cybel Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 2,5T to chimeryczna jednostka,2,5 N/A zadbany jest bardziej odporny,choć i jemu zdarzają się awarie UPG. Forków III 2,5 N/A raczej w Polsce mało jeździ,nie było takiej wersji w sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 (edytowane) 45 tys.km byłem na stuki i wymienili mi gumy na stabilizatorach, ale to jednak nie to bo nadal cos delikatnie głucho puka, ale po nowych gumach bardziej twardy się zrobił. na 45 tys wymieniłem oleje, filtry, klocki przód choć były jeszcze dobre ale piszczały już plus gumy stabilizatora przód i cały przegląd kosztował mnie 600zł (klocki kpl przód 145zł - tańsze niż do berlingo! ) OCZYWIŚCIE POZA ASO Uprzejmie informujemy, iż wprowadzamy promocyjne ceny na przeglądy ograniczone i przeglądy podstawowe samochodów, które obecnie nie są już dostępne na rynku pierwotnym. Promocją są objęte: Forestery rok modelowy 2003 - 2010, Legacy/Outbacki z roku modelowego 2003 -2010, Imprezy z roku modelowego 2001 -2010 Inne samochody w wieku co najmniej czterech lat. Zakres przeglądu ograniczonego: Prosimy o kontakt z Piotrem Romańskim tel. 22-846 00 49 Zakres przeglądu podstawowego: - wymiana filtra oleju i oleju silnikowego, do wyboru oleje: Lotos quazar, Mobil 1 5W30 ESP Formula, Mobil 1 5W50, - sprawdzenie pasków napędowych, - wymiana filtra powietrza, - uzupełnienie płynów eksploatacyjnych, - kontrola wzrokowa przewodów hamulcowych, - sprawdzenie tarcz i klocków hamulcowych, - sprawdzenie zawieszenia, - sprawdzenie kontrolek ostrzegawczych, - sprawdzenie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, - sprawdzenie pasów bezpieczeństwa, - sprawdzenie spryskiwaczy i piór wycieraczek, - smarowanie zamków i zawiasów, - wymiana w ramach tego przeglądu klocków hamulcowych i tarcz hamulcowych wynosi 1 PLN (przy kupnie oryginalnych części) - mycie samochodu, - i wiele innych czynności. Wartość przeglądu ograniczonego wynosi 559,00 PLN/Brutto, przeglądu podstawowego 899,00 PLN/Brutto (samochody z silnikami 3 litrowymi i diesla 100 PLN/brutto więcej). Dla samochodów w wieku 4+ (czterech lat i powyżej) oferujemy 7% rabatu na części, akcesoria i robociznę. Wymiana paska rozrządu, rolek prowadzących, napinacza paska rozrządu w silnikach benzynowych SOHC kosztuje 1550,00 PLN/brutto, a w silnikach DOHC 2150,00 przy okazji klocki przód to po 90 zl jakies widziałem.......Oczywiscie poza aso...... . Edytowane 18 Lipca 2014 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Najlepszy jest wlasnie 2.5 N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Najlepszy jest wlasnie 2.5 N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebn5 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 2,5 n\a najlepszy do lpg, i trochę wiecej koni niż 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Niestety jak dotąd niemam nic do dodania do listy usterek. Miesiąc temu przegląd przy przebiegu 70 000 (Serwisowo to przebieg przy 75 000). Nic ponad czynnosci serwisowe nie było robione, nawet klocki hamulcowe są OK! Wiem, przebieg nie należy do najwiekszych ale niektórym z nas pękł już wał (Brrrrrr!), że o sprzęgle czy dwumasie nie wspomnę... Forek po gwarancji ale serwisuję w ASO (Kocar) bo ten "Wał" spędza czasem sen z powiek Wczoraj kolejny przegląd (90 tyś) ze stanem licznika 85 tyś wykonany tym razem w serwisie A. Koper. Poza czynnościami z check listy wymieniono tylko gumy drążka stabilizatora. Jak dotąd więc klocki hamulcowe, sprzęgło kpl. i wał żyją od wyjazdu Forkiem z salonu 5 lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 2,5 n\a najlepszy do lpg, i trochę wiecej koni niż 2.0 Piękne kołpaki do Forestera XT, to jakiś model STi? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 I trytytki z homologacją rajdową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebn5 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 wygladał jeszcze gorzej bez, srebrne stalówki dały mu wygląd żuka (chodzi mi o tego busa made in poland), właśnie się rozglądam za kołpakami ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Cześć, po dłuższej 5h jeździe po Polsce po drogach lokalnych, gwałtownych przyspieszeniach, hamowaniach i kręceniu do 160km/h i obroty 4000/min, po zatrzymaniu przez ok 1 min z rury poszedł siwy dym. Co to może być, turbina i olej w niej czy coś innego? Czasami zdarza się, że jak uruchamiam silnik już rozgrzany po krótkim postoju to też pójdzie dym z rury. Foreseter 2.0 D. - nie bierze oleju, wymieniony shortblock, brak DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 wygladał jeszcze gorzej bez, srebrne stalówki dały mu wygląd żuka (chodzi mi o tego busa made in poland), właśnie się rozglądam za kołpakami ori -------> http://allegro.pl/kolpaki-flash-c-s-16-subaru-impreza-forester-70-i4686207676.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Cześć, po dłuższej 5h jeździe po Polsce po drogach lokalnych, gwałtownych przyspieszeniach, hamowaniach i kręceniu do 160km/h i obroty 4000/min, po zatrzymaniu przez ok 1 min z rury poszedł siwy dym. Co to może być, turbina i olej w niej czy coś innego? Czasami zdarza się, że jak uruchamiam silnik już rozgrzany po krótkim postoju to też pójdzie dym z rury. Foreseter 2.0 D. - nie bierze oleju, wymieniony shortblock, brak DPF. Ponawiam pytanie, bo ktoś mi wyjechał z deklami z Allegro.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 czasami zdarza się, że jak uruchamiam silnik już rozgrzany po krótkim postoju to też pójdzie dym z rury. W Outbacku D 2008 miałem tak niemal od nowości przez cały okres użytkowania (6 lat). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Mam tak od 2 lat. Pisałem kiedyś o tym na forum ... jedna (p)odpowiedź mnie rozbawiła ...habemus papam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Cześć, po dłuższej 5h jeździe po Polsce po drogach lokalnych, gwałtownych przyspieszeniach, hamowaniach i kręceniu do 160km/h i obroty 4000/min, po zatrzymaniu przez ok 1 min z rury poszedł siwy dym. Co to może być, turbina i olej w niej czy coś innego? Czasami zdarza się, że jak uruchamiam silnik już rozgrzany po krótkim postoju to też pójdzie dym z rury. Foreseter 2.0 D. - nie bierze oleju, wymieniony shortblock, brak DPF. Ponawiam pytanie, bo ktoś mi wyjechał z deklami z Allegro.?? Dekle były odnośnie tematu w którym się znajdujemy Jeśli chodzi o Kopcenie to polecam temat http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33084-legacy-20d-bialy-dym/?hl=%2Bdym+%2Brury Apropos Dekielków ,,,jest jeszcze wersja Low bugdet Edytowane 31 Października 2014 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Dawno nic nie pisałem bo mi rence opadły i sił nie mam do tego wozu. Czekam tylko aż się pokrzaczy na amen. - 06/2013 -> padł kompresor klimatyzacji. Auto serwisowane w ASO MM Cars i jak się okazuje nikt nawet przez 4 lata nie spojrzał, nie wspomniał że należy serwisowac dodatkowo ten element. No ale jak do wystawienia FAKTURY z dużą kwotą do pierwsi. Kompetencje obecnych serwisów sprowadzają się do wymieniaczy ( i to jeszcze nie szanujących swojej własności -> podsufikta upied....a przez kolesia smarem na zawsze. Propozycja ASO / SIP : partycypacja w kosztach na poziomie 5-10% . bravo -> koszt nowej sprężarki 4 tkm +vat + wymiana. Dziękuję. Qpiłem używkę za 450 PLN + 150 wymiana i napełnienie. Gra gitara -> pocałujcie się d..e cwaniaki. - Stan obecny - > na lekkim zimnie auto wydaje z siebie niesamowite trzaski ( wtryskiwacze denso -> ciekawe kiedy powiedzą dość. ). Zauważam że paliwo verva działa na niego lepiej - Tarcze hamulcowe blueprint -> są ok. Szkoda kasy na OEM subaru. - Części eksploatacyjne lepiej samodzielnie zaqpić samodzielnie w necie. Polecam iparts.pl ( filtron daje radę, wszystko pasuje, ważne aby serwisować na bieżąco ) No i ciekawostka : qpiłem nowego Citroena C4 picasso ( model 2013 ) -> nie macie pojęcia jakie to przyjemne auto zarówno w prowadzeniu, multimediach, kosztach użytkowania i cenie zaqpu ( za cenę mojego miałbym 2 takie ( w dieslu hdi ) ). Tak więc ten samochód traktuję jako incydent w moim życiu. Nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Widzę,że kolejny "zadowolony użytkownik" SBD. Nieznajomość prawa,nie zwalnia z jego przestrzegania. Nieznajomość prawideł obsługi auta,nie zwalnia z myślenia i możliwości dopytania w ASO o szczegóły i inne takie związane z eksploatacją i serwisowaniem. Nie ma usprawiedliwienia dla ASO za brak odpowiedniego kontaktu i podejścia do klienta,obsługi jego auta i konkretnych wyjaśnień,sugestii co do zakresu obsługi przy przeglądach. Ale.... Z ciekawych usterek to przez 4 lata serwisowania w MM Cars jak się okazuje nie była kontrolowana klima ( pomimo szumnych zapewnień).W układzie klimatyzacji było 120ml, uzupełniono do 520 ml ( z barwnikiem ). Układ ponoć nie jest to końca szczelny ( ale na ok. 2 lata powinno wystarczyć ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Chyba zdążyłeś uchwycić moment który kolega postanowił edytować,,, BTW w czynnościach serwisowych nie jest nigdzie przewidziana inspekcja klimatyzacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) . Edytowane 4 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Ach faktycznie ... gapa ze mnie Przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Trochę się różnią te wpisy,ten sporo wcześniejszy nie wspomina o awarii kompresora a o nieszczelnym układzie. Pozostawienie tego w takim stanie,po ucieczce czynnika klimatyzacji,spowoduje przyspieszoną korozję całego układu klimatyzacji. Nie ma się co dziwić,że kompresor odmówił współpracy.Pytanie kiedy to nastąpiło.Latem 2014? Dostrzegam tylko pewne nieścisłości,zawsze lepiej jak winni są inni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Auto serwisowane w ASO MM Cars Tutaj leży przyczyna twoich problemów, a nie w samochodzie. Trzeba było oddać auto do porządnego ASO... Oddałeś auto partaczom, a przecież są dobre serwisy w okolicy Edytowane 27 Lutego 2015 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin777 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam Forester 2011, 2.0 automat (nowy silnik). Przy przebiegu około 60 tys. - nieduży wyciek z silnika (pokrywa rozrządu czy gdzieś w okolicy). Naprawa jeszcze na gwarancji. Zapytałem o koszt naprawy poza gwarancją - około 2 tys. netto. byłem w aso na 60 tys na akcje przywoływawczą i powiedzieli że wyciek ma, nie kazałem robić. Odrazu pojechałem do mojego zaufanego mechanika, podniósł i powiedział gdzie ten wyciek ? zrobiłem teraz 21 tys czyli mam 81 tys na 75 tys wymieniałem olej i wycieku jak nie widać tak nie widać. Nie jest to dziwne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Qpiłem używkę za 450 PLN + 150 wymiana i napełnienie. Gra gitara -> pocałujcie się d..e cwaniaki. strach pomyśleć co będzie jak używka padnie...... .... Nie jest to dziwne ? na forum nie ma normalnych informacji są tylko te "inne".. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Widzę,że kolejny "zadowolony użytkownik" SBD. Nieznajomość prawa,nie zwalnia z jego przestrzegania. Nieznajomość prawideł obsługi auta,nie zwalnia z myślenia i możliwości dopytania w ASO o szczegóły i inne takie związane z eksploatacją i serwisowaniem. Nie ma usprawiedliwienia dla ASO za brak odpowiedniego kontaktu i podejścia do klienta,obsługi jego auta i konkretnych wyjaśnień,sugestii co do zakresu obsługi przy przeglądach. Ale.... Z ciekawych usterek to przez 4 lata serwisowania w MM Cars jak się okazuje nie była kontrolowana klima ( pomimo szumnych zapewnień). W układzie klimatyzacji było 120ml, uzupełniono do 520 ml ( z barwnikiem ). Układ ponoć nie jest to końca szczelny ( ale na ok. 2 lata powinno wystarczyć ). Serwisantów z MMcars znam. Podczas przeglądu (ostatniego u tych wymieniaczy ) poinformowano mnie że coś stuka metalicznie. Decyzja auto zostaje do diagnozy ... Po tygodniu wymieniono mi napinacz paska , lecz ten stuk pozostał. Zaproponowano mi rozebranie głowic. ... Zabrałem auto. Po dwóch tygodniach stuk się nasilił. Będąc w trasie w Gdańsku ASO naprawiło mi tę mega awarię za 40 zł ... blacha przy turbo. Mam wiele zastrzeżeń , znacznie poważniejszych do tego serwisu lecz nie chcę mi się pisać ... Rada ... omijać . Szukaj serwisu który ma pracowników z przynajmniej 5 letnim stażem przy marce. Edytowane 1 Marca 2015 przez aigle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się