Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Fabryczny Citroen WRC nie dla Kubicy.

 

"Myślę, że wiem, do czego pan zmierza, bo wspominał ostatnio, że nie przyjął od was propozycji, nie mając nawet pilota... Czy mimo to z pana punktu widzenia istnieje teoretyczna możliwość, że zobaczymy go w samochodzie Citroena w przyszłym roku?

W oficjalnym zespole teraz z pewnością to niemożliwe. Nie znaczy to jednak, że Robert nie może mieć najnowszej ewolucji samochodu WRC. Ja jednak nie jestem w stanie zaoferować mu fotela fabrycznego w przyszłym sezonie."

 

http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/szef-citroena-nie-mamy-fabrycznego-miejsca-dla-kubicy-ale/qbfw0w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już się robi śmieszne.... Kogo się nie zapyta, czy szefów zespołów, kierowców czy innych dziennikarzy to wypowiadają się w samych superlatywach, jaki to jest wielki talent i "och ach", a kiedy przychodzi co do czego to spoglądają tylko na siebie i mówią, że nie są w stanie nic zrobić. Wszyscy chcą aby RK został w WRC, tylko nikt nie podaję ręki. Najlepiej niech dalej sam pcha swój wózek, a my będziemy sobie odcinać kupony za nowe subskrypcję wrc+ czy wyświetlenia stron www albo YT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już się robi śmieszne.... Kogo się nie zapyta, czy szefów zespołów, kierowców czy innych dziennikarzy to wypowiadają się w samych superlatywach, jaki to jest wielki talent i "och ach", a kiedy przychodzi co do czego to spoglądają tylko na siebie i mówią, że nie są w stanie nic zrobić. Wszyscy chcą aby RK został w WRC, tylko nikt nie podaję ręki. Najlepiej niech dalej sam pcha swój wózek, a my będziemy sobie odcinać kupony za nowe subskrypcję wrc+ czy wyświetlenia stron www albo YT...

 

Spoko, będzie dobrze. Tak jakoś pewny tego jestem...

Dawno nie było żadnego spektakularnego ruchu transferowego, może teraz będzie rewolucja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogier wypada z VW? :biglol:

To by był spektakularny ruch transferowy :)

 

No jak wypaść, to z przytupem ;)

To by było...

 

Mnie nie pasuje tylko jedna rzecz w tym wszystkim. Z marketingowego punktu widzenia (mimo, że się marketingiem brzydzę i nie wszystko właściwie pojmuję), to jest kompletna stangacja w tym cyrku! Wydaje mi się, że wszystkie zespoły potrzebują aby włożyć przysłowiowy kij w mrowisko, żeby zaczęto mówić i pisać w mediach. I oczekuję, że w najbliższym sezonie ogórkowym coś takiego nastąpi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie znaczy to jednak, że Robert nie może mieć najnowszej ewolucji samochodu WRC. Ja jednak nie jestem w stanie zaoferować mu fotela fabrycznego w przyszłym sezonie

Ehhh czyli co, mam rozumieć, że Robert przecież może zapłacić i dostać najnowszy spec fiesty, tak? Miłe, że mówi że to czym RK dysponuje nie przystoi do jego poziomu, tylko co z tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie znaczy to jednak, że Robert nie może mieć najnowszej ewolucji samochodu WRC. Ja jednak nie jestem w stanie zaoferować mu fotela fabrycznego w przyszłym sezonie

Ehhh czyli co, mam rozumieć, że Robert przecież może zapłacić i dostać najnowszy spec fiesty, tak? Miłe, że mówi że to czym RK dysponuje nie przystoi do jego poziomu, tylko co z tego?
Albo sprzedadzą mu Cytrynę, ale do prywatnego zespołu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiemy problemem nie jest auto. RK ma najnowszą Fiestę i tempo jest. Brakuje reszty, czyli profesjonalnego teamu a nie improwizacji więc czy to będzie DS czy Fiesta póki to prywatny team będzie ciężko.

Chyba ,że Cytryna na zasadach takich jak Lefebvre - nie punktuje dla Citroena, ale auto mu przygotowują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jak czytam te wszystkie wywiady z ludźmi z Rajdów to mi się śmiać chce - co Wy myślicie, że ktoś powie, że Kubica jest ok ale jego nie zatrudniłbym? Zawsze będą wychwalać - lać miód

Edytowane przez wolnemiasto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda przy takiej organizacji jak teraz nie ma sensu. Chyba, że budżet będzie kilkukrotnie większy niż w tym sezonie, tak aby każdy w teamie wiedział czym ma się zająć, a Robert skupił się tylko i wyłącznie na przygotowaniu do rajdu i jeździe. Ale i tak w udostępnienie top spec DSa nie chce mi się wierzyć - jak to będzie wyglądało jeśli RK będzie potencjalnie wygrywać z fabryką. To już było przerabiane, jak chcesz walczyć z fabrycznymi to tylko na takich samych warunkach jak, oni czyli musisz mieć auto i zespół fabryczny wokół siebie.

 

Jeszcze w ubiegłym roku Matton wypowiadał się w kontekście RK jako jednej z opcji na przyszły sezon (tegoroczny). Teraz już nawet nie biorą tego pod uwagę, mimo ogromnego przeskoku i progresu Roberta. W tej układance brakuję niestety jednego lub dwóch konkretnych wyników. Cholernie szkoda Korsyki i Hiszpanii, tam pudło było całkiem realną opcją....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja odbieram te słowa jako zaproszenie do identycznej współpracy jaka mieli w 2013... Czyli auto podstawia PH Sport Top Spec z zespolem mechaników citroena z Lotosem, ale nie w fabryce i tu się troche nie dziwie bo jednak z punktu widzenia szefa zespołu ciężko jest/bedzie zamienić kierowcę który byc moze pomoże zdobyć drugie miejsce klasyfikacji zespolow z bogatym dorobkiem punktowym/zwyciestwem na koncie na starszego kierowcę z potencjalem i kilkoma wygranymi odcinkami ale niestety tylko 8 pkt na koniec sezonu zbyt duze ryzyko...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja odbieram te słowa jako zaproszenie do identycznej współpracy jaka mieli w 2013... Czyli auto podstawia PH Sport Top Spec z zespolem mechaników citroena z Lotosem, ale nie w fabryce i tu się troche nie dziwie bo jednak z punktu widzenia szefa zespołu ciężko jest/bedzie zamienić kierowcę który byc moze pomoże zdobyć drugie miejsce klasyfikacji zespolow z bogatym dorobkiem punktowym/zwyciestwem na koncie na starszego kierowcę z potencjalem i kilkoma wygranymi odcinkami ale niestety tylko 8 pkt na koniec sezonu zbyt duze ryzyko...

Myśle ze przede wszystkim ciezko zmienic kierowcę ktory słono płaci za stołek na kogoś komu trzeba by było płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współpraca z PH Sport jest pewnie możliwa, tylko ciekawe ile kapusty zażądają. A co się stanie jeśli zespół satelicki będzie objeżdżał fabrykę ? Może Matton nie ma zielonego światła lub boi się zaryzykować przeglądając statystyki RK z ostatnich 2 sezonów. Dobre wyniki i regularność w PH Sport dadzą  to zielone światło i angaż do zespołu fabrycznego. Tylko to się ma w sprzeczności z dzisiejszym wywiadem i słowami, że Matton nie może zaoferować fabrycznego fotela w 2016.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie wydaje ze trzeba ten 2016 jakoś przezzimowac i czekać na toyote.Jako ona sie pojawi to zaczną sie roszady bo wieku kierowca kończy sie kontrakt po 2016 roku i mogą sie otworzyć jakies drzwi niekoniecznie w toyocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współpraca z PH Sport jest pewnie możliwa, tylko ciekawe ile kapusty zażądają. A co się stanie jeśli zespół satelicki będzie objeżdżał fabrykę ? Może Matton nie ma zielonego światła lub boi się zaryzykować przeglądając statystyki RK z ostatnich 2 sezonów. Dobre wyniki i regularność w PH Sport dadzą  to zielone światło i angaż do zespołu fabrycznego. Tylko to się ma w sprzeczności z dzisiejszym wywiadem i słowami, że Matton nie może zaoferować fabrycznego fotela w 2016.

Z pewnością bardzo dużą. Ale oczywiście o współpracy z PH Sport mówimy w kontekście kilku rajdów, a nie całego sezonu, bo na cały sezon nie ma szans.

Także jednyną, aby zaliczył cały cykl opcją pozostaje tylko M-Sport, choć to też wydaje się mało prawdopodobne. Szkoda.

Edytowane przez Dudu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekomiczna sprawa, że każdy szef mówi, że dla dobra środowiska WRC Kubica powinien zostać ale żaden nie daje mu fotela. Moim zdaniem szefowie czterech zespołów fabrycznych powinni zagrać w Piotrusia. Który przegra zatrudnia przymusowo Kubicę :biglol:

 

A na poważnie to jestem strasznie wściekły na tych cholernych wyrachowanych interesownych dupków. I marzę o tym, żeby wkońcu Kubica z Toyotą prał ich niemiłosiernie, metodycznie i dłuuugo. Żeby pożałowali po stokroć dzisiejszego zaniechania.

 

PS.  Trudno powiedzieć czy DS dziś jest optimum dającym w każdych warunkach możliwość walki z genialnym VW. Na pewno jest bardziej konkurencyjny niż Ford z jego kierowcami. Powstaje pytanie czy M-sport z Kubicą jest w stanie objechać Citroena. Mam na myśli przesunąć w tabeli wyników niżej czyli w skrócie myślowym ... poniżyć. ;)   Już tylko M-sport daje szansę na fotel fabryczny. Może nie było by to takie złe. Robert świetnie poznał Fiestę.

Mimo wszystko jednak trochę żal odrzucenia historycznej szansy fotela fabrycznego w Citroenie w 2014r. W końcu przecież Robert zaczął jeździć ze Szczepaniakiem i wszystko układało się od tej strony prawidłowo. I podejrzewam te dwa ostatnie sezony wyglądały by zupełnie inaczej ...

 

PS2.Kubica wolniej na shakedown'nie czy aby Fieścina sprawna ?!?

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wielką nadzieję, że po R.Wkl.Brytanii Hyundai przeskoczy Citroena w końcowej klasyfikacji generalnej zespołów fabrycznych. Do odrobienia są 4 oczka.

9.45 Fiesta na kobyłkach. Pewnie Robert niezadowolony z auta. Kłania się brak testów. Eh... takie rajdowanie.

CTmWH3ZWIAAxOaS.jpg

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...