Skocz do zawartości

Subaru XV [GP+GT] (MY12=>MY17+MY18=>MY22)


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

wracajac do dodatków akcesoryjnych do xv , jezeli ktos chce poprwic wyglad swojego xv'a polecam  spojlerek nad klape bagaznika - według mnie auto zaczelo odrazu lepiej sie prezentowac chociaz i bez niego jest ładne:

 

c3563c95ddf7df97m.jpg

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypadkiem zacytowałeś mnie

 

nie wspominam o "terenie" tylko "lekkim terenie" gdyby chodziło o cokolwiek innego to jeździłbym innym autem :-)

Bez znaczenia. Jeśli jazda wymaga prędkości poniżej 1. biegu a to zdążą się nawet w lekkim terenie to jazda tam na polsprzegle mija się z celem. Więcej myśli się żeby nie upalic doszła niż czerpie przyjemności z jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do dodatków akcesoryjnych do xv , jezeli ktos chce poprwic wyglad swojego xv'a polecam  spojlerek nad klape bagaznika - według mnie auto zaczelo odrazu lepiej sie prezentowac chociaz i bez niego jest ładne:

 

Muszę przyznać, że jak widzę XV w twojej wersji, to pierwszy raz mi się to auto naprawdę spodobało :) Z 2.0 DiT byłoby z tego niezłe wozidło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wracajac do dodatków akcesoryjnych do xv , jezeli ktos chce poprwic wyglad swojego xv'a polecam  spojlerek nad klape bagaznika - według mnie auto zaczelo odrazu lepiej sie prezentowac chociaz i bez niego jest ładne:

 

 

Muszę przyznać, że jak widzę XV w twojej wersji, to pierwszy raz mi się to auto naprawdę spodobało :) Z 2.0 DiT byłoby z tego niezłe wozidło :)

+sti ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do dodatków akcesoryjnych do xv , jezeli ktos chce poprwic wyglad swojego xv'a polecam  spojlerek nad klape bagaznika - według mnie auto zaczelo odrazu lepiej sie prezentowac chociaz i bez niego jest ładne:

 

c3563c95ddf7df97m.jpg

Sprawdzają ci się te boczne czarne listwy? Ja jak przymierzałem je przed zakupem to miałem wrażenie, że mimo wszystko elementy drzwi pozostają najbardziej wystającymi na bok częściami samochodu. Co zresztą się potwierdziło, bo mi je uszkodzili na parkingu i drzwi były wymieniane w całości :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki spojler to ile KM dodaje ?  :-)

 

 

zanim kupiłem XV SBD rozglądałem się za "tanim" XV w benzynie z uszkodzonym silnikiem celem włożenia tam benzyny turbo,

nie zasypuje gruszek w popiele i być może kiedyś do pomysłu wrócę bo cała koncepcja tego auta mi się bardzo podoba

tak wiec może kiedyś uda się na bazie jakiegoś zdrowego blacharsko XV stworzyć ciekawe auto

 

na pierwszy rzut oka idealnym dawcą silnika byłby nowy WRX np. z USA po dachowaniu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze z 2 konie przybyły :) Troche się na ten spojlerek naczekałem - przypłynał bezposrednio z japoni.

Co do listew bocznych - Założyłem je ponieważ mam dosyc wąski garaż i jak otwierałem drzwi zdarzało mi się uderzyc krawedzią w sciane. A tak uderzam / dotykam  listwą. W planach mam jeszcze zakup metalowej osłony pod silnik  i oslony tylniego dyferencjału - zdarza mi sie xv'em pokonywac trudne miejsca ( tereny w beskidzie sadeckim , kotlinie kłodzkiej ) pare razy juz szurałem  podwoziem i wole dmuchac na zimne :)  Co do silnika z imprezy Wrx- nie wiem czy podejdzie plug&play i nie trzeba bedzie rzezbic. Za to wyczytałem ze w stanach są dostepne kity do crostreka z kompresorem albo  turbo  -byc moze kiedys jak skonczy sie gwarancja  na cos takiego się skusze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzają ci się te boczne czarne listwy? Ja jak przymierzałem je przed zakupem to miałem wrażenie, że mimo wszystko elementy drzwi pozostają najbardziej wystającymi na bok częściami samochodu. Co zresztą się potwierdziło, bo mi je uszkodzili na parkingu i drzwi były wymieniane w całości

 

Jak na razie tak - i na parkingach i w garażu moje drzwi dotykają "sąsiadów" lub ściany listwą, a nie lakierem. W drugą stronę może być różnie, bo konstrukcja aut jest różnorodna i drzwi sąsiadów mogą się stykać z moimi niekoniecznie na moich listwach :(

Codo narożników na zderzakach, to teoretycznie powinny coś chronić. Jak będzie w rzeczywistości - czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam po kilku miesiącach przerwy w aktywności na forum... i od razu piszę, że... jeszcze wciąż nie nabyłem XV niestety... wciąż jest w planach, ale za to wymieniłem żonie autko (naszą 11 letnią prawie Yariskę) na... Fiata Sedici benzyna 1,6 wersja najbogatsza czyli Emotion 4x4 (trzeba było szybko podjąć decyzję bo bliźniaki FIAT SEDICI/SUZUKI SX4 - były produkowane tylko do końca lipca 2014 r., więc mam jeden z ostatnich egzemplarzy i to kupiony po tygodniu szukania, bo już nigdzie nie było nowych tylko same demówki, a ja chciałem z zerowym przebiegiem autko kupić) - zakup ten choćby w pewnym stopniu pozwolił mi nacieszyć się pierwszym w życiu napędem na obie osie i faktem stania się posiadaczem niewielkiego crossovera! Autko sprawuje się super - choć pewnie więcej będzie można o nim napisać za parę tygodni, bo na razie przejechałem nim niecały 1000km - zabawa przednia. jest blokada napędu (działa tylko do prędkości około 65km/h, potem przechodzi w tryb auto) - zatem żadne błoto mu niestraszne - sprawdzałem potajemnie przed żona (jakby się dowiedziała gdzie ja nim jeździłem to by mi głowę urwała - ona strasznie dba o autka) jego możliwości w takim małym bagienku i na leśnej kilku hektarowej "działce" znajomego - jestem zachwycony możliwościami! prześwit 19cm - tez daje radę, gabaryty jak na drugi samochód w rodzinie, którym na co dzień jeździ kobieta - super, poręczność, łatwość parkowania, manewrowania też! wspaniałe są te lusterka wsteczne - rewelka - w zasadzie bez martwego pola - wielkie prawie jak w Ducato! ;-) ... jedynie do podwójnych przednich słupków się trzeba przyzwyczaić - bo można nie zauważyć auta w bocznej ulicy... w napędzie 4x2 spala w mieście 7,4l, w terenie po kwadransie zabawy w spiętym 4x4 wyszło mi 8,5l, na trasie w 4x2 (prędkości 90-120km/h) wyszło 7,0l zaś w trybie auto na trasie wychodzi 7,1l - zatem biorąc pod uwagę fakt, że to dopiero docierane autko - wyniki mogą się jeszcze poprawić - już jestem zadowolony! ;-) opinie w necie autko ma rewelacyjne (ponoć jedynie klocki hamulcowe dość często trzeba wymieniać - co około 30 tyś. km), wieć mam nadzieję go długo użytkować - jak Yariskę - która była samochodem absolutnie bezawaryjnym i aż żal go było sprzedawać - więc została w zasadzie w rodzinie! :-) wybór padł na Fiata, a nie na Suzuki z racji nieco tańszego i bliższego mojemu miejscu zamieszkania ASO Fiata i temu że Sedici mniej widać na ulicach niż SX4, więc się tak szybko nie opatrzy! wiem że Fiat to nie Subaru, ale co myślicie o tym zakupie? jakieś recenzję, opinie - może ktoś ma lub to autko miał i wie na co zwrócić uwagę?... w grę wchodził jeszcze Opel Mokka - ale był znacznie droższy (szukaliśmy autka 4x4 do około 55 tysięcy zł) i to taka wydmuszka - właściwości terenowych w zasadzie u Opla brak oraz Fiat Panda Climbing/Trekking, ale Fiat nie robi tych wersji Pandy w benzynie (ta druga jest dopiero w planach z 4x4, więc trzeba byłoby też długo czekać) - a diesli ze względu na DPF nie chcieliśmy wcale - poza tym cena w najbogatszej dostępnej wersji Pandy była o dziwo o 500zł wyższa niż za Sedici, za które zapłaciliśmy w sumie 56 tysięcy zł, a wyposażenie Pandy chyba jednak nieco słabsze, mniejszy bagażnik, brzydsza - zabawkowa bryła - stąd nasz wybór to Sedici!... pozdrawiam!

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze jest zadowolenie posiadacza/posiadaczki. :) 

 

Miałem okazję jechać SX4, ale tym większym (chyba crossmax czy jakoś tak) i autko było całkiem przyjemne, zawieszenie dość sztywno zestrojone, natomiast układ kierowniczy był dziwny, taki niebezpośredni tzn. kręcąc kierownicą w zakrętach nie czułem kół tak jak w Subaru. Możliwości "terenowych" nie sprawdzałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie sklada ze przez pewien czas duzo sx4 4x4 1.6 107 km jezdzilem - w tej chwili jezdzi nia moja siostra. Auto fajne ale wydalwalo mi sie troche damskie. plastiki to ma w srodku straszliwe - ale mi to nie przeszkadzalo. Przednie klocki koncza sie bardzo szybko , a tarcze wytrzymuja 2 komplety klockow. Dynamika bardzo srednia, krotki 5 bieg na trasie przy 140km/h palilo 10l/100, bardzo czule na podmuchy bocznego wiatru. To tyle z "-" . Na miasto auto idealne, bardzo dobrze sprawdzalo sie w terenie, mialem wrazenie ze jak przelacze naped na srodkowa opcje ( na kokpicie pali sie zielone lock albo cos takiego dokladnie nie pamietam ) auto w terenie smiga lepiej niz na calkowitej blokadzie napedu ( pali sie pomaranczowa kontrolka ) Tzn stojac na b. stromej sliskiej gorce dawalo sie podjechac na srodkowej blokadzie a na calkowitej nie chcial - nie wiem dlaczego. Ogolnie bardzo przyjemny samochod. Zauwazulem ze bardzo duzo tego jezdzi w Chorwacji i SX4 i Sedici

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do KARAS i PRZEMEKKA: ja kupiłem żonie już ta wersję Sedici 1,6 benzyna - mocniejszą i jednocześnie oszczędniejszą - 120 konną i po faceliftingu (zmiany były w 2012 roku dla Sedici i dla SX4 - kiedyś ten silnik miał faktycznie 107 KM) - obecnie - czyli od sierpnia 2014 r. następca SX4 jest SX4 Cross (jest większy i chyba brzydszy-kwestia gustu, mniej poręczny, znaaacznie droższy (około 100 tysięcy za bogatą wersję), ma tez gorsze właściwości "terenowe" (zwisy i długość całkowita przeszkadzają), jest niższy i zrobiony na wzór Nissana QQ jako zwykła bulwarówka), natomiast Sedici następcy nie ma wcale bo są "uterenowione" Pandy. Faktycznie dużo jeżdzi tego na Bałkanach, we Włoszech, w Austrii, na Węgrzech (tam bliźniaczo Suzuki SX4 i Fiat Sedici były produkowane, tak jak kiedyś choćby Suzuki Ignis z bliźniaczym Subaru Justy). Faktycznie jest to dość kobiece autko - fajnie w nim laseczki wyglądają (żona się cieszy że wreszcie nie szoruje spodem autka o każdy krawężnik, muldę, kamień jadąc choćby na działkę pod miastem), jednak także jako facet powiem szczerze, że jeżdzi się tym bardzo przyjemnie :-) . w ASO Fiata słyszałem że Sedici naprzemiennie z SX4 są bardzo popularne wśród służb obsługujących i serwisujących maszty GSM, telekomunikacji, sporo ich ma tez na wyposażeniu straż pożarna (nawet u nas w Łodzi), nadleśnictwa, itd. - i bardzo sobie te autka chwalą... Zastąpiły tam NIVY i ARO... Plastiki nie są w Sedici faktycznie rewelacyjne (choć organoleptycznie znacznie przyjemniejsze niż w SX4) - i z całym szacunkiem - nie odbiegają od tych stosowanych w większości popularnych "Japończyków" (choćby również w XV) w niektórych miejscach ich kokpitów... Na razie tez w kabinie jest cisza - nic nie stuka, nie skrzypi... wg opinii ASO - Sedici na serwis raczej nie trafia - chyba że na przegląd standardowy - tą opinię potwierdzają źródła z netu... Tylko się cieszyć - a praktyka pokaże, choć autko chorób wieku dziecięcego już raczej nie zazna - to przecież dojrzały model... Sedici jest mniej na drogach niż SX4... - może dlatego że w zakupie był o około 2 tysiące zł droższy niż porównywalny SX4 (nie wiedzieć czemu - ale może ze względu na nieco lepsze wykończenie wnętrza), za to serwis Fiat ma nieco tańszy niż Suzuki... Ciekawostką jest jak na tak małe autko głośnik niskotonowy na środku kokpitu (taki a'la woofer) i 6 głośników w kabinie (w porównania do radyjka z XV - to w Sedici gra jak sprzęt HI-FI !!!)... Dodatkowo powiem szczerze że nie znalazłem żadnego innego autka które w 4x4 i w full opcji kosztowałoby jako nowe 56 tysięcy zł... Nawet Dacia Daster w 4x4 jest droższa... Na razie cieszę się nim jak dziecko zabawką (podbieram go żonie czasami), czekając momentu, gdy sam sprawię sobie podobną ale bardziej męską: XV/Forester... :-) Pozdrawiam!

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witajcie po przerwie... znalazłem w necie ogłoszenie z fajną krajową wersją XV - autko jest zasadniczo nowe (demo), od polskiego dealera Subaru, z rocznika 2014 i w raczej fajnej jak na XV cenie - 94,9 tyś zł... do tego w ciekawym kolorku (choć mój typ to satin white pearl lub dark grey metalic) i w opcji Comfort + limited edition - ma bardzo ładne i praktyczne wg mnie listwy ochronne na drzwiach z wyciętym logo XV (ładniejsze niż seryjne - zdecydowanie), z ciekawymi nakładkami na lusterka (nie widzę tych 2 dodatków w oficjalnym katalogu akcesoriów do XV - ciekawe czy są dostępne do zwykłego Comforta i ile kosztują?) do tego radio z wersji o stopień wyższej (z gps) i cena niższa od wersji Comfort o prawie 7 tyś. zł... ciekawa oferta. chyba na taka będę polował, jak już wreszcie będę miał zielone światło na zakup... :-) co myślicie? - ciekawostka nieprawdaż? a może widzicie jakiś haczyk w tej ofercie?

http://otomoto.pl/subaru-xv-navi-limited-edition-comfort-C34762253.html


i w ogóle cisza tu jakaś ostatnio się zrobiła... marazm jesienny jakiś czy co? pozdrawiam! :-)

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

Auto jest od nas, jest to demo, ale w tej wersji możemy też zaoferować nowy egzemplarz. Oczywiście ilość sztuk jest ograniczona

:)

XV Limited Edition? Cóż to jest? Subaru i modele limitowane? Coś przeoczyłem? W UK była wersja Black i White ale to chyba nie to. Z góry dziękuje za odpowiedź. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to dealerska wersja limitowana, czyli doposażona przez Emil Frey Retail Polska Sp. z o. o. :)

Bardzo zgrabnie wyszła. Ja bym dodał jeszcze relingi.

 

Eleganckie i estetyczne logo

C34762253_4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

witajcie po przerwie...
Cześć @@reality, :)

Co do oferty - całkiem OK, dopytaj o dokładny przebieg (czy te 550km jest aktualne).

Ja jednak celowałbym w nówkę, postaraj się negocjować cenę - XV jest już trochę na rynku. W połowie przyszłego roku pojawi się odświeżona wersja. Jak mam nadzieję wiesz - jest obecnie promocja, więc ceny 'nówki sztuki' XV comfort 2,0 manual oscylują w okolicach 100k pln. Różnica cen ofertowych nie jest więc duża. Stacja multimedialna, czy listewki wg mnie nie graja tu roli - jak będziesz chciał - wstawisz sam.

Zanim się zdecydujesz podzwoń do dealerów, negocjuj ;) - co w jednym miejscu nie ma mowy gdzie indziej 'jak najbardziej'.

Pozdrawiam i trzymam kciuki.

:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do MECHANIK i pozostali: witajcie - na razie byłem tylko w łódzkim POINT'cie - Pani nie chce zejść poniżej 101 tyś zł za Comforta - proponuje jednak dodatki w stylu listewki, dywaniki, nakładki, koło zapasowe... W Krakowie jest te parę tysięcy taniej (prawie 7 tyś) i mam już na pokładzie i listewki i navi (dodałbym tylko koło zapasowe)... Myślę że przebieg rzędu 550km tragedii też wielkiej nie robi - tyle to ja robie nieraz tygodniowo :-) ... Mojego VW Golfa V tez kupiłem 6 lat temu z salonu jako demo - miał co prawda tylko 28km, ale tez był demówką i jeździ dzielnie i bezproblemowo do dziś, a ponad 5 tyś zł zostało wtedy w portfelu...

Jeszcze jedno - KTOŚ WSPOMNIAŁ O NOWEJ WERSJI - modelu XV w połowie przyszłego roku? Jakieś przecieki? jakieś kamuflowane fotki? ktoś cos więcej wie? ma to być kolejny FL tego modelu czy nowy model czyli XV II? jakieś szczegóły - bo dealerzy krajowi w tym temacie milczą..., w necie też nic nie widać, zatem skąd ten news? :-) ...
 
fajne forum znalazłem m.in. z udziałem XV... możecie rzucić okiem:

https://forum.lowyat.net/topic/2578847/all

 

pozdrawiam!

 

ps.: pozdrowienia dla ekipy EMIL FREY za pomysł !!! :-)

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...