Sikor Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 a w zwykłym H6 sa takie jak w każdym czyli się dogadaliśmy. Legacy H6 L=316mm, Outback 2,5 (oraz 3) L=296mm Legacy 2.0 :arrow: 277mm To dopiero są spowalniacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Adam12, właśnie nie! haubi65, dokładnie tak, dziękuję! Legacy 2.0 też ma 296mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Legacy 2.0 też ma 296mm Może nowe, mój 2.0 MY07 na 100% ma 277 :arrow: mierzyłem. Tak też jest w katalogach, np. brembo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Sikor, faktycznie racja - ale ważne, że inne/mniejsze niż w trzylitrówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Teraz już chyba wszystko jasne :wink: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Czy ktoś może ma receptę na płużenie? Wiem że najlepiej byłoby zmienić stabilizator, ale to dopiero za rok z uwagi na gwarancję. Wiecie może jak bezpiecznie dla opon ustawić zbieżność w Legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 capricorn, musiałbyś się przejechać moim i zobaczyć, czy rozpórka coś dała. Wg mnie jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Czy ktoś może ma receptę na płużenie? Skręcać mniej koła? ;-) A tak bardziej serio - jak założyłem niższy profil to auto znacznie lepiej pokonuje zakręty, ale... felgi jadą do warsztatu... Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 capricorn, musiałbyś się przejechać moim i zobaczyć, czy rozpórka coś dała. Wg mnie jest lepiej. Do Krakowa trochę nie po drodze :wink: Skręcać mniej koła? ;-) na rondach będzie ciężko :wink: A tak bardziej serio - jak założyłem niższy profil to auto znacznie lepiej pokonuje zakręty, ale... felgi jadą do warsztatu... coś w tym jest że na 18 mniej odczuwalne, ale zbliża się zima i chciałbym mieć więcej frajdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 na rondach będzie ciężko :wink: :shock: poważnie nawet na rondach masz z tym problem? Na pewno masz geometrie ok? Ja mam problem z płużeniem na mokrym torze (kielce w szczególności), ale w trakcie zwykłej jazdy (nawet w deszczu) praktycznie ten problem nie występuje. mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 capricorn napisał(a): na rondach będzie ciężko :wink: :shock: poważnie nawet na rondach masz z tym problem w sensie ciężko jechać prosto :wink: -- 8 paź 2010, o 13:07 -- Ja mam problem z płużeniem na mokrym torze (kielce w szczególności jak byś się wybierał, daj znać z miłą chęcią pojadę bo dawno nie byłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Moze jakis zimowy sjs w styczniu? Ma byc duzo sniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 jestem za :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 jestem za A może zbierzemy grupę i namówimy Janusza na jakieś spotkanie w sobotę? W tym roku się udało... Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 ja do stycznia odpadam niestety, bom zagranicą Stąd propozycja stycznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Ja i teraz i w styczniu jestem za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Właśnie nadszedł moment zakupu Legacy, ale ponieważ sporo czasu upłynęło to w grę również wchodzi nowe Legacy 2010 w wersji GT. Pytanko do was czy ktoś miał z tym doczynienia i może porównać do Spec.B. Myśle o aucie z 2009 r. w wersji z MT a jeśli to nowe 2010 GT to AT bo MT nie ma. Z ciekawych informacji które uzyskałem od Dealer'a nowe GT ma zawieszenie również bilstein'a pokrętło SI Drive, lepsze przyśpieszenie i mniejsze spalanie w mieście niż Spec.B co wy na to ? Spalanie to niższe oczywiście w trybie Intiligebt bo w automacie to konieczność. Dodam iż automat to nie problem dla mnie, lubie MT ale ten AT z nowego Legacy działa super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 w grę również wchodzi nowe Legacy 2010 w wersji GT Nowego GT już chyba nie kupisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Nie rozumiem ??, Można kupić już używki a także w salonie sprzedają, dodatkowo w Wawie jest jeden demo car też do sprzedania. http://www.autotrader.pl/subaru-legacy-sedan-2.5-gt-macintosh-2010/113913701/ Więc co miałeś na myśli ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Chodziło pewnie o wycofanie silników turbo ze wszystkich modeli oprócz imprezy. Te na sprzedaż to resztki... :wink: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=134395 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Może i resztki ale trochę dziwne te resztki skoro można wybierać kolor i wyposażenie .... osobiście rozmawiałem wczoraj z dalekim znajomym który sprowadza takie auta z UE bo wychadzą taniej nią u nas bo 158 tyś za nowego. Wiec trochę ta informacja nie do końca jest wiarygodna jeśli chodzi o kraje UE. Tak czy inaczej ja i tak chcę używkę bo budżetu na 160 tyś nie starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Chodziło pewnie o wycofanie silników turbo ze wszystkich modeli oprócz imprezy dokładnie to miałem na myśli :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Właśnie nadszedł moment zakupu Legacy, ale ponieważ sporo czasu upłynęło to w grę również wchodzi nowe Legacy 2010 w wersji GT. Pytanko do was czy ktoś miał z tym doczynienia i może porównać do Spec.B. Myśle o aucie z 2009 r. w wersji z MT a jeśli to nowe 2010 GT to AT bo MT nie ma. Z ciekawych informacji które uzyskałem od Dealer'a nowe GT ma zawieszenie również bilstein'a pokrętło SI Drive, lepsze przyśpieszenie i mniejsze spalanie w mieście niż Spec.B co wy na to ? Spalanie to niższe oczywiście w trybie Intiligebt bo w automacie to konieczność. Dodam iż automat to nie problem dla mnie, lubie MT ale ten AT z nowego Legacy działa super. Posiadam Spec.B i jezdzilem 2.5GT. Subiektywnie GT jest bardziej dynamiczne ze wzgledu na kopa od turbiny. Az do niedawna bylem tez przekonany, ze w rzeczywistosci tak jest, ale odkad ostatnio moim SB szedlem łeb w łeb z nowym STIem, to juz nie jestem pewny Zawieszeniowo są zbliżone, choć GT jechałem tylko na trasie, nie na torze. GT znacznie więcej pali, wolnossące SB potrafi być bardzo oszczędne (na trasie spala mi regularnie 9 do 10l/100km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Czy jak nabędę tą zabawkę, mogę wówczas się do grupy podpiąć : Dla zainteresowanych link do oferty: http://legacygt.com/forums/showthread.p ... ht=gt+spec Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ale kocur :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się