Skocz do zawartości

nomad

Użytkownik
  • Postów

    262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nomad

  • Urodziny 23.09.1980

Profile Information

  • Skąd
    LKR
  • Auto
    STi '03

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nomad

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

15

Reputacja

  1. nomad

    Forester STi SG9 LHD

    To się nazywa mocne wejście w świat Subaru. Gratuluję Forka
  2. Witam, Możecie podać mi dane techniczne aku do mojej imprezy. Naklejka z mojego obecnego jest nieczytelna a muszę szybko coś zakupić bo powoli zaczyna niedomagać.
  3. Jeśli ktos z Was ma ScanMastera to bardzo poprosze podesłać na adres 80nomad@wp.pl :wink:
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Mam do łyknięcia za dobrą kasę Bridgestony RE050A, z tym, że są w rozmiarze 235/45/17. Co myślicie o oponie w tym rozmiarze do STi?? Do tej pory jezdziłem tylko na oponie 225/45/17...
  7. Silnik był remontowany jakieś 6tyś km temu. Zaraz po remoncie problemu nie było. Jakiś czas później wymieniłem przepływkę potem pojawiły się problemy z wolnymi obrotami.
  8. Witam, Mam problem ze zbyt niskimi wolnymi obrotami. Po rozgrzaniu silnika utrzymują się na poziomie ok 500rpm, nie falują, samochód nigdy nie zgasł. Czasami podczas dojeżdżania do świateł spadają troszkę poniżej 500rpm i wtedy wywala mi "miss fire" na 4 cylindrze. Samochód ma nowy przepływomierz. W związku z w/w problemami wyczyściłem już silnieczek krokowy, wymieniłem cewkę na 4 cylindrze, wymieniłem świece. Niestety mam daleko do najbliższych speców od Subaru więc proszę Was o ew. wskazówki. Nie wiem czy to istotne ale zauważyłem jeszcze, że check engine po kilku dniach sam się kasuje. Poza problemem z wolnymi obrotami samochód jezdzi bardzo dobrze.
  9. Dzięki carfit BTW musisz otworzyć jakiś oddział gdzieś bliżej Lublina, bo tak to sam muszę się męczyć z drobnymi naprawami
  10. Witam, Jak w temacie, proszę o pomoc w zlokalizowaniu silniczka krokowego. Czym najlepiej go wymyć, znalazłem na forum informację o benzynie ekstrakcyjnej. Alkohol izopropylowy da radę??
  11. Ja seryjny DV kupiłem za dobre pieniądze na Forum. Z tego co pamiętam to ok 100pln kosztował.
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...