Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, rosaskc napisał:

Jakieś marzenia w temacie wyników w niedzielę? 

 

Ja bym chciał Maxa na czwartym miejscu, a na podium powtórkę sprzed 9 lat :mrgreen:

 

image.png.4e0a55f6b0a127403352ab3b36a10034.png

Kimi wygląda na tym foto  jak by wyzerowal z tego pucharu :D

  • Super! 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, rosaskc napisał:

Jakieś marzenia w temacie wyników w niedzielę?

Ja bym chciał Maxa na czwartym miejscu, a na podium powtórkę sprzed 9 lat :mrgreen:

 

A ja typuję podobnie jak Will Buxton B)

W sobotę LH44 znowu wymienia silnik więc na starcie P20, a MV33 w Q1 znowu rozbija auto na ostatnim zakręcie i ląduje na P19 :biglol:

 

W niedzielę jadą grzecznie, bo się wystraszyli, że Massi będzie odbierał punkty za niesportowe zachowanie, ale Merc ma trochę lepsze tempo więc LH44 kończy na P9.

MV33 jedzie zaraz za nim (P10), ale aż do przedostatniego okrążenia ma najlepszy czas co oznacza, że jest prawie mistrzem....

I wtedy VB77, który przez cały wyścig prowadzi, na przedostatnim okrążeniu zjeżdża po nowe opony - spada na P4, ale na ostatnim okrążeniu robi best lap i zamiata redbulla.

Na mecie wzruszony LH44 deklaruje wingman'owi dozgonną wdzięczność, a MV33 tylko wzrusza ramionami, bo przecież to nie ma dla niego żadnego znaczenia i jego życie nie zmieniłoby się ani o jotę gdyby został mistrzem :rolleyes:

 

A podium ostatecznie takie:  1st SV5, 2nd LN4, 3rd CL16  :thumbup:

Niestety dla czerwonych to drugi z rzędu sezon bez żadnego zwycięstwa..

 

 

PS.

SP11 DNF po kolizji z GR63 :facepalm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czekker napisał:

LH44 kończy na P9.

MV33 jedzie zaraz za nim (P10)

 

Rozumiem, że obaj panowie jadą z przyczepami wyładowanymi węglem lub reszta stawki jedzie wyścig o 2 kółka mniej niż ta dwójka. ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki tam kamyczek do ogródka odnośnie dyskusji HAM vs VER od gościa, który coś tam liznął tematu i chyba wie co mówi:

Cytat

 

„Według mnie Mercedes zasłużył na mistrzostwo w klasyfikacji konstruktorów ponieważ ich samochód dominuje, a Max być może ogólnie w trakcie tego roku jeździł na wyższym poziomie niż wszyscy” – dodał Hiszpan.

Jednocześnie zaprzeczył on, jakoby kibicował Verstappenowi.

„To nie tak, że trzymam za niego kciuki. Myślę, że zasłużył na tytuł tym, jak jeździ – w mojej opinii, jak powiedziałem, a przecież każdy ma swoją – jeździ tym Red Bullem na innym poziomie” – powiedział kierowca Alpine.

Alonso wskazuje, że na tym etapie sezonu lepszym sprzętem wydaje się dysponować Hamilton, ale Max może mieć w zanadrzu swoją jazdę.

„Ostatni wyścig będzie z pewnością bardzo intensywny dla nich. Myślę, że dużo będzie zależało od pakietu. Mercedes ostatnio spisuje się lepiej i wygrali ostatnie wyścigi. Ale Max jeździ – według mnie – krok przed nami wszystkimi. Widać było to w Arabii Saudyjskiej aż do dotknięcia ściany w ostatnim zakręcie. To było okrążenie, które wynikało z umiejętności Maxa, a nie Red Bulla” – powiedział Hiszpan.

Alonso bronił Verstappena odnośnie stylu jazdy Holendra, który według dziennikarzy, miał być agresywny.

„Przed tym weekendem widziałem wyliczenie, że Max stracił w wyniku kolizji rywali w niego 52 punkty w tym sezonie. To chyba mówi wszystko” – odparł Fernando.

 

Źródło:

https://powrotroberta.pl/2021/12/alonso-verstappen-stracil-52-punkty.html?fbclid=IwAR3g8UyKv7I1kL12zxcwnOQEMUMh-TX7rXhVtIezz5o-9kwxiow6R8NmyIU

Edytowane przez skwaro
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Bosman napisał:

Max na razie najszybszy w FP1, ale to jeszcze o niczym nie świadczy.

Ciekawie zacznie się robić jutro....

 

Wyniki FP2

 

1  Lewis HAMILTON Mercedes1:23.691  4

 

2  Esteban OCON Alpine+0.343  3

 

3  Valtteri BOTTAS Mercedes+0.392  5

 

4  Max VERSTAPPEN Red Bull Racing+0.641  4

 

5  Sergio PEREZ Red Bull Racing+0.709  5

 

6  Fernando ALONSO Alpine+0.804  4

 

7  Yuki TSUNODA AlphaTauri+0.841  4

 

8  Charles LECLERC Ferrari+0.866  6

 

9  Carlos SAINZ Ferrari+1.153  5

 

10  Pierre GASLY AlphaTauri+1.249  3

 

11  Daniel RICCIARDO McLaren+1.268  3

 

12  Antonio GIOVINAZZI Alfa Romeo Racing+1.417  3

 

13  Lando NORRIS McLaren+1.462  4

 

14  Sebastian VETTEL Aston Martin+1.504  3

 

15  Lance STROLL Aston Martin+1.694  4

 

16  Kimi RÄIKKÖNEN Alfa Romeo Racing+1.749  3

 

17  George RUSSELL Williams+1.858  4

 

18  Nicholas LATIFI Williams+1.996  4

 

19  Mick SCHUMACHER Haas F1 Team+2.093  4

 

20  Nikita MAZEPIN Haas F1 Team+2.645  4

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ESP napisał:

Telemetria z wypadku + wyjaśnienie dlaczego Hamilton nie chciał wyprzedzać (strefa DRS)


 

Hamilton nie chciał wyprzedzać.

 

Nie zachował bezpiecznego odstępu od poprzedzającego pojazdu, nie dostosował prędkości do warunków i za późno rozpoczął hamowanie.  
 

Takie są też moje wnioski. ;)

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:


 

Hamilton nie chciał wyprzedzać. Takie są też moje wnioski. ;)

Widać, niestety kolejne poletko dla przepisów. Forma puszczenia musi być określona (jak, gdzie, kiedy się odwyprzedzić, żeby nie było sztuczek jak ostatnio w wykonaniu VER), ale i to, że jak ten z tyłu nie wyprzedza to co wtedy (tutaj sztuczka w wykonaniu HAM). Smutne, że coś działającego przez lata w znacznej mierze na zasadzie dżentelmeńskiej umowy przestaje funkcjonować.

 

BTW. Ma wyścigach MTB sprawa prosta. Gość dojeżdża, krzyczy "Lewa wolna", i dostaje miejsce z tej strony. Może tutaj prędkość, huk silnika i kask o konstrukcji zamkniętej utrudniłby taką formę komunikacji, ale z pewnością coś można wypracować. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, przymar napisał:

Widać, niestety kolejne poletko dla przepisów. Forma puszczenia musi być określona (jak, gdzie, kiedy się odwyprzedzić, żeby nie było sztuczek jak ostatnio w wykonaniu VER), ale i to, że jak ten z tyłu nie wyprzedza to co wtedy (tutaj sztuczka w wykonaniu HAM). Smutne, że coś działającego przez lata w znacznej mierze na zasadzie dżentelmeńskiej umowy przestaje funkcjonować.

 

BTW. Ma wyścigach MTB sprawa prosta. Gość dojeżdża, krzyczy "Lewa wolna", i dostaje miejsce z tej strony. Może tutaj prędkość, huk silnika i kask o konstrukcji zamkniętej utrudniłby taką formę komunikacji, ale z pewnością coś można wypracować. 


Czas na kierunkowskazy :biglol:

 

Nie mówi się również lub celowo przemilcza błąd Mercedesa tj. brak przekazanej Hamiltonowi informacji ze Max ma go przepuścić. 
 

Ham twierdzi ze nie wie co się działo, zespół usprawiedliwia kierowcę ze nie przekazał informacji kierowcy a wina jak zawsze Tuska. :mrgreen:

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przymar napisał:

Gość dojeżdża, krzyczy "Lewa wolna", i dostaje miejsce z tej strony

Hm, może w F1 nie zadziałać.... ale jak by uruchomić komunikację radiową między kierowcami było by na pewno ciekawie :mrgreen:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, chojny napisał:

Nie zachował bezpiecznego odstępu od poprzedzającego pojazdu, nie dostosował prędkości do warunków i za późno rozpoczął hamowanie.  
 

nie ogarniam nowego taryfikatora, ale sądzę że mogłoby się skończyć zatrzymaniem uprawnień na przynajmniej 3 miesiące:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...