Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, B-52 napisał:

Tam to jednak mają fajnie. Tam luźne 3,5 V6, u nas 0,9. Ale za to turbodoładowane :facepalm:

 

W wakacje mieliśmy okazję spędzić 2 tygodnie za kierownicą Toyoty 4,7L V8... niby mocy nie dużo ale jazda fantastycznie miękka. Może jednak się zastanowią nad większymi pojemnościami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, chojny napisał:

 

Może jednak się zastanowią nad większymi pojemnościami. 

No właśnie, przecież emisja flotowa Toyoty nie jest chyba taka zła - te wszystkie hybrydy, pierdzikółka z silnikiem od kosiarki i inne takie, sprawiają, że chyba mogą sobie pozwolić na wprowadzenie większych pojemności w niektórych modelach B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sluf napisał:

chyba mogą sobie pozwolić na wprowadzenie większych pojemności w niektórych modelach B)

 

Co ważniejsze, w Europie flagowych. No nie może być tak, że Hyundai czy inna KIA mają V6ki, wolnossące, doładowane a Toyka odda pole i zastanie z pierdzioszkami pod maską. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, chojny napisał:

 

W wakacje mieliśmy okazję spędzić 2 tygodnie za kierownicą Toyoty 4,7L V8... niby mocy nie dużo ale jazda fantastycznie miękka. Może jednak się zastanowią nad większymi pojemnościami. 

 

No właśnie o to chodzi... Mnie się po prostu przekapitalnie jeździ takimi maszynami. A nie tymi bzykadełkami, typu 0,2 390 koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja dziś kupiłem Jeepa Renegade Sport w kolorze Granite Crystal. :)

Nie dla siebie, tylko dla taty.

Mam nadzieję, że będzie zadowolony z auta na polowania, rybki i grzybki. :)

Zakup był możliwy tylko dzięki promocjom na rocznik 2017. Gdybym nie dostał 10 000 rabatu to zwycięzcą w moim konkursie na auto dla ojca byłaby Vitara.

Po rabacie Vitara już nie była w tak komfortowej pozycji i przegrała cienkimi blachami, poziomem hałasu i jakością plastików w środku

 

Spoiler

new-and-used-auto-new-2016-jeep-renegade

Edytowane przez Ryba Piła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszne nie są ekrany, tylko fakt, że kierowca nie będzie potrzebny, chyba że nowe Pokolenie woli mieć nos w smartfonie podczas prowadzenia samochodu i słuchać szumu zwojów solenoidu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MDsuperstar napisał:

Hahhaha

Tylko mnie zawsze w tym materiale bawiło, że porównują Lanosa do FQ-360 zamiast do FQ-300 :)

Oj tam, mieli z góry założoną tezę, to i odpowiednie auta dobrali ;) Ale sam materiał całkiem fajny :)

 

Zmarł Tatsuro Toyoda - facet, który sprawił, że Toyota stała się potentatem na rynku motoryzacyjnym:

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22876431,zmarl-tatsuro-toyoda-czlowiek-ktory-uczynil-toyote-wielkim.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 2/9/2018 o 10:04, sluf napisał:

Trochę o nowej A-Klasie:

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22984257,pierwszy-kontakt-z-nowym-mercedesem-klasy-a-mocny-podmuch.html

 

ten mega tambeto-ekran jest dramatyczny :facepalm:

 

Moze sie nie podobać, ale trzeba zdjąć czapki z głów, ze poszli pod prąd i wpakowali tyle innowacji do bazowego modelu, a nie do topowego. A ze ekran bedzie za 5 lat wyglądał staro? To dla sprzedaży nowych A klas dzisiaj nie ma znaczenia ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...