mahu Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 No koniecznie. I świnkę naklej. a czy trzoda na Avce na gnojówkę to profanacja w sumie widziałem u nas na szczecińskiej wsi już oświniaczonego Clio (też ropniaka), a chyba Hemi112 oświniaczył Tico, więc może i Toyotę można będzie upgredować - taki świniak na lusterku to +5 do lansu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotic Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Zaczyna się dziać... STI 18.000 km OEM (oczywiście nie moje) Drugie STI 16.000km to samo. Ja mam 14.000km i aż sie boje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Detonation? Paliwko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotic Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Pękniety tłok Edytowane 1 Września 2015 przez Cotic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Uff, to ja mam 25.000, czyli przebieg, przy którym tłoki pękają, już za mną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Zaczyna się dziać... STI 18.000 km OEM (oczywiście nie moje) Drugie STI 16.000km to samo. Ja mam 14.000km i aż sie boje... BogatoTo jak ja mam już prawie 90 tkm, to może nawet już tłoki nie istnieją! Edytowane 1 Września 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 a czy trzoda na Avce na gnojówkę to profanacja moja lepsza połówka dostała ode mnie świnki na Avensisa w dieslu i ma już na koncie pierwsze pozdrowienia Kleić! Uff, to ja mam 25.000, czyli przebieg, przy którym tłoki pękają, już za mną Ja dopiero co przekroczyłem przebieg 5 k km. Aż jutro z chęcią wyciągnę z garażu na spot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) różnice pomiędzy WRX a STI to nie tylko silnik nie jeździłem WRX ale jeśli lewarek zmiany biegów działa tam równie precyzyjnie jak w moim XV (w innych działał podobnie) to odbiera bardzooo dużo przyjemności z jazdy buda ta sama, stabilizatory chyba też, różnią się hamulce, amortyzatory, silnik, skrzynia, wspomaganie kierownicy - czyli niby wszystko, a WRX i tak jest mega jest sztywny, zwarty, całkiem szybki - mógłby mieć tylko trochę lepsze hamulce W WRX precyzja lewarka dodaje przyjemności z jazdy a nie ją odbiera Edytowane 1 Września 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) buda ta sama, stabilizatory chyba też, różnią się hamulce, amortyzatory, silnik, skrzynia, wspomaganie kierownicy - czyli niby wszystko ogólnie inny napęd 4x4 , inna skrzynia z całkowicie innym połączeniem lewarek skrzynia nie wiem jak w WRX ale to rozwiązanie z linkami w Subaru którym jeżdżę jest słabe Edytowane 1 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 buda ta sama, stabilizatory chyba też, różnią się hamulce, amortyzatory, silnik, skrzynia, wspomaganie kierownicy - czyli niby wszystko ogólnie inny napęd 4x4 , inna skrzynia z całkowicie innym połączeniem lewarek skrzynia nie wiem jak w WRX ale to rozwiązanie z linkami w Subaru którym jeżdżę jest słabe Ojejciu, WRX i STI to nie XV. To nie to samo pomimo, że Subaru. Kupiłeś złe auto ale dobrze, że Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 buda ta sama, stabilizatory chyba też, różnią się hamulce, amortyzatory, silnik, skrzynia, wspomaganie kierownicy - czyli niby wszystko ogólnie inny napęd 4x4 , inna skrzynia z całkowicie innym połączeniem lewarek skrzynia nie wiem jak w WRX ale to rozwiązanie z linkami w Subaru którym jeżdżę jest słabe Ojejciu, WRX i STI to nie XV. To nie to samo pomimo, że Subaru. Kupiłeś złe auto ale dobrze, że Subaru akurat mechanizm lewarka i linek WRX i XV mają niemalże czy wręcz identyczny w przeciwieństwie do STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Zaczyna się dziać... STI 18.000 km OEM (oczywiście nie moje) Drugie STI 16.000km to samo. Ja mam 14.000km i aż sie boje... I wlasnie dlatego nie kupiłem tego samochodu.po prostu nie mam ochoty srac sie w nowym aucie za tyle pieniądzy z ciągłymi remontami silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Noo, zaraz sie zacznie Edytowane 1 Września 2015 przez Ken 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) buda ta sama, stabilizatory chyba też, różnią się hamulce, amortyzatory, silnik, skrzynia, wspomaganie kierownicy - czyli niby wszystko ogólnie inny napęd 4x4 , inna skrzynia z całkowicie innym połączeniem lewarek skrzynia nie wiem jak w WRX ale to rozwiązanie z linkami w Subaru którym jeżdżę jest słabe Ojejciu, WRX i STI to nie XV. To nie to samo pomimo, że Subaru. Kupiłeś złe auto ale dobrze, że Subaru akurat mechanizm lewarka i linek WRX i XV mają niemalże czy wręcz identyczny w przeciwieństwie do STI XV 6biegowy ma lewarek/wybierak z forestera SC, WRX ma swój własny z kodem VA (wrx). Jak z ciekawości zaglądałem do niego to zauważyłem specjalny mechanizm na grubej sprężynie odpychający lewarek, pewnie żeby ciężej chodził, miał krótszy skok itp itd. Jedno jest pewne - lewarek chodzi krótko, z oporem, precyzyjnie, jest taki jaki powinien być w WRX Edytowane 1 Września 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Noo, zaraz sie zacznie Zaczęło sie juz dawno jak jeden dziennikarz rzeźnik załatwił silnik w nowym aucie no ale wtedy sprytnie odbitompaleczke i zwalono na nieumiejętna eksploatację.Powyzsze zdjęcia i powtarzalność usterki ciezko bedzie obali w ten sposob. Dla mnie te zdjęcia pogrążyły ten samochod kompletnie do chwili kiedy nie dostanie tego na co zasługuje , nowoczesnego i bezawaryjnego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 XV 6biegowy ma lewarek/wybierak z forestera SC, WRX ma swój własny z kodem VA (wrx). Jak z ciekawości zaglądałem do niego to zauważyłem specjalny mechanizm na grubej sprężynie odpychający lewarek, pewnie żeby ciężej chodził, miał krótszy skok itp itd. Jedno jest pewne - lewarek chodzi krótko, z oporem, precyzyjnie, jest taki jaki powinien być w WRX A jeszcze zawsze można wsadzić short shifter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 XV 6biegowy ma lewarek/wybierak z forestera SC, WRX ma swój własny z kodem VA (wrx). Jak z ciekawości zaglądałem do niego to zauważyłem specjalny mechanizm na grubej sprężynie odpychający lewarek, pewnie żeby ciężej chodził, miał krótszy skok itp itd. Jedno jest pewne - lewarek chodzi krótko, z oporem, precyzyjnie, jest taki jaki powinien być w WRX to, że ma swój kod może dotyczyć długości drążka teraz bardziej poważnie - jak dla mnie to WRX jest brakującym ogniwem w ofercie Subaru w EU właśnie dlatego, że nie jest to STI najzwyczajniej tam gdzie jest doskonale wypełnia ofertę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) jeśli tylko będziesz w Warszawie zapraszam - sam zobaczysz jak działa Edytowane 1 Września 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 I wlasnie dlatego nie kupiłem tego samochodu.po prostu nie mam ochoty srac sie w nowym aucie za tyle pieniądzy z ciągłymi remontami silnika. @turdziGT Ty się tu silnikiem nie tłumacz ... przecież nie kupiłeś STI bo w NO za drogie, za dużo CO2 emituje czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 I wlasnie dlatego nie kupiłem tego samochodu.po prostu nie mam ochoty srac sie w nowym aucie za tyle pieniądzy z ciągłymi remontami silnika. @turdziGT Ty się tu silnikiem nie tłumacz ... przecież nie kupiłeś STI bo w NO za drogie, za dużo CO2 emituje czy jakoś tak hehe dobre, dobre... Trudzi sobie znajduje argumenty na poparcie swojego błędnego wyboru* oraz jemu winnych *każdy wybór inny niż Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Września 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zaczyna się dziać... STI 18.000 km OEM (oczywiście nie moje) Detonation? Paliwko? Nie. Należałoby zobaczyć jeszcze panewki itp. Przyczyna jest prosta - brak oleju. Zniszczony tłok to już tylko dalsza konsekwencja. Powtórzę tylko znany fakt : poziom oleju należy sprawdzać ( wyraźna informacja w instrukcji ) i ew. uzupełniać. Pozdrowienia 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zaczyna się dziać... STI 18.000 km OEM (oczywiście nie moje) Detonation? Paliwko? Nie. Należałoby zobaczyć jeszcze panewki itp. Przyczyna jest prosta - brak oleju. Zniszczony tłok to już tylko dalsza konsekwencja. Powtórzę tylko znany fakt : poziom oleju należy sprawdzać ( wyraźna informacja w instrukcji ) i ew. uzupełniać. Pozdrowienia Niby rzecz oczywista, ale jak widać nie dla każdego - w sumie regularne sprawdzanie poziomu oleju to nawyk, który każdy z nas powinien w sobie wyrobić - ja sprawdzam raz na tydzień, no i przed dłuższymi trasami, no ale ja się tam nie znam i pilnuję się tego, co mi tam w manualu zalecają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotic Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) A kontrolka nie powinna się najpierw zapalić??? No chyba ze w Subaru zapala się kontrolka jak już tłoka nie ma?? Edytowane 2 Września 2015 przez Cotic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) A kontrolka nie powinna się najpierw zapalić??? Ciśnienia tak, poziomu nie. Zaczyna się dziać... STI 18.000 km OEM (oczywiście nie moje) Detonation? Paliwko? Nie. Należałoby zobaczyć jeszcze panewki itp. Przyczyna jest prosta - brak oleju. Zniszczony tłok to już tylko dalsza konsekwencja. Powtórzę tylko znany fakt : poziom oleju należy sprawdzać ( wyraźna informacja w instrukcji ) i ew. uzupełniać. Pozdrowienia Z obserwacji wiem, że jak się kierownik zapomni i zbyt długo pokręci bączki to może się zdziwić: dość szybko olej znika w misce spod smoka. Edytowane 2 Września 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Września 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A kontrolka nie powinna się najpierw zapalić??? Zależy od warunków. Kontrolka nie zwalnia użytkownika od obowiązku sprawdzania poziomu oleju. Ponadto sugeruję przeczytanie PW ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się