toja Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 szukalem w faq i szukajce i nie znalazlem podobnego tematu. czy ktos ma jakies zdanie na temat tych wycieraczek? http://e-wycieraczki.pl/legacy-2003-200 ... ipp-p-2134 szukam wycieraczek do legaca 2008,polecacie jakis model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 takich nie, ale od dluzszego czasu kupuje plaskie goodyeary i najlepsze jakie mialem (szczegolnie w porownaniu z boschami wytrzymujacymi dwa miesiace), a calkiem sensowne cenowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Poczytaj tutaj: viewtopic.php?f=26&t=125541&hilit=wycieraczki+og%C3%B3lnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 spawalniczy,dzieki nie moglem tego watku znalezc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 szukalem w faq i szukajce i nie znalazlem podobnego tematu.czy ktos ma jakies zdanie na temat tych wycieraczek? http://e-wycieraczki.pl/legacy-2003-200 ... ipp-p-2134 szukam wycieraczek do legaca 2008,polecacie jakis model? Przerabialem rozne, podczas gdy mi moj zaufany serwis caly czas wmawial mi, ze najlepiej sie sprawdzaja OEM, nie wierzylem, albo inaczej nie chalem tyle placic, az w koncu po wywaleniu ktoregos tam z kolei modelu - kupilem OEM i rzeczywiscie sa najlepsze jakie do tej pory mialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 a ja mam w dziadku Championy, najzwyklejsze piora, kosztowaly circa 40 pln, jezdze na nich ok 8 miesiecy, jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Przerabialem rozne, podczas gdy mi moj zaufany serwis caly czas wmawial mi, ze najlepiej sie sprawdzaja OEM, nie wierzylem, albo inaczej nie chalem tyle placic, az w koncu po wywaleniu ktoregos tam z kolei modelu - kupilem OEM i rzeczywiscie sa najlepsze jakie do tej pory mialem. może zabrzmi niewiarygodnie, moje wycieraczki przeżyły od nowości 4 lata :!: /80kkm/ w tym 4 zimy , działały świetnie, tak więc te które idą na pierwszy montaż są naprawdę ok, kolejne - jakieś markowe -zakupione w motoryzacyjnym wytrzymały sezon...Teoretycznie ok, co sezon można zmieniać ale teraz po zimie zamierzam odwiedzić serwis i zakupić OEM. I tak z ciekawość sherif, możesz podać w przybliżeniu koszt OEMowych w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 toja, kup RXU55 i RXU51 Championa i będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 mam tego typu płaskie wycieraczki i są ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam, dzisiaj zamontowałem płaskie Motgum'y. Jutro przejade ok 100 km to dam znac jak sie zachowuja. Pozdrawiam Seb szukalem w faq i szukajce i nie znalazlem podobnego tematu.czy ktos ma jakies zdanie na temat tych wycieraczek? http://e-wycieraczki.pl/legacy-2003-200 ... ipp-p-2134 szukam wycieraczek do legaca 2008,polecacie jakis model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQ Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 ja jakieś 2 albo 3 miesiące temu też szukałem nowych wycieraczek i przypomniało mi się, że jak jeszcze miałem avensisa to w ASO Toyoty wymieniali mi same gumki (bez ramion). Wracając kiedyś do domu podjechałem po drodze subarem do serwisu toyki i w parę minut miałem wymienione gumki na nowe - koszt około 100-110 zł a jakość póki co jest bardzo dobra. Zobaczymy po zimie bo w obecnych warunkach wycieraczki nie mają łatwego życia chociaż u mnie to i tak mają komfortowo - w domu i w pracy mam ciepłe garaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 i w parę minut miałem wymienione gumki na nowe - koszt około 100-110 zł :shock: Ciągle na aucie mam "śledzie" najtańsze Motogum czy jak się to nazywało, bodaj 50 zł za komplet. Zrobiłem na nich grubo ponad 40 tys km w nieco ponad rok (auto parkowane zawsze pod chmurką), może na wiosnę je zmienię na nowe. 100 zł za samą gumkę? Chyba, że to robociznę tak Ci drogo policzyli, bo za metr pióra płaci się kilka-kilkanaście zł zależnie od sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 100 zł za samą gumkę z kryształkiem swarovskiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 toja, kup RXU55 i RXU51 Championa i będziesz zadowolony. ja tez od jakiegos czasu uzywam tzw. serwisowek Championa - para wycieraczek kosztuje ok. 50 zl, sezon wytrzymuja bez problemu (lato + zima) widuje takie same wycieraczki, tylko ladne zapakowane, na stacji STATOIL - cena ok. 120 PLN :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 100 zł za samą gumkę z kryształkiem swarovskiego... cena jak cena (mi pasowała bo i tak to wrzucam w koszty i cash outflow spada do około 66%) - może mają w sobie srebrną żyłkę, która odgania brud od szyby i powoduje, że szyba się nie poci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 ja korzystam z płaskich Valeo Compact Revolution i w porównaniu z oryginalnymi subarowymi wymiatają fabryczne nie nadają się na zimę, bo pomiędzy metalowym ramieniem a piórem zamarza woda z rozpuszczonego śniegu i wycieraczka traci przyczepność wycieraczki są bardzo ważne, więc wymieniam je mniej więcej co przegląd :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 fabryczne nie nadają się na zimę, bo pomiędzy metalowym ramieniem a piórem zamarza woda z rozpuszczonego śniegu i wycieraczka traci przyczepność U mnie było to samo. Po dwóch latach kupiłem boscha twin (zwykłe przegubowe) za ok. 70PLN. Nie zamarzają ale jakość wycierania w porównaniu do dwuletnich OEM nie zachwyca. Więc na wiosne wrócę do starych OEMow ;-) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Panowie, Motgum'y płaskie w legacy daja rade. Rowno zbieraja. Nie zostawiaja sladu. Tanie. Mozna polecic. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Przerabialem rozne, podczas gdy mi moj zaufany serwis caly czas wmawial mi, ze najlepiej sie sprawdzaja OEM, nie wierzylem, albo inaczej nie chalem tyle placic, az w koncu po wywaleniu ktoregos tam z kolei modelu - kupilem OEM i rzeczywiscie sa najlepsze jakie do tej pory mialem. może zabrzmi niewiarygodnie, moje wycieraczki przeżyły od nowości 4 lata :!: /80kkm/ w tym 4 zimy , działały świetnie, tak więc te które idą na pierwszy montaż są naprawdę ok, kolejne - jakieś markowe -zakupione w motoryzacyjnym wytrzymały sezon...Teoretycznie ok, co sezon można zmieniać ale teraz po zimie zamierzam odwiedzić serwis i zakupić OEM. I tak z ciekawość sherif, możesz podać w przybliżeniu koszt OEMowych w serwisie? Jak kupilem swoje auto tez byly OEM, widac ze byly stare, niezdziwilbym sie ze byly od nowosci (4 lata), calkiem niezle jeszcze zbieraly, ale zaczelem kombinowac: Motgumy, Bosche, Valeo, jakies z allego chinskie, wszytskie wywalalem po ok 3 tyg, jak wrocilem tyle ze do nowych OEM widac zdecydowana roznice. Ile zaplacilem ? Nie pamietam dokladnie, bo placilem razem z innymi rzeczami za przeglad, cos bylo to ponad 100zeta, 130 czy 150 max. -- 28 sty 2011, o 22:38 -- Panowie, Motgum'y płaskie w legacy daja rade. Rowno zbieraja. Nie zostawiaja sladu. Tanie. Mozna polecic. Sebastian Akurat w Punto mialem kilka kompletow Motgumow i zawsze byly ok, niestety te plaskie nie nadaja sie do niczego, byly zdecydowanie gorsze niz chinske za kilka zloty. Nie mialem jeszcze wycieraczek, zeby paska okolo 4cm na 3/4 dlugosni w ogole nie zbieraly :shock: - efekt taki, jak nie raz jest przy zamarznietej szybie, tyle, ze to byla jesien . Wywalone po tygodniu :? , gdzie zreszta czytalem, ze niestety jakosc tych plaskich jest strasznie niska i bezporownia do tych z ramka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Koszt OEM we Wrocławiu to brutto: 105, 70 i 53 (tył). Przyglądałem się wycieraczkom Valeo w Norauto i ceny były mniej więcej podobne, więc dla mnie gra nie warta świeczki - pojechałem do ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Z kolei ja kupuje u takiego miłego pana przy trasie,postawił sobie blaszaną budkę na poboczu, i sprzedaje tam rózne "cudeńka" wycieraczki do szyb dywaniki, gąbeczki ,ściereczki i multum innych potrzebnych głupot które teraz znajdują się już w jednym miejscu,,a cenowo przystępnie jakość też bez zastrzeżen. A i na miejscu można wszystko przymierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Z kolei ja kupuje u takiego miłego pana przy trasie Której? Sporo ich w PL :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Jadąc od strony Otwocka w stronę Warszawy po wschodniej stronie na ulicy Rekruckiej dalej zwanej Żołnierską na wysokości Międzylesia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Odkopię temat bo mi tytuł pasuje. Otóż jakiś czas temu wziąłem się za wyczyszczenie komory silnika, żeby ładnie było i przejrzyście, zatem zdjąłem także osłony podszybia i zdemontowałem wycieraczki. Wyczyściłem wszystko co tam było, bez demontażu jakichkolwiek cięgien, silniczków, tylko pióra i ich ramiona bo bez tego nie da się zdjąć plastików. Syfu tam było co niemiara... Ale, do rzeczy, poskładałem wszystko tak jak należy, uruchamiam silnik po dwóch dniach bez akumulatora, wszystko śmiga i ku mojemu zdziwieniu zmienił się zakres pracy wycieraczek. W sensie... W położeniu dolnym, płaskim są tak jak powinny być, równiutko ułożone na tej przestrzeni gdzie są podgrzewane, natomiast w położeniu pionowym zawracają jakby wcześniej niż to było do tej pory. O jakieś 5cm. Nie utrudnia mi to jazdy w deszczu, bo mimo wszystko te 5cm więcej od krawędzi okna nie jest jakimś super wielkim problemem, ale zauważam to za każdym razem i mnie intryguje, że przed demontażem wycieraczka kierowcy dochodziła w pełni równolegle do krawędzi okna, a teraz już nie. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.