Fiji Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 https://youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=G_vn7x-dq2E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surfsztorm Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Myślę, że nie ma się co spieszyć i zamawiać bez demo,info o wysposażeniu, jazdy próbnej itd . A na miejscu SIP namawiałym FHI do zbudowania fabryki lub montowni w PL żeby robić biznes a nie biznesik w Europie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Myślę, że nie ma się co spieszyć i zamawiać bez demo,info o wysposażeniu, jazdy próbnej itd . A na miejscu SIP namawiałym FHI do zbudowania fabryki lub montowni w PL żeby robić biznes a nie biznesik w Europie... Ale wtedy to dopiero prezent na zajączka, nie na gwiazdkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 przepraszam, Levorg GT-S??? ten GT-S, ktory na stronie japonskiej ma amortyzatory Bilstein'a ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Eyesight? Która konsola środkowa? Ta z 3 pokrętłami jak na pokazie w Genewie, czy ta gdzie zamiast środkowego kółka są przyciski? Dane techniczne silnika? Eyesight nie będzie. Specyfikacja silnika zgodna z zaprezentowaną w Genewie. Będzie tylko "jeden" 1.6DIT 170KM z CVT "standard". ktory na stronie japonskiej ma amortyzatory Bilstein'a ??? tak ale do EU 1.6DIT pewnie będzie bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Pablo_3City powiedział ktory na stronie japonskiej ma amortyzatory Bilstein'a ??? tak ale do EU 1.6DIT pewnie będzie bez. Nie byłbym tego taki pewien: SI SBD RS miała, Legacy SBD Sport miała więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby Levorg GT-S miał. Inaczej wersja S traci częściowo sens.Nie będę ukrywał, że dla mnie byłaby to istotna rzecz przy woborze wersji GT czy GT-S. Bilstein'y zachowują się dużo lepiej niż seria i są bardziej żywotne: w naszej SI SBD RS przejechały już ponad 153 tys km i są w dobrej kondycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Pełna zgoda ale nie można powiedzieć wprost, że do EU trafi wersja 1.6 GT-S. To jest spec na JDM. Z tego co wiem to np. Eyesight nie będzie a w JDM jest. Może to być efektem obniżana ceny finalnej auta. Levorg z 1.6DIT spokojnie da radę z "standardowym" zawiasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Pan Andrzej napisał stronę wcześniej, że w pierwszej kolejności będzie właśnie wersja GT-S. A kto mówi, że seria nie daje rady. Na pewno 5 lat spokoju i większy komfortu jazdy: jednak Bilstein'y powodują, że zawias jest nieco twardszy Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac Blach Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 To ja poczekam na jazdę próbną z cvt i eyesight. W końcu będzie. Pewnie w drugim rzucie aut. Tak się przeciez tym chwalą na każdych targach. Inaczej to kot w worku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 zgadzam sie bez jazdy probnej to nieporozumienie. Ostatni dostalem XV jako zastepcze i mi komplnie nie podszedl. Strasznie glosny , slabo wyciszony ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Ostatni dostalem XV jako zastepcze i mi komplnie nie podszedl. Strasznie glosny , slabo wyciszony ! czym się Levorg różni pod tym względem od XV-ła ? tak mniej więcej od 40 sekundy patrząc na np. drzwi to to samo co XV, zresztą nie tylko drzwi ja tam podobieństw widzę więcej Levorg to jest kompaktowe kombi na bazie Imprezy czyli bazy dla XV, WRX Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Hamulec elektr. Ciekawe kto pierwszy zamówi. I ciekawe czy cena też w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac Blach Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/subaru-levorg-kombi Cena 32000euro, +/-1000 Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Mac Blach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 hamulec "reczny elektryczny" to niestety znak czasow w Golfie też jest dla mnie Levorg to ladne auto, odrobine przedekorowane ale to nie aż taki problem, ladna zwarta bryła, ciekawy silnik 1.6 DIT ( osobna kwestią jest 2.0 DIT ) Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 A w czym jest problem z tym ręcznym elektrycznym w rodzinnym toczydle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/subaru-levorg-kombi Cena 32000euro, +/-1000 Kurcze,to niezła cena,i to w najbogatsze wersji skóra, szyberdach etc.?a euro tanieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Cena niczego sobie. Chciałbym poznać opinię Dyrekcji (wiem, że testował Pan Levorga w Japonii) odnośnie wyciszenia i poziomu głośności wewnątrz. Najlepiej w porównaniu do XV. Z jednej strony to ta sama konstrukcja, z drugiej jest to nowa "marka" i w zamierzeniu producenta chyba bardziej komfortowa i idąca w kierunku Legacy. Może do wyciszenia wnętrza lepiej się przyłożyli niż w XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 A w czym jest problem z tym ręcznym elektrycznym w rodzinnym toczydle?No właśnie, też mi się wydaje, że to nie jest jakaś wada. Jestem bardzo ciekawy jak wygląda na żywo i jak jeździ. Natomiast trochę szkoda, że ten 1,6 przyspiesza tylko w 9,6 s do setki... Chyba, że przyspieszenie w zakresie tym potrzebnym do wyprzedzania (gdzieś między 70 a 140 km/h) jest wyjątkowo dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Patrząc na krzywą a w zasadzie prostą momentu (maks. od 1500 do prawie 5000) to musi być elastyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 do 100 9,0 nie 9,6. Choć to też mizernie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nawet gdyby było 8 to i tak byłoby mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Stachu, powiedz czy brakuje Ci przyspieszenia w twoim Legacy? Myślę, że będzie podobnie, ani gorzej ani lepiej. Bardziej ciekawy jestem elastyczności, bo na papierze ma podobnie do 2,5 NA, jednak w zupełnie innym zakresie obrotów. Pamiętam, jak VW/Audi wprowadziło silnik 1,8T gdzie było 210 Nm od 1800-4000 obrotów. Wszyscy zachwycali się elastycznością silnika. Wiem, że to inne czasy i dawne dzieje, jednak myślę, że powinno to fajnie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Patrząc na krzywą a w zasadzie prostą momentu (maks. od 1500 do prawie 5000) to musi być elastyczny. Chyba raczej od 1800 obr/min Ten cierwony https://www.youtube.com/watch?v=ew6zf4ugZfw to całkiem ładny. Ciekawe czy podoba się Justi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Być może. Mały obrazek był, to dokładnie nie widziałem. Jednak mimo wszystko fajna charakterystyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Pewnie tak pomimo tego, że bardzo ekologiczna, zapewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się