Skocz do zawartości

Mój następny samochod-dylematy,oczekiwania,realia


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

 

W Norwegii są b. duże dopłaty to zakupu eko aut. GTRy mogą się nie łapać...

Możliwe, ale nie kupuje auta za taką cene z taką mocą i czekam czy coś mi się zwróci. Liczy się przyjemność,takie jest moje zdanie. ☺

 

myślisz, że ta Tesla nie daje frajdy z jazdy, oczywiście w porównaniu z jakimś 4 drzwiowym sedanem jak np. BMW 7 itd? Bo wątpię żeby alternatywą dla tego samochodu był GTR... do tego koszt przejechania 100 km i koszty serwisu to ułamek tego co w normalnych samochodach.

Edytowane przez boorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Norwegii są b. duże dopłaty to zakupu eko aut. GTRy mogą się nie łapać...

 

Możliwe, ale nie kupuje auta za taką cene z taką mocą i czekam czy coś mi się zwróci. Liczy się przyjemność,takie jest moje zdanie. ☺

myślisz, że ta Tesla nie daje frajdy z jazdy, oczywiście w porównaniu z jakimś 4 drzwiowym sedanem jak np. BMW 7 itd? Bo wątpię żeby alternatywą dla tego samochodu był GTR... do tego koszt przejechania 100 km i koszty serwisu to ułamek tego co w normalnych samochodach.
Nie powiedziałem że nie daje frajdy,tylko mając do wydania tyle pieniędzy napewno nie kupiłbym Tesla! Nie słychać silnika, masz jakieś śmieszne baterie które trzeba ciągle ładować! Może w przyszłości będzie lepiej. Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

W Norwegii są b. duże dopłaty to zakupu eko aut. GTRy mogą się nie łapać...

Możliwe, ale nie kupuje auta za taką cene z taką mocą i czekam czy coś mi się zwróci. Liczy się przyjemność,takie jest moje zdanie. ☺

myślisz, że ta Tesla nie daje frajdy z jazdy, oczywiście w porównaniu z jakimś 4 drzwiowym sedanem jak np. BMW 7 itd? Bo wątpię żeby alternatywą dla tego samochodu był GTR... do tego koszt przejechania 100 km i koszty serwisu to ułamek tego co w normalnych samochodach.
Nie powiedziałem że nie daje frajdy,tylko mając do wydania tyle pieniędzy napewno nie kupiłbym Tesla! Nie słychać silnika, masz jakieś śmieszne baterie które trzeba ciągle ładować! Wyglądem też mnie nie powalił ale to tylko moje zdanie.

 

 

Za to w BMW czy Audi świetnie słychać oryginalny ryk silnika... z małą pomocą głośników :biglol:

 

Tesla jest fajna i ma świetne osiągi, głównym problemem w UE są baterie (w USA są już stacje szybkiego ładowania lub wymiany baterii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszlym roku Tesla ma zamiar wprowadzic do sprzedaży tanszy samochod. Bedzie kosztowal tyle samo co STI (w Polsce moze mniej przez brak akcyzy?) i bedzie oferowal podobny zasieg na jednym "tankowaniu".

 

Wideo stare ale to cos dla tych co mowia ze tesla nie oferuje zadnych wrazen.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszlym roku Tesla ma zamiar wprowadzic do sprzedaży tanszy samochod. Bedzie kosztowal tyle samo co STI (w Polsce moze mniej przez brak akcyzy?) i bedzie oferowal podobny zasieg na jednym "tankowaniu".

 

Wideo stare ale to cos dla tych co mowia ze tesla nie oferuje zadnych wrazen.

 

Ja gdzieś czytałem, że ma kosztować ok. 35 000 $
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największą frajdę z jazdy dawał Fiat 126p.Nigdzie nie było i nie ma takiego poczucia prędkości  :biglol:

Polonez dawał poczucie mocy

a Tico było demonem prędkości :biglol: (moje miało do tego spojler)  :P

 

 

w temacie - nosi mnie przesiadka do WRXa w kombi

tylko muszę poszukać takiego 2.0 nie 2.5

tak jestem chory :yahoo:

Edytowane przez gumas_72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy tak wysokiej sprawnosci napedu elektrycznego, co by sie miało w nich grzać?

Grzeją się baterie. Ogólnie budowa samochodu jest dużo bardziej prosta niż klasycznego. Silnik,bateria i niewiele więcej.  Bateria podczas normalnej jazdy oddaje energię w sposób powiedzmy kontrolowany. Na zimnie szybciej traci pojemność w cieple szybciej się starzeje a na torze ...... na torze po 10 minutach auto wchodzi w tryb awaryjny bo bateria się "gotuje". Ale ta technologia cały czas się rozwija.

PS. A rozwój ładowarek ? Toż to zwykłe trochę bardziej rozbudowane ładowarki. Jak będzie klient powstaną szybko. Kupuje się na palecie i zwykły elektryk w trzy godziny instaluje. Żaden stres.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

W Norwegii są b. duże dopłaty to zakupu eko aut. GTRy mogą się nie łapać...

 

Możliwe, ale nie kupuje auta za taką cene z taką mocą i czekam czy coś mi się zwróci. Liczy się przyjemność,takie jest moje zdanie. ☺

myślisz, że ta Tesla nie daje frajdy z jazdy, oczywiście w porównaniu z jakimś 4 drzwiowym sedanem jak np. BMW 7 itd? Bo wątpię żeby alternatywą dla tego samochodu był GTR... do tego koszt przejechania 100 km i koszty serwisu to ułamek tego co w normalnych samochodach.
Nie powiedziałem że nie daje frajdy,tylko mając do wydania tyle pieniędzy napewno nie kupiłbym Tesla! Nie słychać silnika, masz jakieś śmieszne baterie które trzeba ciągle ładować! Może w przyszłości będzie lepiej.

I właśnie dlatego nie masz tyle pieniędzy. :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ostatniej chwili,17.10.2015 polska premiera nowego Clubmena.

W marcu pojawi się wersja 4x4.(2,0T 192KM silnik od BMW)

Obecnie nr. 1 na mojej liście :)

Wybieram się na premierę i zdam potem relację.

Jeździłem tym silnikiem w wersji 3d. z automatem i powiem, że nie znajduję słąbych punktów :)

Wreszcie coś,co odpowiada mi w 100% :)

mini-clubman-asd-2015-002.jpg?itok=5N5OD

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat mnie się styl "mini" bardzo podoba,wykończenie środka to najwyższe standardy BMW,podobno jeszcze lepiej niż w nowym MINI(CM ma przy nim przestarzały wygląd).

Serwis na gwarancji kosztuje zero,bo to BMW,nie płacisz prawie za nic.

Silnik jest super,jeździłem z automatem od BMW ,rewelacja :)

No i cena nie zwala z nóg.

Ewentualny zakup to dopiero wiosna ,lato jak dobrze pójdzie ;)

Na razie idę na premierę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis na gwarancji kosztuje zero,bo to BMW,nie płacisz prawie za nic.

 

proszę Cię Stachu chyba nie dajesz się nabierać na takie chwyty. Za przeglądy płacisz w momencie zakupu. :)

Nie boisz się efektu klaustrofobii po przesiadce z Legacy ?

 

 

 

Praktycznie sami nasi pracuja w tej fabryce w Oksfordzie.

 

dobre i prawdziwe :)

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie oglądnąłem tego miniaka i jakoś nie pasują mi dodatkowe drzwi do "idei" Mini.

 

Jak dla mnie to albo Mini albo inny duży samochód kombi np. Legacy, czy aktualnie Levorg. 

 

Stachu, tak BTW jak będziesz w salonie zapytaj jak w Mini sprawdza się poziom oleju, bo ZTCW w silniku nie ma bagnetu (nie wiem czy we wszystkioch wersjach, ale słyszałem coś takiego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ak sobie oglądnąłem tego miniaka i jakoś nie pasują mi dodatkowe drzwi do "idei" Mini.

 

Mam podobnie. Jak naprawdę podobają mi się pomysły wskrzeszania starych legend w nowoczesnym wydaniu, tak budowa na ich bazie całej rodziny już nie.

Marketing i pazerność na zyski zabija klimat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stachu, tak BTW jak będziesz w salonie zapytaj jak w Mini sprawdza się poziom oleju, bo ZTCW w silniku nie ma bagnetu (nie wiem czy we wszystkioch wersjach, ale słyszałem coś takiego).

 

W Audi także nie ma bagnetu (nie wiem czy we wszystkich silnikach, na pewno w 3.0TDi). Jest pomiar elektroniczny z rozdzielczością 0.25l. Można natomiast zamówić tzw. bagnet serwisowy.

minusy to image "kobiecego" wozu i koszty serwisu, ale jeśli tym się nie przejmujesz to bierz i zdaj relację po zakupie

 

 Ale jak to? Przecież nazywa się Clubman ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt,najładniejsze mini to 3 drzwiowe. Ale w clubmenie dostaję to samo genialne prowadzenie auta,rewelacyjnie wykończony środek zogniskowany na kierowcę,fantastyczny silnik i skrzynie BMW a w bonusie przestrzeń dla pasażerów z tyłu, praktyczny bagażnik i 4x4.

 

Klaustrofobia?nie ma mowy,kabina jest prawie kwadratowa a w dodatku wszystko ergonomicznie wykonane jak dobrze dopasowana rękawiczka.

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...