konar Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Eee tam, wydaje mi się, że ta gadka o wyścigach to jest taka dodatkowa opcja do negocjacji i pokazanie, że jak nie WRC to "znajdę sobie inną robotę i mi jeszcze za to dobrze zapłacą". W 2014 było to samo, że jeśli nie dostanie takiego samego auta jak mają fabryki to ta zabawa nie ma sensu. Teraz Robert startuje w najlepszej rajdowej serii na świecie, a w wyścigach niestety nie ma takiej możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dokładnie, też mi się wydaję, że to strategia negocjacyjna. Być może z tym "potężnym zespołem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 jeżeli to strategia negocjacyjna, to raczej ze sponsorami. Podejrzewam, że plan był taki żeby prywatny team jeździł przynajmniej przez 2 lata. Zresztą nie sądzę żeby jakikolwiek fabryczny team teraz decydował o składzie kierowców na kolejny rok. Trzymam kciuki, żeby Robert nie odpuścił rajdów. Trochę mnie zaniepokoił ten artykuł, ale w zeszłym roku było to samo. Dobry rajd finlandii na pewno by nie przeszkodził, chociaż jest to chyba najgorsza impreza żeby od niej uzależniać przyszłość w rajdach;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 może czeka na czyjąś decyzję (propozycje) Hunday, toyota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 E tam takie pitolenie nie będzie żadnych wyścigów. Byl dobry rajd więc nie ma co pisać więc wymyślają natomiast jeżeli wogle jakas fabryka jest zainteresowana to utrzymuje kontakt niezależnie od tego czy sezon zbliża się ku końcowi czy jest w połowie. Jezeli już w ogóle jakaś fabryka była by zainteresowana to raczej nie VW bo oni sklad maja zalepany na kolejne 2 lata citroen to wielka niewiadoma a w hultaju jeżeli ktoś miaø by się obawiać o swoją pozycję to będzie to pewnie Sordo. Toyota tak maci i miesza że na razie to wogle nic nie wiadomo w każdym razie skład samych japońskich młodzikówraczej w wrc nic nie zzdała więc jeżeli chcą coś zdziałać muszą mieć w składzie kogoś z doświadczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 A co z Fordem ? Coś chyba przebąkiwali, że chcieliby wrócić do bezpośredniej współpracy z M-Sportem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 nie liczyłbym na to. I absolutnie nie łudzę się że Robert moze dostać na 2016 r. propozycję od fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 O wyścigach to pitolenie. Jaki by był sens się wycofać z WRC w momencie kiedy ciężka praca ma zacząć przynosić wreszcie owoce ? Nie ma co komentować, zapomnijcie o tym i skupcie się na Rally Finland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Tak naprawdę to z fabryk tylko jest szansa w Citroenie i M-Sporcie. Toyoty nie liczę, bo RK nie jest na takim etapie, żeby robić sobie rok przerwy w startach w WRC, no chyba, że przymkną oko i dadzą mu startować jego prywatną Fiestą ? W M-Sporcie Malcolm zacznie wymagać konkretnych wyników od chłopaków i zobaczymy jak sobie poradzą, w Citroenie to samo. Hultaj, przynajmniej pierwszy team jest nie do ruszenie, bo i Neuville (chyba jeszcze oficjanie nie ma, ale głupotą było by odejście) i Sordo będą jeździć w przyszłym roku http://www.motorsportgp.pl/aktualnosci-wrc/7352-hyundai-przedluza-kontrakt-z-danim-sordo-na-sezon-2015-i-2016.html, w dodatku coraz to lepiej jeżdżący Paddon, sprawia, że dla RK nie ma po prostu miejsca. A opcja latania starym autem z zeszłego sezonu w przypadku Roberta nie wchodzi w grę. Jeśli miałbym obstawiać, to myślę, że RK może mieć chrapkę na fabrycznego DSa. Drugą opcją, jęśli sponsorzy sypną większą kasą, jest taki układ jak teraz, czyli swój team, tylko, że z większym budżetem. Dalej jako prywaciarz, bez zgłoszenia jako WRC Team, z pełną dowolnością w doborze opon i ilości testów, rajdów itp. Podejrzewam, że taki plan był na ten sezon - dużo testów i dodatkowe rajdy, ale epizod z A-Style wszystko przewrócił do góry nogami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) O wyścigach to pitolenie. Jaki by był sens się wycofać z WRC w momencie kiedy ciężka praca ma zacząć przynosić wreszcie owoce ? Nie ma co komentować, zapomnijcie o tym i skupcie się na Rally Finland Też tak sądzę, a temat wyścigów to może jakieś gościnne pojedyncze występy w WTCC, DTM albo może PSC (bo to w sumie blisko F1), ale nie wierzę, że RK znajdzie na to czas. W końcu ma swój RK WRT na głowie... We'll see... btw - onboard Tanaka... nie ma miętkiej gry... Edytowane 14 Lipca 2015 przez maniujr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Ale dzik, ta koleina na początku i wąska partia ok 3 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Ja pinkolę, ale dzida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Ee tam, jedzie jak na nieszpory :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Moim zdaniem Matton nie powinien wylewać swoich żalów publicznie, pokazuje że sam już nie trzyma ciśnienia. To co ma powiedzieć Capito na temat JML ? W mediach cisza, a nie wiadomo co się dzieje w kuluarach. I tak powinno być w Citroenie, każdy różnie sobie radzi z presją, ale nie wiem czy takie słowa i dodatkowe ciśnienie pomoże Meekowi, który i tak bardzo emocjonalnie przeżywał swoje wypadki (Australia 2013, Portugalia 2014). Mam nadzieje, że Kris pojedzie drugą połowę równie dobrze co w ubiegłym roku albo i lepiej. Bo wolę oglądać takiego fajtera i gościa który idzie wszystko niż bezpłciowego Ostberga. Felieton RK dla Omnicorse: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/07/kubica-podsumowuje-rajd-polski.html A mi się podobają takie małe, napompowane potworki: Łatwo sie krytykuje kierowców .... Szkoda ze kierowcy nie mogą powiedzieć więcej niż mogą ... . Wymagania ogromne , a Citroen nie przeprowadził dla nich testów przed Sardynia , przed Polskim , teraz sie obudzili i maja mieć 1 dzień przed Finlandia , tak to jest jak jest budżet podzielony miedzy WRC a WTTC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 O wyścigach to pitolenie. Jaki by był sens się wycofać z WRC w momencie kiedy ciężka praca ma zacząć przynosić wreszcie owoce ? Nie ma co komentować, zapomnijcie o tym i skupcie się na Rally Finland Też tak sądzę, a temat wyścigów to może jakieś gościnne pojedyncze występy w WTCC, DTM albo może PSC (bo to w sumie blisko F1), ale nie wierzę, że RK znajdzie na to czas. W końcu ma swój RK WRT na głowie... We'll see... btw - onboard Tanaka... nie ma miętkiej gry... Czasami jechał jak nieśmiertelny Stałem na 2:27 jak się składał do szybkiego prawego. Na długo to zapamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 a to nie jest ten 'telewizyjny' oes? miazga i miażdżące zaufanie do kierowcy i samochodu przejawiane przez część widzów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerd Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Jak czytam wywiady, słucham Roberta, patrze na zdjęcia i filmy to nasz Robert przypomina mi swoim podejściem bardzo tego gościa No i być może jego głównym rywalem do zwycięstw też będzie Francuz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 a to nie jest ten 'telewizyjny' oes? tak, power stage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 jeżeli to strategia negocjacyjna, to raczej ze sponsorami. jesli to jest "strategia negocjacyjna", to jest do dupy. Wczuj sie w role sponsora/szefa zespolu: zastanawiasz sie nad sensem nawiazania wspolpracy z Robertem. Ale on mowi, ze w sumie to nie wie czy zostanie w rajdach.... moze przejdzie do wyscigow... ale jeszcze nie wie, do ktorych. W sumie to tak naprawde nie ma pewnych planow. Taki brak pewnosci bardzo demotywuje do podejmowania/kontynuowania wspolpracy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 btw - onboard Tanaka... nie ma miętkiej gry... Miałbym gorszy czas nawet jakby mi tą drogę wyasfaltowali Kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Najlepsze jest to, że jak pokazali RK w 3/4 oesu to juz jakąś minute jechał na Kapciu ,a miał czas tylko +3s do Meeke wtedy - czyli póki nie złapali kapcia musieli iść też mega grubo -stawiam ze na Power Stage chcieli błysnąć i stąd takie niezadowolenie na mecie. Hmm, trochę to karykaturalnie zaczyna wyglądać. Tak jak by chcieli znowu dużych aut pokroju starych WRC, ale taniej będzie poszerzyć obecne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 trochę to karykaturalnie zaczyna wyglądać Ano, w setupie asfaltowym to jeszcze ujdzie, w szutrowym już jest źle a będzie jeszcze gorzej Załączam fotkę poglądową z RP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 jeżeli to strategia negocjacyjna, to raczej ze sponsorami. jesli to jest "strategia negocjacyjna", to jest do dupy. Wczuj sie w role sponsora/szefa zespolu: zastanawiasz sie nad sensem nawiazania wspolpracy z Robertem. Ale on mowi, ze w sumie to nie wie czy zostanie w rajdach.... moze przejdzie do wyscigow... ale jeszcze nie wie, do ktorych. W sumie to tak naprawde nie ma pewnych planow. Taki brak pewnosci bardzo demotywuje do podejmowania/kontynuowania wspolpracy. W wywiadzie z Sokołem RK jakoś tak dziwnie się wyraził, że "przecież jego żadna fabryka nie weźmie". Nie rozumiem do końca dlaczego. Ogólnie to bardzo słabo wygląda, nie śledzę aż tak dokładnie kariery RK i nie wiem kiedy się kończy kontrakt z Lotosem, ale patrząc na ich (Lotosu) wyniki to nie wiem czy będą skłonni podpisywać nowy. Zwłaszcza ze tak naprawdę to powinni go podwoić i kupić miejsce w fabryce żeby w końcu było konkurencyjne auto dla RK. Citroen się wycofa, tak to rozumiem, za rok mają zdecydować czy WTCC czy WRC, i patrząc na to że w WTCC wygrywają, i na dodatek mają kierowce z Chin, swojego najważniejszego rynku, to na pewno wybiorą wyścigi. Całe WRC wygląda dla mnie mocno pokracznie, sprzęt liczy się tak samo w F1, kierowca spoza VW może wejść na podium tylko jak ktoś z VW nie dojedzie albo będzie miał jakieś grube problemy. Za dawnych dobrych czasów ktoś kto wygrał 3-4 rajdy w sezonie miał mistrza w kieszeni, a na każdym rajdzie mogła wygrać inna marka. Liczył się głownie kierowca, umiejętności i łut szczęścia. Teraz to nudniej niż w formule, bo tam jednak czasem wygrywa Rosberg Jak dla mnie to K powinien zostawić rajdy w cholerę, wrócić do wyścigów, najlepiej do jakiejś serii z wyrównanymi bolidami, gdzieś gdzie wygrywa się talentem a nie wyłącznie dostępem do najszybszego sprzętu czy budżetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Poczekajmy aż zobaczymy prawdziwe auta. Może np. ze zderzaka zrobią coś takiego... I te wszystkie przewidywania w ogóle się nie sprawdzą. A nawet jak wyjdą takie potworki to nie szkodzi, przynajmniej będzie większa różnica z autami R5. jeżeli to strategia negocjacyjna, to raczej ze sponsorami. jesli to jest "strategia negocjacyjna", to jest do dupy. Wczuj sie w role sponsora/szefa zespolu: zastanawiasz sie nad sensem nawiazania wspolpracy z Robertem. Ale on mowi, ze w sumie to nie wie czy zostanie w rajdach.... moze przejdzie do wyscigow... ale jeszcze nie wie, do ktorych. W sumie to tak naprawde nie ma pewnych planow. Taki brak pewnosci bardzo demotywuje do podejmowania/kontynuowania wspolpracy. Co do tego się zgadzam w 100%, odpowiadałem na to że może w ten sposób negocjuje z fabryką - jeżeli już z kimś negocjuje to ze sponsorem. To że negocjowanie w ten sposób jest wątpliwe to inna sprawa. W wywiadzie z Sokołem RK jakoś tak dziwnie się wyraził, że "przecież jego żadna fabryka nie weźmie". Nie rozumiem do końca dlaczego. Ogólnie to bardzo słabo wygląda, nie śledzę aż tak dokładnie kariery RK i nie wiem kiedy się kończy kontrakt z Lotosem, ale patrząc na ich (Lotosu) wyniki to nie wiem czy będą skłonni podpisywać nowy. Zwłaszcza ze tak naprawdę to powinni go podwoić i kupić miejsce w fabryce żeby w końcu było konkurencyjne auto dla RK. Citroen się wycofa, tak to rozumiem, za rok mają zdecydować czy WTCC czy WRC, i patrząc na to że w WTCC wygrywają, i na dodatek mają kierowce z Chin, swojego najważniejszego rynku, to na pewno wybiorą wyścigi. Całe WRC wygląda dla mnie mocno pokracznie, sprzęt liczy się tak samo w F1, kierowca spoza VW może wejść na podium tylko jak ktoś z VW nie dojedzie albo będzie miał jakieś grube problemy. Za dawnych dobrych czasów ktoś kto wygrał 3-4 rajdy w sezonie miał mistrza w kieszeni, a na każdym rajdzie mogła wygrać inna marka. Liczył się głownie kierowca, umiejętności i łut szczęścia. Teraz to nudniej niż w formule, bo tam jednak czasem wygrywa Rosberg Jak dla mnie to K powinien zostawić rajdy w cholerę, wrócić do wyścigów, najlepiej do jakiejś serii z wyrównanymi bolidami, gdzieś gdzie wygrywa się talentem a nie wyłącznie dostępem do najszybszego sprzętu czy budżetem Ja rozumiem. A co do WRC vs WTCC ja bym tak z góry nie przekreślał. Przebąkuje się o rajdzie w chinach, mam wrażenie że WRC jednak lepiej wpływają na image marki - na pewno sukcesy w WRC byłyby warte więcej niż w WTCC gdzie nie mają realnej konkurencji. Edytowane 15 Lipca 2015 przez MadYarpen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Tez były takie czasy ze Citroën rządził udzielił tak samo jak robi to teraz VW.Generalnie od jakiegoś 2002 roku rajdy straciły na atrakcyjności bo wygrywa tlko kierowca jednej marki jak nie Citroën to VW.Nawet Makkinen musiał bardziej walczyc o swoje zwycięstwa mimo ze jego tytuły wyglądały na zdobyte dość łatwo. Jak dla mnie powinno się ustandatyzowac przynajmniej ogumienie zawieszenia i skrzynie tak żeby wyrownac szanse a sa to komponenty które mozna by było zunifikowac a maja duży wpkyw na osiągi aut. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się