Skocz do zawartości

Wyniki trasy szosowej Plejady 2006


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

5 sek za niedojechanie do mety pod opera lesna (skoro nie dojechalem to czas nie powinien byc przez sedziego zatrzymany wiec w najgorszym przypadku strata wynosilaby okolo 2 sek).

Dostałeś tam karę jako jeden z wielu....My też dostaliśmy.... :mrgreen:

Ja gratuluje zalodze z nr 1. Wg mnie byl to najszybszy samochod na probach.

Ja też byłem pod wrażeniem czasów tej załogi. Mieli chyba 3 naprawdę super czasy.

Dziwi mnie, że do wyniku wzięto czas z OS-6. Wedłu regulaminu (nie powinien być brany), a dla wielu załóg taki wirtualny wynik był mało satysfakcynujący :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przykro to pomyśleć co czuł nasz ukochany Ojciec Dyrektor jak po problemach z próba na poligonie doszły z wynikami, i wszystko to dzięki tym samym osobą. Wszyscy znamy naszego Ojca Dyrektora i łączymy się w bólu wiedząc jak to jest kiedy taki perfekcionalista jak On zależny jest od tak jawnej nie kompetencji i braku wyobraźni....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze wedle tej listy szosowej to mam miejsce w pierwszej 10-tce w klasie... dokładniej 9-te... szuper... :mrgreen: w przyszłym roku planuje miejsce w generalce w pierwszej 15-stce... zobaczymy co z tego wyjdzie... :wink: A tak na prawdę to powinienem dostać 10s kary i nie mam zamiaru się z tym kryć... i powinienem być jedno miejsce dalej czyli 22 w generalce i dalej 9 w klasie 1... :twisted: więc ekipa numer 1 powinna być o oczko wyżej w generalce... gratulacje... i też jestem ciekaw jak to jest z czasem na tym OS'ie 6-tym... tak czy inaczej jestem zadowolony ze swojego wyniku i gratulacje dla sobotnich jak i poniedziałkowych zwycięzców... Tylko wyniki dalej nie są dobre... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się wziąłem i zrobiłem. Korzystając z kilku prostych narzędzi (evince i openoffice) kilkoma ruchami myszy umieściłem tabelkę z PDF'a w arkuszu kalkulacyjnym.

 

Zacny Platinum Forumusie Aflinto,

Wykonałeś kawał świetnej roboty jeśli chodzi o podliczenie trasy szosowej.

 

Uczestnicy trasy terenowej byliby niezwykle wdzięczni, gdybyś mógł opracować w podobny sposób wyniki tej rywalizacji.

 

Zacznę od kilku słów dla tych , którzy nie uczestniczyli w terenówce:

Trasa terenowa prowadziła lokalnymi szosami, głównie szutrowymi albo polnymi, przez rejon Kościeżyny i Kartuz. Po drodze można było zobaczyć kilka ciekawych miejsc, z których największą atrakcję stanowił Szymbark. Organizatorzy przewidzieli kilka prób, z których część była "na zaliczenie" a część była punktowana w zależności od osiągniętego wyniku. Dodatkową trudnością był powrót do bazy tą samą trasą, gdy trzeba było czytać książkę od tyłu, co sprawiało wiekszości uczestników poważne problemy i wymagało wytężenia pamięci i/lub wyobraźni. Wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni.

 

Trasa terenowa była w zasadzie imprezą rodzinną i rekreacyjną, jednak dzięki temu, że niektóre próby (strzelanie, jazda quadem, przejazd slalomu autem, przejście po linach nad jarem,... itd.) były punktowane, zabawa ta miała walory rywalizacji i uczestnicy starali się wypaść jak najlepiej. Zarazem, ci uczestnicy, którzy nie mieli ochoty brać udziału w niektórych konkurencjach, nie musieli tego robić. Mieli wówczas otrzymywać jakieś punkty jedynie za odnalezienie miejsca, gdzie próba się odbywa.

 

Niestety, podobnie jak na dwóch pierwszych edycjach Plejad, cała zabawa została popsuta przez to, że nikt nie zadał sobie trudu podliczyć wyniki i zapoznać z nimi uczestników.

Dosyć długo ludzie czekali na podsumowanie imprezy i zaprezentowanie wyników, przyglądając się "popisom artystycznym". W końcu pojawił się Ojciec Dyrektor w towarzystwie pijanego aktora Krzysztofa M. i odczytał nazwiska zwycięzców. Zwyciężcy wyszli i odebrali nagrody. Pan, który zajął pierwsze miejsce na trasie terenowej, wygłosił nawet wierszyk pochwalny na cześć Subaru. Jak można było zrozumieć, wierszyk został ułożony specjalnie na tą okazję.

 

Jak to skomentował jeden z młodszych uczestników: "tu jest gorzej niż w budzie". Ktoś złośliwy powiedział "wszyscy grają, a wygrywają i tak zawsze ci, którzy mają wygrać".

Takie ogłoszenie wyników pozostawiło niesmak. Oczywiście, że nie każdy zostaje zwycięzcą, ale należało ogłosić pełne wyniki, żeby każdy mógł porównaś uzyskane wyniki. Może najpierw nieoficjalnie, a po rozpatrzeniu ewentualnych protestów, oficjalne i wtedy wręczyć nagrody zwycięzcom? Wielu ludzi po raz pierwszy brało udział w takiej rywalizacji i byli bardzo ciekawi jak wypadli. Spodziewaliśmy się, że po zakończeniu imprezy organizatorzy wyjdą aby omówić wyniki, powiedzieć które kryteria były brane pod uwagę w ostatecznym wyniku, które nie i dlaczego. Wówczas klasyfikacja byłaby zrozumiała i można by z czystym sumieniem pogratulować nagrodzonym zwycięzcom.

 

Zamiast tego pozostał głównie niesmak, szczególnie u tych, którzy nie uczestniczyli we wcześniejszych Plejadach i nie wiedzieli, że taki styl jest tam przyjęty. Ci którzy brali udział rok temu pamiętają, że główna nagroda zmieniła właściciela po kilku dniach.

 

Zastanawia tylko, po co angażuje się tylu ludzi, którzy pracują na trasie zlotu sprawdzając i oceniając uczestników, a potem nie ujawnia się tych informacji. To sprawia wrażenie farsy i psuje ostateczne wrażenie z imprezy.

 

Podsumowując, Drogi Aflinto: jeśli masz dostęp w jakiś sposób do wyników trasy terenowej i mógłbyś przetworzyć je w formę zrozumiałą dla wszystkich, to zaskarbiłbyś sobie wdzięczność dużej grupy forysiarzy, którzy rywalizowali na trasie terenowej III Plejad.

 

serdecznie pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin, niestety nie mam dostępu, to co zrobiłem to bazowałem na podanym wcześniej przez WRC Fana pliku PDF z wynikami. Potem robiłem już konwersję do czegoś co można edytować. Dla trasy turystycznej i terenowej wyników nikt nie umieścił, więc brak materiału do obróbki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin, niestety nie mam dostępu, to co zrobiłem to bazowałem na podanym wcześniej przez WRC Fana pliku PDF z wynikami. Potem robiłem już konwersję do czegoś co można edytować. Dla trasy turystycznej i terenowej wyników nikt nie umieścił, więc brak materiału do obróbki :(

Prosimy więc Organizatorów o dostarczenie materiału do obróbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin, niestety nie mam dostępu, to co zrobiłem to bazowałem na podanym wcześniej przez WRC Fana pliku PDF z wynikami. Potem robiłem już konwersję do czegoś co można edytować. Dla trasy turystycznej i terenowej wyników nikt nie umieścił, więc brak materiału do obróbki :(

Prosimy więc Organizatorów o dostarczenie materiału do obróbki

Dołączam się cytując moje wcześniejsze pytania:

 

A co z wynikami z pozostałych tras :?: :?: :?:

A co z wynikami z pozostałych tras :?: :?: :?:

A co z wynikami z pozostałych tras :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kożystając z okazji, że dobrałem się do netu chciałbym pozdrowić wszystkich uczestników plejad. widzę że panuje ogromny rozgardiasz w wynikach ograniczonych do trasy szosowej, którą również mieliśmy okazję zaliczyć. Mieliśmy ponieważ wraz ze mną i moją żoną pokonała dzielnie wszystkie próby sportowe moja 4-ro letnia córka i 2-u letni syn. (mam nadzieję że padre wybaczy i nie zabroni startu w tej konfiguracji w przyszłym roku...inaczej nie przyjeżdżam więcej)

Specjalne pozdrowienia chciałbym przesłać gla grupy kierowców startujących samochodami z LPG (aflinta chyba byłbyś pierwszy w tej kategorii). Z ciekawostek to zostałem zaliczony do klasy wolnossących, nie wiem czemu ale dobra jechałem antykiem i ktoś się mógł pomylić a nie zauważyłem tego w karcie drogowej ale różyc, miał wpisane impreza WRX i też klasę wolnossących cha cha. Podobno został za to zdyskwalifikowany (może jednak to on byłby pierwszy w klasie LPG).

Impreza bardzo nam się podobała trasa była dobrze opisana no może oprócz drugiego mostu przed zjazdem na stare miasto, którego nie zauważyliśmy bo wypatrywaliśmy dużego takiego jaki był pierwszy a okazało się, że był malutki a my na lewym pasie i... spóźnienie.

Najgorzej wypadła impreza plenerowa bo nikt chyba nie liczył się z tym że może padać (przecież wystarczyło postawić ze dwa duże namioty na wszelki wypadek).

Poza tym czekanie w długiej kolejce po alkochol......

 

Za to sztuczne ognie ... to było naprawdę widowisko tego wieczoru.

 

Pozdrawiam

Jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym czekanie w długiej kolejce po alkochol......

 

to bylo genialne rozwiazanie, rozmowy kolejkowe rewela, gdyby "szlo" szybciej to jeszcze teraz bym w Goluniu sie poniewieral, a driny pomaranczowe pierwsza klasa :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kożystając z okazji, (...)

Poza tym czekanie w długiej kolejce po alkochol......

 

Za to sztuczne ognie ... to było naprawdę widowisko tego wieczoru.

 

Pozdrawiam

Jako

 

Korzystając z okazji, w kolejce po alkohol można poprzeglądać słownik ortograficzny.

:mrgreen::mrgreen:

Bez obrazy oczywiscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kożystając z okazji, (...)

Poza tym czekanie w długiej kolejce po alkochol......

 

Za to sztuczne ognie ... to było naprawdę widowisko tego wieczoru.

 

Pozdrawiam

Jako

 

Korzystając z okazji, w kolejce po alkohol można poprzeglądać słownik ortograficzny.

:mrgreen::mrgreen:

Bez obrazy oczywiscie.

 

Niestety kafejka internetowa nie oferowała pakietu office, a kolejkę wykoŻystaliśmy do ciekawych rozmów z uczestnikami.

 

Azrael chętnie się z tobą spotkam telefon na priva

 

Pozdrawiam

Jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypominam sobie czemu sie tak skrzywiłem ;)

Dzięki za fotograbie - całkiem fajne, muszem przywieść czyste płytkie SiDi to może dostane w lepszy rozdzielczośc

 

 

Dostaniesz, wpadnij któregoś dnia po drodze to będzie na Cię czekała.

 

Dżanek, ja tez mogę, plisss? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z wynikami z pozostałych tras :?: :?: :?:

A co z wynikami z pozostałych tras :?: :?: :?:

A co z wynikami z pozostałych tras :?: :?: :?:

Wyniki pojawiły się na http://www.zlot.subaru.pl/

 

Tia... i podane w bardzo ascetyczny sposób....

 

A przepraszam... są w PDF-ach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CracowDragon W kategorii Ford jesteśmy pierwsi i żadna zmiana nam tego nie odbierze :lol:

 

I jeszcze trzy grosze - skoro próba odwołana, nie powinno się liczyc wyników. A jak to wygląda w regulaminie PZMot - przecież na tą organizację powoływano się podczas Plejad ?

 

Myślę, że warto tu zauważyć, że to juz kolejny raz są protesty związane ze sposobem liczenia czasu. Uważam, że należy mieć to na uwadze przy organizacji kolejnych Plejad i jeśli to możliwe,podejść jeszcze poważniej to tego problemu. Ustalenie zasad - im prostszych, tym lepszych. Nie wiem jak to wygląda na profesjonalnych rajdach, ale czy tam przewrócenie słupka to doliczany czas, a przesunięcie jest bezkarne? Wszyscy oczywiście wiedzą, że chodzi tu o zabawę itp, ale jak dochodzi do samej rywalizacji wówczas kończą się żarty i ludzie są gotowi walczyć o każdą sekundę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki pojawiły się na http://www.zlot.subaru.pl/

Dzieki, faktycznie są w końcu wyniki.

 

Jesli chodzi o trasę terenową, to w tej chwili widać skąd wzięły się takie a nie inne wyniki końcowe.

 

Opiszę tabelę wyników dla tych, którzy nie brali udziału:

- Konkurencja - to było strzelanie z wiatrówki z pozycji leżącej i stojącej, można wylo zdobyć max +100pkt

- Quad - przejazd quadem pętli w terenie na czas, 1 sec = -1pkt

- PS nr 1 - przejazd aute slalomu na łące, 1 sec = -1pkt

- Survival - przejście po linach zawieszonych nad jarem, na czas, 1 sec = -1pkt

- Jumps - przejazd po wybojach autem z naczyniem z wodą na masce, wynik=czas przejazdu (w sec)+ wylana woda (w ml), jako ujemne punkty.

Punkty dodatnie za punktualność, odnalezienie miejsc, gdzie odbywały się próby (wizy) i zaliczenie punktów kontroli w trasie powrotnej (3x5pkt).

 

Ze względu na to, że przyłożono taką samą wagę na każdej próbie (1 sec = -1pkt), o końcowych wynikach zdecydowała prawie wyłącznie próba przejścia po linach nad jarem. Tutaj były największe różnice. Np w przypadku osób wyższych i cięższych liny bardzo mocno sie huśtały. Osoby którym udało się bardzo szybko przejść po tych linach wygrały całą rywalizację (miejsca 1,2,3,4,6). Z kolei sympatyczna załoga, która startowała z numerem 11 była najlepsza w dwóch próbach, w jednej czwarta, w jednej siódma, ale ze względu na przeciętny wynik w przejściu po tych linach (15-ty czas) zająła generalnie "dopiero" 5-te miejsce.

 

Zaznaczam, że nie mam najmniejszych pretensji, że kryteria były akurat takie. Ale dopiero teraz kiedy mamy możliwość zapoznać się z tabelą wyników można zrozumieć końcową klasyfikację.

 

Przy okazji: bardzo dziękuję wszystkim sympatycznym uczestnikom spotkanym na trasie terenowej i wszystkim osobom pracującym na tej imprezie za zorganizowanie nam świetnej zabawy.

:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przyszła pocztą nagroda dla Chojnego i dla mnie za zajęcie pierwszego miejsca w trasie szosowej na Plejadach III w klasie samochodów wolnosących. Warto było poczekać i miło jest wiedzieć że Dyrekcja nie zawiodła, zresztą to nawet nie wchodziło w rachubę. Dziękujemy.

 

P.S. Planowałem na scenie bardo pozdrowić Forum i oczywiście Graże nie wyszło, ale za to tu to zrobię.

Dla przyjaciół z forum Subaru i dla miłości numer jeden czyli dla Ciebie Grażynko

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...