aflinta Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 wszystko ok, ale przydałoby się albo zrzucenie kilku kg albo wzmocnienie auta...Od 2002 roku auto przytyło 30kg, nie wiem czy jest o co drzeć szaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Co nie zmienia faktu że osiągi nie powalają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 wszystko ok, ale przydałoby się albo zrzucenie kilku kg albo wzmocnienie auta...Od 2002 roku auto przytyło 30kg, nie wiem czy jest o co drzeć szaty. Nie o to chodzi...w dobie dzisiejszej technologii można zrobić auto lżejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) Nie o to chodzi...w dobie dzisiejszej technologii można zrobić auto lżejsze. Na pewno można, ale kto robi? Porównując do aut, z którymi w tym wątku STI porównywano, to nie odbiega masą od konkurencji. STI jest ciut cięższy od Golfa R, ale i ciut lżejszy od S3. Edytowane 11 Lipca 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 jasne ze mozna zrobic lzejsze ale ma byc daily carem czli komfort i safty a i pare wodotryskow tez ma byc. no i kosztowac ma tyle co w 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 ale jest też ciut inne od Golfa R i Audi S3 :-) bo tam jest Haldex, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego i chyba nieco inna charakterystyka zawieszenia pewnie Subaru ma to czego na próżno szukać u jego "konkurentów" (pomijając EVO) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 No i jest od obydwu ciut większe. Dlatego nie widzę powodów do narzekań. Oczywiście, chciałoby się, żeby ważyło 1.200 kg, miało 400 KM i 600 Nm, 0-100 w 4 sek., gwarancja była 7 lat/200.000 km i obejmowała upalanie na torze, a przy tym kosztowało 90.000 pln brutto. Ale takich rzeczy to nawet w erze nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) gwarancja była 7 lat/200.000 km i obejmowała upalanie na torze gdyby było to to można by sobie nawet darować resztę przy okazji - w nowym Top Gear, polska redakcja postanowiła jednak zjechać STI w tle m.in. S1, RCZ-R i nowego Leona - dobrze że dodali (niemalże między wierszami), że założyli do niego drogowe Michelin Primacy a ponoć wychodzi na specjalnie przeprojektowanych Dunlopach. Edytowane 11 Lipca 2014 przez alphaOne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (pomijając EVO) Nie ma już EVO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Będzie żyło jeszcze rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter000 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 przy okazji - w nowym Top Gear, polska redakcja postanowiła jednak zjechać STI w tle m.in. S1, RCZ-R i nowego Leona - dobrze że dodali (niemalże między wierszami), że założyli do niego drogowe Michelin Primacy a ponoć wychodzi na specjalnie przeprojektowanych Dunlopach. Najlepsze jest to, że jak go testowali kilka miesięcy temu to pisali zupełnie co innego, że prowadzi się świetnie, że to najlepsze STi w historii, super samochód itp. itd. Tak samo wstawiałem jakiś czas temu w tym temacie chyba filmik z amerykańskiego porównania STi z M2 właśnie które w teście TG się znalazło i w ameryce STi było szybsze. Ba, było szybsze nawet od CLA AMG, które ma przecież 350KM. Może to kwestia tych opon, ale to powini trochę to uściślić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 STI jest wolniejsze od Laguny... wystarczy odpowiednio pomataczyć z oponami i ciśnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 tak, tylko tamten artykul to bylo tlumaczenie z angielskiego TG, podobnie bardzo pozytywny test byl w angielskim EVO - akurat przypadkiem kupilem oba:) Polska redakcja juz napisala po swojemu, widac silny ciag w kierunku obiektywizmu a la Auto Swiat, a szkoda bo akurat TG czytalo mi sie dobrze do tej pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Jak czytam ten artykuł w TG to w przypadku STI jest to bardziej test opon Michelin niż auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A jaki ma sens test samochodu przez pryzmat założonych na nim opon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) A jaki ma sens test samochodu przez pryzmat założonych na nim opon? W tym przypadku akurat chodziło o pokonanie kawałka trasy GSMP w Limanowej na czas. Porównywali kilka aut. W przypadku STI napisali, że tak naprawdę nie wiadomo jak auto jeździ i jakie ma możliwości, bo fatalne oopony uniemożliwiają szybszą jazdę. Nie pierwszy to taki niestety przypadek Subaru. Którejś zimy któraś gazeta robiła test SUV-ów i ich możliwości na śniegu. Jednym z elementów testu był podjazd pod zaśnieżony stok. Forester oberwał od haldexów i innych takich, bo do testu został udostępniony nie na zimówkach, a na "wielosezonowych" yokohamach. Edytowane 11 Lipca 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Test testowi nie równy, na dodatek każdy tester może mieć nieco inne wrażenia. Przy okazji, znalazłem test nowego STIw brytyjskim 'Autocar'. Ich ocena układu kierowniczego jest zbieżna z moją: "Grip levels are high, though, and the steering itself is very direct and responsive – but it’s an unsatisfying helm, mostly because the weighting is inconsistent and there’s a nasty elasticity to the feel, while little sense for what the front contact patches are doing is actually conveyed." http://www.autocar.co.uk/car-review/subaru/wrx-sti/ride Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Test testowi nie równy, na dodatek każdy tester może mieć nieco inne wrażenia. Przy okazji, znalazłem test nowego STIw brytyjskim 'Autocar'. Ich ocena układu kierowniczego jest zbieżna z moją: "Grip levels are high, though, and the steering itself is very direct and responsive – but it’s an unsatisfying helm, mostly because the weighting is inconsistent and there’s a nasty elasticity to the feel, while little sense for what the front contact patches are doing is actually conveyed." http://www.autocar.co.uk/car-review/subaru/wrx-sti/ride Może auto też było na tych nieszczęsnych Michelinach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 a może taki bajer w Subaru by się przydał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 a może taki bajer w Subaru by się przydał? Tylko co wtedy z ceną? Legas 409 tys pln? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 I takiego stylu bycia i życia Wam życzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 I takiego stylu bycia i życia Wam życzę Ciekawe, czy będę mógł jutro jazdę testową odbyć w tym stylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Jazda po bułki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Podsumowując ten wątek, wychodzi na to, że STi MY15 jest godnym kandydatem na m/in samochód po bułki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 (edytowane) I takiego stylu bycia i życia Wam życzę Jak na razie to mam bokserki, takie jak ta blondyna na filmiku OWOC, spoko avatar Edytowane 14 Lipca 2014 przez Giechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się