stach1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nawet gdyby było 8 to i tak byłoby mało Byłoby super.Dla mnie;) Mini CM 1,6T ma zdaje się ok.7.5 do 100. Nie oszukujmy się, ponad 9 sek. to lipa.CVT robi niestety swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Cena niczego sobie. Chciałbym poznać opinię Dyrekcji (wiem, że testował Pan Levorga w Japonii) odnośnie wyciszenia i poziomu głośności wewnątrz. Najlepiej w porównaniu do XV. Z jednej strony to ta sama konstrukcja, z drugiej jest to nowa "marka" i w zamierzeniu producenta chyba bardziej komfortowa i idąca w kierunku Legacy. Może do wyciszenia wnętrza lepiej się przyłożyli niż w XV. Nie chce ubiegać Dyrekcji ale wrażenia z obecnego outbacka każą spodziewać się "klasycznego wyciszenia". Tzn. jeśli szum wiatru i hałas kół klientowi przeszkadzają, to niech wyciszy sobie sam. Co wg mnie wcale nie jest takie złe. Wyciszenie montowane na taśmie produkcyjnej nie ma szans być tak wydajne (w stosunku do masy) jak to dołożone aftermarketowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 A w czym jest problem z tym ręcznym elektrycznym w rodzinnym toczydle? jak dla mnie głównie w zimie tak dla zabawy to nie Cinquecento czy stary Escort RS turbo (ośka) żeby wariować na asfalcie a i człowiek z wiekiem "łagodnieje" jednakże dla mnie to rodzaj "must have" Wyciszenie montowane na taśmie produkcyjnej nie ma szans być tak wydajne (w stosunku do masy) jak to dołożone aftermarketowo. ma szanse ale niestety się tego nie robi, byłoby i tańsze i miałby szanse być lżejsze, problem to podejście do budowy auta Japonia nie przywiązuje do tego zbyt dużej wagi szczególnie w autach ze średniej półki cenowej z drugiej Subaru technicznie jest wykonane więcej jak poprawnie więc drobne "dopasowania" można wykonać we własnym zakresie Forkiem XT czy OBK 3,6 to Golf R jest szczytem hałasu Golf 7 R jest zwykłym autem "na co dzień" nie sądzę, żeby był głośniejszy od Forka XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Golf jest cichutki.Jak Levorg 2.0dit będzie miał poniżej 5 do paki,to wezmę pod uwagę.Wszystko powyżej to złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Wszystko powyżej to złom wszytko to nic innego jak złom ... wcześniej czy później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) ma szanse ale niestety się tego nie robi, byłoby i tańsze i miałby szanse być lżejsze, problem to podejście do budowy auta Japonia nie przywiązuje do tego zbyt dużej wagi szczególnie w autach ze średniej półki cenowej Co do podejścia Japończyków to zgoda. JDM ma inne oczekiwania w tym względzie i jeśli auto nie ma być sprzedawane hurtem w Europie, nikt nie bawi się w tzw. lokalizację. A co do możliwości lepszego wygłuszenia na taśmie produkcyjnej: jakieś konkrety (np. materiały)? Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Taką stronkę wyguglałem http://levorgclub.com/ nie ma tego dużo, ale troszkę można poczytać. Ciekawy jestem, w jakich kolorach będzie u nas dostępny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 A co do możliwości lepszego wygłuszenia na taśmie produkcyjnej: jakieś konkrety (np. materiały)? proszę bardzo np. Quiet Steel® Delivers a Low-Mass, Low-Cost, High-Performance NVH Solution http://www.matsci.com/acoustic-materials/quiet-steel/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 proszę bardzo np. Quiet Steel® Delivers a Low-Mass, Low-Cost, High-Performance NVH Solution Tylko, że to nie jest materiał wygłuszający lecz materiał konstrukcyjny o właściwościach wygłuszających. No ale koniec offtopu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) A co do możliwości lepszego wygłuszenia na taśmie produkcyjnej: jakieś konkrety (np. materiały)? Tylko, że to nie jest materiał wygłuszający lecz materiał konstrukcyjny o właściwościach wygłuszających. dlatego można go stosować na etapie produkcji auta dokładnie o to pytałeś tego typu rozwiązania stosuje się od 2001 roku na skale przemysłową Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Więc widocznie albo musi być "odczuwalnie" droższa dla producenta, albo nie ma takich właściwości jak solid steel skoro nie jest wykorzystywana w produkcji samochodów. Coś musi być na rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Zasadniczo to tak: cena zaskakująca na plus wyposażenie całkowicie na plus - niczego nie brakuje i w drugiej wersji jeszcze bardziej nie brakuje kolory - wszystkie - tzn. biały, szary, ciemno szary, czarny, wystawowy, granatowy i czerwoniutki no i więcej adrenaliny w nadchodzącym czekaniu, niż w OBK 2,5i jedyny minus dla mnie to za mały limit dzienny na karcie, żeby dzisiaj zakończyć, ale powybrzydzam sobie w kolorach do nadchodzącego tygodnia. I proszę mi tutaj nie "kwękać", bo będę bronił, jak niepodległości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Fajny jest.Wygłuszy się,oświetli bagażnik,zrobi SWAP na mocny motor,zamontuje sprzęt grający i będzie git.Chyba ma nawet ledy,to już nie trzeba będzie montować Nie ,tak poważnie mnie się podoba,tylko 2.0dit i 4.5 do paki i biorę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Tak na poważnie. Napisz proszę, gdzie będziesz te 4,5 do paki wykorzystywać, żebym tamtędy przypadkiem nie jechał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nie ,tak poważnie mnie się podoba,tylko 2.0dit i 4.5 do paki i biorę Nie weźmiesz,bo przecież za dużo pali koledze ten silnik. Szpilki kół pewnie też takie same jak w Outbacku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Fajny jest.Wygłuszy się,oświetli bagażnik,zrobi SWAP na mocny motor,zamontuje sprzęt grający i będzie git.Chyba ma nawet ledy,to już nie trzeba będzie montować Nie ,tak poważnie mnie się podoba,tylko 2.0dit i 4.5 do paki i biorę Lightning red nie będzie zbyt ekstrawagancki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) A w czym jest problem z tym ręcznym elektrycznym w rodzinnym toczydle? jak dla mnie głównie w zimie tak dla zabawy to nie Cinquecento czy stary Escort RS turbo (ośka) żeby wariować na asfalcie a i człowiek z wiekiem "łagodnieje" jednakże dla mnie to rodzaj "must have" Warto się wybrać na SJS, tam uczą fajnych sztuczek bez ręcznego. Wystarczy ogarnąć temat balansowania masą samochodu i/lub lewa noga + AWD i robimy boczury jak trzeba Subaru to nie golf że trzeba go podcinać ręcznym pod Tesco Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nawet gdyby było 8 to i tak byłoby mało Byłoby super.Dla mnie;) Mini CM 1,6T ma zdaje się ok.7.5 do 100. Nie oszukujmy się, ponad 9 sek. to lipa.CVT robi niestety swoje. Rozumiem, ze piszesz o Clubmanie, czyli osce o wadze 1200 kg i aucie sklasyfikowanym jako male. Troche takie porownanie kula w plot. Ale jest na co ponarzekac Napewno 2.0 DIT bedzie szybszy ale... znowu wiecej bedzie palic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Warto się wybrać na SJS, tam uczą fajnych sztuczek bez ręcznego. dziękuje za radę, każda się przyda szczególnie od bardziej doświadczonych Subaru to nie golf że trzeba go podcinać ręcznym po Tobie Matros1 takiej krytyki tej techniki się nie spodziewałem, są momenty kiedy trzeba jej użyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Rozumiem, ze piszesz o Clubmanie, czyli osce o wadze 1200 kg i aucie sklasyfikowanym jako male. Raczej pisał o countryman, czyli de facto kompaktowym crossover-ze, który am 4x4 i wazy bliżej 1,5 T Ale dla uściślenia to ma on 7,8 s do 100 (manual). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Raczej pisał o countryman, czyli de facto kompaktowym crossover-ze, który am 4x4 i wazy bliżej 1,5 T Ale dla uściślenia to ma on 7,8 s do 100 (manual). to chyba waga podobna do Levorga 1.6 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Co do ręcznego hamulca - to miałem okazję wypróbować "elektryczny ręczny" w nowym i poprzednim Outbacku. Wolę tradycyjny "hebel". Przede wszystkim dlatego, że w Subaru XV mam go pod ręką i żeby go zaciągnąć i zwolnić nie muszę szukać jakiegoś przycisku na tunelu, tak samo jak się szuka ogrzewania foteli w moim aucie. Poza tym, skoro jest w samochodzie asystent podjazdu, to po co jeszcze elektryczny ręczny, którego trzeba szukać. Zdarzyło mi się gonić moje auto na podjeździe, kiedy się przesiadłem z automatu na manuala (przyzwyczajenie). Dobrze, że udało się do niego wskoczyć i pociągnąć za hamulec ręczny, dzięki temu ocalone zostały zderzaki PS: żeby nie było offtopu, przejrzałem kilka filmików na YT i podoba mi się ten Levorg, więc cierpliwie czekamy, co przyjdzie do AT. Ketivv, podobieństwo do XV też mi się rzuciło w oczy, szczególnie te kanty na zderzaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nawet gdyby było 8 to i tak byłoby mało Byłoby super.Dla mnie;) Mini CM 1,6T ma zdaje się ok.7.5 do 100. Nie oszukujmy się, ponad 9 sek. to lipa.CVT robi niestety swoje. Rozumiem, ze piszesz o Clubmanie, czyli osce o wadze 1200 kg i aucie sklasyfikowanym jako male. Troche takie porownanie kula w plot. Ale jest na co ponarzekac Napewno 2.0 DIT bedzie szybszy ale... znowu wiecej bedzie palic Pisalem o mini countryman S 4x4,nie pamietam dokladnie liczb po ptzecinku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Warto się wybrać na SJS, tam uczą fajnych sztuczek bez ręcznego. dziękuje za radę, każda się przyda szczególnie od bardziej doświadczonych Subaru to nie golf że trzeba go podcinać ręcznym po Tobie Matros1 takiej krytyki tej techniki się nie spodziewałem, są momenty kiedy trzeba jej użyć Ale nie mów, że chcesz tak jeździć Levorgiem. To tego lepsze będzie STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nawet gdyby było 8 to i tak byłoby mało Byłoby super.Dla mnie;) Mini CM 1,6T ma zdaje się ok.7.5 do 100. Nie oszukujmy się, ponad 9 sek. to lipa.CVT robi niestety swoje. Rozumiem, ze piszesz o Clubmanie, czyli osce o wadze 1200 kg i aucie sklasyfikowanym jako male. Troche takie porownanie kula w plot. Ale jest na co ponarzekac Napewno 2.0 DIT bedzie szybszy ale... znowu wiecej bedzie palic Pisalem o mini countryman S 4x4,nie pamietam dokladnie liczb po ptzecinku. A, to co innego. Ogladalismy przed zakupem FXT skuszeni osiagami ale ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się