Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny silnik ofiarą nowej normy - tutaj na forum kilka przytaczany 2.0 turbo w nowej Insignii. Ma ale być 1.6DISI znany z Astry (gdzie ma 200 koni)I to już bardziej atrakcyjna oferta niż ten 1.5 (który też zniknie na jakiś czas).

 

https://m.autorevue.cz/take-opel-dostihly-emise-nejsilnejsi-insignia-konci-nastoupi-se-16-turbo

 

(artykuł po czesku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sluf napisał:

Nowe A6 Avant oficjalnie zaprezentowane:

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23254106,nowe-audi-a6-avant-oficjalnie.html

 

Wygląda całkiem nieźle - chyba będzie to mój nowy rodzinny dupowóz po XC60 B)

 

A co Ci nie pasuje w XC 60?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Sławek1 napisał:

A co Ci nie pasuje w XC 60?

Ależ wszystko pasuje, tylko jakieś plany na przyszłość mieć trzeba ;) Poza tym możliwe, że Volvo zostanie dla żony, a ja przesiądę się z Mietka na coś większego B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, B-52 napisał:

@sluf, moim zdaniem nie powinieneś się przesiadać do samochodu takiego sobie po tym, co masz teraz ;) 

Oj tam, starzeję się... sam rozumiesz, chociaż nie, Ty jesteś młody ojciec, zatem córeczka Cię napędza do działań :lol: Poza tym, wujek @carfit ma niezgorsze Audi, do tego w kombiaku, to co ja, gorszy będę? Ok, A45 też posiada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc w kategorii starzenia się pierwsze Audi, szacuję, nabędę po 90'-tce ;). (Nie w mililitrach liczonej bo byłoby o wiele za za mało, lecz w latach (żeby nie pozostawić wątpliwości, że mnie 90' świata widzenie zakłóca) 

 

Natomiast w dyskusjach typu "jaki dupowóz" tudeż "co zamiast czego", które śledzę z zainteresowaniem dużo, ale to naprawdę dożo bliżej mi do @beben ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4/11/2018 o 19:22, Topi napisał:

Kolejny silnik ofiarą nowej normy - tutaj na forum kilka przytaczany 2.0 turbo w nowej Insignii. Ma ale być 1.6DISI znany z Astry (gdzie ma 200 koni)I to już bardziej atrakcyjna oferta niż ten 1.5 (który też zniknie na jakiś czas).

 

https://m.autorevue.cz/take-opel-dostihly-emise-nejsilnejsi-insignia-konci-nastoupi-se-16-turbo

 

(artykuł po czesku)

 

a tym czasem w USA nowe normy prawdopodobnie ida w zupelnie innym kierunku niz u nas w UE...

 

https://www.nytimes.com/2018/03/29/climate/epa-cafe-auto-pollution-rollback.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
W dniu 8.05.2018 o 13:23, gourmet napisał:

Ostatnio przeglądałem austriacki motomagazyn, zestawienie sprzedanych marek w Austrii w styczniu 2018. Pierwsze dwa miejsca to VW i Skoda (ok. 1900 aut każde). Subaru kupiono tam 75 sztuk:huh::o

Potwierdzam, prawie wogóle nie ma tu subaru.

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótki raport z odwiedzin dwóch salonów: Jeep i Lexus.

Jeep: wersja "golas" modelu Compass za 99800 to jakieś nieporozumienie. Napęd FWD. Już wolałbym kupić Forka III gen N/A za połowę tej ceny. Infotainment zbytnio by się nie różnił. Compass z jako takim wyposażeniem startuje od około 150 000.  Biorąc pod uwagę bardzo mały bagażnik jest to słaba propozycja. Aby konkurować z FXT trzeba by spojrzeć na Cherokee ale wtedy ceny wersji Limited startują od 200 000. 

 

Lexus: oglądałem następcę 200t czyli 300t - silnik ten sam, 2.0 turbo. Sensownie wyposażone modele startują od około 200k i to mowa o wyprzedażowych. Środek mistrzostwo świata, chociaż osoby powyżej 185cm by czepiały głową sufitu na tylnym miejscu. Dla mnie Lexus to marka zagadka, tzn. czy dalej robią niezawodne auta. Przyglądając się w salonie nowemu 300t widać niezbyt dokładne spasowanie maski. Coś co ostatni raz widziałem w salonie Dacii. Coś tu nie gra moim zdaniem. To już drugi NX który oglądałem i który miał brzydko spasowane elementy.

Coś czego w starszych RXach czy LSasch nigdy nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, RoadRunner napisał:

Krótki raport z odwiedzin dwóch salonów: Jeep i Lexus.

Jeep: wersja "golas" modelu Compass za 99800 to jakieś nieporozumienie. Napęd FWD. Już wolałbym kupić Forka III gen N/A za połowę tej ceny. Infotainment zbytnio by się nie różnił. Compass z jako takim wyposażeniem startuje od około 150 000.  Biorąc pod uwagę bardzo mały bagażnik jest to słaba propozycja. Aby konkurować z FXT trzeba by spojrzeć na Cherokee ale wtedy ceny wersji Limited startują od 200 000. 

 

Lexus: oglądałem następcę 200t czyli 300t - silnik ten sam, 2.0 turbo. Sensownie wyposażone modele startują od około 200k i to mowa o wyprzedażowych. Środek mistrzostwo świata, chociaż osoby powyżej 185cm by czepiały głową sufitu na tylnym miejscu. Dla mnie Lexus to marka zagadka, tzn. czy dalej robią niezawodne auta. Przyglądając się w salonie nowemu 300t widać niezbyt dokładne spasowanie maski. Coś co ostatni raz widziałem w salonie Dacii. Coś tu nie gra moim zdaniem. To już drugi NX który oglądałem i który miał brzydko spasowane elementy.

Coś czego w starszych RXach czy LSasch nigdy nie widziałem.

Czy orientujecie się,  gdzie te Lexusy są produkowane? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, FanSub napisał:

Czy orientujecie się,  gdzie te Lexusy są produkowane? 

NX w Japonii, RX chyba także w Kanadzie/USA.

 

4 godziny temu, msi napisał:

A ten Lexus nx to nie jest jakaś droższa nakładka na Rav 4?

W wersji hybrydowej tak - ten sam układ napędowy. W wersji turbo już nie. W obydwu przypadkach oczywiście dużo lepsze wyposażenie do wyboru niż w Ravce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, RoadRunner napisał:

W wersji hybrydowej tak - ten sam układ napędowy. W wersji turbo już nie. W obydwu przypadkach oczywiście dużo lepsze wyposażenie do wyboru niż w Ravce

Ale płyta podłogowa, wymiary? Nie sprawdzałem dokładnie, ale wyglądają bardzo podobnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat zamawia nowego Tiguana, wczoraj byliśmy na jeździe próbnej - 2.0TSI, 220KM, 4motion, Forek nie ma startu! o sekundę lepszy do setki..Wewnątrz virtual cockpit, świetna sprawa, navi przed nosem, ogromne wrażenie zrobiło na mnie nagłośnienie Dynaudio -audiofilskie pełną gębą. Ogólnie kokpit Forka przy Tiguanie Highline wygląda jak z epoki kamienia łupanego...Po negocjacjach i rabatach 165k. Jedyny minus - oczekiwanie pól roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem warto przejść się po salonach, inne marki robią gigantyczne postępy a mało kto, kupuje auto na więcej niż 3-5 lat :) więc i pewnego rodzaju obawy związane z awaryjnością nie mają sensu... 

Edytowane przez msi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...