Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Czy ja dobrze widzę, że STI nie ma świateł przeciwmgłowych przednich? Swoją drogą moje 308 GTI ich nie ma, ale nawet mi to do głowy nie przyszło, więc przed zakupem nie sprawdzałem...

 

Tak, nowe STI nie ma przeciwmgłowych.

 

2 minuty temu, sluf napisał:

Jako demówka, czy tylko do oglądania?

 

Samochód do obejrzenia - nie jest to demo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kukson napisał:

Zamiast opcjonalnych co są teraz(Recaro) właśnie takie powinny być.

Skoro obecne stołki plus parapet kosztują 3.000€, to za te ze S208 pewnie by trzeba było zapłacić jakieś dwa razy tyle :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.9.2017 o 11:01, MDsuperstar napisał:

 

Dnia 22.9.2017 o 10:11, Lisek napisał:

MY 18 Exclusive ze skrzydłem i fotelami Recaro za jedyne 230k PLN... ):

IMG_3653.jpg

IMG_3654.jpg

Swego czasu za wersje sprt hawka też trzeba było zapłacić więcej niż za normalne sti i z tego co pamiętam to nie było mało.  Może tam było troche więcej zmian w postaci wydechu,  zawieszenia,  ecu itd

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, allu napisał:

Mam takie pytanie gdzie myjecie swoje my15? Automatyczna, samoobsługowa czy w jakimś car detaling? 


ja w studiu car detaling, a jak nie to na myjce samoobsługowej, ale bardziej mi służy jako karsher z wodą bo wtedy używam swoich środków z wytarciem do słucha specjalnym ręcznikiem itp itd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu za wersje sprt hawka też trzeba było zapłacić więcej niż za normalne sti i z tego co pamiętam to nie było mało.  Może tam było troche więcej zmian w postaci wydechu,  zawieszenia,  ecu itd
Hawk kosztował w max opcji 48.000 euro,
Lanos kosztował 56.500 euro

Ceny były niższe przez to, że euro było tańsze.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeździł już ktoś może STI MY18?Jestem ciekawy różnicy do MY15 którą testowałem.Auto planuje zakupić w przyszłym roku i używać na codzien tylko boje się że na tych większych felgach STI będzie jeszcze twardsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeździł już ktoś może STI MY18?Jestem ciekawy różnicy do MY15 którą testowałem.Auto planuje zakupić w przyszłym roku i używać na codzien tylko boje się że na tych większych felgach STI będzie jeszcze twardsze.
Jak będzie Ci za twardo zawsze możesz zmienić na mniejsze lub się z kimś zamienić. Ogólnie nie powinno być coś takiego jak "za twardo".

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Skąd taki wniosek? Sporo osób narzekało ze na 18" jest już twardo 

 

Jak ktoś chce żeby to auto mu skręcało to powie, że za miękkie. Jak ktoś chce żeby było miękkie to.. nie wiem.. może kupuje golfa w dieslu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd taki wniosek? Sporo osób narzekało ze na 18" jest już twardo 
Skąd taki wniosek? To auto jest stworzone by pożerać zakręty, by być szybsze tam gdzie inne auta nie mogą.... Gdyby to auto było miękkie jak kanapa to by takie nie było a na prostej to i golf w dizlu może być szybki i wygodny.

Outback, Forester, XV mają miękkie zawieszenie :)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiało mnie skąd Subaru bierze pomysły żeby m. im. wsadzać do STI jakieś taborety zamiast porządnych foteli, kolorowe lusterka i jeszcze inne "bajery". Robi tak bo ludzie się o to dopominają myląc rodzinne auto z autem do zapier... 

 

9 godzin temu, Ayu napisał:

Ja się nie boję 19" więc mogę się zamienić ;)

 

Widziałeś je na żywo? Trochę zabawkowo to auto na nich wygląda. Brakuje tam trochę gumy. No ale może jak by wyciągnąć trochę z budy efekt byłby lepszy.

Też mogę się zamienić jak komuś za twardo. 

 

Edytowane przez _adi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zabawy mam już twarde Evo natomiast STi chce jeździć na codzien i chciałbym odrobine komfortu.Mamy jeszcze w domu BMW M135 auto mega szybkie i zawias przyjemny ale dla mnie trochę za małe.Forka już zabrała żona a ja miło wspominam STI MY03 i MY06 które posiadałem i z tąd pomysł o ponownym zakupie STI.MY15 zawieszeniowo mi odpowiadało wiec jestem ciekawy jak MY18 do tego jeszcze prawdopodobnie jakieś zmiany przy wspomaganiu kierownicy?Widze jednak że chyba jeszcze nikt nie jeździł wiec podzwonie w tygodniu czy maja gdzieś w ASO demo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...