Skocz do zawartości

Czy będą nowe turbobenzyny?


Boombastic

Rekomendowane odpowiedzi

BTW: to co robimy zyskowną spółkę importu fajnych Subaraków do Polski :mrgreen:

 

(SIP'owi coś trzeba odpalić bo bana na forum dostaniemy :twisted: )

 

Nowy WRX w sedanie :mrgreen: Forek 265hp :mrgreen: i STI AT dla jakiś zboczuchów :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

robimy zyskowną spółkę importu fajnych Subaraków do Polski

Uważam, że lepszym rozwiązaniem byłoby otwarcie przez SIP fili w Obwodzie Kaliningradzkim :idea:

Od dawna już chodziła mi po głowie ta myśl, ale wstydziłem się zaproponować :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robimy zyskowną spółkę importu fajnych Subaraków do Polski

Uważam, że lepszym rozwiązaniem byłoby otwarcie przez SIP fili w Obwodzie Kaliningradzkim :idea:

Od dawna już chodziła mi po głowie ta myśl, ale wstydziłem się zaproponować :wink: :mrgreen:

 

Czyli postanowione zakładamy SIK-fs (Subaru Import Kaliningrad-fajne subaraki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli postanowione zakładamy SIK-fs...

Uważam, że tak :D tylko nazwa przydałaby się lepsza, może:

SIP Far Russian Point, z siedzibą:

http://www.klgd.subaru.ru/index

 

I nie trzeba wielkich nakładów wystarczy człowiek, mały stoliczek, laptok i telefon. Procedura będzie prosta, zamówienia składamy u swojego ulubionego lokalnego dealera, tenże dealer kontaktuje się z wysuniętą na północ jednoosobową placówką SIP, która organizuje wszelkie formalności i informuje nas kiedy mamy zgłosić się po odbiór maszyny.

Oczywiście już na miejscu robi się wszelkie znakowania, ISR i inne bajery...

Rozwiązanie proste, może kosztowniejsze niż import indywidualny, ale mamy spokój z gwarancją i mnóstwem formalności które załatwi za nas ktoś inny :idea:

Ciekawe co Dyrekcja na to :?:

Oczywiście procedura dotyczy maszyn niedostępnych w Subaru Europe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedys myslalem o tym, zeby po prostu Subaru sprowadzalo do Europy same Imprezy 2.0 i Forestery wolnossace, a nastepnie oferowalo oficjalne "kity tuningowe" z turbinami, calym osprzetem, zawieszeniem, hamulcami itd itp. Moze w ten sposob udaloby sie pominac ograniczenia UE, w koncu sprzedawane by byly oficjalnie tylko wolnossace Subaraki :P

 

moglyby nawet byc pakowane w drewniane skrzynki, tak jak to robi Abarth i nazywane naprzyklad "LL" (wymawiane "erre erre", po japonsku :mrgreen: )

 

eddieGT4, ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robimy zyskowną spółkę importu fajnych Subaraków do Polski

Uważam, że lepszym rozwiązaniem byłoby otwarcie przez SIP fili w Obwodzie Kaliningradzkim :idea:

Od dawna już chodziła mi po głowie ta myśl, ale wstydziłem się zaproponować :wink: :mrgreen:

:shock: :mrgreen:

 

gdyby jeszcze wymyslic jakis prosty schemat, pozwalajacy uniknac cla, akcyzy i innych oplat... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robimy zyskowną spółkę importu fajnych Subaraków do Polski

Uważam, że lepszym rozwiązaniem byłoby otwarcie przez SIP fili w Obwodzie Kaliningradzkim :idea:

Od dawna już chodziła mi po głowie ta myśl, ale wstydziłem się zaproponować :wink: :mrgreen:

:shock: :mrgreen:

 

gdyby jeszcze wymyslic jakis prosty schemat, pozwalajacy uniknac cla, akcyzy i innych oplat... :lol:

 

...i kary więzienia :idea::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby jeszcze wymyslic jakis prosty schemat, pozwalajacy uniknac cla, akcyzy i innych oplat...

Pomysł jest, to leasing transgraniczny, tylko trzeba by jeździć na rosyjskich blachach :idea:

O tym też myślałem już wcześniej, ale pojęcie leasingu transgranicznego jest u nas jeszcze obce :roll: :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby jeszcze wymyslic jakis prosty schemat, pozwalajacy uniknac cla, akcyzy i innych oplat...

Pomysł jest, to leasing transgraniczny, tylko trzeba by jeździć na rosyjskich blachach :idea:

O tym też myślałem już wcześniej, ale pojęcie leasingu transgranicznego jest u nas jeszcze obce :roll: :wink: :mrgreen:

to jest pomysl... trzeba tylko kupic jakas chalupe, zadeklaraowac stale miejsce zamieszkania w Rosji i wtedy pewnie mozna cos wykombinowac z blachami... :P w sumie w Rosji wszystko mozna wykombinowac, jezeli ma sie kase i zna sie odpowiednich ludzi :D

 

 

 

p.s. juz wiem, trzeba kupic takiego S-Edition (w ilosci hurtowej :mrgreen: ciekawe, czy daliby znizke :roll: :lol: ) i potem odsprzedac do PL/innych krajow :idea: :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu...

Przeglądałem dziś rano instrukcję do Legacy/OBK'a MY'10 (tą nową) i zauważyłem że w rysunkach poglądowych są cztery silniki: 2,0D; 2,5i; 2,5 Turbo; 3,6 H6.

Czyżby FHI szykowało się na małą niespodziankę? :mrgreen:

 

2011-07-26%25252012.26.38.jpg

 

Trochę jest tylko pomieszane ze skrzyniami biegów. Na jednej stronie pisze MT + AT a na kolejnej że tylko 5AT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu...

ESP my jesteśmy jak najbardziej w temacie :roll:

zauważyłem że w rysunkach poglądowych są cztery silniki: 2,0D; 2,5i; 2,5 Turbo; 3,6 H6

Nie chodzi o to, że silników Turbo nie ma w ofercie Subaru, ale o to, że nie ma ich w ofercie dla krajów UE :(

Czyżby FHI szykowało się na małą niespodziankę?

Chyba nie, wynika to raczej z tego, że tłumacz nie miał polecenia wycięcia z polskiego tłumaczenia silników u nas niedostępnych :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urabus, wiem że chodzi prawdopodobnie o Legacy GT (on ma 2,5L turbo, 265KM, dostępny też LHD na rynku US). Ale po co informacje o tym silniku (spalanie, normy itp) umieszczaliby w polskiej instrukcji? Tylko błąd tłumacza? Mam nadzieję że nie :)

 

ps. Widziałem też na allegro ofertę sprzedaży Legacy 2,5Turbo w wersji EU MY'10 :!: Był biały z audio McIntosha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko błąd tłumacza? Mam nadzieję że nie

Myślę, że nie błąd, po prostu tłumacz tłumaczył wszystko co było w oryginale :idea:

Pamiętaj też, że modele MY'10 były dostępne od połowy 2009 r. i były w ofercie i u nas :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legacy GT 2,5 były u nas dostępne jakieś pół roku potem się skończyło eldorado :wink:

 

 

No to jeszcze pozostaje drobny problem akcyzy i homologacji w naszym genialnym planie :mrgreen:

 

Chyba że zakładamy firmę leasingową w Rosji, klienci biorą u nas leasing na ruskich blachach SIP'owi coś się odpala żeby nie było problemów z gwarancjami i obsługą samochodów kupionych w naszym SIK :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

я (tzn. ja 8) :mrgreen: )

 

Znaczit u nas nachodista rukowoditiel, oczień charaszo :D

 

-- 26 lip 2011, o 14:05 --

 

Będzie nam potrzebny również Than_Junior, w końcu leasing transgraniczny turbodoładowanych maszyn to usługa premium :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w koncu dotarlo to do Ciebie czy nie, ale wlasnie o to chodzi, ze nalezysz do bardzo malego grona potencjalnych klientow FHI, i tak sie akurat sklada, ze FHI na takich jak Ty i tak wiele nie zarobi, wiec czemu ma pakowac gruba kase, zeby nie stracic 50 klientow, jak na innych modelach moze zyskac zdecydowanie wiecej? Nie wiem, dla mnie to akurat zrozumiale. Jak chce cos produkowac a potem to sprzedawac, to chyba dosc logiczne, ze bede produkowal to, co ludzie beda chcieli kupic, nie?

 

Ale po co te nerwy? Co chcesz udowodnić pokrzykiwaniem? Zadałem konkretne pytanie czy będzie następca mojego auta, dowiedziałem się że nie, więc dziękuję za współpracę, idę gdzie indziej. Po co reszta wywodu? Średniaków jest najwięcej na świecie, a ja oczekuję czegoś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co te nerwy? Co chcesz udowodnić pokrzykiwaniem? Zadałem konkretne pytanie czy będzie następca mojego auta, dowiedziałem się że nie, więc dziękuję za współpracę, idę gdzie indziej. Po co reszta wywodu? Średniaków jest najwięcej na świecie, a ja oczekuję czegoś innego.

 

Nie trać nadziei. Może za kilka lat pojawi się jakieś "cywilne" Subaru z mocnym silnikiem ... Toyoty? Osobiście lubię silnik boxer nie dlatego, że ładnie brzmi, bo najbardziej podczas jazdy lubię gdy dźwięk silnika nie zakłóca mi muzyko dobiegającej z głośników. Lubię boxera, bo reaguje na dodanie gazu i ładnie wchodzi na obroty. Silnik Toyoty w Subaru też jednak z lekkim bólem serca zaakceptuję, bo dla mnie Subaru to przede wszystkim świetna trakcja i pewien charakterystyczny dla tej marki pragmatyzm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...