Skocz do zawartości

4 Turbo Motul Cup - ostatnia runda: niedziela 25.03.2012!


amateus

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję organizatorom za fajną imprezę!!! Ponieważ zapomniałem już o śniegu zupełnie, postanowiłem wziąć opony, które nie miały już w ogóle bieżnika :P Liczyłem na to, że będzie po prostu mokro i będzie się fajnie poślizgać... Mokro nie było, ale ślizgać się ślizgałem, więc nie narzekam :P

 

Pozdrawiam wszystkich spotkanych, a zwycięzcom gratuluje!!! Subaru power :twisted:

Miło było zobaczyć, tyle znajomych twarzy :) Na następną edycję też się piszę :) Może już bardziej przygotowany :P

 

Nagrałem komórką onboard z OS 3. Polecam, wszystkim tym, którzy nie wierzą ile opony mogą zrobić. Dla porównania powinien np. beben zamieścić jakiś swój onboard :P A i wybaczcie prymitywne dialogi na początku, ale czasami do startu czekało się po prostu zbyt długo (co jestem w stanie zrozumieć, przy takiej ilości aut ;) )

 

PS. Pozdrowienia dla MaćkaSubru i Agi oraz całej ekipy machającej 3.43 - myślałem, że nigdy nie przejadę już tego zakrętu :P

 

 

Enjoy!

 

 

HARVI Na filmiku widać za co powinieneś dostać taryfę :evil:

 

pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 723
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Krzysiu i tak mam wynik gdzies na koncu stawki wiec wszystko mi jedno. Pozatym gdybym mial cos do ukrycia to nie wrzucalbym tego filmiku. A nawet gdybym cos przez przypadek wygral to i tak bym sie przyznal bo nie lubie wygrywac w ten sposob. Pozatym jechalem tak intencjonalnie, bo inaczej w tamtym miejscu podjezdzalem 10 sekund 3 metry, albo wpadalem w barierki z moimi oponami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś była podobno relacja w TVN turbo o 18 , oglądał ktoś ? Powtórka o 19.25 i 23

 

to za 15 min powtórka:)

Było-widziałem dwa oświaniaczone hawki w kombiaczu (chyba srebrny i czorny) oraz oswiniaczone saxo co to zdemolowało felgę :(

Dobry patent;na poczatku stwierdzili,że rajdówek było malutko ,wiekszośc to amatorzy w zwykłych autach a praktycznie cały materiał przewijaja sie Evo i Subarki :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za gratulacje i musze przyznać że charakterystyka Justy w tych warunkach baaaaaaaaardzo pomogła, bo pamiętajcie że w jednym programie udowodniono, że mi to nawet nie powinno sie wydawać że umiem jeździć :P

Duże gratki dla bębna za czystą (jakieś drobne błedy były, ale bez krawężników i słupków) i szybką jazdę, co przełożyło sie na 2 miejsce z minimalną stratą. Oczywiście też gratki dla Jurka za 3 miejsce w aucie 3x4 :mrgreen:

 

Żeby nie było tak różowo z moim wynikiem to napisze co skopałem:

Jak niektórzy wiedzą to wczoraj przyjechałem na start z gorączką, kaszlem i glutem do pasa i na własne życzenie prawie wyeliminowałem się ze startu - przed startem pojechałem na pobliski Orlen dopompować jedno koło i po wystartowaniu spod kompresora na zakręcie naszło mnie kichanie, zamknąłem przy tym oczy i.......wypakowałem płna bombą prawym tylnym kołem w krawężnik :oops: - na szczęście opona przeżyła, ale miałem bardzo bijącą felgę i zbieżność z tyłu mega się rozjechała (krzywy wahacz) - auto zrobiło się mega nadsterowne. W takim wspaniałym setupie ruszyłem na 1 OS - pierwszy bład to zgaszenie motoru na dochamowaniu do trybuny, ale to max 1-2 sekundy straty, gorzej było już pod koniec OS, gdzie po podbicu na dziurze kolanem trąciłem kluczyki i po chwili znowu stałem ze zgaszonym motorem - zanim sie zorientowałem o co kaman + zawieszony rozrusznik (odpalił dopiero po 5 próbie) - i straciłem jakieś 15-20 sekund. Realny na pierwszym przejeździe był czas o 20 sekund lepszy. Drugi OS zaczął się już źle - po starcie zrobiłem sobie cięcie lewymi kołami po krawężniku i korzeniach drzew (jak wielu :wink: ) ale że z powodu choroby nie chciało mi sie ruszyć dupy i zobaczyć jak wygląda to cięcie - podbiło mnie na mocno wystającym korzeniu, a że prędkości na przyczepnym nabrałem zdecydowanie za dużo w stosunku do lodowiska pod prawymi kołami to wykręciłem 180 i trzeba było jeszcze nawracać co by dalej jechać. Na lodowisku przy trybunie oraz wyjście z bramy udało się przejśc pełną bombą i rozochocony tym + chęć odrobienia błędu ze startu zaowocowały zdjęciem 2 pachołków w końcówce i znowu 10sek w plecy kary. To był zdecydowanie najgorszy mój przejazd. OS3 zaczął sie ok i obyło się prawie bez grubszych błędów ale znowu w końcówce pachołek i 5 sekund w plecy. Mimo najgorszych warunków to OS4 był tym najlepszym - jedynie przy trybunie poszedłem za grubo i kilkanaście metrów przeciągnąłem bokiem po płocie ( pogniecione błotniki, drzwi, lusterko i urwana zapinka bagażnika) ale nie miało to wpływu na pracę silnika i znikomy na czas :mrgreen: . Do mety obyło się bez spektakularnych błedów i udało się zrobić najlepszy czas całych zawodów, a ten OS wygrać z przewagą 13,5 sekundy nad drugim.

Powiem szczerze że duzo bym dał za opanowanie jakie ma Jurek Pyzel, bo wtedy spokojnie z całych zawodów zdjąłbym jakąś minutę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacowne towarzystwo oceni - taryfa czy nie taryfa 3:05

Konrad, z pełną sympatią, ale uczciwie - taryfa zasłużenie. Gdybyś trącił wyraźnie lewą stroną tylko ten jeden słup opon to 5 sekund kary i ok. Niestety centralnie wjechałeś pomiędzy opony i zamiast cofnąć to pojechałeś dalej i to z bardzo przyczepnej strony, co wręcz gdyby kara było tylko 5 sekund byłoby opłacalne, bo zyskałeś na mniejszy hamowaniu i dobrym przyśpieszaniu na śniegu, a nie lodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie dałybym taryfy, widac ze ewidentnie Konrad uciekał żeby oszczedzic auto i nie wypakowac centralnie, zyskał na tym może z 1-2 sek czyli kara 5 sek byłaby ok

 

Było dokładnie tak.

Mogłem iść dalej ale opony poszłyby po całym lewym boku.

W efekcie uderzyłem dwie sterty opon ale tylko zderzakiem.

 

Nie bardzo było po co cofać bo opony po prawej już nie były na swoim miejscu i tak bym ich nie objechał z prawej.

 

Szczerze mówiąc nie wiem co miałbym zrobić w takiej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ok a teraz pytanie :!:

 

Czy rozgrywanie zawodów w takich warunkach miało sens?

 

poprzeglądalem zapisy video zamieszczone w sieci i powiem szczerze - to powinny być zawody o tytuł najlepszego panczenisty....

Miało :idea: Oczywiście dobór opon duzo znaczył, ale to jak zawsze. Natomiast takie warunki uczą opanowania nerwów i emocji. Musisz jechać szybko, ale bez szaleństw, jak przegniesz to nie uratujesz. Wynik Jurka jadącego 3 i 4 przejazd w kombinacji 3x zima + slik udowadnia że sens był i jak wiele pokory wielu z nas musi się jeszcze nauczyć - łącznie ze mną.

 

-- 16 sty 2012, o 23:04 --

 

Zaraz będzie w TVN powtórka relacji i zobacz jak duże różnice w uzyskiwanach prędkościach były :idea: Realnie było 5 miejsc z totalną szklanką, ale były i szybkie partie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacowne towarzystwo oceni - taryfa czy nie taryfa 3:05

 

 

Niestety w mysl regulaminow ramowych KJS to jest taryfa. Rysunek mowi ze masz przejechac z prawej strony slupka konczacego szykane a nie z lewej (czy tez pomiedzy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacowne towarzystwo oceni - taryfa czy nie taryfa 3:05

 

potrąciłeś opony (słupki) więc nie może być mowy o taryfie, niejednokrotnie wjeżdżałem specjalnie w słupki jak nie wiedziałem z której strony je objechać. W tym wypadku były to dwa stosy opon ale zawsze masz prawo się nie wyrobić w drogę i w nie wjechać i nie może być z tego powodu taryfa

 

dwa stosy obok połączone taśmą to jak jedna przeszkoda (słupek) więc nie mogłeś objechać tej jednej opony z lewej żeby była to taryfa poza tym potrąciłeś obydwa stosy więc niczego nie ominąłeś :mrgreen:

5 sek. za słupek to też kara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...