Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Co to jest UPG? Upgrade? Ja się za bardzo nie znam na tych modyfikacjach i re mapowaniu silnika.

 UPG - uszczelka pod głowicą - taki "bonus" dla silnika 2.5 z wiatrakiem, podobno pada każdemu, albo nikomu (zależy, czy zapytasz użytkownika, czy kogoś z sieci dealerskiej ;)  )

Upgrade możesz rzeczywiście zrobić, jak już UPG się wysypie :)

Edytowane przez mahu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ależy, czy zapytasz użytkownika, czy kogoś z sieci dealerskiej  

 

raczej zalezy czy pytasz eksperta internetowego czy wlasciciela ;)

 

Tyż prawda, znajomy ma STI MY'08, przejechane ponad 100.000 km i nic nie klęknęło, a scooby lekko nie ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Upgrade możesz rzeczywiście zrobić, jak już UPG się wysypie :)

 

to może potrwać..... :)


 

 

raczej zalezy czy pytasz eksperta internetowego czy wlasciciela ;)

 

można zapytać nawet eksperta internetowego od SBD o UPG w STI... :D ..bez znaczenia ...wie wszystko :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sapa a powiedz mi czy wrx do emiratow idzie z fabryki z usa czy z japoni??? Roznica w cenie jest kolosalna dlatego tak jak napisałem wczesniej nawet po doliczeniu vatu 23%, akcyzy i cła + transport to wychodzi w Pl podobna co za Xt platinum. Do tego auto mozesz zremapowac bo gwarancja nie obowiazuje i masz szybsza bestie od sti ( dotego nie musisz martwic sie o UPG :) )

.... ekspercie a masz wiedze na temat nowego Dit, ze niby taki trwaly i podatny(wytrzymaly) na grzebanie w nim?....

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Kts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie racje panowie UPG w 2,5litrowym turbo bokserze to mit , pekajace wały w SBD to tez mit - te usterki wystepuja tylko w internecie :) A tak przynajmniej mamy o czym dyskutowac :D


 

 

.... ekspercie a masz wiedze na temat nowego Dit, ze niby taki trwaly i podatny(wytrzymaly) na grzebanie w nim?...

pytalem wróżbity macieja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Macie racje panowie UPG w 2,5litrowym turbo bokserze to mit , pekajace wały w SBD to tez mit - te usterki wystepuja tylko w internecie :) A tak przynajmniej mamy o czym dyskutowac :D

 

jeszcze sprzęgła , dwumasy , wtryski , dpf-y......zbierze się ze 20 aut na forum.... :D .....a inne o których nie wiemy... :huh: ...ich właściciele  jeżdżą nie znając "prawdy".. :(

ps. zapomniałem...słabe łączniki i trzaski wewnątrz..... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie no najprosciej, to by bylo sprzedawac VW Up! pod marka Subaru - nie dosc, ze srednia emisji poszlaby w dol, to jeszcze produkcja jest na miejscu, wiec clo by odpadlo.... a chwila, czekaj! Cos stoi na przeszkodzie. No pewnie! A dlaczego VW, Suzuki czy jakakolwiek inna Marka mialaby sie zgodzic na taki interes??  :hmm:

Najprościej to nie robić nić i przygladać się z glupia mina jak konkurencja stopniowo przejmuje klientów Subaru. Subaru kiedyś sprzedawało Suzuki i problemu nie było.

Cała polityka SIP wz polskiego rynku przypomnina mi zarządzanie w górnictwie oby tak dalej panowie majac w palecie 3 modele na krzyż napewno podbijecie rynek :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy warto robić te wszystkie modyfikacje jak Downpipe, Performance Air Intake, Chiptuning? Jeśli nie zamierzam jakoś szczególnie szaleć tym autem? 

 

nie :)

 

 

PS beda tacy, co Ci beda probowali wmowic, ze tak. Ze w ten sposob dostosujesz auto pod swoje potrzeby, poprawisz to, poprawisz tamto.... Ale ja juz widze, ze skoro zadajesz takie pytanie, to nie jest Ci to do niczego potrzebne. Zwiekszy tylko ryzyko usterki, a niewiele Ci to zmieni jesli  chodzi o frajde z jazdy. Zmieniaj najwyzej to co TY chcesz - czyli na przyklad wydech, jesli seryjny jest Ci za cichy. Zmien hamulce jesli uwazasz, ze seryjne sa za slabe. Ale nie sluchaj tego, co inni Ci sugeruja zebys zmienil. Pracuj tylko nad tym co Ci przeszkadza (pamietajac przy tym, zeby byla homologacja na te czesci - z czym sie wiaze brak homologacji w razie wypadku czy nawet kontroli policyjnej, o tym bylo juz wielokrotnie na foum).

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mocnymi autami to niestety jest tak "ze apetyt rosnie w miere jedzenia". Na poczatku moca bedziesz zachwycony, ale po paru miesiacach sie przyzwyczaisz. Wtedy zapewne w twojej glowie zaczna sie rodzic pomysly pt co by tu zrobic zeby mocy bylo wiecej :) Jezeli zaczniesz juz modzic to pamietaj o :

 

 

zeby byla homologacja na te czesci - z czym sie wiaze brak homologacji w razie wypadku czy nawet kontroli policyjnej, o tym bylo juz wielokrotnie na foum).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wtedy zapewne w twojej glowie zaczna sie rodzic pomysly pt co by tu zrobic zeby mocy bylo wiecej

 

Jest tez na to metoda: pojsc na (kolejne) szkolenie w SJS albo innego instytutu doskonalenia jazdy ;) Bardzo szybko wybija z glowy mysli o podnoszeniu mocy - wiem, bo sam to przerabialem w Spec B :D  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co bym teraz chiał zmienić w moim obecnym Forku (a w przyszłości w WRX) to wygłuszyć dzwi i wstawić jakieś lepsze głośniki i wzmacniacz, żeby to w miare dobrze grało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co bym teraz chiał zmienić w moim obecnym Forku (a w przyszłości w WRX) to wygłuszyć dzwi i wstawić jakieś lepsze głośniki i wzmacniacz, żeby to w miare dobrze grało. 

ok to już wiemy, że zwiększanie mocy Ci nie potrzebne ;)

i dobrze, jeden jara się cyferkami a drugi woli mieć dobre wyciszenie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

WRX EU spec nie istnieje

 

 

Istnieje, np. w Rosji i na Bliskim Wschodzie, tak jak pisałem, chodzi mi o skalowanie prędkościomierza, światła asymetryczne, temperatura i wskaźnik spalania.

skoro o Rosji kowa, to oto link do rosyjsko-jezycznego testu, imho calkiem fajnego... WRX w kolejnym tescie okazal sie fajniejsza opcja od STI dla przecietnego zjadacza chleba (lepiej/bardziej lekko prowadzi sie na sliskim, mniejszy turbo-lag, etc., o DUZO nizszej cenie nie wspominajac)

 

google translate -> http://www.drive.ru/drive-test/subaru/audi/volkswagen/54f8a37895a656a8d0000122.html

 

moze ten test jeszcze bardziej przekona Ciebie do wyboru tego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

drugi woli mieć dobre wyciszenie

 

Chodzi raczej o dobre brzmienie muzyki w aucie. 

 

 

chyba o słyszalność czegokolwiek z głośników podczas jazdy na autostradzie ....

Edytowane przez alphaOne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z USA będzie US specs (ponoc gorszy).

Urban legend  :coffee:  

 

pokaż jedną lepszą specyfikacje us vs EU

 

 

skoro o Rosji kowa, to oto link do rosyjsko-jezycznego testu, imho calkiem fajnego... WRX w kolejnym tescie okazal sie fajniejsza opcja od STI dla przecietnego zjadacza chleba (lepiej/bardziej lekko prowadzi sie na sliskim, mniejszy turbo-lag, etc., o DUZO nizszej cenie nie wspominajac)

skoro rosja się rozpada, a waluta nie jest już nic warta to może faktycznie warto rozważyć zakup auta ze wschodu? ciekawe jak jest z homologacją i cłem. A może pójść jeszcze dalej i kupić wrx w Chinach? (niestety nie widzę w ofercie ale można zapytać, bo nie takie cuda w kontener da się zapakować)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...