Jumpman Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 "Skandal wokół manipulowania testami emisji spalin wpłynie na motorsportową aktywność koncernu Volkswagena. Według motorsport-total.com, po sezonie 2015 Porsche zakończy program GT w mistrzostwach świata Endurance.(...)Dalsze decyzje dotyczące udziału koncernu Volkswagena w międzynarodowym motorsporcie, oczekiwane są pod koniec listopada." Program WRC jednak wygląda na niezagrożony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Niby nie, ale nie sądzę, żeby obeszło się to bez echa…szczególnie, że dalej wychodzą kolejne kwiatki w tej pseudo-aferze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Rozumiem że na miejscu tak czy tak trzeba wynająć auto, bo bez tego ani rusz? Dokładnie , musisz mieć , ale nie są drogie Ty węsz tutaj interes i zakładaj Rajdowe Biuro Podróży jak będą chętni to czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Afera vw będzie miała wpływ na kondycję działu motosportu. Miliardowe straty miały by znaczenie dla finansów wielu gospodarek europejskich państw.Więc i vw będzie przeżywać trudne chwile i będzie obcinał koszty w wielu działalnościach. Edytowane 4 Listopada 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ale gdzieś trzeba pokazać że się jest jednak potęgą a sport to dobra platforma, droga ale dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernas77 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Mroovka. Sardynia i katalonia to najlepsze rajdy, na których bylismy z żoną. Alghero jest super, a szejkdałn był zjawiskowy - forester w 300 malowaniach rozmaitych sluzb wloskich. Tydzien zarcia, picia i rajdow. Lecielismy z gdn via munchen do cagliari. Zamiast auta stanowczo polecam skuta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroovka Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 @bernas77 Dzieki, wlasnie te dwie rundy biore pod uwagę, ale co z tego wyjdzie to sie zobaczy:) nie ukrywam ze do pełni szczęścia potrzebny jest jeszcze Robcio na liście startowej:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Niemcy, Francja, Monte, Hiszpania plus ze dwa wybrane rajdy całkowicie szutrowe. Wszystko w obecnej Fiescie. Do tego DTM. Ja stety/niestety tak to widzę. W 2017 będzie fajnie. Tak mi się przyśniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Wywiad z Mattonem: https://translate.google.com/translate?sl=fr&tl=en&js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.dhnet.be%2Fsports%2Fmoteurs%2Fmatton-citroen-seul-bon-choix-pour-neuville-en-2017-563b0d363570bccfaed0ff24&edit-text=&act=url Jak powiedział ma 3 scenariusze. Wszystko zależy od decyzji z centrali. Powiedział, że jeśli ich nie będzie w 2017 roku to nie jest niemożliwe, że pozostanie taki sam skład jaki jest od 2 lat. Jak zostają na dłużej, to pewnie będą zmiany. Ja tak to zrozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Będą zmiany, mi to wygląda na Neville'a w miejsce Ostberga. A ,że Hiundai pewnie już wie ,że Neville sie ugadał z Citroenem to go przesuneli do drugiego zespołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 To Robert do Hiundaia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Biorąc pod uwagę, że ktoś z M-Sportu (a może obaj) jest na wylocie to.... będzie się działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Jeszcze im kierowców braknie jak wszyscy na wylocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Biorąc pod uwagę, że ktoś z M-Sportu (a może obaj) jest na wylocie to.... będzie się działo Ale co się będzie działo? Bo ja z tego tekstu zrozumiałem że "To pewne, że Peugeot i Citroën nie będą miały więcej niż jednego oficjalnego programu." A mając w WTCC Loeba, Mullera i Lopeza to przypuszczam że cała kasa zostanie władowana właśnie tam. Obstawiam że odpuszczą WRC... Loeba by zostawili? No chyba że ten przejdzie na emeryturę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 No chyba że ten przejdzie na emeryturę... Albo wróci do WRC pokazać Ogierowi kto jest królem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) W Formule 1 już jeden król z emerytury wracał i nic nie pokazał. Niech Loeb się bawi na emeryturze w różne WTCC i dakary. Tam nic nie musi udowadniać. W WRC jest legendą i niech tak pozostanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 5 Listopada 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 W Formule 1 już jeden król z emerytury wracał i nic nie pokazał. A w NBA taki jeden król kiedyś wrócił i pokazał młodzieniaszkom gdzie ich miejsce Nigdy nie mów nigdy. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroovka Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Biorąc pod uwagę, że ktoś z M-Sportu (a może obaj) jest na wylocie to.... będzie się działo Ale co się będzie działo? Bo ja z tego tekstu zrozumiałem że "To pewne, że Peugeot i Citroën nie będą miały więcej niż jednego oficjalnego programu." A mając w WTCC Loeba, Mullera i Lopeza to przypuszczam że cała kasa zostanie władowana właśnie tam. Obstawiam że odpuszczą WRC... Loeba by zostawili? No chyba że ten przejdzie na emeryturę... Ja zrozumiałem że Peugeot i Citroen nie będą miały tylko jednego programu. i kolejne zdanie brzmi: "My zajmiemy sie WTCC i WRC" a dalej Matton wspomina że jeśli zostaną w WRC to po to by w 2017 zwyciężyć kilka rund a 2018 i 2019 to walka o tytuł! Wspomina też ze kierowcy pozostaną bez zmian na przyszły sezon jeśli w 2017 nie będą kontynuować programu WRC. Jak dla mnie z tej wypowiedzi oraz wspomnieniu o Neuvillu na 2017 raczej wynika ze pozostana w tym cyklu. Z resztą tutaj jest dobre tłumaczenie: http://rajdy.autoklub.pl/news/trzy-scenariusze-mattona,64523 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Z obecnym doświadczeniem i obecnym pilotem z pewnością finał był by teraz zupełnie inny, ale i tak warto sobie przypomnieć Roberta w fabrycznym Citroenie WRC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) A ja z innej beczki .Co dzieje się z Maćkiem Baranem ? Startuje ? A tak sobie przypomniałem, że się sfajdał przez RAC ? Edytowane 5 Listopada 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 A ja z innej beczki .Co dzieje się z Maćkiem Baranem ? Startuje ? A tak sobie przypomniałem, że się sfajdał przez RAC ? Założył pizzerie w Krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroovka Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Super wiadomość dla wszystkich fanów rajdów, szczególnie z małopolski: Rajd Rzeszowski w prowizorycznym kalendarzu Mistrzostw Europy na przyszły rok The provisional FIA European Rally Championship calendar for 2016 is as follows:5-7 February Rally Liepāja (Latvia, gravel/ice/snow) (J)11-13 March Rally Islas Canarias (asphalt)7-9 April Circuit of Ireland Rally (Northern Ireland, asphalt) (J)6-8 May SEAJETS Acropolis Rally (Greece, gravel) **2-4 June SATA Rallye Açores (Portugal, gravel) (J)23-25 June Kenotek by CID LINES Ypres Rally (Belgium, asphalt) (J)15-17 July auto24 Rally Estonia (gravel) * (J)5-7 August Rajd Rzeszowski (Poland, asphalt)26-28 August Barum Czech Rally Zlín (Czech Republic, asphalt) (J)24-25 September Cyprus Rally (gravel/asphalt)http://www.fiaerc.com/2016-fia-european-rally-championship-calendar-revealed/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Pięknie. Jedynie Hiszpania i Portugalia mogą się tylko pochwalić rajdem w ERC I WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Biorąc pod uwagę, że ktoś z M-Sportu (a może obaj) jest na wylocie to.... będzie się działo Ale co się będzie działo? Bo ja z tego tekstu zrozumiałem że "To pewne, że Peugeot i Citroën nie będą miały więcej niż jednego oficjalnego programu." A mając w WTCC Loeba, Mullera i Lopeza to przypuszczam że cała kasa zostanie władowana właśnie tam. Obstawiam że odpuszczą WRC... Loeba by zostawili? No chyba że ten przejdzie na emeryturę... Ja zrozumiałem że Peugeot i Citroen nie będą miały tylko jednego programu. i kolejne zdanie brzmi: "My zajmiemy sie WTCC i WRC" a dalej Matton wspomina że jeśli zostaną w WRC to po to by w 2017 zwyciężyć kilka rund a 2018 i 2019 to walka o tytuł! Wspomina też ze kierowcy pozostaną bez zmian na przyszły sezon jeśli w 2017 nie będą kontynuować programu WRC. Jak dla mnie z tej wypowiedzi oraz wspomnieniu o Neuvillu na 2017 raczej wynika ze pozostana w tym cyklu. Z resztą tutaj jest dobre tłumaczenie: http://rajdy.autoklub.pl/news/trzy-scenariusze-mattona,64523 Aaa... kurcze, nie czytałem oryginalnego tekstu tylko tłumaczenia na autoklubie, a tam jest całkowicie odwrotnie przetłumaczone. Niezły motyw... http://rajdy.autoklub.pl/news/trzy-scenariusze-mattona,64523 "- Mam coraz jaśniejszą sytuację w tym temacie - odpowiedział dyrektor Citroën Racing. - Ogłosimy nasze plany w pierwszej połowie grudnia. To pewne, że Peugeot i Citroën nie będą miały więcej niż jednego oficjalnego programu. W naszym przypadku będzie to WTCC lub WRC. Celem jest wygranie mistrzostw" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Yves Matton, zapytany, co zrobiłby na miejscu managera Thierrego, odpowiedział: "Skupiłbym się na sezonie 2017 aby nie dokonać błędnego wyboru. I jeżeli my nadal będziemy w WRC, a Thierry będzie zainteresowany to powiedziałbym mu, że nie ma lepszego wyboru niż Citroen". Edytowane 6 Listopada 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się