Sebastian.R Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nie, w każdym wskaźniku jest wszystko, co potrzebne do montażu i pracy. Ok dzięki :wink: A co myślicie o wskaźnikach Defi 1DIN?? Tak akurat jak ktoś ma nieseryjne radyjko to by pasowały. Tylko czy można zmieniać konfigurację zegarków? bo temperatura wody i ciśnienie oleju akurat mi są zbędne. Ewentualnie jakieś inne wskaźniki 50mm plus ramka na 1DIN i wstawić pod radyjkiem, da radę takie coś wpasować?? :wink: Pozdrawiam, Karol Załozyłem takie do GT'ka. Nie da sie konfigurowac zestawu - jest jaki jest - podlaczasz pod co chcesz - masz 2 temp (wiec zostaje olej i woda, bo na egt za mala skala jest) plus cisnienie oleju. Minusy; - nie ma centralki wiec nie zapamietauje peakow i nie mozna ustawic alarmow, trzeba co jakis czas kontorlowac okiem (temp to jeszcze ale cisnienie oleju pewnie jak cos sie stanie to zauwazy sie za pozno) - w konsoli srodkowej to jednak taki sredni pomysl, to nie jest miejsce gdzie sie patrzy wygodnie, zdecydowanie bardziej chwale sobie moj daszek w wrx centralnie na srodku - jezeli jednak kupisz 1din to potrzebna ci bedzie do ladnego montazu jeszcze jakas ramka od radia Plusy; - wychodzi o wielej taniej niz defi te duze z centralka - jak nie mozna znalezc daszka plus zegarow w dobrej cenie, to jest fajne rozwiazanie, wkladasz zamiast radia i tyle... a radio i tak sie w pojezdzawkowych autach wywala Wiec ladnie zaslepiasz dziure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Dzięki Sebastian za odpowiedź. Nie chcę montować wskaźników w miejscu zegarka tylko z jednego powodu - nie podoba mi się to Musi być ładny widok na zegarek i za nim na wlocik na masce Tak się już do tego układu przyzwyczaiłem, że tam zegarków nie wepchnę Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Czy ktoś zna jakieś źródło zegarów STRI w Polsce? Jeśli tak to poproszę o info na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Info poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 nomad, pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 rpw, Siedziałem ostatnio w aucie z zegarami na słupku i nie zasłaniają bardzo. Ja siedzę mocno przysunięty do przodu (bom krótki ), więc wystawały może 1-2 cm poza obrys słupka (z mojej perspektywy of koz). A zawsze bardziej wieśniacko wydawalo mi się na słupku, więc raczej na 98% je tam zamontuje Jasne. Ja gdybym teoretycznie montował, to chyba jednak na środku. :wink: Ale wiele zależy od wyglądu samych zegarów i tego jak pasują do konkretnego wnętrza. A Ty jak, zamówiłeś już coś? Muszę w końcu zobaczyć tego Twojego potwora szos przy najbliższej okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 harvester, niumen dzięki za PW, jestem już po rozmowie z dystrybutorem STRI i niestety podobno nie ma możliwości ustawiania Warning'u i sprawdzenia Peak'u we wskaźnikach STRI z serii Xline. Czy ktoś kto je ma może się wypowiedzieć? BTW Cena super atrakcyjna w stosunku do DEFI :shock:, niestety możliwości wskaźników najprawdopodobniej dużo mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 nomad, nie linczujcie wojownicy tylko - ale i warning i peak jest dostępny w serii SM niechcianych przez nikogutko Auto Gauganów No tak ale to nie greddy, Stri ani tym bardziej defi Pozdrawiam Grzegorz PS. Azrael, kiedyś pisał, że budzik bez warningu, jakby trochu bez sensu jest i ja się z nim w pełni zgadzam. Przeca, jak butujesz nie będziesz cały czas zglądał, czy EGT to 880, czy może już 930 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 nomad, nie linczujcie wojownicy tylko - ale i warning i peak jest dostępny w serii SM niechcianych przez nikogutko Auto Gauganów No tak ale to nie greddy, Stri ani tym bardziej defi Pozdrawiam Grzegorz PS. Azrael, kiedyś pisał, że budzik bez warningu, jakby trochu bez sensu jest i ja się z nim w pełni zgadzam. Przeca, jak butujesz nie będziesz cały czas zglądał, czy EGT to 880, czy może już 930 Jak najbardziej się z Tobą zgadzam co do funkcji Warning...Ja na szczęcie mam ten problem z głowy, kupiłem DEFI, jeszcze jak były w miarę rozsądnych pieniądzach :wink: Na temat STRI dopytuje pod kątem znajomego, który poszukuje czegoś w miarę niezawodnego i za dobrą kasę bo perspektywa wyłożenia ok 4k PLN za 3 wskażniki + CU2 jest mało atrakcyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 nomad, jeszcze Cię przekonam tylko do AutoGałganów serii SM....ale to już innym razem 4 tysiące to faktycznie dramat, a był moment, że za 2000 PLN można było rozsądną konfigurację (EGT, Boost, Temp Oil) łyknąć. Kursiki, ja za swój TEIN SSM dałem 3.900 PLN a koledzy się ostatnio dowiadywali - 5.600 PLN :shock: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 dowiadywali - 5.600 PLN :shock: :shock: :shock: Nie dawno montowałem i dałem duuuuużo mniej :shock: [ Dodano: Sob Kwi 04, 2009 10:19 pm ] A Ty jak, zamówiłeś już coś? Muszę w końcu zobaczyć tego Twojego potwora szos przy najbliższej okazji. na razie tylko boost. W środe monstuje (narazie byle gdzie, aż będzie komplet). Wpadnij na ułęż 26ego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Harvester, bo do WRX zawsze było taniej Tein z top mountami, czy golas ? Bo golas jest tańszy i to sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Tein z top mountami Ten :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Wpadnij na ułęż 26ego Jak mi zrobisz rezerwację na prawym to chętnie. :wink: A ceny za DEFI są rzeczywiście przesadzone. Jest na to jakiś sensowny rynek wtórny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Jak mi zrobisz rezerwację na prawym to chętnie. :wink:Da się załatwić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Czyli jakie najlepiej zegary założyć? Załóżmy dwa przypadki najbardziej rozpowszechnione na forum: 1. Seria 2. Po remapie. (odetkane) Jakie trzy wskaźniki zaproponujecie do powyższych aut? Po mojemu boost, temp. oliwy i ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Nie jestem super znawcą tematu ale wydaje mi się, że EGT jako ten trzeci. Ja osobiście mam tylko Boost +EGT. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 I najlepiej przede wszystkim z alarmami - bo w praktyce jak sie jedzie, to i tak sie na zegary chyba za wiele nie zerka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 aztec wedlug moich obserwacji najczesciej na forum poleca sie egt, ja jako ten 3ci zakladam cisnienie paliwa, obecnie mam boost, do kompletu doloze jeszcze temp. oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 EGT się poleca bo szybko reaguje jeśli coś się niedobrego dzieje i masz szansę zareagować przed poważniejszymi skutkami awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Pomęczę Was odrobinę. Gdzie podłączyć boost'a? Czy w tę zaśplepkę można wkręcić sondę od EGT? Którędy ze wszystkimi przewodami wejść do środka auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v-max Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Pomęczę Was odrobinę. Gdzie podłączyć boost'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Pomęczę Was odrobinę. Gdzie podłączyć boost'a? Obrazek Czy w tę zaśplepkę można wkręcić sondę od EGT? Obrazek Którędy ze wszystkimi przewodami wejść do środka auta? Ja mam puszczone przewody przez tą gumeczkę: Termoparę zamontuj na kolektorze wydechowym na 4-tym cylindrze, jak najbliżej bloku. W downpipe odczyty nie będą prawidłowe. Co do podłączenia boosta, nie mam teraz podłączonego, ale przewody są: Jak wróci zegar, to przepinam jeden przewód z kolektora na trójnik, a przewód z trójnika w miejsce tego pierwszego (zaznaczone na zielono). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 :arrow: v-max i niumen Dzięki. Boost mamy odfajkowany. Co do EGT. Jaką normalną temperaturę mają spaliny na wyjściu z cylindrów w seryjnym aucie? Jak rozumiem należy poczynić takie czynności, żeby odczyt temp spalin był najbardziej miarodajny, ale czy ktoś robił porównanie: jak spada temperatura mierzona z kolektora i z downpipe? Może wystarczy skorygować o konkretną wartość i odpowiednio ustawić warning (zamiast normalnych 850-900 stopni ustawić np.800?) W jakim celu został wykonany otwór w moim downpipe? Jeszcze olej: Temperatura, czy ciśnienie? Jak rozumiem ciśnienie spada wraz ze wzrostem temp. a dodatkowo np. przy uszkodzeniu pierścienia olejowego poinformuje nas o spadku ciśnienia (temp. cały czas taka sama). Co lepsze? Jak czytać zegar ciśnienia? (kiedy można ruszyć w tango ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 temperatura oleju, po tym poznasz kiedy oliwa jest gotowa do upalania, jesli idzie o cisnienie to zegar nie poinformuje cie w pore jesli cos zlego bedzie sie dziac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się