Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

Rozumiem z postu Dyrekcji, ze spalanie trasy Monachium - Kraków = 11.0 l/100km. Piękny wynik - Dyrekcji nie zależy na dużej sprzedaży Levorga

Czy w imię "dużej sprzedaży" miałbym "modyfikować" rzeczywistość ?

Napisałem jednak też o warunkach, w których jechałem ( być może Pan przeoczył ...).

 

Nie miałem na myśli "modyfikacji" rzeczywistości, już raczej zastosowanie "lżejszej" nogi w celu uzyskania korzystniejszego wyniku, który jednak za pośrednictwem TF idzie w świat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Rozumiem z postu Dyrekcji, ze spalanie trasy Monachium - Kraków = 11.0 l/100km. Piękny wynik - Dyrekcji nie zależy na dużej sprzedaży Levorga

Czy w imię "dużej sprzedaży" miałbym "modyfikować" rzeczywistość ?

Napisałem jednak też o warunkach, w których jechałem ( być może Pan przeoczył ...).

 

Nie miałem na myśli "modyfikacji" rzeczywistości, już raczej zastosowanie "lżejszej" nogi w celu uzyskania korzystniejszego wyniku, który jednak za pośrednictwem TF idzie w świat.

 

 

tzn. Dyrekcja miałaby jechać autostrada 100 zamiast 150 km/h i udowadniać, że tak będzie "oszczędniej" ?  ;)

 

Drodzy Rozmówcy już bez przesady okolice 10 l/100 km to "normalny" wynik dla takich aut czy to będzie Levorg czy Skoda 

problem byłby wtedy gdyby inne auta o podobnej linii, masie i napędzie spalały 8 a Levorg 12 ale taka sytuacja raczej nie ma miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, podany przez Dyrekcję wynik jest ok. 10l/100 km przy prędkości ok 150km/h na liczniku jest bardzo dobry (jak na silnik benzynowy). Dajmy sobie spokój że spalaniem, akurat to przy zakupie Subaru jest najmniej istotne :)

 

Obejrzyjcie sobie filmy że spalaniem na autocentrum. Zerknijcie ile pali mistrz oszczędności od basztxh południowych sąsiadów z silnikiem TDI ;)

 

Levorg pali tyle ile musi, zaskoczyło mnie jedynie (ale da się to wytłumaczyć), że w moim trybie jazdy, czyli głównie trasa, zaoszczędziłbym może litr, może nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jeszcze nie miałem okazji, ale mój syn już tak (co to się porobiło na tym świecie!) więc polecam pierwsze wrażenia z organoleptycznego zapoznania się z Levorgiem:

 

http://carburator.pl/subaru-levorg-pierwsza-jazda/

 

A ja sobie chyba cierpliwie poczekam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

Rozumiem z postu Dyrekcji, ze spalanie trasy Monachium - Kraków = 11.0 l/100km. Piękny wynik - Dyrekcji nie zależy na dużej sprzedaży Levorga

Czy w imię "dużej sprzedaży" miałbym "modyfikować" rzeczywistość ?

Napisałem jednak też o warunkach, w których jechałem ( być może Pan przeoczył ...).

 

Nie miałem na myśli "modyfikacji" rzeczywistości, już raczej zastosowanie "lżejszej" nogi w celu uzyskania korzystniejszego wyniku, który jednak za pośrednictwem TF idzie w świat.

 

 

tzn. Dyrekcja miałaby jechać autostrada 100 zamiast 150 km/h i udowadniać, że tak będzie "oszczędniej" ?  ;)

 

Drodzy Rozmówcy już bez przesady okolice 10 l/100 km to "normalny" wynik dla takich aut czy to będzie Levorg czy Skoda 

problem byłby wtedy gdyby inne auta o podobnej linii, masie i napędzie spalały 8 a Levorg 12 ale taka sytuacja raczej nie ma miejsca

 

Zdecyduj się czy ma być podobna linia czy masa. Problem w tym, że auta o podobnym rozmiarze i mocy potrafią spalić litr mniej przy takiej samej jeździe.

Nie mówię, że jest tragicznie, ale oczekiwania były większe.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jeszcze nie miałem okazji, ale mój syn już tak (co to się porobiło na tym świecie!) więc polecam pierwsze wrażenia z organoleptycznego zapoznania się z Levorgiem:

 

http://carburator.pl/subaru-levorg-pierwsza-jazda/

 

A ja sobie chyba cierpliwie poczekam ;)

 

Fajnie napisane i trafne spostrzeżenia zgadzam się z nimi....

 

...najlepsze że w innym testowanym Subaru akurat Outbacku 3.6 autor piszę o spalaniu w mieście 11 litrów a trasa ok. 9 wiec tak porównując do 1.6 w Levorgu....hmm turbina chyba wszystkiemu winna :-)

Edytowane przez maskun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

małe hamulce

 

hamulce to akurat ma słuszne tarcza 316mm w wersji GT_S. Oczywiście Brembo byłyby lepsze ale to jest "kombi" a nie rajdówka.

 

 

 

 

Nie wiem jakiej sprzedaży SIP oczekuje, ale nie wróżę sukcesu.... :unsure:

 

całe szczęście sprzedaż nie zależy od Twoich indywidualnych preferencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nadzieję że będzie oferowany w US :mellow:

 

no jeżeli to jest jeden z głównych powodów to masz prawo czuć się zawiedziony :)

 

 

 

 

jest tylko jedena tarcza 295mm.

 

GT-S ma tarcze 316mm.

 

 

 

czywiste jest że każda opinia jest subiektywna?

 

jasne tylko że wyrokowanie poziomu sprzedaży w oparcie o nią jest lekko mówiąc "nie trafione".

Edytowane przez Adam12
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bez silnika 2.0DIT odpada.

Z 2.0DIT byłby to mój następny samochód.

 

Co do spalania, to nie zdziwiłbym się, gdyby w warunkach opisanych przez Dyrekcję 2.0DIT spalił dokładnie tyle samo.

Mój LGT 2,5T pali ok. 1,5 litra więcej w podanych warunkach, ale to jednak 300 koni, a nie 170 i większe auto.

 

Owszem potrafi też spalić na trasie 8,5l/100, ale tylko jak się jedzie 90-100km/h i nie wyprzedza (tu piję do informacji że OBK 3,6 pali 9l w trasie).

Zakładam że w takich warunkach Levorg 1.6 pewnie spaliłby z 6,5 l/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Owszem potrafi też spalić na trasie 8,5l/100, ale tylko jak się jedzie 90-100km/h i nie wyprzedza (tu piję do informacji że OBK 3,6 pali 9l w trasie).

Zakładam że w takich warunkach Levorg 1.6 pewnie spaliłby z 6,5 l/100.

 

Też mi się tak wydaje, ale jeszcze nie testowałem. 

 

GT-S ma tarcze 316mm.

 

Pytanie jak hamuje, gdzieś w prasie widziałem wyniki, że w okolicy 39m z 100km/h.

Adam12 chyba zbyt dokładnie zdania powyżej nie przeczytałeś.

 

Co do sprzedaży idę się założyć z tobą o dobrą flaszkę że moja "subiektywna" będzie trafiona

 

Subaru chce pozostać marką niszową, nie będą się tym martwić  :) Z drugiej strony nie jest chyba,  źle bo na Forum już się pojawiają pierwsi właściciele. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Owszem potrafi też spalić na trasie 8,5l/100, ale tylko jak się jedzie 90-100km/h i nie wyprzedza (tu piję do informacji że OBK 3,6 pali 9l w trasie).

Zakładam że w takich warunkach Levorg 1.6 pewnie spaliłby z 6,5 l/100.

Też mi się tak wydaje, ale jeszcze nie testowałem.

Najniższe jakie miałem to 7,3l, co prawda w terenie pagórkowatym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zdecyduj się czy ma być podobna linia czy masa
 

 

 

 

 

o podobnej linii, masie i napędzie
 

 

nie muszę decydować  ;)

 

W sumie nie - mnie wystarczy porównanie spalania do XT, i powiem tak - nie zamieniam się.

Poza tym BRZ pali mniej - trzeba na wiosnę pomyśleć  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Subaru chce pozostać marką niszową
 

 

dlatego z roku na rok zwiększa sprzedaż  ;)

co prawda nie w UE ale jednak 


 

 

W sumie nie - mnie wystarczy porównanie spalania do XT, i powiem tak - nie zamieniam się.
 

 

nie dziwę się bo chyba największą wadą Levorg-a jest silnik 

 

nie to żeby był zły tylko 2.0 byłby dużo lepszy a koszty użytkowania pewnie takie same lub bardzo zbliżone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w odniesieniu do koni i spalania. Widzę, że nasi sąsiedzi ze wschodu nie mają Levorga w ofercie.

 

Natomiast jest WRX z 2.0 268KM 6MT i w drodze jest Diesel z CVT. Niestety do broszury silnik nie jest jeszcze wprowadzony, a na stronie nie podano mocy.

 

Ciekawe czy w obwodzie kaliningradzkim jest dealer Subaru :-P Czy na The Forum można wkleić link do oficjalnej rosyjskiej strony Subaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...