marcin_kielce Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Zmiany sporo na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 .... Gdybyś był szefem teamu, zatrudniłbyś Roberta? Patrząc tak na zimno, biorąc pod uwagę interesy sponsorów (z jednej strony RK to marka, z drugiej widok auta w rowie co rajd nie pomaga itd.). Ja pewnie miałbym spore wątpliwości. Patrząc bezpośrednio.... Ale patrząc na liczby to bym zaryzykował. Znając mentalność, talent i charyzmę , wiedząc,że z małym doświadczeniem wygrywa OEsy i ma naturalną szybkość to być może wykopsał bym innego kierowcę , solidnego rzemieślnika ,który nigdy nie otrze się o geniusz i dał szanse Robertowi bo.......... tak się tworzy historię , która jest czymś najpiękniejszym w sporcie. Jeśli Kubek będzie szedł wyznaczoną drogą i wiecej pech go nie dogonii musi być LEGENDĄ a któraś z fabryk może się pod nią podpiąć. Nie rozumiem dlaczego wogóle ręka Roberta jest przedmiotem Twoich rozważań. Komu to ma przeszkadzać? Może jednak wyedytuj ten fragment? WRC 2017 Propozycja zmian: "Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału." :yahoo: Dobre, dobre Dobry kierunek, chociaż ja bym jeszcze widział bolidy z większego segmentu. No ale wiadomo, nie chcą narzucać kosztów istniejącym zespołom... Z drugiej strony jakaś tan ewolucja - na tyle poważna, że jacyś nowi gracze mogą się pojawić gdyby ktoś chciał po 2016 odejść (np. Citroen). JEST GIT! Ja bym widział najchętniej proponowana zmianę: dopuszczalne sa tylko samochody o Minimalnym rozstawie osi 2.650mm; silniki o układzie przeciwsobnym moga mieć 1mm większa zwezke; kolor niebieski jest premiowany +5% punktów za rajd +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Info od kolegi z FB INFORMACJA Z OSTATNIEJ CHWILI: Wczoraj na testach Toyoty w Finlandii Sebastian Lindholm zrolował Toyotę WRC. Załoga cała. Auto rolowało przez przód.Info od informatora z Finlandii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 A w internetach przebąkiwania o powrocie Loeba do WRC ! http://m.autosport.com/news/report.php/id/119916 Oj chyba odrodzenie rajdów pełną gębą ! Same dobre wiadomości ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Crashtesty też muszą się odbyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 A mnie sie to szczerze powiedziawszy nie podoba. WTCC tez zrobilo bardziej ekstremalny regulamin, mocniejsze auta, bardziej ekstremalna aerodynamika itd itd. Czy cos to dalo? Wspomniane zmiany pociagaja za soba wzrost kosztow, ale nie wnosza nic nowego do kwestii sportowej. FIA sie mota i nie wie co robic, taka jest prawa. Wprowadzono RRC/S2000/R5 po to, aby wlasnie zmniejszyc koszty przy pomocy wspolnej bazy z WRC. A teraz w tyl zwrot? Jestem sceptyczny... Powinni dac mozliwosc uczestnictwa dla wiekszej ilosci prywaciarzy. Tak naprawde tylko M-Sport jeszcze jako tako realizuje te filozofie, cala reszta to tylko farbryki i tyle. Robert jest jedynym prywatnym kierowca, ktory liczy sie w walce o zwyciestwo. Tego powinno byc wiecej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 A mi pomysł aut pod 400 koni się podoba i tyle Kierowcy wielokrotnie narzekali, że nowe WRC jadą gorzej od starych 2.0, więc dostaną to za czym tęsknią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 WRC 2017 Propozycja zmian: "Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału." :yahoo: To akkurat nie za dobra wiadomość bo z aktywnym dyferenclaj znow bedą jezdzic jak od cyrkla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Poczekajmy na bardziej oficjalne info, wszyscy są zgodni co do tego, że obecne wurce są zbyt łatwe w prowadzeniu. Z jednej strony wprowadzenie większej mocy i momentu ma to utrudnić, a z drugiej aktywny dyfer będzie poprawiał prowadzenie. Swoją drogą to ciekawe ile obecne wurce mają kucyków, np taki VW albo Ford Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 W obecnych wrc moc nie jest problemem problemem jest Nm który wynosi ok 450 nm podczas gdy 2.0 miały 700 nm wiec podniesienie mocy niewiele zmieni gdyż jak wiem w tym sporcie jeździ sie Nm a nie KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Moim zdaniem krokiem na przód byłoby zwiększenie zwężki do tych 35mm , to są małe relatywnie koszty , ale podnoszą mocno widowiskowość dla kibiców . Auta petardy, z głośnym wydechem zawsze bedą bardziej akceptowalne przez kibiców . Aktywny centralny dyfer nie zmieni dużo prowadzenia , jeśli pozostałe dyfry bedą mechaniczne , Kierowcy tez przestaną narzekać na brak mocy na rajdach Meksyku czy Monte , Edytowane 10 Lipca 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Kierowcy w Monte narzekają na brak mocy ? http://www.autosport.com/news/report.php/id/119933 W skrócie: - zwężka 36mm - max ciśnienie turbo 2,5 bar - zwiększenie mocy o 80 km - większa swoboda w aero - większe tylne spojlery - auta lżejsze o 25 kg - aktywny centralny dyfer - zwiększenie max szerokości o 55 mm - to są tylko propozycje, które będą omawiane na następnych posiedzeniach Edytowane 10 Lipca 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 O tak dźwięk.Chcą mieć bardziej widowiskowy show to powinni cos z tym zrobic bo obecne WRC sa za ciche.Jedyny jako taki był Mini a tak to lepsze efekty dźwiękowe ma Nkowa E9 na starej elektronice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 A mi pomysł aut pod 400 koni się podoba i tyle Kierowcy wielokrotnie narzekali, że nowe WRC jadą gorzej od starych 2.0, więc dostaną to za czym tęsknią Ja mogę tylko powiedzieć to co mówił mi kiedyś ktoś znany, stare WRC szło!!!! nie ważne jaki bieg robiło robotę, w tych nowych trzeba być już wirtuozem i trafiać idealnie... Własnie te pogadanki uświadomiły mi ile jest rzeczy, o których nie wiemy, a z których Robert wychodzi obronną ręką (jacky to dla ciebie ) Z tego co mówił Hirvonen o jeździe współczesnym WRC to to co robi Robert jest dla mnie niebywałe. FULL SZACUN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Ale jaja. Każdy chyba był podbudowany formą Meeka a szef jednak chce więcej, regularności i braku błędów. Czy to nie jest aby zapowiedź zmian ??? http://sport.wp.pl/kat,1778,title,Rajdowe-MS-szef-Citroena-krytykuje-Krisa-Meekea,wid,17705289,wiadomosc.html?ticaid=115381 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Odnoszę wrażenie, że powinniśmy się cieszyć, że Robert nie trafił do Citroena. Taka presja nie byłaby motywująca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Odnoszę wrażenie, że powinniśmy się cieszyć, że Robert nie trafił do Citroena. Taka presja nie byłaby motywująca. To może za dużo powiedziane: cieszyć się,że RK nie trafił do zespołu fabrycznego Citroena. Ale pewnym jest,że Kubek potrzebuje jeszcze trochę czasu,doświadczenia i rutyny . Ile ? Może sezon może dwa. Robert sam sobie wyznacza cele i surowo się ocenia.Nie potrzebuje motywacji zewnętrznej. PS. A zmiany w regulaminie tak sobie mi się podobają. Lubiłem stare rajdówki jeżdżące bokiem i powrótu takich bym sobie życzył.Włącznie z trochę większymi modelami sedanów a'la impreza,lancer,sierra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Moim zdaniem Matton nie powinien wylewać swoich żalów publicznie, pokazuje że sam już nie trzyma ciśnienia. To co ma powiedzieć Capito na temat JML ? W mediach cisza, a nie wiadomo co się dzieje w kuluarach. I tak powinno być w Citroenie, każdy różnie sobie radzi z presją, ale nie wiem czy takie słowa i dodatkowe ciśnienie pomoże Meekowi, który i tak bardzo emocjonalnie przeżywał swoje wypadki (Australia 2013, Portugalia 2014). Mam nadzieje, że Kris pojedzie drugą połowę równie dobrze co w ubiegłym roku albo i lepiej. Bo wolę oglądać takiego fajtera i gościa który idzie wszystko niż bezpłciowego Ostberga. Felieton RK dla Omnicorse: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/07/kubica-podsumowuje-rajd-polski.html A mi się podobają takie małe, napompowane potworki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Felieton RK dla Omnicorse: http://powrotroberta...ajd-polski.html W kontekście tego artykułu, to jakaś dobra fabryka powinna zatrudnić kierowcę, który doskonale czuje aerodynamikę do rozwoju swego auta.... wiemy kogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Jak czytam wywiady, słucham Roberta, patrze na zdjęcia i filmy to nasz Robert przypomina mi swoim podejściem bardzo tego gościa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 to duże słowa, i nigdy nie odważyłem się napisać tego, ale zgadzam się - też nie jednokrotnie przechodziły mi przez myśl pewne podobieństwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 plotki, plotki: http://rajdy.autoklub.pl/news/kubica-zrezygnuje-z-wrc,62400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Jak to dobrze ,ze tu sie duzo dzieje ,bo w F1 totalna spiaczka i padaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 plotki, plotki: http://rajdy.autoklub.pl/news/kubica-zrezygnuje-z-wrc,62400 , ja tam się chyba bym cieszył tylko szkoda tych 3 lat... no i jakie wyścigi - f1, Indy, formulaE, wtcc, dtm? może nascar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się