Jacky X Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 No rzeczywiście deska STI fajniejsza niż abrakadabra audi.Ale linia zewnętrzna audi dużo bardziej harmonijna pomimo bardzo podobnej bryły. Wielka szkoda,że subaru jeszcze bardziej nie zbliżyło się do bardzo fajnego nadwozia EVO X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Jako największy przeciwnik nowych Subaru, jako ten który zawsze narzeka na nowe STI powiem:Wczoraj widziałem białe STI w Krakowie na ulicy, krótko bo jechało wprzeciwnym kierunku ale wygląda dobrze! Jest ok! Jakby miał silnik 2.0T to byśmy się zaprzyjaźnili. Tak jest nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Ja widzialem niebieskiego i czarnego... i ani jeden ani drugi mnie nie przekonal co do wygladu... ale to juz rzecz subiektywna... byc moze po lifcie bedzie ladniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 (edytowane) Filmik tylko pokazuje że licznik w Audi ostro przekłamuje Na pewno licznikowe 100 km/h w audi to prawdziwe 90 km/h. Za to w Subaru Japońce na pewno wskazania zaniżyli Poza tym Subaru jechało na pewno po mokrym. Edytowane 26 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 A teraz nich ktoś weźmie obydwa auta i pojedzie test na szutrowym odcinku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Na pewno Poprawione tak to jest jak się w szkole wagarowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 A teraz nich ktoś weźmie obydwa auta i pojedzie test na szutrowym odcinku. No właśnie, jeszcze jak spadnie śnieg Subaru też będzie górą!! Czekaj, w tym roku np w Krakowie były 2 dni, że drogi białe były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 DSG załatwiło sprawę. Nie wiem czy robią S3 w MT, byłby to bardziej obiektywny test. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) A teraz nich ktoś weźmie obydwa auta i pojedzie test na szutrowym odcinku. Ale w tym teście dokłądnie to zostało napisane - tylko pozostaje pytanie ilu nabywców nowego STi i S3 w ogóle odważyłoby się na taki OeS wjechać? Miałem STi i zaraz po nim S3 i wielokrotnie pisałem że choć dane pokazują spore podobieństwo to sa to jednak dwa skrajnie różne auta. Poza tym na prawdziwie dziurawym wykoleinowanym szutrze nowe STi z dużo niższym zawieszeniem, szerokimi 18" i mniejszym skokiem zawieszenia niż w starych GD wcale takie hiper/super nie będzie. STi skręciło w złą stronę i chce byc najszybsze na asfalcie, a tu sa niestety więksi kozacy, a zaczęło tracic na tym w czym było najlepsze, na dziurawych, szutrowych i zasniezonych drogach. Generalnie test fajny i uczciwcy - pokazany jest brutalny charakter zestrojenia STi - fajnie że takie auta jeszcze są, ale pokazana jest tez największa wada tego auta - silnik 2.5T. Ewidentnie widac starośc tej konstrukcji - na tle konkurencji pali duzo a w zamian "nie jedzie" W nowym S3 rozczrowuje mnie ilośc miejsca z tyłu - wydaje sie ze mimo dłuższego rozstawu osi jest go mniej niż w moim obecnym. Na dzień dzisiejszy jak dla mnie na szybki dupowóz S3 sedan zdecydowanie wygrywa (choć sportback jeszcze lepszy dla mnie) z STi. Do weekendowego upalania czy po prostu funu to raczej STi, choć z obecnym silnikiem to chyba jednak wolałbym Bug-eya Edytowane 26 Maja 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Na pewno Poprawione tak to jest jak się w szkole wagarowało Ja cię absolutnie nie poprawiam bo sam orłem nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Generalnie test fajny i uczciwcy - pokazany jest brutalny charakter zestrojenia STi - fajnie że takie auta jeszcze są, ale pokazana jest tez największa wada tego auta - silnik 2.5T. Ewidentnie widac starośc tej konstrukcji - na tle konkurencji pali duzo a w zamian "nie jedzie" widać starość , nie jedzie , skręca w złą stronę itd....jednak warto czytać forum..... W nowym S3 rozczrowuje mnie ilośc miejsca z tyłu - wydaje sie ze mimo dłuższego rozstawu osi jest go mniej niż w moim obecnym. Na dzień dzisiejszy jak dla mnie na szybki dupowóz S3 sedan zdecydowanie wygrywa (choć sportback jeszcze lepszy dla mnie) z STi. Do weekendowego upalania czy po prostu funu to raczej STi, choć z obecnym silnikiem to chyba jednak wolałbym Bug-eya maly bagażnik S3 to problem asfaltowy czy raczej upalanie weekendowe bo dla "funu" to raczej STI......bagaznik większy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Panie Andrzeju wydaje mi sie ze lepiej byłoby gdyby był Pan mniej sarkastyczny w swoich wypowiedziach. widać starość , nie jedzie , skręca w złą stronę itd....jednak warto czytać forum..... Tak - silnik 2.5T to juz leciwa konstrukcja. Na tle konkurencji podczas normalnej codziennej jazdy pali zdecydowanie wiecej, a poza tym przebieg momentu jest zdecydowanie gorszy niż chociazby w 2.0 DIT, że o konkurencji nie wspomnę. "Nie jedzie" specjalnie napisałem w cudzysłowie, bo to nie jest powolne auto, ale jednak konkurencja przy podobnej mocy i momencie jest jednak zauważalnie szybsza. maly bagażnik S3 to problem asfaltowy czy raczej upalanie weekendowe bo dla "funu" to raczej STI......bagaznik większy.... A czy wielkość bagaznika jedynie decyduje o tym czym wygodniej się jeździ na codzień, a co daje wiecej fanu? NA zakupy nawet tygodniowe starczy jeden i drugi. Wózek tez wejdzie do obydwu. Na wakacje istnieje wynalazek pt. "box" Więc ten bagaznik w niczyn nie przeszkadza jak i specjalnie nie pomaga - bo co do realnego wykorzystania w STi chyba bedzie mniej miejsca, chyba ze w końcu zawiasy nie wnikają do wnętrza? Powtórze po raz kolejny - dobrze że w STi poprawiono wiele rzeczy, ze dobrze skręca, hamuje i ma fajny napęd. Tylko że w swoich założeniach chce dołaczyć do aut typu S3, Golf R itd. kosztem dawnej fajnej uniwersalności zawieszenia. Niestety z silnikiem 2.5T w/w aut na asflacie nie dogoni, a na szutrze i dziurach zbyt daleko jest już od swojego pierwowzoru - to miałem na mysli pisząc że skręca nie tam gdzie trzeba. Ps. W tescie jest opis S-AWD i jest tam napisane, że tył ma torsena, central to DCCD, a przód niestety bez szpery, a jedynie elektronika:( Czy tak jest faktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Czy tak jest faktycznie? no właśnie dlatego napisałem "warto czytać forum " i może warto kupić s3 i napisać jak świetnie skręca , jaki ma super silnik itd itd, ( mały bagażnik) ps.STI: "sympatyczne auto" z motorem 2.5 l!! sporo frajdy z jazdy , skrzynia "jakby" inna auto szybsze od poprzednika sti i mimo że teoretycznie bardziej twarde , dziurawe asfalty przejeżdza szybciej i bezpieczniej...przypomne tylko , ze zmiany konstrukcji bloku i innych elementów nie sa opisywane bo po co....ale stale są... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 zmiany konstrukcji bloku i innych elementów nie sa opisywane bo po co... A można prosić coś więcej? Bo albo przeoczyłem, albo jeszcze o tym tu nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 To jak z tymi zmianami w silniku? Bo znam jedną osobę zainteresowaną nowym STI i się pyta. Jakie dokładnie wprowadzono poprawki w porównaniu z poprzednim medelem? Pytam poważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 To jak z tymi zmianami w silniku? Bo znam jedną osobę zainteresowaną nowym STI i się pyta. Jakie dokładnie wprowadzono poprawki w porównaniu z poprzednim medelem? Pytam poważnie stale wprowadzane są poprawki.....ale według mnie , cały dzień na lotnisku nie wytrzyma.....podobnie jak s3./x3 /x5 itd...itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Tylko kto jeździ STI po prawdziwym wyrypie ? Jak subaru porzuciło rajdy to sensowne wydaje się pójście w stronę auta ulicznego. Ale oczywiście nowy, bardziej wytrzymały silnik zmienił by postrzeganie tego modelu. Nie może być tak,że TOP-owe jednostki (marketingowo :Sti, BD) są zarazem bardzo awaryjne i z tego właśnie słynną w prasie. Edytowane 27 Maja 2014 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) To jak z tymi zmianami w silniku? Bo znam jedną osobę zainteresowaną nowym STI i się pyta. Podobież. Tylko ciężko mi ją przekonać, że to nowy model, skoro de facto oprócz budy wszystko to samo. Więc może gdyby jakieś info o zmianach w silniku, który nie słynął, dałoby się uzasadnić wydanie 180 tys, zamiast 2x mniej za używany egzemplarz poprzedniego modelu z symbolicznym przebiegiem. Edytowane 27 Maja 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 skoro de facto oprócz budy wszystko to samo. Nie wiedziałeś, że przełożyli tylko nadwozie ? Taki trend, oszczędnościowy przy wypuszczaniu nowych modeli. zamiast 2x mniej za używany egzemplarz poprzedniego modelu z symbolicznym przebiegiem. czy mogę prosić o linka do takiej oferty. Chętnie przygarnę roczne STI z przebiegiem 20k km za 90k pln. NA zakupy nawet tygodniowe starczy jeden i drugi. Nie widziałem nowej S3 ale z tego co piszesz jest /ma mieć mniej miejsca z tyłu od poprzednika. Pod tym względem w nowym STI jest zdecydowanie lepiej. Przy moich 186cm i "wygodnym" ustawieniu fotela z tyłu było naprawdę sporo miejsca. Dużo więcej niż w poprzednim modelu. Z drugiej strony jak ktoś wozi tylko dzieci to bez znaczenia...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Zaczynaja mnie smieszyć wypowiedzi typu "ten sam silnik = to samo auto" albo ze "to tylko facelifting". Normalnie jak na onecie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Zaczynaja mnie smieszyć wypowiedzi typu "ten sam silnik = to samo auto" albo ze "to tylko facelifting". Normalnie jak na onecie... moze gdyby importer (czy jakis wszechwiedzacy diler ) podal wyczerpujace info "z pierwszej reki" o wprowadzonych zmianach w silniku, transmisji, etc., to moze takich wypowiedzi byloby mniej, hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Eddie, ale mi chodzi o to, ze nawet gdyby silnik był identyczny (!!), to co, zmiana całego nadwozia i zawieszenia sie nie liczy? To Forester 2.0 i Impreza 2.0 to to samo auto bo ten sam silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 @@Than_Junior, oczywiście że się liczy, ale przyznaj, przez 10 lat ten sam silnik w STi to jakieś nieporozumienie, szczególnie że doskonały to on nie jest Konkurencja w tym czasie zrobiła znaczny postęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się