Nowicjusz Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 A dla mnie dzisiejsze HH z samego wyglądu to przerost formy i nowy CTR tylko to potwierdza. Auto wyglada, jakby mialo miec przynajmniej 500 KM. No i cena - ideą pierwotną HH byla cena...mialo być tanio, ciasno, glosno, szybko i twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Tez tak uważam 150K sorry ale kogoś chyba poniosło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Tez tak uważam 150K sorry ale kogoś chyba poniosło. przez duze P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 tak sobie myślę, miałem kiedyś astrę gsi 16v, auto było leciutki, dość mocne i dało się tym pojechać ostrzej nie przekraczając granic rozsadku, głównie jeśli chodzi o prędkość. Na mokrym czy po śniegu nie było szału, jak to w ośće ale nie szarpało dramatycznie kierownicą. Zastanawiam się jak można jeździć taką 350 konną ośką w deszczu, przy każdym dotknięciu będzie albo kontola trakcji albo szarpanina. A an autostradzie i tak cie każdy mocniejszy diesel skiluje, najpóźniej jak będziesz zjeżdzał znowu do dystrybutora. HH to teraz auta typu fiesta st, te mocniejsze to już jakaś dziwna nowa klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Mnie sie wydaje ze tak klasa idzie w trone AWD.Kto ma technologie powyżej 300 km wsadzi haldexa bo to przestaje mieć sens.I tak wytworzył sie podział na HH z AWD , HH z FWD i baby HH czyli maluchy ktore sa tak na prawdę ta stara klasa HH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 jak to w ośće ale nie szarpało dramatycznie kierownicą. widać że nie jezdziłes ośkami z system revoknuckle to trochę inna bajka Jesli chodzi o deszcz , oczywiscie tez jezdziłem , i nie widzę róznicy na np. autostradzie pomiedzy AWD a FWD. bo tych roznic nie ma , podrozujac z predkosciami wyzszymi jak 80km.h . Jedyna roznica jest taka ze oska szybciej przyspiesza , a powyzej ok 160km/h zaczynają działać siły aero , i jest mega grip niedostepny w seryjnym aucie . Tylny spojler potrafi zrobić ok 240 kg docisku przy 200km/h i to sie czuje , jadac np. A4 Kraków - Wrocław i góra św. Anny , jedziesz tam 240KM/H w góre i w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Nie jeździłem nigdy RSem po autostradzie ale wydaje mi sie ze mimo wszystko auto AWD jest duzo stabilniejsze na autostradzie niż FWD zwłaszcza po mokrym i zwłaszcza podczas przyspieszenia zreszta nie moze byc inaczej bo takie sa prawa fizyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 tak sobie myślę, miałem kiedyś astrę gsi 16v, auto było leciutki, dość mocne i dało się tym pojechać ostrzej nie przekraczając granic rozsadku, głównie jeśli chodzi o prędkość. Na mokrym czy po śniegu nie było szału, jak to w ośće ale nie szarpało dramatycznie kierownicą. Zastanawiam się jak można jeździć taką 350 konną ośką w deszczu, przy każdym dotknięciu będzie albo kontola trakcji albo szarpanina. A an autostradzie i tak cie każdy mocniejszy diesel skiluje, najpóźniej jak będziesz zjeżdzał znowu do dystrybutora. HH to teraz auta typu fiesta st, te mocniejsze to już jakaś dziwna nowa klasa Ogólnie auta napęczniały w ciągu +- 20 lat. Golf III jest mniejszy niż nowe VW Polo BMW E36 Coupe jest mniejsze niż BMW seria 1 e82 (coupe) Teraz tzw. segment B jest Hot-Hatchami. Oglądając jakiś materiał bezpośrednio z Forda to oni twierdzą, że nowy RS ma podbierać klientów premium ze względu na technologie i standard samochodu. Kiedyś to było nie do pomyślenia, żeby np. Focus w pierwszej budzie stratował do wielkiej niemieckiej trójcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Jeżeli chodzi o jakość to nie ma takiej opcji. Np Focus ST jest OK ale to jeszcze bardzo daleko do RS3 BMW czy A45.Podbierac kientow zapewne będzie ze względu na osiągi które będą dostępne za przysteoniejsza cene. Nie wiem jakie sa ptognozy cenowe ale w Norwegii mówi się ze ma kosztować ok.650K koron to tyle samo co golf R.Dla porownania A45 , RS3 to ok 900K tak jak STI MY15 i dlatego sprzedali do tej pory jeden egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 się dzieje w NY http://jalopnik.com/america-finally-gets-the-honda-civic-weve-always-wanted-1695072535 http://jalopnik.com/hondas-big-surprise-is-a-truly-worldwide-civic-5-door-1695047474 ale jeśli BRZ-STI będzie nie tylko konceptem (please, please, please...) to dla mnie pozamiata wszystkie CTR-y, RS-y czy AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Powinno być: - BRZ STI 2.0 DIT 300 KM - XV STI 2.0 DIT 250 KM - Forester STI 2.0 DIT 300 KM Wersje usportowione oprocz w/w silnikow powinny miec: - lepsze hamulce - lepszy zawias - delikatne zmiany stylistyczne - sportowe fotele - sportową kierownicę Pakiet STI powinien kosztować + około 25-35 tysięcy pln. I mamy wyczerpującą ofertę z serii hot Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 się dzieje w NY http://jalopnik.com/america-finally-gets-the-honda-civic-weve-always-wanted-1695072535 http://jalopnik.com/hondas-big-surprise-is-a-truly-worldwide-civic-5-door-1695047474 ale jeśli BRZ-STI będzie nie tylko konceptem (please, please, please...) to dla mnie pozamiata wszystkie CTR-y, RS-y czy AMG Tak jest tylko co BRZ ma wspólnego z hot hatchem , to raczej nie ta klasa do porównań ale fakt jest boski ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Wspólną miałby obecność na mojej prywatnej liście potencjalnych zakupów za 2-3 lata Myślę, że wiele osób celujących w HH rozważyłoby taki zakup pomimo zdecydowanie mniejszej praktyczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Żeby się tylko nie okazało że ten BRZ STI to coś w stylu STI look, bo na tych zdjęciach z NY nawet nie ma "porządnych" hamulców... Chodź może w konceptach nie montują takich szczegółów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 http://www.evo.co.uk/subaru/brz/15667/subaru-sti-performance-concept-arrives-in-new-york Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 dla mnie bomba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 nie widzę róznicy na np. autostradzie pomiedzy AWD a FWD Oj, różnica jest ... gdy zmieniają się warunki. Na suchym istotnie bez znaczenia. Ale gdy spadnie deszcz, czy też gdzieś troche przymarznie ... Mieliśmy taką przygodę, gdy moja Lepsza Połowa podążąła za mną po niemieckiej autostradzie. Jechaliśmy tak ok. 180 km/godz, gdy na ( z perspektywy kierowcy ) niewidocznym wiadukcie okazało się, że nieco przmarzło. Mój AWD ( OBK ) nawet nie zauważył problemu. FWD Lepszej Połowy wykonało taniec nie tyle wojenny, ile rozpaczliwy po wszystkich 3 pasach autostrady. O.K. - zakończyło się szczęśliwie, ale mogło być źle. Cóż, praw fizyki się nie zmieni : gdy współczynnik tarcia się zmniejsza, ośka zawsze wcześniej straci przyczepność, niż staly napęd wszystkich kół. Pozdrowienia PS. po tym doświadczeniu Lepsza Połowa zmieniła samochód na S-AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzisiejsze auta maja tyle elektroniki, ze te granice sa czesciowo zamazane. Mi np. C-Klasa nie dalo sie doprowadzic do porzadnego zarzucenia na sniegu. Oczywiscie przy 180 km/h to i elekronika moze sie pogubic lub nie zdazyc Co do Levorga to moze ten z Niemiec pojechal do Polski kupic fajki Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 nie widzę róznicy na np. autostradzie pomiedzy AWD a FWD Oj, różnica jest ... gdy zmieniają się warunki.Na suchym istotnie bez znaczenia. Ale gdy spadnie deszcz, czy też gdzieś troche przymarznie ... Mieliśmy taką przygodę, gdy moja Lepsza Połowa podążąła za mną po niemieckiej autostradzie. Jechaliśmy tak ok. 180 km/godz, gdy na ( z perspektywy kierowcy ) niewidocznym wiadukcie okazało się, że nieco przmarzło. Mój AWD ( OBK ) nawet nie zauważył problemu. FWD Lepszej Połowy wykonało taniec nie tyle wojenny, ile rozpaczliwy po wszystkich 3 pasach autostrady. O.K. - zakończyło się szczęśliwie, ale mogło być źle. Cóż, praw fizyki się nie zmieni : gdy współczynnik tarcia się zmniejsza, ośka zawsze wcześniej straci przyczepność, niż staly napęd wszystkich kół. Pozdrowienia PS. po tym doświadczeniu Lepsza Połowa zmieniła samochód na S-AWD To jedna spraw a przede wszystkim jak wiemy podczas przyspieszenia odciążany jest przód a dociazany tył a co za tym idzie zmniejsza sie docisk w tym wypadku i kół napedzanych jak i stresujących dlatego zbędna aerodynamika czy sprytne wahacze i dyfry nie zniweluja do końca tego problemu przez co FWD nigdy nie bedzie tak stabilny jak AWD. Wspólną miałby obecność na mojej prywatnej liście potencjalnych zakupów za 2-3 lata Myślę, że wiele osób celujących w HH rozważyłoby taki zakup pomimo zdecydowanie mniejszej praktyczności. I tak i nie bo HH moze tez byc autem rodzinnym a BRZ to auto dla kawalera bezdzietnego i bez znajomych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) My tu gadu gadu o wyższości AWD nad FWD czy RWD a to wszystko bzdury. Po dzisiejszej podróży przez Polskę w deszczu, deszczu ze śniegiem i śniegu stwierdzam że najlepszy napęd mają samochody przedstawicieli handlowych. Nie wiem co tam siedzi ale AWD czy FWD czy RWD wysiada. To co Ci kierownicy wyprawiają na drodze w takich warunkach to włos na głowie staje. Te fury chyba napędzane są siłą grawitacji albo inną czarną magią, do tego ewidentnie kierowca dostaje jakieś bony na nieśmiertelność. Sent from my iPhone using Tapatalk Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Od dawien dawna wiadomo że najlepsze auto to służbowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 My tu gadu gadu o wyższości AWD nad FWD czy RWD a to wszystko bzdury. Po dzisiejszej podróży przez Polskę w deszczu, deszczu ze śniegiem i śniegu stwierdzam że najlepszy napęd mają samochody przedstawicieli handlowych. Nie wiem co tam siedzi ale AWD czy FWD czy RWD wysiada. To co Ci kierownicy wyprawiają na drodze w takich warunkach to włos na głowie staje. Te fury chyba napędzane są siłą grawitacji albo inną czarną magią, do tego ewidentnie kierowca dostaje jakieś bony na nieśmiertelność. Sent from my iPhone using Tapatalk Bo tam przy wręczaniu kluczykow dołączają przy okazji taki mały kibelek z tylu głowy Nie mowię ze to właściwie postępowanie ale kiedyś na własne oczy widzalem jak pewien odpowiedzialny ojciec ( bo jechał z dwójka dzieci ) sam wymierzył sprawiedliwość i na światłach wyciągnął takiego mądrego delikwenta przez pocznie drzwi na całe szczesćie szyba była otwarta Na chwile pomogło bo jechał potem jak trusia wiec moze to jest rozwiazanie bo policja widac nie daje rady...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 To faktycznie - bardzo odpowiedzialnie wyszedł z auta, zostawił dzieci by na ich oczach lac gowniarza. To ma sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Nie mnie oceniać ale pare km wczesniej ów delikwent prawie zepchnął do rowu 4 osobowa rodzine wiec nie dziwie sie ze kogoś poniosły emocje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 może to nie HH ale cena chyba niezła http://www.samar.pl/wiadomosci/ford-mustang-od-148-400-zlotych?locale=pl_PL jeśli Focus RS byłby w podstawie porównywalny to pewnie znalazłby kilku nabywców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się