mahu Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Co to jest UPG? Upgrade? Ja się za bardzo nie znam na tych modyfikacjach i re mapowaniu silnika. UPG - uszczelka pod głowicą - taki "bonus" dla silnika 2.5 z wiatrakiem, podobno pada każdemu, albo nikomu (zależy, czy zapytasz użytkownika, czy kogoś z sieci dealerskiej ) Upgrade możesz rzeczywiście zrobić, jak już UPG się wysypie Edytowane 9 Marca 2015 przez mahu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 ależy, czy zapytasz użytkownika, czy kogoś z sieci dealerskiej raczej zalezy czy pytasz eksperta internetowego czy wlasciciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 ależy, czy zapytasz użytkownika, czy kogoś z sieci dealerskiej raczej zalezy czy pytasz eksperta internetowego czy wlasciciela Tyż prawda, znajomy ma STI MY'08, przejechane ponad 100.000 km i nic nie klęknęło, a scooby lekko nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Upgrade możesz rzeczywiście zrobić, jak już UPG się wysypie to może potrwać..... raczej zalezy czy pytasz eksperta internetowego czy wlasciciela można zapytać nawet eksperta internetowego od SBD o UPG w STI... ..bez znaczenia ...wie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) sapa a powiedz mi czy wrx do emiratow idzie z fabryki z usa czy z japoni??? Roznica w cenie jest kolosalna dlatego tak jak napisałem wczesniej nawet po doliczeniu vatu 23%, akcyzy i cła + transport to wychodzi w Pl podobna co za Xt platinum. Do tego auto mozesz zremapowac bo gwarancja nie obowiazuje i masz szybsza bestie od sti ( dotego nie musisz martwic sie o UPG ).... ekspercie a masz wiedze na temat nowego Dit, ze niby taki trwaly i podatny(wytrzymaly) na grzebanie w nim?.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 9 Marca 2015 przez Kts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Upgrade możesz rzeczywiście zrobić, jak już UPG się wysypie to może potrwać..... Oj może i niektórzy użytkownicy STI czekają i doczekać się nie mogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Macie racje panowie UPG w 2,5litrowym turbo bokserze to mit , pekajace wały w SBD to tez mit - te usterki wystepuja tylko w internecie A tak przynajmniej mamy o czym dyskutowac .... ekspercie a masz wiedze na temat nowego Dit, ze niby taki trwaly i podatny(wytrzymaly) na grzebanie w nim?... pytalem wróżbity macieja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Macie racje panowie UPG w 2,5litrowym turbo bokserze to mit , pekajace wały w SBD to tez mit - te usterki wystepuja tylko w internecie A tak przynajmniej mamy o czym dyskutowac jeszcze sprzęgła , dwumasy , wtryski , dpf-y......zbierze się ze 20 aut na forum.... .....a inne o których nie wiemy... ...ich właściciele jeżdżą nie znając "prawdy".. ps. zapomniałem...słabe łączniki i trzaski wewnątrz..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Nie no najprosciej, to by bylo sprzedawac VW Up! pod marka Subaru - nie dosc, ze srednia emisji poszlaby w dol, to jeszcze produkcja jest na miejscu, wiec clo by odpadlo.... a chwila, czekaj! Cos stoi na przeszkodzie. No pewnie! A dlaczego VW, Suzuki czy jakakolwiek inna Marka mialaby sie zgodzic na taki interes?? Najprościej to nie robić nić i przygladać się z glupia mina jak konkurencja stopniowo przejmuje klientów Subaru. Subaru kiedyś sprzedawało Suzuki i problemu nie było. Cała polityka SIP wz polskiego rynku przypomnina mi zarządzanie w górnictwie oby tak dalej panowie majac w palecie 3 modele na krzyż napewno podbijecie rynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Nie no najprosciej, to by bylo sprzedawac VW Up najprosciej to by było sprzedawac Skode Skoda import polska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 napewno podbijecie rynek może mają inny cel.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 A czy warto robić te wszystkie modyfikacje jak Downpipe, Performance Air Intake, Chiptuning? Jeśli nie zamierzam jakoś szczególnie szaleć tym autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) A czy warto robić te wszystkie modyfikacje jak Downpipe, Performance Air Intake, Chiptuning? Jeśli nie zamierzam jakoś szczególnie szaleć tym autem? nie PS beda tacy, co Ci beda probowali wmowic, ze tak. Ze w ten sposob dostosujesz auto pod swoje potrzeby, poprawisz to, poprawisz tamto.... Ale ja juz widze, ze skoro zadajesz takie pytanie, to nie jest Ci to do niczego potrzebne. Zwiekszy tylko ryzyko usterki, a niewiele Ci to zmieni jesli chodzi o frajde z jazdy. Zmieniaj najwyzej to co TY chcesz - czyli na przyklad wydech, jesli seryjny jest Ci za cichy. Zmien hamulce jesli uwazasz, ze seryjne sa za slabe. Ale nie sluchaj tego, co inni Ci sugeruja zebys zmienil. Pracuj tylko nad tym co Ci przeszkadza (pamietajac przy tym, zeby byla homologacja na te czesci - z czym sie wiaze brak homologacji w razie wypadku czy nawet kontroli policyjnej, o tym bylo juz wielokrotnie na foum). Edytowane 9 Marca 2015 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 z mocnymi autami to niestety jest tak "ze apetyt rosnie w miere jedzenia". Na poczatku moca bedziesz zachwycony, ale po paru miesiacach sie przyzwyczaisz. Wtedy zapewne w twojej glowie zaczna sie rodzic pomysly pt co by tu zrobic zeby mocy bylo wiecej Jezeli zaczniesz juz modzic to pamietaj o : zeby byla homologacja na te czesci - z czym sie wiaze brak homologacji w razie wypadku czy nawet kontroli policyjnej, o tym bylo juz wielokrotnie na foum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Wtedy zapewne w twojej glowie zaczna sie rodzic pomysly pt co by tu zrobic zeby mocy bylo wiecej Jest tez na to metoda: pojsc na (kolejne) szkolenie w SJS albo innego instytutu doskonalenia jazdy Bardzo szybko wybija z glowy mysli o podnoszeniu mocy - wiem, bo sam to przerabialem w Spec B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Jedyne co bym teraz chiał zmienić w moim obecnym Forku (a w przyszłości w WRX) to wygłuszyć dzwi i wstawić jakieś lepsze głośniki i wzmacniacz, żeby to w miare dobrze grało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Jedyne co bym teraz chiał zmienić w moim obecnym Forku (a w przyszłości w WRX) to wygłuszyć dzwi i wstawić jakieś lepsze głośniki i wzmacniacz, żeby to w miare dobrze grało. ok to już wiemy, że zwiększanie mocy Ci nie potrzebne i dobrze, jeden jara się cyferkami a drugi woli mieć dobre wyciszenie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 drugi woli mieć dobre wyciszenie Chodzi raczej o dobre brzmienie muzyki w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 WRX EU spec nie istnieje Istnieje, np. w Rosji i na Bliskim Wschodzie, tak jak pisałem, chodzi mi o skalowanie prędkościomierza, światła asymetryczne, temperatura i wskaźnik spalania. skoro o Rosji kowa, to oto link do rosyjsko-jezycznego testu, imho calkiem fajnego... WRX w kolejnym tescie okazal sie fajniejsza opcja od STI dla przecietnego zjadacza chleba (lepiej/bardziej lekko prowadzi sie na sliskim, mniejszy turbo-lag, etc., o DUZO nizszej cenie nie wspominajac) google translate -> http://www.drive.ru/drive-test/subaru/audi/volkswagen/54f8a37895a656a8d0000122.html moze ten test jeszcze bardziej przekona Ciebie do wyboru tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 A to od zawsze wiadomo ze dla zwykłego nie-tunera i nie-upalacza WRX jest lepszym wyborem gdyby był dostępny w EU to tez bym go preferował! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) drugi woli mieć dobre wyciszenie Chodzi raczej o dobre brzmienie muzyki w aucie. chyba o słyszalność czegokolwiek z głośników podczas jazdy na autostradzie .... Edytowane 11 Marca 2015 przez alphaOne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) no bedziemy mieli w Europie takiego w kombi tylko ze z 1,6 dit i cvt hehe Edytowane 11 Marca 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 A to od zawsze wiadomo ze dla zwykłego nie-tunera i nie-upalacza WRX jest lepszym wyborem gdyby był dostępny w EU to tez bym go preferował! Tutaj sporo modyfikacji do WRX. https://www.youtube.com/user/SubiSpeed/videos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Z USA będzie US specs (ponoc gorszy). Urban legend pokaż jedną lepszą specyfikacje us vs EU skoro o Rosji kowa, to oto link do rosyjsko-jezycznego testu, imho calkiem fajnego... WRX w kolejnym tescie okazal sie fajniejsza opcja od STI dla przecietnego zjadacza chleba (lepiej/bardziej lekko prowadzi sie na sliskim, mniejszy turbo-lag, etc., o DUZO nizszej cenie nie wspominajac) skoro rosja się rozpada, a waluta nie jest już nic warta to może faktycznie warto rozważyć zakup auta ze wschodu? ciekawe jak jest z homologacją i cłem. A może pójść jeszcze dalej i kupić wrx w Chinach? (niestety nie widzę w ofercie ale można zapytać, bo nie takie cuda w kontener da się zapakować) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 skoro rosja się rozpada, a waluta nie jest już nic warta to może faktycznie warto rozważyć zakup auta ze wschodu? Jak się dowiedzą ilu tu chętnych to salon w obwodzie kaliningradzkim otworzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się