulacji) jest narmalne. A mnie poinformowali u kocara że mój silnik ma popychacze hydrauliczne nie do regulacji. Ciekawe na jak długo starczą, zwłaszcza na lpg? " "Byłem dzisiaj w ASO zapytac o koszt sprawdzenia i ew. regulacji zaworów , a tam miły pan informuje mnie że będę musiał poczekać , bo do mojego silnika muszą zamówić szklanki :?: .To w końcu jak jest z tymi zaworami w NA , poczytując forum wydawało mi się że regulacja jest na śrubki , forek 2.0 z 2007 roku 158KM ." "SOHC 2.0 i 2.5 ma na srubki DOHC 2.0 2.0T i 2.5T ma szklanki - trzaba silnik wyciagac" Czyli 2.0 158KM to silnik DOHC i regulacja luzów zaworowych jest jeszcze droższa niż przy wersji turbo. Trzeba wymieniać popychacze hydrauliczne. Pogubiłem się w tym wszystkim!" Odpowiedź kolegi ppmarian: "2.0 N/A DOHC ma szklani ktore sie wyminia aby to zrobic trzeba wyciagac silnik zalecana kontrona po 50kkm UWAGA do kontroli luzow nie trzeba wyciagac silnika !!!!" ================================================== Czyli luzy zaworowe skontrolować trzeba co 50tyś km a jeśli będzie trzeba regulować to ile to będzie kosztować? Trzeba wyciągnąć silnik i wymienić popychacze hydrauliczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Mam Forka 2,0 150 km, 2010 r. Juz mam 20 kkm przejechane na gazie. Jaki to jest silnik DOHC czy SOHC ? Regulacja zaworów przez wymianę szklanek czy srubki regulacyjne ? Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Trzeba wyciągnąć silnik i wymienić popychacze hydrauliczne? Hydraulicznych się nie reguluje. Wymienia się uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 ile kosztuje instalacja do imprezy gt u jako? moze byc na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattm Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Trzeba wyciągnąć silnik i wymienić popychacze hydrauliczne? Hydraulicznych się nie reguluje. Wymienia się uszkodzone. Pogubiłem się. Czyli co przy takim silniku (2.0 X 158KM (2005-2008)) trzeba zrobić żeby wyregulować luzy zaworowe, ewentualnie co wymieniać? Jakie są to koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 jestem ciekaw waszych opinii, reakcji na taką notatkę w ogłoszeniu o sprzedaży subaru:Subaru z Instalacją gazową Firmy AG montowaną przez salon Subaru w Niemczech No i co to za firma i czy warta zainteresowania? Kompletnie się na tym nie znam więc zdaję się na fachowców. Dzięki za każdą pomoc. Ja posiadam instalację montowaną w subaru w Niemczech przez salony subaru. jest to Teleflex GSI bodajże. Instalacja ogólnie ok na razie 15000 i nic się nie dzieje a auto ma już na niej najechane 185tkm. Z informacji od "autogazholandia" wynika, że są to bardzo dobre instalacje. w Niemczech podobno pierwszy przegląd robi się im po 250tkm. U nas założenie takowej to 6000PLN a w Niemczech podobno 3000euro. Tu masz info http://www.autogazholandia.pl/viewItem,gsi.html. Jedyny ból to drogie części jak już coś się zepsuje no i brak interfejsu, żeby samemu coś posprawdzać i ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianekkk Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Jak ktoś ma namiary na "Jako" - to będę zobowiązany Proszę o msg na priv. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się