_adi Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Sti '15 przebieg 15.000 tys uszkodzenie panewki korbowodowej. Gwarancja. Podobno oleju nie brakowało.co za kibel z tym silnikiem.... mam ten sam motor i do tej pory sie nie martwilem, ale widze, ze jakas plaga....Mozna tego jakos uniknac??? Pilnuje stanu, wymieniam co okolo 5tys, nie katuje... ...ale jade z synem 700 km na WRC i nie chcialbym wracac na lawecie Może tak, może nie. Robisz wszystko z głową a i tak może się zdarzyć. W sumie to nie wiadomo. Padają po 15 k km albo jeżdżą po 100 i więcej tys. km. Kochaj albo rzuć Ale jakie emocje! Ale słyszałem, że drugi raz się nie zdarza. A emocje rzeczywiście gwarantowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delgado Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Sti '15 przebieg 15.000 tys uszkodzenie panewki korbowodowej. Gwarancja. Podobno oleju nie brakowało.co za kibel z tym silnikiem.... mam ten sam motor i do tej pory sie nie martwilem, ale widze, ze jakas plaga....Mozna tego jakos uniknac??? Pilnuje stanu, wymieniam co okolo 5tys, nie katuje... ...ale jade z synem 700 km na WRC i nie chcialbym wracac na lawecie Może tak, może nie. Robisz wszystko z głową a i tak może się zdarzyć. W sumie to nie wiadomo. Padają po 15 k km albo jeżdżą po 100 i więcej tys. km. Kochaj albo rzuć Ale jakie emocje! Ale słyszałem, że drugi raz się nie zdarza. A emocje rzeczywiście gwarantowane Oczywiscie, nie panikuje. Kocham STI i jak rozmawiam z kumplami co maja EVO to tym bardziej sie w tym utwierdzam, ale moze jest cos, o mozna czynic, by tego uniknac...? poprzedni model mialem tez 2,5 i bylo wszystko ok. Przymierzam sie wiec do MY15 bo uwazam, ze wyglada Mega!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Sti '15 przebieg 15.000 tys uszkodzenie panewki korbowodowej. Gwarancja. Podobno oleju nie brakowało.co za kibel z tym silnikiem.... mam ten sam motor i do tej pory sie nie martwilem, ale widze, ze jakas plaga....Mozna tego jakos uniknac??? Pilnuje stanu, wymieniam co okolo 5tys, nie katuje... ...ale jade z synem 700 km na WRC i nie chcialbym wracac na lawecie Może tak, może nie. Robisz wszystko z głową a i tak może się zdarzyć. W sumie to nie wiadomo. Padają po 15 k km albo jeżdżą po 100 i więcej tys. km. Kochaj albo rzuć Ale jakie emocje! Ale słyszałem, że drugi raz się nie zdarza. A emocje rzeczywiście gwarantowane Oczywiscie, nie panikuje. Kocham STI i jak rozmawiam z kumplami co maja EVO to tym bardziej sie w tym utwierdzam, ale moze jest cos, o mozna czynic, by tego uniknac...? poprzedni model mialem tez 2,5 i bylo wszystko ok. Przymierzam sie wiec do MY15 bo uwazam, ze wyglada Mega!!!! No coś można Pisz na "naszym" forum kiedy będziesz w Szczecinie to się ustawimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delgado Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Sti '15 przebieg 15.000 tys uszkodzenie panewki korbowodowej. Gwarancja. Podobno oleju nie brakowało.co za kibel z tym silnikiem.... mam ten sam motor i do tej pory sie nie martwilem, ale widze, ze jakas plaga....Mozna tego jakos uniknac??? Pilnuje stanu, wymieniam co okolo 5tys, nie katuje... ...ale jade z synem 700 km na WRC i nie chcialbym wracac na lawecie Może tak, może nie. Robisz wszystko z głową a i tak może się zdarzyć. W sumie to nie wiadomo. Padają po 15 k km albo jeżdżą po 100 i więcej tys. km. Kochaj albo rzuć Ale jakie emocje! Ale słyszałem, że drugi raz się nie zdarza. A emocje rzeczywiście gwarantowane Oczywiscie, nie panikuje. Kocham STI i jak rozmawiam z kumplami co maja EVO to tym bardziej sie w tym utwierdzam, ale moze jest cos, o mozna czynic, by tego uniknac...? poprzedni model mialem tez 2,5 i bylo wszystko ok. Przymierzam sie wiec do MY15 bo uwazam, ze wyglada Mega!!!! No coś można Pisz na "naszym" forum kiedy będziesz w Szczecinie to się ustawimy. Chetnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2000 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 No własnie, jak z awaryjnością nowego STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Panowie, dwa pytania: 1. Czy jakaś firma robi osłony silnika do STI MY15 (aluminium, carbon itp.) mocniejsze od serii ale takie aby pasowały na seryjne mocowania? 2. Czy jest opcja w MY15 aby kontrola trakcji po uruchomieniu silnika była zawsze w pozycji OFF, a przyciskiem można byłoby ją włączyć? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 No własnie, jak z awaryjnością nowego STI? Tragicznie! Podobno wszystkie STI przechodza remont silnika jak tylko zjada z promu w Rotterdamie 1. Czy jakaś firma robi osłony silnika do STI MY15 (aluminium, carbon itp.) mocniejsze od serii ale takie aby pasowały na seryjne mocowania? hmmmm cos mi swita, ze Izotom moze miec odpowiedni kontak...? 2. Czy jest opcja w MY15 aby kontrola trakcji po uruchomieniu silnika była zawsze w pozycji OFF, a przyciskiem można byłoby ją włączyć? Wszystko da sie przeprogramowac, pytanie jakim kosztem i u kogo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Tragicznie! Podobno wszystkie STI przechodza remont silnika jak tylko zjada z promu w Rotterdamie zapomniałeś napisać, że to drugi remont jest - pierwszy jeszcze przed załadunkiem na prom - w trakcie rejsu od nieużywania pękają tłoki i UPG się wydmuchuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 @@mahu, dzieki za korekte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Tragicznie! Podobno wszystkie STI przechodza remont silnika jak tylko zjada z promu w Rotterdamie zapomniałeś napisać, że to drugi remont jest - pierwszy jeszcze przed załadunkiem na prom - w trakcie rejsu od nieużywania pękają tłoki i UPG się wydmuchuje Mój Biały miał podobno uszczelki robione na promie, w kontenerze... ale to tak nieoficjalnie Wot smatri drug kakaja tjechnika japanska A tak przy okazji to ile pali STI MY'16 ? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 A tak przy okazji to ile pali STI MY'16 ? tyle ile wlejesz, jak każdy samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 A tak przy okazji to ile pali STI MY'16 ? To zależy, czy bak już przerdzewiał, czy też ruda jeszcze trzyma się szczelnie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Odpowiadając poważniej na pytanie o awaryjność, to moje doświadczenia z Subaru turbo na podstawie GT MY'00 i LGT MY2010 (nie widzę powodu by obecne STi miało jakoś odbiegać) pokazują, że jest z tym bardzo dobrze. W GT przez 13 lat i 185kkm nie zepsuło się nic (poza przepływomierzem, ale ten padł przy kilkukrotnym odłączaniu akumulatora, więc może wina odłączającego) i silnik nie pił oleju. Poza rzeczami typowo eksploatacyjnymi wymieniłem 2x łączniki stabilizatorów i 1x końcówkę drążka kierowniczego. Wbrew obiegowym opiniom, że nowsze bardziej awaryjne, w młodszym o 10 lat LGT wygląda to jeszcze lepiej, mimo całej tej wszechobecnej elektroniki. Przez 6 lat i 143kkm jedyna usterka to drobny wyciek z uszczelniacza wału, (czyli konieczność wyjęcia silnika). Poza tym nic. Minus jest taki, że 2,5T lubi wypić sporo oleju przy jeździe autostradowej i trzeba często kontrolować. Najistotniejsze jest chyba to, że oba auta używane wyłącznie do zwykłej, dość dynamicznej jazdy, bez upalania i rzetelnie regularnie serwisowane co 10kkm. Żeby nie było, bezusterkowość nie oznacza niskich kosztów eksploatacji, bo przeglądy tego typu aut i rzeczy typu filtry, klocki, tarcze, olej itp swoje muszą kosztować. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 No własnie, jak z awaryjnością nowego STI? 17 tys. , zero problemów , silnik podkręcony do 330KM 480Nm , jazda wyłącznie w trasie , z naprawdę cieżką prawą nogą . Zużycie oleju praktycznie nie zauważalne , ale fakt wymieniam co 5 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 z naprawdę cieżką prawą nogą Dla zobrazowania: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 @@Than_Junior, chodziło mi o to czy da radę zdobić to w ASO (trakcja w pozycji OFF). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 @@Than_Junior, chodziło mi o to czy da radę zdobić to w ASO (trakcja w pozycji OFF). Mysle, ze w ASO beda to robili niechetnie, bo podejrzewam (nie jestem pewien ale tak sadze), ze to aktualny wymog prawny aby samochody wyprodukowane po roku 201x mialy seryjnie kontrole trakcji wiec ustawienie domyslnie OFF byloby pewnie poniekad niezgodne z ta zasada. Oczywiscie jeszczce pytanie czy beda potrafili to zrobic - tu juz wiele zalezy od tego jakich specjalistow od elektroniki maja poszczegolne ASO bo to na pewno wykracza poza "normalne" kompetencje. Jesli koniecznie chcesz to mozesz sprobowac przekonac ASO do tego deklarujac rowniez gotowosc podpisania oswiadczenia, ze robia to na Twoje wyrazne zyczenie i za jakiekolwiek konsekwencje bedziesz bral pelna odpowiedzialnosc... A sprawdzales czy jest wspolny bezpiecznik dla VDC i ABS? Bo moze sa dwa osobne? PS nie bede wnikal czemu Ci to jest potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Na bank ASO nie wyłączy TC. W razie jakiegokolwiek wypadku ASO miałoby gigantyczne problemy i pewnie szybko przestałoby być ASO. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 mozesz sprobowac przekonac ASO do tego deklarujac rowniez gotowosc podpisania oswiadczenia, ze robia to na Twoje wyrazne zyczenie i za jakiekolwiek konsekwencje bedziesz bral pelna odpowiedzialnosc... Żaden szanujący się warsztat, a ASO w szczególności nie dokona żadnych modyfikacji pojazdu sprzecznych z homologacją i warunkami dopuszczenia do ruchu, nawet jeżeli klient zadeklaruje złożenia takiego jw. oświadczenia. Nawet zabudowanie na życzenie klienta powierzonych przez niego części i materiałów eksploatacyjnych nie mających homologacji nie wchodzi w grę.Takie modyfikacje dopuszczalne są wyłącznie w pojazdach specjalnych (przystosowanych do różnych zawodów sportowych i innych zastosowań), nie mających zazwyczaj dopuszczenia do ruchu i poruszających się po drogach wyłącznie na lawecie. A takimi pojazdami w znakomitej większości ASO się nie zajmuje, bo nie do tego zostały powołane. Dlaczego? Ze względu na obowiązujące umowy z importerem, oraz... Post wyżej prawnik się wypowiedział 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WuWertus Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) No własnie, jak z awaryjnością nowego STI? 17 tys. , zero problemów , silnik podkręcony do 330KM 480Nm , jazda wyłącznie w trasie , z naprawdę cieżką prawą nogą . Zużycie oleju praktycznie nie zauważalne , ale fakt wymieniam co 5 tys. carfit, sorki za offtop, wyslalem priva Edytowane 16 Czerwca 2016 przez WuWertus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 To TPMS tez nik nie wyłączy bo to sprzeczne z prawem? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 @@Grzegorz Magdziarz, czyli tak jak podejrzewalem baj de uej, zaraz wysle emalie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo231 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 To TPMS tez nik nie wyłączy bo to sprzeczne z prawem? ;-) Wszystko można tylko trzeba dobrze zagadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Bardzo podoba mi się wersja coupe nowego STi A nie... zaraz, zaraz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Wrzucam coś na humor Nie mogłem się oprzeć..... fotka z ostatniej soboty..... mini spot 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się