przemekka Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Pierwsza fotka wymiata. Szkoda, że lądowanie takie pechowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Z Robsonem jak widac jest moc oby tak dalej ,a chlopaka szkoda pierwsze testy i kurcze juz fura do huty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 nie wiem czemu, ale jestem jakoś strasznie podjarany tym rajdem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 po tej fotce widać, że szedł na rekord, albo na śmierć nie wiem czemu, ale jestem jakoś strasznie podjarany tym rajdem. Nic dziwnego, najwspanialszy rajd i to na świętej ziemi A poza tym Robert już 3-ci raz, po testach, lubi ten rajd, więc może być dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ja już nauczyłem się nie napalać przed rajdem. W tym roku, tak po cichu liczyłem, że w Portugalii może być niespodzianka - całkowicie nowy rajd dla wszystkich, nieznane oesy, wszyscy startują od zera itp. W Finlandii spodziewam się czasów w okolicach 7-10 miejsca i takiego samego wyniku w generalce, jeśli nie będzie jakiegoś dużego odsiewu. Myśle, że Robert będzie walczył w grupce Evans-Solberg-Sordo-Hanninen- ewentualnie Paddon (chociaż ten dostanie już nowy silnik). Szkoda, że rok temu praktycznie cały piątek to było zwiedzanie przyrody i service parku. Odcinki idą praktycznie identycznie jak w ubiegłym roku, albo są takie same, albo spora część pokrywa się z ubiegłoroczną. Wiele też zależy od pogody, jeśli będzie padać to pozycja nie będzie atutem. Ale coś mam czuja, że Pirellki mogą zatrybić w tym rajdzie i dawać lekką przewagę. Robert aż się pali do zapoznanie i jako pierwszy zaatakował Ouninpohje https://twitter.com/rallytravel/status/625925651913117696 A to miejsce gdzie Łukjaniuk wczoraj wywalił (od 0:20 sek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 A ja liczę na to,że druga część sezonu będzie dla Kubicy dużo lepsza niż pierwsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Tylko dlaczego zapoznanie w tym wstrętnym EVO ? Może ściepa na STI dla Roberta ? Nie tylko ja się zastanawiam po co Tommi testuje GT86 http://www.carscoops.com/2015/07/toyota-wrc-boss-tommi-makinen-filmed.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 po tej fotce widać, że szedł na rekord, albo na śmierć Na testach? Na testach to sie auto ustawia, sprawdza, dopicowuje, a nie idzie wszystko bo w razie kuku nie bedzie czym rajdu pojechać.... Na treningu mozna sobie pobijać rekordy. Co nie zmienia faktu, że to olbrzymi dramat dla chłopaka, dobry samochod, wspaniały rajd, możliwość pokazania się... Szkoda go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Szkoda, ale trudno nie stwierdzić, że to na własne życzenie. Pierwszy przejazd na teście, trudno o gorszy moment żeby cisnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Nie tylko ja się zastanawiam po co Tommi testuje GT86 http://www.carscoops...nen-filmed.html Ale to dobrze gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ja nigdy nie próbuję oceniać szybkości samochodów po tym jak wyglądają, ale szczerze mówiąc - mam nieodparte wrażenie, że tej GT86 to jest bardzo, bardzo daleko do współczesnych aut WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ja też mam wrażenie że jedzie jak szafa na kołach a nie Wurc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Bo to ponoć R4 w kaście BRZ tylko nikt nie rozumie.... po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Patrzac obecnie na samochody mozna sie rozczarowac czasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) A tymczasem gdzieś w alpach Edytowane 28 Lipca 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 A stary piernik dalej to samo. Wydawałoby się, że jako kierowca rajdowy powinien mieć większe pojęcie o temacie. Roberta przygody to głównie małe prędkości, a nie spektakularne rolki w stylu Novikowa.... Aktualnym przykładem przeciwieństwa pańskiego stylu jazdy jest Robert Kubica. Co sadzi Pan o jego próbach wyrobienia sobie nazwiska w WRC ? Röhrl: „Bałem się, że Kubica w rajdach się zabije. Swoim zachowaniem mogł się do tego przyczynić podczas każdego rajdu. Musi zrozumieć, że to jest coś innego niż wyscigi. W wyscigach strefy bezpieczeństwa stale się powiekszały w ciągu ostatnich 20 lat. W rajdach drzewo stoi w tym samym miejscu co 30 lat temu. Aż się kiedyś coś przydarzy. W Polsce dojechał do mety bez większej rolki jako ósmy. Najwyraźniej pojął, że musi powoli z góry rzeczywistości dotrzeć na jej doł. Najgorsze wypadki może jednak już przeżył.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Rohrl jest już stary i chyba trochę oderwany od rzeczywistości. Odszczeka to jak RK będzie pierwszym w historii kierowcą który wygrał wyścig F1 i rajd WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Gdyby jakimś cudem (ale nie przesadzajmy,że jest to czymś absolutnie niemożliwe) Toyota zbudowała konkurencyjne GT86 to była by szansa na zobaczenie na rajdowych transach bliźniaczego BRZ. PS. Ktoś wie czy Kubek jest zadowolony z przebiegu testów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Nie ma takiej opcji zeby nowe WRC Toyoty balowało na GT86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Przygotowania jak widac ida pelna para a rajd juz tuz,tuz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 A stary piernik dalej to samo. Wydawałoby się, że jako kierowca rajdowy powinien mieć większe pojęcie o temacie. Roberta przygody to głównie małe prędkości, a nie spektakularne rolki w stylu Novikowa.... Aktualnym przykładem przeciwieństwa pańskiego stylu jazdy jest Robert Kubica. Co sadzi Pan o jego próbach wyrobienia sobie nazwiska w WRC ? Röhrl: „Bałem się, że Kubica w rajdach się zabije. Swoim zachowaniem mogł się do tego przyczynić podczas każdego rajdu. Musi zrozumieć, że to jest coś innego niż wyscigi. W wyscigach strefy bezpieczeństwa stale się powiekszały w ciągu ostatnich 20 lat. W rajdach drzewo stoi w tym samym miejscu co 30 lat temu. Aż się kiedyś coś przydarzy. W Polsce dojechał do mety bez większej rolki jako ósmy. Najwyraźniej pojął, że musi powoli z góry rzeczywistości dotrzeć na jej doł. Najgorsze wypadki może jednak już przeżył.” Ten pacan ma ewidentny kompleks Kubicy, wydaje mu się że pozjadał wszystkie rozumy i może oceniać kogo chce i jak chce ale... Debiutancki Rajd Monte Carlo ukończył na 45. miejscu a Kubica wygrał pierwszy OS, w którym wystartował... 45 miejsce czy walka z najlepszymi o zwycięstwa... Był mistrzem świata, przez wielu uważany jest za najlepszego kierowce wszech czasów ale gdybym go spotkał "delikatnie" bym się kazał odstosunkować od naszego Roberta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 w ogóle ci "starzy" mistrzowie nie ogarniają co jest w dzisiejszych rajdach grane walka była również na dojzdówkach, zmienianie kół na os-ach, rajdy po parę tys.km itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Tymczasem w Jyvaskyla urwanie chmury... https://pbs.twimg.com/media/CLE356-WIAEvnEt.jpg:large Lokalesi twierdzą, że w lipcu były może dwa w pełni słoneczne dni z temperatura powyżej 25 st. Reszta to właśnie opady. Ogier może już zacierać rączki, bo będzie miał najlepszą pozycje startową. Ja obawiam się o duże koleiny, mimo, że większość fińskich szutrów jest lepsza od naszych dróg asfaltowych to jednak ciągłe opady sprawiają, że podłoże jest coraz bardziej miękkie. Drugie przejazdy mogą być ciężkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Jak Polówki rajdówki są jak mój VAG to w taka ulewę na bank siądzie elektronika i nie odpalą 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się