Skocz do zawartości

Naruk08PL

Użytkownik
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    WaWa
  • Auto
    OBK 2004 M/T 2.5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Naruk08PL

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputacja

  1. Naruk08PL

    Pulsujące światła

    Tak więc wszystko sprowadza się do alternatora.
  2. Naruk08PL

    Pulsujące światła

    Wydaje mi się że problem może dotyczyć diód prostowniczych w alternatorze,sprawdź ładowanie miernikiem na wolnych obrotach i na np 3000 rpm. Czy przygasaja zawsze,czy w jakimś zakresie obrotów? Padało tam ostatnio u Ciebie?
  3. Jeżeli kontrolka mu się zapaliła to napiecie raczej jest a jeżeli póżniej zgasła to czujnik tez jest sprawny. 90% zwarcie w instalacji elektrycznej. Prześwietlić wiązke od skrzynki z bezpiecznikami do czujnika, wtedy uzyskamy pewność.A gdyby nie było masy to wogóle by się nie paliła.
  4. Urwany kabelek przy przycisku,urwany kabelek gdziekolwiek...w przycisku masz 3 kabelki ? wez neonke 12 v albo miernik sprawdz czy wszystko jest. Moze przycisk uszkodzony ? "Ręcznie" podaj 12v z przełącznika na halogen jak nie zaświeci to znaczy że przewod do halogenu dziabnęty .
  5. Raczej nie, no chyba że darłeś asfalt dyfrem . Jeżeli nie poziomują to polecam sprawdzić czujniki,jak nawala to światła idą max w dół, powinny być 2 sztuki w okolicach kół 1 z przodu drugi w okolicach tylnej osi. Najpewniej przy wachaczach są przeguby a na budzie potencjometry.sprawdzczy sie nie odpieły,ewentualnie czy przewody są całe.
  6. Wyciagnięcie silnika u speca od Subaru gdzie ja się stołuje kosztuje 350 zł. przy okazji jego wymiany
  7. A jak pociągniesz ja w dół to trzeszczy ? ja w obk 2004 zrobiłem patent z przycisku od długopisu,sprezynki i wkręta Znalazłem też coś takiego...
  8. Może to pomoże. Obrazek dla obk 2.5 2004 ale powinno być podobnie.
  9. Naruk08PL

    LPG w Subaru

    1.8 na pb jest burza a parownik regenerowany troche ponad rok temu instalacja zalożona w 1994 r BRC ma swoje lata ale jak dotąd było bez najmniejszego problemu.
  10. Naruk08PL

    LPG w Subaru

    Witam. Mam problem z lpg w swoim Legacy 92r,instalacja brc 1 lub 2 generacji,mianowicie kiedyś tam kiedyś odpalałem auto z drugiej pozycji na sterowniku czyli pb/lpg,autko odpalało na benzynce i po chwili samo przeskakiwało na lpg,gdy dodawałem przy tym lekko gazu samochód nie gasł i przełączał,wszystko bylo ok.Teraz odrazu gaśnie. Na tą chwile musze rozgrzać samochód na benzynie,rozpędzic się do 5 biegu kliknać na sterowniku pb/lpg i redukować do 2 czasem 3 biegu az zalapie(w tym momencie samochod powinien pracować na lpg),raz szybciej czasem wolniej. Gdzieś tam wyczytałem że to może być "sklejony" silniczek krokowy.. nie wiem jak się odnosić do tej informacji,może jakieś inne sugestie co może być przyczyna takiego zachowania instalacji. Pozdrawiam.
  11. Wersja po angielsku,polskiej nie znalazłem,ale moze ktos ma scan swojej.Albo napisz na PW co potrzeba z tej instrukcji postaram się przetłumaczyć dany fragment. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy%20Outback/2013/USDM%20Legacy%20FSM%202013%20(BM-BR)/Legacy%20-%20Outback/2013/
  12. Gdyby ktoś szukał i miał problem z kodowanym radiem. http://curde.site88.net/files/ Ps. Do tego Kenwood'a nie ma kalkulatora,więc serwis.
  13. Witam. Jak w temacie ,rozpierdykał mi się podnośnik szyby od strony kierowcy.Nie wiem jakim cudem sie to stało,ale stało sie . i teraz pytanie : czy da rade to bzyknąć migomatem czy może bez kombinacji zakupić nowy podnośnik,sprawa ma sie w ten sposób że szyba od lusterka "wisi" i jest niedomknięta,samochodu nie mam gdzie garażować a pogoda nie sprzyja,może ktoś z forumowiczow z okolic ma taki podnośnik i odstąpi za odpowiednią cene ? how to print screen on pc Pozdrawiam.
  14. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy%20Outback/2005/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...