Jaca68 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Rozumiem z postu Dyrekcji, ze spalanie trasy Monachium - Kraków = 11.0 l/100km. Piękny wynik - Dyrekcji nie zależy na dużej sprzedaży Levorga Czy w imię "dużej sprzedaży" miałbym "modyfikować" rzeczywistość ? Napisałem jednak też o warunkach, w których jechałem ( być może Pan przeoczył ...). Nie miałem na myśli "modyfikacji" rzeczywistości, już raczej zastosowanie "lżejszej" nogi w celu uzyskania korzystniejszego wyniku, który jednak za pośrednictwem TF idzie w świat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Rozumiem z postu Dyrekcji, ze spalanie trasy Monachium - Kraków = 11.0 l/100km. Piękny wynik - Dyrekcji nie zależy na dużej sprzedaży Levorga Czy w imię "dużej sprzedaży" miałbym "modyfikować" rzeczywistość ? Napisałem jednak też o warunkach, w których jechałem ( być może Pan przeoczył ...). Nie miałem na myśli "modyfikacji" rzeczywistości, już raczej zastosowanie "lżejszej" nogi w celu uzyskania korzystniejszego wyniku, który jednak za pośrednictwem TF idzie w świat. tzn. Dyrekcja miałaby jechać autostrada 100 zamiast 150 km/h i udowadniać, że tak będzie "oszczędniej" ? Drodzy Rozmówcy już bez przesady okolice 10 l/100 km to "normalny" wynik dla takich aut czy to będzie Levorg czy Skoda problem byłby wtedy gdyby inne auta o podobnej linii, masie i napędzie spalały 8 a Levorg 12 ale taka sytuacja raczej nie ma miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delsebastian Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 nie wiem co myslec o tym spalaniu...Masa auta? Nie dotarty? 1.6? U mnie ostatnio A4 tempomat 140km/h w kabinie 2+1 Krk-Rzeszow 7,4L wiaterek z tylu, Rzeszow-Krk ulewa i wiatr z przodu 9L i tez opony zimowe.. nawet plyn do spryskiwaczy byl zimowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Hmm, podany przez Dyrekcję wynik jest ok. 10l/100 km przy prędkości ok 150km/h na liczniku jest bardzo dobry (jak na silnik benzynowy). Dajmy sobie spokój że spalaniem, akurat to przy zakupie Subaru jest najmniej istotne Obejrzyjcie sobie filmy że spalaniem na autocentrum. Zerknijcie ile pali mistrz oszczędności od basztxh południowych sąsiadów z silnikiem TDI Levorg pali tyle ile musi, zaskoczyło mnie jedynie (ale da się to wytłumaczyć), że w moim trybie jazdy, czyli głównie trasa, zaoszczędziłbym może litr, może nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Osobiście jeszcze nie miałem okazji, ale mój syn już tak (co to się porobiło na tym świecie!) więc polecam pierwsze wrażenia z organoleptycznego zapoznania się z Levorgiem: http://carburator.pl/subaru-levorg-pierwsza-jazda/ A ja sobie chyba cierpliwie poczekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Rozumiem z postu Dyrekcji, ze spalanie trasy Monachium - Kraków = 11.0 l/100km. Piękny wynik - Dyrekcji nie zależy na dużej sprzedaży Levorga Czy w imię "dużej sprzedaży" miałbym "modyfikować" rzeczywistość ? Napisałem jednak też o warunkach, w których jechałem ( być może Pan przeoczył ...). Nie miałem na myśli "modyfikacji" rzeczywistości, już raczej zastosowanie "lżejszej" nogi w celu uzyskania korzystniejszego wyniku, który jednak za pośrednictwem TF idzie w świat. tzn. Dyrekcja miałaby jechać autostrada 100 zamiast 150 km/h i udowadniać, że tak będzie "oszczędniej" ? Drodzy Rozmówcy już bez przesady okolice 10 l/100 km to "normalny" wynik dla takich aut czy to będzie Levorg czy Skoda problem byłby wtedy gdyby inne auta o podobnej linii, masie i napędzie spalały 8 a Levorg 12 ale taka sytuacja raczej nie ma miejsca Zdecyduj się czy ma być podobna linia czy masa. Problem w tym, że auta o podobnym rozmiarze i mocy potrafią spalić litr mniej przy takiej samej jeździe. Nie mówię, że jest tragicznie, ale oczekiwania były większe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Zdecyduj się czy ma być podobna linia czy masa o podobnej linii, masie i napędzie nie muszę decydować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Problem w tym, że auta o podobnym rozmiarze i mocy potrafią spalić litr ale ośki. Po za tym na test wpływają zawsze indywidualne warunki. Przede wszystkim wiatr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Osobiście jeszcze nie miałem okazji, ale mój syn już tak (co to się porobiło na tym świecie!) więc polecam pierwsze wrażenia z organoleptycznego zapoznania się z Levorgiem: http://carburator.pl/subaru-levorg-pierwsza-jazda/ A ja sobie chyba cierpliwie poczekam Fajnie napisane i trafne spostrzeżenia zgadzam się z nimi.... ...najlepsze że w innym testowanym Subaru akurat Outbacku 3.6 autor piszę o spalaniu w mieście 11 litrów a trasa ok. 9 wiec tak porównując do 1.6 w Levorgu....hmm turbina chyba wszystkiemu winna :-) Edytowane 19 Listopada 2015 przez maskun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Długo czekałem, zobaczyłem i w skrócie powiem że to auto raczej nie dla mnie (1.6T), małe hamulce. Na plus fotel i pozycja za kierownicą. Nie wiem jakiej sprzedaży SIP oczekuje, ale nie wróżę sukcesu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Nie wiem jakiej sprzedaży SIP oczekuje, ale nie wróżę sukcesu.... ponieważ ... to auto raczej nie dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 małe hamulce hamulce to akurat ma słuszne tarcza 316mm w wersji GT_S. Oczywiście Brembo byłyby lepsze ale to jest "kombi" a nie rajdówka. Nie wiem jakiej sprzedaży SIP oczekuje, ale nie wróżę sukcesu.... całe szczęście sprzedaż nie zależy od Twoich indywidualnych preferencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Braku w ofercie innych wersji silnikowych... Miałem nadzieję że będzie oferowany w US Z tego co dobrze zrozumiałem w salonie jest tylko jedena tarcza 295mm. Poza tym Adma12 chyba oczywiste jest że każda opinia jest subiektywna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Miałem nadzieję że będzie oferowany w US no jeżeli to jest jeden z głównych powodów to masz prawo czuć się zawiedziony jest tylko jedena tarcza 295mm. GT-S ma tarcze 316mm. czywiste jest że każda opinia jest subiektywna? jasne tylko że wyrokowanie poziomu sprzedaży w oparcie o nią jest lekko mówiąc "nie trafione". Edytowane 19 Listopada 2015 przez Adam12 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Dla mnie bez silnika 2.0DIT odpada. Z 2.0DIT byłby to mój następny samochód. Co do spalania, to nie zdziwiłbym się, gdyby w warunkach opisanych przez Dyrekcję 2.0DIT spalił dokładnie tyle samo. Mój LGT 2,5T pali ok. 1,5 litra więcej w podanych warunkach, ale to jednak 300 koni, a nie 170 i większe auto. Owszem potrafi też spalić na trasie 8,5l/100, ale tylko jak się jedzie 90-100km/h i nie wyprzedza (tu piję do informacji że OBK 3,6 pali 9l w trasie). Zakładam że w takich warunkach Levorg 1.6 pewnie spaliłby z 6,5 l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Adam12 chyba zbyt dokładnie zdania powyżej nie przeczytałeś. Co do sprzedaży idę się założyć z tobą o dobrą flaszkę że moja "subiektywna" będzie trafiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Owszem potrafi też spalić na trasie 8,5l/100, ale tylko jak się jedzie 90-100km/h i nie wyprzedza (tu piję do informacji że OBK 3,6 pali 9l w trasie). Zakładam że w takich warunkach Levorg 1.6 pewnie spaliłby z 6,5 l/100. Też mi się tak wydaje, ale jeszcze nie testowałem. GT-S ma tarcze 316mm. Pytanie jak hamuje, gdzieś w prasie widziałem wyniki, że w okolicy 39m z 100km/h. Adam12 chyba zbyt dokładnie zdania powyżej nie przeczytałeś. Co do sprzedaży idę się założyć z tobą o dobrą flaszkę że moja "subiektywna" będzie trafiona Subaru chce pozostać marką niszową, nie będą się tym martwić Z drugiej strony nie jest chyba, źle bo na Forum już się pojawiają pierwsi właściciele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Przy tarczy 316mm powinien hamować poprawnie. Co do tej niszowości marki to i tak na końcu "kasa musi się zgadzać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Owszem potrafi też spalić na trasie 8,5l/100, ale tylko jak się jedzie 90-100km/h i nie wyprzedza (tu piję do informacji że OBK 3,6 pali 9l w trasie). Zakładam że w takich warunkach Levorg 1.6 pewnie spaliłby z 6,5 l/100. Też mi się tak wydaje, ale jeszcze nie testowałem. Najniższe jakie miałem to 7,3l, co prawda w terenie pagórkowatym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Przy tarczy 316mm powinien hamować poprawnie. Co do tej niszowości marki to i tak na końcu "kasa musi się zgadzać" I się zgadza EU to nie jedyny rynek dla Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 6,5l to po płaskim i bez wiatru i ze stałą prędkością. W normalnym ruchu nieosiągalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Zdecyduj się czy ma być podobna linia czy masa o podobnej linii, masie i napędzie nie muszę decydować W sumie nie - mnie wystarczy porównanie spalania do XT, i powiem tak - nie zamieniam się. Poza tym BRZ pali mniej - trzeba na wiosnę pomyśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Subaru chce pozostać marką niszową dlatego z roku na rok zwiększa sprzedaż co prawda nie w UE ale jednak W sumie nie - mnie wystarczy porównanie spalania do XT, i powiem tak - nie zamieniam się. nie dziwę się bo chyba największą wadą Levorg-a jest silnik nie to żeby był zły tylko 2.0 byłby dużo lepszy a koszty użytkowania pewnie takie same lub bardzo zbliżone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Jak czytam poszczególne wpisy to odnoszę wrażenie, że każde Subaru, które ma poniżej 200KM to jest już do d...y Może to kwestia naszej słowiańskiej mentalności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Tak w odniesieniu do koni i spalania. Widzę, że nasi sąsiedzi ze wschodu nie mają Levorga w ofercie. Natomiast jest WRX z 2.0 268KM 6MT i w drodze jest Diesel z CVT. Niestety do broszury silnik nie jest jeszcze wprowadzony, a na stronie nie podano mocy. Ciekawe czy w obwodzie kaliningradzkim jest dealer Subaru :-P Czy na The Forum można wkleić link do oficjalnej rosyjskiej strony Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się