przemekka Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Brak podświetlenia lusterek w osłonach przeciwsłonecznych. Jedna z głównych wad Forestera. Poza szmatką oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Brak podświetlenia lusterek w osłonach przeciwsłonecznych. Jedna z głównych wad Forestera. Poza szmatką oczywiście. Dokładnie. Jak oni mogli zbudować taki bubel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Brak podświetlenia lusterek w osłonach przeciwsłonecznych. Jedna z głównych wad Forestera. Poza szmatką oczywiście. dzięki na 100% bym nie wpadł, ze o podświetlenie lusterek chodzi szmatka noc cóż odrobinę razi ale tak właśnie jest zrobione Subaru np. XV - japoński standard trochę "na sztukę" mnie sama szmatka nie przeszkadza natomiast sprawdźcie sobie jak jest zamontowane np. gniazdo złącza OBD od dołu deski rozdzielczej przy lewej nodze kierowcy ma luz drga i lekko się tłucze w trakcie jazdy to w ten sam sposób zamontowane jest prawie wszytko pod deską rozdzielczą i plastikami od bagażnika po ścianę grodziową silnika odpaść nie odpadnie bo zamontowane solidnie ale się tłucze bo ma duży luz montażowy taki drobny brak staranności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Psioczycie na mnie ,a co rusz potwierdzacie co mówię.CVT z dieslem jest mułowate ,a kiedyś już gdzieś widziałem foto,tylko nie mogę znalezść ,po zdjęciu tapicerki drzwi ,jak dokładnie była zmontowana Skoda Octavia ,a jak byle jak Subaru. Co do Levorga to Scout będzie miał wyższy prześwit ,a w dieslu 2x tyle momentu 184km 7.8 do setki i spalanie 6.5litra.Więc wybór nie jest taki prosty.Do tego tanie ,dostępne prawie w kiosku ruch części na każdym rogu i serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Co do Levorga to Scout będzie miał wyższy prześwit To wada czy zaleta? w dieslu 2x tyle momentu Pod warunkiem, że ktoś chce kupić diesla. A ten moment to przy takim samym przełożeniu głównym? Do tego tanie ,dostępne prawie w kiosku ruch części na każdym rogu i serwis Ale co z tego, skoro Subaru się nie psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Chyba ,że to SBD ,ale wtedy to już serwis nie potrzebny ,tylko złomowisko To może i masz rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Chyba ,że to SBD ,ale wtedy to już serwis nie potrzebny ,tylko złomowisko To może i masz racjęNie da sie czytac...tego co piszesz! Jezdzisz SBD? Czy tylko czytasz gazetki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy80 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 No kurcze....ale Madox ma czasem rację. Fajne Subaru to STI , WRX ...moze H6. Reszta to jezdzidła i to sporo przeplacone. Co to jest 150 KM z dwoch litrów w Dieslu?No masakra jakaś...Jeszcze zeby robily po pół miliona km to bylbym w stanie docenic trwałość ze względu na małe wysilenie. Też lubię i cenię markę Subaru....ale ona nie lubi mnie i innych Europejczyków . Czasami trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Podobno jak milion małp będzie odpowiednio długo waliło w klawiaturę, to w kóńcu zostanie napisany Pan Tadeusz. Na takiej zasadzie madoxowi udaje się czasem napisać coś z cieniem jakiegoś sensu. Tylko kto to wyłowi z potoku bełkotu? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 No to do pol miliona mi duzo nie brakuje.....bo mam na SBD 286tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 No kurcze....ale Madox ma czasem rację. Fajne Subaru to STI , WRX ...moze H6. Reszta to jezdzidła i to sporo przeplacone. Co to jest 150 KM z dwoch litrów w Dieslu?No masakra jakaś...Jeszcze zeby robily po pół miliona km to bylbym w stanie docenic trwałość ze względu na małe wysilenie. Też lubię i cenię markę Subaru....ale ona nie lubi mnie i innych Europejczyków . Czasami trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy. A ja powiem inaczej , obecnie jest taaaaaaaaaki wybór samochodów z AWD w każdej klasie ze zmusiło to subaru do tego zeby poprawić wiele rzeczy co jest bardzo pozytywne aczkolwiek przy obecnym wyborze trzeba byc na prawdę oddanym fanem zeby wybierać niektóre produkty zwłaszcza przy braku możliwości jakiegokolwiek wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Kolejny wątek o awaryjności SBD? Jest jak jest. Podziękować możemy EU za restrykcyjne normy emisji, a na Zachodzie ludzie się cieszą, że mają tylko 150KM, bo płacą wysokie podatki od mocy, a przy ograniczeniach i dużym ruchu i tak nie ma gdzie pojeździć. Zapytałem dziś w ASO o Levorga - poczułem, że zadałem niewygodne pytanie. Nie wiedzą kompletnie nic. Nieliczne salony mają otrzymać Levorga na stan jako testówki pod koniec roku, a oficjalna premiera odbędzie się na targach we Wiedniu na początku 2016. Ze wstępnej specyfikacji wyczytać można, że 1.6DIT CVT będzie miał dwie wersje: GT - czyli bieda i GT-S czyli trochę lepsza, oczywiście za wyższą cenę. Europa, panie, Europa! PS: zaczyna mi to przypominać politykę sprzedaży iPhone'a. Trzeba się ustawić w kolejce ze śpiworem i karimatą Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Czyli w Polsce nie jest tak źle. dwie wersje: GT - czyli bieda i GT-S czyli trochę lepsza Nie przesadzaj z tym wyposażeniem. GT-S ma praktycznie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Wiem, wiem, ale szkoda, nie będzie Eye-Sight Enigmatyczne to wszystko. Ale poczekam, bo mnie to auto też interesuje. Albo Forester CVT albo Levorg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jeśli enigmatyczne to proszę http://www.subaru.pl/datasheet/2016levorg.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Dzięki za link, już przeglądałem. Specyfikacja dotyczy jednak GT-S. Na Austrię będzie GT - specyficzny rynek. Czekamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Podziękować możemy EU za restrykcyjne normy emisji, a na Zachodzie ludzie się cieszą, że mają tylko 150KM, bo płacą wysokie podatki od mocy, a przy ograniczeniach i dużym ruchu i tak nie ma gdzie pojeździć. dlatego masz u siebie wersje z ograniczoną mocą jak i emisja z dieslami - w ramach UE - będzie się wiele zmieniało, dokręcenie śruby stało się podobno na tyle problemem, że o ile emisja CO2 "z rury" jest niższa od benzyny to podobno w całość emisji w trakcie realnej eksploatacji (w tym części, obsługa itp. itd.) przewyższa silnik benzynowy silniki diesla przeszły w ostatnich powiedzmy 20 latach duże zmiany teraz ta sama ewo(rewo)lucja przechodzi przez silniki benzynowe czego dobrym przykładem są silniki DIT w Subaru, które jak to ma w zwyczaju dość późno weszło w ten "trend" Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo.Mozecie sie zgodzić lub nie ale dla mnie pietwszy modelem z ta technologia ( DiT ) powinien być STI i doświadczenie z tego modelu który poeinien byc wizytowka firmy możliwości i myśli technicznej powinno przechodzic na mniejsze/pospolite modele a nie odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Cóż zrobić. W Austrii jeździ się dieslami, niekoniecznie mocnymi. Dzisiejsze tankowanie: ON 1,10€ PB 1,24€ Benzyna w Subaru pięknie brzmi, turbo benzyna do tego fajnie jeździ, ale i tak najczęściej wybieranym silnikiem w Subaru jest SBD, gdyż przy stosunkowo wystarczających osiągach koszty paliwa pozostają na niskim poziomie. Ja też chciałbym DIT, bo benzyna, nawet ssak 1.6i ma coś w sobie, co mi się podoba. W moich warunkach, aby cena Levorga pozostała konkurencyjna, Subaru musi ją utrzymać kosztem wyposażenia. Ze względu na emisję CO2 wersja GT obłożona będzie 14% podatkiem ekologicznym, a GT-S 15%. Levorg bez SBD i do tego dostępny w jedynej, wysoko opodatkowanej wersji silnikowej będzie mało atrakcyjny dla Austriaków. Lepiej sprzeda się Octavia kombi i Golf Variant, gdzie podatek od CO2 wynosi 2-3%. Sam jestem ciekawy, co z tego wyniknie. _____ Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo weszli w turbo ale z innym "założeniem inżynieryjnym" DIT nie jest silnikiem "wyczynowym" on ma łagodną charakterystykę do jazdy w normalnym ruchu dając przy tym relatywnie niskie spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Chyba ,że to SBD ,ale wtedy to już serwis nie potrzebny ,tylko złomowisko To może i masz racjęNie da sie czytac...tego co piszesz! Jezdzisz SBD? Czy tylko czytasz gazetki? Ba,kupił i ma i mu się nie psuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km) U mnie 6,4 bez przerwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo weszli w turbo ale z innym "założeniem inżynieryjnym" DIT nie jest silnikiem "wyczynowym" on ma łagodną charakterystykę do jazdy w normalnym ruchu dając przy tym relatywnie niskie spalanie W tej aplikacji ale rodowod bezposredniego wtrysku wywodzi sie z motorsportu , jak zreszta wszystkiego co w motoryzacji wymyslili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 W tej aplikacji ale rodowod bezposredniego wtrysku wywodzi sie z motorsportu A nie z lotnictwa wojskowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się