Jump to content

nomad

Użytkownik
  • Posts

    262
  • Joined

  • Last visited

About nomad

  • Birthday 09/23/1980

Profile Information

  • Skąd
    LKR
  • Auto
    STi '03

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

nomad's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

15

Reputation

  1. Witam, Możecie podać mi dane techniczne aku do mojej imprezy. Naklejka z mojego obecnego jest nieczytelna a muszę szybko coś zakupić bo powoli zaczyna niedomagać.
  2. Jeśli ktos z Was ma ScanMastera to bardzo poprosze podesłać na adres 80nomad@wp.pl :wink:
  3. Mam do łyknięcia za dobrą kasę Bridgestony RE050A, z tym, że są w rozmiarze 235/45/17. Co myślicie o oponie w tym rozmiarze do STi?? Do tej pory jezdziłem tylko na oponie 225/45/17...
  4. Silnik był remontowany jakieś 6tyś km temu. Zaraz po remoncie problemu nie było. Jakiś czas później wymieniłem przepływkę potem pojawiły się problemy z wolnymi obrotami.
  5. Witam, Mam problem ze zbyt niskimi wolnymi obrotami. Po rozgrzaniu silnika utrzymują się na poziomie ok 500rpm, nie falują, samochód nigdy nie zgasł. Czasami podczas dojeżdżania do świateł spadają troszkę poniżej 500rpm i wtedy wywala mi "miss fire" na 4 cylindrze. Samochód ma nowy przepływomierz. W związku z w/w problemami wyczyściłem już silnieczek krokowy, wymieniłem cewkę na 4 cylindrze, wymieniłem świece. Niestety mam daleko do najbliższych speców od Subaru więc proszę Was o ew. wskazówki. Nie wiem czy to istotne ale zauważyłem jeszcze, że check engine po kilku dniach sam się kasuje. Poza problemem z wolnymi obrotami samochód jezdzi bardzo dobrze.
  6. Dzięki carfit BTW musisz otworzyć jakiś oddział gdzieś bliżej Lublina, bo tak to sam muszę się męczyć z drobnymi naprawami
  7. Witam, Jak w temacie, proszę o pomoc w zlokalizowaniu silniczka krokowego. Czym najlepiej go wymyć, znalazłem na forum informację o benzynie ekstrakcyjnej. Alkohol izopropylowy da radę??
  8. Ja seryjny DV kupiłem za dobre pieniądze na Forum. Z tego co pamiętam to ok 100pln kosztował.
  9. Osobiście nie widziałem, znajomy mi mówił, myślał, że to ja, często tam jestem w tych godzinach
  10. No Panowie przyznać się czyją niebieską imprezę dzisiaj przed 10:00 na rondzie koło Gali drogówka ścigała?
  11. Wymiana ogarnięta. Najwięcej problemu było z odłączeniem gumowych przewodów od filtra, paluchy poharatane ale dało rade ciśnienia w układzie nie było, nic się praktycznie nie wylało, niewielka ilość paliwa wylądowała na zabezpieczeniu ze szmat. Mała wskazówka z mojej strony dla kogoś kto będzie samodzielnie wymieniał filtr: warto odkręcić dodatkowo dwie śrubki mocujące zbiornik z płynem do mycia szyb, zyskujemy trochę więcej przestrzeni do działania w okolicy filtra Jeszcze raz dzięki wszystkim za wskazówki. Pozdro
  12. Thanks Panowie, o takie wskazówki właśnie mi chodzi . Lanek Wielkie dzięki za ofertę pomocy, myślę, że jakoś to ogarnę.
  13. WItam, Jako, że po raz pierwszy będę samodzielnie wymieniał filtr paliwa, bardzo proszę o wskazówki dla laika. Przede wszystkim chodzi mi o to czy przed odłączeniem filtra od przewodów powinienem w/w przewody w jakiś sposób zacisnąć ( tak żeby się jak najmniej paliwa wylało ). Każda wskazówka mile widziana.
  14. Też mam ten zestaw, stosunkowo niedrogi, działa bardzo fajnie w STi 2.0, Info o sprzedawcy ew. na PW :wink:
×
×
  • Create New...