Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że nie ma się co spieszyć i zamawiać bez demo,info o wysposażeniu, jazdy próbnej itd . A na miejscu SIP namawiałym FHI do zbudowania fabryki lub montowni w PL żeby robić biznes a nie biznesik w Europie...

Ale wtedy to dopiero prezent na zajączka, nie na gwiazdkę :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Eyesight? Która konsola środkowa? Ta z 3 pokrętłami jak na pokazie w Genewie, czy ta gdzie zamiast środkowego kółka są przyciski? Dane techniczne silnika?

 

Eyesight nie będzie. 

Specyfikacja silnika zgodna z zaprezentowaną w Genewie. Będzie tylko "jeden" 1.6DIT 170KM z CVT "standard".


 

 

ktory na stronie japonskiej ma amortyzatory Bilstein'a ??? :huh:

 

tak ale do EU 1.6DIT pewnie będzie bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pablo_3City powiedział ktory na stronie japonskiej ma amortyzatory Bilstein'a ??? :huh: tak ale do EU 1.6DIT pewnie będzie bez.

 

Nie byłbym tego taki pewien: SI SBD RS miała, Legacy SBD Sport miała więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby Levorg GT-S miał. Inaczej wersja S traci częściowo sens.Nie będę ukrywał, że dla mnie byłaby to istotna rzecz przy woborze wersji GT czy GT-S. Bilstein'y zachowują się dużo lepiej niż seria i są bardziej żywotne: w naszej SI SBD RS przejechały już ponad 153 tys km i są w dobrej kondycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgoda ale nie można powiedzieć wprost, że do EU trafi wersja 1.6 GT-S. To jest spec na JDM. Z tego co wiem to np. Eyesight nie będzie a w JDM jest.

Może to być efektem obniżana ceny finalnej auta. Levorg z 1.6DIT spokojnie da radę z "standardowym" zawiasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Andrzej napisał stronę wcześniej, że w pierwszej kolejności będzie właśnie wersja GT-S.

 

A kto mówi, że seria nie daje rady. Na pewno 5 lat spokoju i większy komfortu jazdy: jednak Bilstein'y powodują, że zawias jest nieco twardszy :rolleyes:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni dostalem XV jako zastepcze i mi komplnie nie podszedl. Strasznie glosny , slabo wyciszony !

 

czym się Levorg różni pod tym względem od XV-ła ?

 

tak mniej więcej od 40 sekundy

 

patrząc na np. drzwi to to samo co XV, zresztą nie tylko drzwi ja tam podobieństw widzę więcej ;)

 

Levorg to jest kompaktowe kombi na bazie Imprezy czyli bazy dla XV, WRX

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulec "reczny elektryczny" to niestety znak czasow w Golfie też jest

 

dla mnie Levorg to ladne auto, odrobine przedekorowane ale to nie aż taki problem, ladna zwarta bryła, ciekawy silnik 1.6 DIT ( osobna kwestią jest 2.0 DIT )

 

 

 

 

 

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena niczego sobie. 

 

Chciałbym poznać opinię Dyrekcji (wiem, że testował Pan Levorga w Japonii) odnośnie wyciszenia i poziomu głośności wewnątrz. Najlepiej w porównaniu do XV.

 

Z jednej strony to ta sama konstrukcja, z drugiej jest to nowa "marka" i w zamierzeniu producenta chyba bardziej komfortowa i idąca w kierunku Legacy. Może do wyciszenia wnętrza lepiej się przyłożyli niż w XV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w czym jest problem z tym ręcznym elektrycznym w rodzinnym toczydle?

No właśnie, też mi się wydaje, że to nie jest jakaś wada. Jestem bardzo ciekawy jak wygląda na żywo i jak jeździ. Natomiast trochę szkoda, że ten 1,6 przyspiesza tylko w 9,6 s do setki... Chyba, że przyspieszenie w zakresie tym potrzebnym do wyprzedzania (gdzieś między 70 a 140 km/h) jest wyjątkowo dobre?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stachu, powiedz czy brakuje Ci przyspieszenia w twoim Legacy?

Myślę, że będzie podobnie, ani gorzej ani lepiej. Bardziej ciekawy jestem elastyczności, bo na papierze ma podobnie do 2,5 NA, jednak w zupełnie innym zakresie obrotów.

 

Pamiętam, jak VW/Audi wprowadziło silnik 1,8T gdzie było 210 Nm od 1800-4000 obrotów. Wszyscy zachwycali się elastycznością silnika. Wiem, że to inne czasy i dawne dzieje, jednak myślę, że powinno to fajnie jeździć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...