wojtas. Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Nie ma co dramatyzować. Raz na jakis czas takie "newsy" daja a poza tym przy rosnącej cenie paliwa i tak sie będzie opłacało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Jeśli miałoby to nas dotknąć, to najwcześniej w 2015, i pewnie podwyżka byłaby częściowa (połowiczna). Pełna podwyżka, jeśli da radę to przepchnąć przez całą UE, byłaby pewnie dopiero od 2018. Całkowita podwyżka wyniosła by ok 1 zł =375*4*0,55*1,22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 w sumie racja.Jesli by nawet gaz miał kosztowac te 4zł to wtedy benzynka (przy obecnym wzroście) będzie kosztować ok.9-10zł to i tak jesteśmy do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 dokładnie... straszą podwyżką LPG a o podwyżkach benzynki i oleju ani mru mru a przecież podatek jest już teraz stopniowo podnoszony na sam olej z tego co wiem... europy nam się zachciało, no to mamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Mam pewien problem w Legacy 2006 z instalacją Elpigaz: falują mi obroty silnika, gdy pracuje on na LPG. Gdy nie dotykam gazu (z włączoną klimą) obroty spadają do ok. 500, następnie dość szybko podnoszą się do 1000 rpm, a następnie nieco wolniej opadają znowu do 500. Po wyłączeniu klimy silnik prawie się dusi, obroty spadają poniżej 500 i szybko podchodzą do ok. 1500, po czym znowu spadają poniżej 500. Gdy na luzie naciskam gaz i przytrzymam przy powiedzmy 2000 rpm, falowanie się zmniejsza, ale dalej występuje (2000-2200). Podczas jazdy na niskim biegu, przy niskich obrotach mam wrażenie, że także zdarza mu się poszarpywać w takt tego falowania. Na benzynie objaw znika (od razu po przełączeniu). Czy macie pomysł w czym może tkwić problem? Dodam, że przegląd i wymianę filtrów LPG robiłem 6000 km i 2 miesiące temu (u jako). Z góry dzięki za podpowiedzi. Edit: Dodam jeszcze, że ostatnio dość długo muszę kręcić rozrusznikiem, żeby samochód zapalił na zimnym silniku. Parę razy nawet zdarzyło mu się zgasnąć tuż po odpaleniu i dopiero następny rozruch "zadziałał". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Sprawdź czy podciśnieniem z redutora nie leci gaz (pęknięcie membrany). Zdejmij je podczas pracy na gazie. Jeżeli nie, to zgaś silnik na gazie i zdejmuj po kolei rurki z wtryskiwaczy sprawdzając czy są szczelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Dzięki za odpowiedź. Czasami przy przełączaniu na LPG trochę podśmierduje gazem. Czy to może być dodatkowy objaw nieszczelności reduktora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Edit: Dodam jeszcze, że ostatnio dość długo muszę kręcić rozrusznikiem, żeby samochód zapalił na zimnym silniku. Parę razy nawet zdarzyło mu się zgasnąć tuż po odpaleniu i dopiero następny rozruch "zadziałał". Luzy zaworowe robiłeś kiedykolwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOREK Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Witam serdecznie, pierwszy raz pisze na tym forum. Ostatnie podwyżki cen paliwa zwalają mnie z nóg. Jeżdżę Foresterem 2.5 XT z 2007 roku i mam problem z utrzymaniem jego apetytu na paliwo a niestety sporo jeżdżę. Mam złe doświadczenie z gazem, założyłem taki do Subaru Legacy z 2005 roku silnik 2.0 R (wolnossący 165KM). Najpierw spalał sporo paliwa podczas jazdy "w trybie gaz", itd. itp., a po sprzedaży (ok. 2 lata od założenia instalacji) otrzymałem telefon od nabywcy, że tłok się przepalił z powodu źle wyregulowanej instalacji. Gaz zakładałem w alltop, gdzie widziałem o wiele droższe samochody więc nie miałem obaw. Obecnie stoję nad przepaścią, bo albo założę gaz do Forestera albo będę musiał go sprzedać. Widziałem, że piszecie sporo o JAKO, ale nie znalazłem jego kontaktu. Jeżeli macie inne sugestie to dajcie znać, interesują mnie wszystkie informacje i doświadczenia. Chciałbym zatrzymać Subaraka, ale jeżeli nie będzie tańszy w utrzymaniu to ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Widziałem, że piszecie sporo o JAKO, ale nie znalazłem jego kontaktu. Znajdź jakikolwiek post autorstwa jako a w stopce postu znajdziesz Jego numer telefonu. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Numer był podawany co chwilę. Zerknij w profil, masz tam stopkę memberlist.php?mode=viewprofile&u=736 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Chciałbym zatrzymać Subaraka, ale jeżeli nie będzie tańszy w utrzymaniu to ..... Dzwoń do jako :!: Ja od miesiąca jeżdżę na LPG by jako i jestem baaardzo zadowolony (średnia z ok 2tyś. km to ok. 14l lpg/100km - czyli ok. 35zł/100km) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 :shock: :shock: :shock: siedem postów wyżej jest telefon do jako - w podpisie; trzeba czytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOREK Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 mi przez miesiąc też działała instalacja, a po 2 latkach okazało się, że silnik do remontu. Chcę ominąć taką sytuację, więc jeżeli jest więcej osób z dłuższym LPG stażem proszę o info, czy gaz w Subaru w ogóle może działać poprawnie przez dłuższy czas. -- Cz sie 25, 2011 11:51 am -- Numer mam, "pod latarnią jest najciemniej". Ale jak z waszym doświadczeniem w używaniu LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 mi przez miesiąc też działała instalacja, a po 2 latkach okazało się, że silnik do remontu. Chcę ominąć taką sytuację, więc jeżeli jest więcej osób z dłuższym LPG stażem proszę o info, czy gaz w Subaru w ogóle może działać poprawnie przez dłuższy czas. To poczekaj ze 2 lata to zdam relację (zastanawiałem się ok. roku i żałuję tego "straconego czasu" czyt. kasy) Kilka XT z Forum jeździ na muchozolu, może kierownicy z większym stażem się odezwą :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOREK Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Na to liczę 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Chciał człowiek zagazować subaru, wszedł na forum i mocno się zastanawia.. Co prawda nie mam H6, ale i tak się martwię. Jak się spisuje gaz w Legacy 2,5? Może ktoś podpowiedzieć? Jestem jutro umówiony na montaż sekwencji z osobną listwą dla każdego cylindra (koleś w warsztacie LPG - też ma subaraka - powiedział, że powinno być bezproblemowo). Fakt jest jeden - pierwsze co zrobił to zapytał, czy nie H6, bo jeśli tak to on się nie podejmuje montażu i go odradza. Czytając posty powyżej chętnie poznałbym kogoś z N.Sącza, kto użytkuje wolnossące subarki, żeby powiększyć wiedzę o tych samochodzikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOREK Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Jestem tutaj z tego samego powodu, dobrze wyszukaj instalatora bo w alltop-ie też mówili, że będzie działało i, że robią porshe a potem tłok się przepalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 No to lipa... Pociesza mnie tylko fakt, że gość u którego jestem umówiony na montaż też jeździ legacy 2,5 i widziałem u niego gaz. Kumpel ma 2.0 i 2.2 na zwykłym gazie i zrobił już kilkadziesiąt tyś.km bezawaryjnie. Ale to nie 2,5....:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 mi przez miesiąc też działała instalacja, a po 2 latkach okazało się, że silnik do remontu. Chcę ominąć taką sytuację, więc jeżeli jest więcej osób z dłuższym LPG stażem proszę o info, czy gaz w Subaru w ogóle może działać poprawnie przez dłuższy czas. -- Cz sie 25, 2011 11:51 am -- Numer mam, "pod latarnią jest najciemniej". Ale jak z waszym doświadczeniem w używaniu LPG? Mój forek ma przejechane na gazie by jako ponad 80 kkm. Bezproblemowo. Średnie spalanie 14l/100km. Moc ok. 230KM po standardowych modach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Chcę ominąć taką sytuację, więc jeżeli jest więcej osób z dłuższym LPG stażem proszę o info, czy gaz w Subaru w ogóle może działać poprawnie przez dłuższy czas. 5 lat i 240tkm wystarczy ? Trzeba na lekko-bogato wyregulować, to tłoki przeżyją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 5 lat i 240tkm wystarczy ? I to jest bardzo budująca informacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Mój S-turbo na muchozolu jakieś 170 tkm i jeszcze dycha :wink: chociaż montaż nie był u jako (co niestety widać), to od kiedy go mam nikt inny się do instalacji nie dotykał. No, ale powyższe przykłady to wszystko silniki 2.0, a może ktoś z 2.5 się wypowie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 2.0T @ 230KM/320NM, LPG od 80 tys. km (jako). żyje i się słusznie odpycha, lekko nie ma, dzień bez odcinki to dzień stracony* * odcinka tylko po bardzo dobrym rozgrzaniu oleju, który wymieniam co ok 7-8 tys.km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pysznie Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Witam, Prosiłbym Was o wszelkie sugestie odnośni instalacji gazowej w aucie Subaru Outback 2.5 (benzyna, BEZ turbo) z 2008 roku, tj. marka instalacji, generacja, a także warsztaty na terenie województwa podlaskiego i mazowieckiego, które specjalizują się w zakładaniu instalacji gazowych w Outbackach. Chciałbym również poznać Wasze doświadczenia związane z instalacją LPG ww. aucie. Pozdrawiam -- So sie 27, 2011 2:47 pm -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się