Andrzejxx Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Może przydałyby się obok ceny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 raju, na Twoich fotkach prezentuje się jakoś tak ... korzystniej W środku jak każde Subaru :wink: Bagażnik, po otwarciu, wydaje się większy :!: No kurdebalans, mimo, że hatchback, to bardzo fajne autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Cennik otwiera wersja silnikowa 1.6 - 21.600 euro Wersja 2.0 Active - 23.700 euro Wersja 2.0 D Active - 26.700 euro Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 W środku jak każde Subaru :wink: Fajnie, że Subaru wróciło do klasyki. Wg mnie jest to najlepsze wnętrze od czasu LEG/OTB MY04-MY09 (oczywiście piszę o czarnym egzemplarzu). Jeżeli cena zostanie dobrze skalkulowana, to XV jest skazana na sukces (dla żonki w sam raz ). Niestety kurs EURO nie sprzyja. Widzę także, że FHI zrezygnowało z kolejnego charakterystycznego rozwiązania, silnik turbo (w powyższym przypadku SBD) nie ma 'kurnika' :roll:. O ile dobrze widzę, wreszcie jakaś normalna nawigacja, chyba Garmin . raju a te 'wypasione' wersje ze zdjęć hał macz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 2,0i Comfort 26.670 (2,0D 29.670) Wypas czyli Exclusive 30.900 (2,0D 33.900Eur) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Deep Cherry (ten ciemny ) to wersja 2.0 D Exclusive w cenie 33.090 euro (muszę sprawdzić czy przypadkiem navi nie wymaga extra dopłaty). Jak zauważyliście, Boxer Diesel nie ma już wlotu na masce, ale intercooler jest tam gdzie był zawsze :wink: XV w kolorze Tangeringe Orange wyposażona w silnik 2.0 i skrzynię Lineartronic doposażona jest w skórzaną tapicerkę. 2-3 konfiguracje kolorystyczne skór będą dostępne na zamówienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 COS MNIE SIE ZDAJE ZE Z MAZDĄ CX5 BEDZIE MIAŁ CIEZKO Z CENĄ- ŁADNE TE XV /ALE JAK ONI ROZWIAZALI IC W DYSZLU??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja jak zwykle pozycjonuję swój produkt w klasie Premium tj. BMW X1 i Audi Q3 8) Powietrze do IC doprowadzane jest pod pokrywą silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Powietrze do IC doprowadzane jest pod pokrywą silnika. ze tez inzynierowie FHI na to wczesniej nie wpadli... nie bylo by "kultu kurnikowego" pomaranczowa XV prezentuje sie dosc ciekawie na zewn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Auto przede wszystkim fajnie jedzie, zawieszenie ma bardzo ciekawą charakterystykę - duże skoki amortyzatorów i stosunkowo sztywna (nie twarda!) tylna oś i samochód kapitalnie reaguje (albo inaczej: nie reaguje ) na zmianę nawierzchni. Wybieranie dziur i reakcja na kierownicę - pełna bomba. Jedyne co mnie rozczarowało to fotel kierowcy - niby da się go ustawić w każdej pozycji niemniej nadal siedzisko jest dla mnie za krótkie. COS MNIE SIE ZDAJE ZE Z MAZDĄ CX5 BEDZIE MIAŁ CIEZKO Z CENĄ- XV NIE jest konkurentem CX5 - możesz mi wierzyć, sposób jazdy tego samochodu wskazuje na konkurencję (i to według mnie wygraną!) z: BMW X1 i Audi Q3 bo o ile jakością wnętrza przegramy z Audi (bo z bumą już nie ) to system napędu, design (oczywiście według mnie)i relacja jakości do ceny stawia XV w pozycji lidera. Wystarczy, że ktoś się pofatyguje żeby pojeździć konkurencją (ja to zrobiłem) to załatwia sprawę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jeśli to ma być konkurencja dla X1 i Q3 to przydałoby się trochę wiecej niz 150 KM :roll: . Wygląda fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jeśli to ma być konkurencja dla X1 i Q3 to przydałoby się trochę wiecej niz 150 KM :roll: (...) Ja jak zwykle pozycjonuję swój produkt w klasie Premium tj. BMW X1 i Audi Q3 8) (...) Subaru XV - klasa premium dla niewymagajacych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 BMW X1 i Audi Q3 bo o ile jakością wnętrza przegramy z Audi (bo z bumą już nie ) to system napędu, design (oczywiście według mnie)i relacja jakości do ceny stawia XV w pozycji lidera. Wystarczy, że ktoś się pofatyguje żeby pojeździć konkurencją (ja to zrobiłem) to załatwia sprawę X1-ka to porażka BMW na całej linii. Wykończenie i jakość materiałów różni się o klasę w porównaniu np. do serii 3, nie wspominając 5. Co najgorsze, w środku jest b. głośno! Wyciszenie auta fatalne. Jeżeli wprowadzono by w XV nowinki, które są dostępne w wersjach japońskich Subaru np. EyeSight to kto wie, czy nie byłoby mocną, realną konkurencją dla X1 czy Q3. Subaru XV - klasa premium dla niewymagajacych! Bez dwóch zdań, oksymoron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jeśli to ma być konkurencja dla X1 i Q3 to przydałoby się trochę wiecej niz 150 KM :roll: . I tak i nie. Pamiętaj jak pozycjonowane jest auto klasy crossover, statystyki pokazują, że zdecydowana większość jest sprzedawana z podstawowym silnikiem i średnim wyposażeniem. Po prostu. Ja liczę, że u nas przynajmniej zaczniemy od 2.0 a nie 1.6 Subaru XV - klasa premium dla niewymagajacych! Sorry ale jeżeli X1 postrzegamy jako PREMIUM to XV zdecydowanie do tej samej klasy należy (a w tym przypadku sporo przewyższa ) szczególnie w kontekście opinii człowieka nie związanego zawodowo z inną marką: X1-ka to porażka BMW na całej linii. Wykończenie i jakość materiałów różni się o klasę w porównaniu np. do serii 3, nie wspominając 5. Co najgorsze, w środku jest b. głośno! Wyciszenie auta fatalne. Swoją drogą to już kolejna opinia o tym aucie w podobnym tonie (moja jest nawet gorsza ale ja nie jestem obiektywny ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jedyne co mnie rozczarowało to fotel kierowcy - niby da się go ustawić w każdej pozycji niemniej nadal siedzisko jest dla mnie za krótkie. Jak dla nie siedzisko było idealne, ale ja krótszy jestem Jeśli to ma być konkurencja dla X1 i Q3 to przydałoby się trochę wiecej niz 150 KM :roll: . Na tę chwilę testowaliśmy auto, które docierane było książkowo przez Dyrekcję 1060 km (taki przebieg miał nasz testowy XV) nie pozwalało na poznanie pełnego temperamentu. 150KM nawet przy niskim przebiegu i tak wykazywało chęć do współpracy z kierowcą posłusznie reagując na ruchy prawego pedału 8) Subaryta zwrócił uwagę na zawieszenie, które faktycznie zrobiło na mnie ogromne wrażenie... samochód do bólu perfekcyjnie pokonujący zakręty, bardzo neutralnie reagujący na wszelkiego rodzaju nierówności nawierzchni czy też gwałtowne zmiany przeciążeń. Bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Cennik otwiera wersja silnikowa 1.6 - 21.600 euroWersja 2.0 Active - 23.700 euro Wersja 2.0 D Active - 26.700 euro Jaka będzie dopłata za AT? Ok. 2 k€? Kiedy dostępne będą polskie cenniki? Pozdrawiam, Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Za CVT 2.000Eur Jeśli to ma być konkurencja dla X1 i Q3 to przydałoby się trochę wiecej niz 150 KM . Wygląda fajnie W cenie dobrze wyposażonego XV 150KM - Q3 oferuję napęd na jedą oś + golas + 140KM - Z kolei BMW oferuję już 4 łapy + 143KM + golas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jaka będzie dopłata za AT? Ok. 2 k€? Za CVT 2.000Eur dokładnie tyle Kiedy dostępne będą polskie cenniki? lada chwila powinny ukazać się na stronie W cenie dobrze wyposażonego XV 150KM- Q3 oferuję napęd na jedą oś + golas + 140KM - Z kolei BMW oferuję już 4 łapy + 143KM + golas. Nic dodać, nic ująć. Dziękuję za porównanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ajax, raju, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 NO ZOBACZYMY USTAWIONY JESTEM NA JAZDĘ CX5- BO PODOBNO TO REWOLUCYJNY PROJEKT-OD ZERA, DOBRY SILNICZEK (BENZYNKA) A XV ZAPEWNE TEZ WYPRÓBUJEMY DECYZJA ZAPADNIE POMIEDZY XV LUB CX5- CZUJE ZE KOBIETY W MAZDZIOCHE UDERZĄ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 NO ZOBACZYMYUSTAWIONY JESTEM NA JAZDĘ CX5- BO PODOBNO TO REWOLUCYJNY PROJEKT-OD ZERA, DOBRY SILNICZEK (BENZYNKA) A XV ZAPEWNE TEZ WYPRÓBUJEMY DECYZJA ZAPADNIE POMIEDZY XV LUB CX5- CZUJE ZE KOBIETY W MAZDZIOCHE UDERZĄ... Po co tyle hałasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 CX5 Po co tyle hałasu O co tyle hałasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Całkiem ładne to , muszę przyznać Raju ile waży 2.0 benzyna ? Jak jest z dostepnoscia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ile waży 2.0 benzyna ? 1370-1405 kg: http://subaruxv.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jak jest z dostepnoscia ? Słabo na razie...Pierwsza partia to 23 szt druga coś koło 70. Limity produkcyjne, ale już od produkcji czerwcowej - hulaj dusza Aha wszyscy będziemy mieli pomarańczowe testówki (choć o ile pamiętam kolor Twojego Focusa - to nasze będą "stonowane" ) Będzie ciekawie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się