raju Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 troche zdjec do poogladania http://carscoop.blogspot.com/2009/04/20 ... hotos.html tyl mi sie podoba, przod ...hmm. Cocpit jakby byl z alu ale pewnie plastik :???: Wizualnie zdjęcia mnie nie przekonują. Wygląda jak zaostrzona Tribeca :roll: (mówię o Outbacku) Legacy zdecydowanie bardziej, a tył a'la Lexus GS wygląa spoko :cool: Na zdjęciach widać bardzo przyzwoitą jakość materiałów użytych do wykończenia wnętrza, dobre spasowanie i na pewno ciekawsze wyposażenie. Środkowe kratki nawiewu nareszcie będzie można zamknąć Szerszy, dłuższy - nie ma siły, musi się lepiej prowadzić. Badziej obawiam się elektrycznego wspomagania :roll: Czekam z niecierpliowścią, ponieważ segment D to konkurencja, której absolutnie nie można zlekceważyć :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Chodzi mi o to, że z nieznanych mi przyczyn samochody Subaru mają małe bagażniki Czy tak do końca nie znanych :?: Coś za coś... :wink:, da się przeżyć :cool: Dałoby się, gdyby nie te ceny i małe bagażniki -ale to już wchodzi na inny wątek Fajniej byłoby, gdyby te bagażniki były jednak większe [ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 10:06 am ] Ciekawe ile to będzie ten "wielki kufer", bo jak dotychczas bagażniki Subaru są niezbyt okazałe cos kojarze informacje ze ma byc duzy - po zlozeniu siedzien 2000l To sporo, ale jadąc z rodziną tylne siedzenia raczej powinny być rozłożone Chciałbym mieć samochód, który ma te 400+ litrów bez kombinacji z rozkładaniem siedzeń. Badziej obawiam się elektrycznego wspomagania A czego się tu obawiasz? Toyota i Honda już od dawna to stosują i chyba nie jest źle? Chociaż może niektórym przeszkadza ta lekkość w kręceniu kierownicą Zaleta jest taka, że jak wspomaganie nie pracuje to nie pobiera energii (pompa oleju). Wiem, że jak silnik ma 160KM to się tego nie zauważa, ale tak jest. Poza tym-olej ze wspomagania nie wycieknie dobra, może się spalić elektronika sterująca tym silnikiem elektrycznym, ale do tej pory chyba już nauczyli się to robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Impreza 5d 301 litrów, Legacy sd 433 litry, kombi 459 litrów. Mało. Rozmiary zbliżone do bagażników samochodów o klasę mniejszych Podobnie jak w saabie 9-3 (425l), p407 (407l), ar159 (405l) czy lexusie is (398l). A wszystko z tego samego segmentu. Więc wcale nie mamy tak najgorzej Nowe legacy będzie większe to i bagażnik urośnie. Ba, będzie można położyć siedzenia. Natomiast na dziś dzień jako intrygujące auto z dużym bagażnikiem sprawdzić się może SsangYong Rodius :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Impreza 5d 301 litrów, Legacy sd 433 litry, kombi 459 litrów. Mało. Rozmiary zbliżone do bagażników samochodów o klasę mniejszych Podobnie jak w saabie 9-3 (425l), p407 (407l), ar159 (405l) czy lexusie is (398l). A wszystko z tego samego segmentu. Więc wcale nie mamy tak najgorzej Nowe legacy będzie większe to i bagażnik urośnie. Ba, będzie można położyć siedzenia. Natomiast na dziś dzień jako intrygujące auto z dużym bagażnikiem sprawdzić się może SsangYong Rodius :razz: Na Alfę ani Peugeota nigdy nie patrzyłem. Raczej była to Mazda 6 lub Avensis, o Octavii nie wspomnę, bo na Skody jestem uczulony ale słyszałem, że też ma czym się pochwalić Gdyby Impreza 5dr miała ok. 380 litrów byłoby super, a ma ile ma Szkoda jedynie tego, że obecny Legac ma bagażnik jak moja Corolka, a jest o segment wyżej. A tym Ssakiem to raczej nie jestem zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Podobnie jak w saabie 9-3 (425l), p407 (407l), ar159 (405l) czy lexusie is (398l). A wszystko z tego samego segmentu. Więc wcale nie mamy tak najgorzej To przykłady dobrze dobrane. Ale jak widać nie jesteśmy też tak daleko w tyle nawet jeśli chodzi o segment D Premium: A4 - 480l, avant - 490l, BMW 3 - 460l, C-Klasa - 475. Powiedziałbym nawet, że jest całkiem dobrze. :cool: Wniosek - im lepsza marka tym mniejszy bagażnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Wniosek - im lepsza marka tym mniejszy bagażnik. to najlepszy smart jest? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 niech wywala Allrad to i bagaznik sie zwiekszy i pompersy sie zapakuje i tesciowa i pieska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to najlepszy smart jest? :wink: Nie da się zaprzeczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 niech wywala Allrad to i bagaznik sie zwiekszy i pompersy sie zapakuje i tesciowa i pieska No bez przesady, co za dużo to niezdrowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ja tam na bagażnik w Legacy absolutnie nie moge narzekac. Cztery razy sie juz przeprowadzalem w poprzek Europy i zabieralem ze soba za kazdym razem wszystko za jednym zamachem, w tym co najmniej trzy duuuuuze torby z ciuchami, walizka podrozna, komputer stacjonarny z monitorem, snowblade'y (raz nawet dwa komplety), do tego inne pierdoly np thermomix (kto zna, ten wie ze maly nie jest), kilka par butów etc. Owszem, część z tych rzeczy w kabinie przypięte pasami, ale większość w bagażniku. A co ważne, te w sumie ok 150kg dodatkowo na tylnej osi mialo tylko niewielki wplyw na prowadzenie nawet przy predkosciach przekraczajacych 200kmh. A gdyby to bylo Spec.B kombi, to już w ogóle by nie było problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 jak wymsknęło mi się 'narzeknięcie', że się siedzenia nie składają to usłyszałem, że legacy to nie auto do przewożenia lodówek i trudno się z tym nie zgodzić, w związku z tym nawet nie czuję potrzeby składania :razz: mi pasuje wózek, torby, trochę piwa (na drogę :wink: ) i jest spoko :cool: oczywiście octavia ma olbrzymi... ale nie wiem czy ktoś by się zamienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 oczywiście octavia ma olbrzymi... ale nie wiem czy ktoś by się zamienił Jacyś chętni skuszeni osławionym średnim spalaniem silnika 1.9 TDI na poziomie 3.5l ON na 100km pewnie by się znaleźli... ...no może nie na tym forum. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Na zdjęciach widać bardzo przyzwoitą jakość materiałów użytych do wykończenia wnętrza Raju, gdzie uczą oceniania jakości materiałów na podstawie zdjęć ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Raju, gdzie uczą oceniania jakości materiałów na podstawie zdjęć ? :wink: Pewnie tu na forum, niektorzy potrafia nawet ocenic grubość lakieru na podstawie zdjecia z otomoto. Ja obstawiam ze plastik w Legacy bedzie taki sam jak w nowym Foresterze i Imprezie, czyli nie rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike-l Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 siedziałem i powiem że nie ma rewelacji, zwłaszcza srebrne wstawki wyglądają dosyć plastikowo , ale to tylko moje odczucie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 siedziałem i powiem że nie ma rewelacji, zwłaszcza srebrne wstawki wyglądają dosyć plastikowo , ale to tylko moje odczucie.Pozdrawiam czyli zgodnie z tradycją. przy takim wykonaniu i cenach to ciemno widzę konkurowanie a A4 Allroad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Legacy IV to była próba wejścia w segment premium. Subaru jednak zmieniło podejście i nowe legacy będzie konkurować raczej z lagunami i innymi takimi. Myślę, że można spodziewać się auta bardziej rodzinnego o zdecydowanie mniej sportowym charakterze, które ma mniej technicznych bajerów. Nacisk będzie na wygodę a nie na to jak jeździ. Czytałem gdzieś z przerażeniem, że subaru konstruując nowe legacy zaczęło od modelu rodziny siedzącej na aluminiowej ramie i obudowało ta ramę autem... podobno najtrudniej było zrobić.... dach tak, żeby nie było uczucia skrepowania (tak miszcze z subaru próbowali wymyślić dach na nowo)!! Niestety subaru odeszło z rajdów i przestaje robić auta które maja dobrze jeździć a główkuje nad tym, jak poprowadzić linie dachu 10cm wyżej niż konkurencja i to jest ich główny problem przy konstruowaniu auta. To chyba widać, ze marka zmierza w zupełnie nowym kierunku. Wg mnie ta strategia jest skazana na niepowadzenie, bo po co mi napęd 4x4 i symetryczny układ napędowy jak auto go nie wykorzystuje ? Konkurencja zaraz będzie oferować samochody 4x4 (nie mowie już o A4 czy 3jce, ale Insignia, Passat, 9-3 nawet nowa astra) i to szybsze niż subaru. Subaru jest jedyna marka nie premium, która montuje silnik wzdłużnie w samochodach z mała mocą. To nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wime Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 takie cos znalazlem http://www.flickr.com/photos/swpars/3470205928/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Kario, powiedz no, rozmawiałeś z kimś z FHI, że się z taką pewnością wypowiadasz nt. "nowej strategii Subaru" czy tak sobie stukasz w klawisze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkers Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Legacy IV to była próba wejścia w segment premium. Subaru jednak zmieniło podejście i nowe legacy będzie konkurować raczej z lagunami i innymi takimi. Myślę, że można spodziewać się auta bardziej rodzinnego o zdecydowanie mniej sportowym charakterze, które ma mniej technicznych bajerów. Nacisk będzie na wygodę a nie na to jak jeździ. Czytałem gdzieś z przerażeniem, że subaru konstruując nowe legacy zaczęło od modelu rodziny siedzącej na aluminiowej ramie i obudowało ta ramę autem... podobno najtrudniej było zrobić.... dach tak, żeby nie było uczucia skrepowania (tak miszcze z subaru próbowali wymyślić dach na nowo)!! Niestety subaru odeszło z rajdów i przestaje robić auta które maja dobrze jeździć a główkuje nad tym, jak poprowadzić linie dachu 10cm wyżej niż konkurencja i to jest ich główny problem przy konstruowaniu auta. To chyba widać, ze marka zmierza w zupełnie nowym kierunku.Wg mnie ta strategia jest skazana na niepowadzenie, bo po co mi napęd 4x4 i symetryczny układ napędowy jak auto go nie wykorzystuje ? Konkurencja zaraz będzie oferować samochody 4x4 (nie mowie już o A4 czy 3jce, ale Insignia, Passat, 9-3 nawet nowa astra) i to szybsze niż subaru. Subaru jest jedyna marka nie premium, która montuje silnik wzdłużnie w samochodach z mała mocą. To nie ma sensu. chyba jestem w stanie się z tym zgodzić. ale to jest dowód na to, że marka się zmienia pod wpływem wymogów rynku. to chyba nie jest wada :?: z drugiej strony, premierze większości modeli spod znaku sześciu gwiazd towarzyszą kontrowersyjne opinie. i czy do tej pory było to problemem? z doświadczenia wiem, że ocenianie fury ze zdjęć, plotek i opowieści nie ma sensu. rzeczywistość ZAWSZE jest inna. pzdr, pawkers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Subaru buduje samochody takie jak chce wiekszosc klientow, dla tych kilku entuzjastow zasze zostaje Prodrive albo podobne firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Wg mnie ta strategia jest skazana na niepowadzenie, bo po co mi napęd 4x4 i symetryczny układ napędowy jak auto go nie wykorzystuje ? Konkurencja zaraz będzie oferować samochody 4x4 (nie mowie już o A4 czy 3jce, ale Insignia, Passat, 9-3 nawet nowa astra) i to szybsze niż subaru. Subaru jest jedyna marka nie premium, która montuje silnik wzdłużnie w samochodach z mała mocą. To nie ma sensu. Niesposob sie niezgodzic, przy mocach 150-160KM w wolnychssakach przyspieszenie ok 10s do 100kmh/ nie jest zadna rewelacja,nie mowiac juz o spalaniu.Dla wielu naped 4x4 i dobre prowadzenie nie wystarczy, srednie osiagi i wysokie spalanie odstraszaja nieco.Mamy dobrego diesla ale bez automatu i tez nie jakos super mocnego ,takie osiagi daje "zwykle" 2,0 od BMW.Jedyny szybki woz to Spec B ale cena nalezy do wysokich. Dlaczego nie moze byc mocnego wolnego ssaka z przyspieszeniem np 8s w rozsadnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Wg mnie ta strategia jest skazana na niepowadzenie, bo po co mi napęd 4x4 i symetryczny układ napędowy jak auto go nie wykorzystuje ? Konkurencja zaraz będzie oferować samochody 4x4 (nie mowie już o A4 czy 3jce, ale Insignia, Passat, 9-3 nawet nowa astra) i to szybsze niż subaru. Subaru jest jedyna marka nie premium, która montuje silnik wzdłużnie w samochodach z mała mocą. To nie ma sensu. Niesposob sie niezgodzic, przy mocach 150-160KM w wolnychssakach przyspieszenie ok 10s do 100kmh/ nie jest zadna rewelacja,nie mowiac juz o spalaniu.Dla wielu naped 4x4 i dobre prowadzenie nie wystarczy, srednie osiagi i wysokie spalanie odstraszaja nieco.Mamy dobrego diesla ale bez automatu i tez nie jakos super mocnego ,takie osiagi daje "zwykle" 2,0 od BMW.Jedyny szybki woz to Spec B ale cena nalezy do wysokich. Dlaczego nie moze byc mocnego wolnego ssaka z przyspieszeniem np 8s w rozsadnej cenie? przecież jest H6.... Każdy wolny ssak będzie "dużo" palił. Przynajmniej w ogólnej opinii. PS. nie rozumem po co bicie piany na temat spalania. Ostatnio jak mój OBK był w ASO dostałem zastępcze Vectre '08 2.0 i po 270 km po Wrocławiu na stacji wyszło 11.7 l. czyli podobnie jak w OBK 2.5MT i tylko litr mniej niż WRX, który ma 2 x więcej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 I o tym mowie ,jest H6 ,drogie H6 i TYLKO H6 a oprocz tego cienizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 I o tym mowie ,jest H6 ,drogie H6 i TYLKO H6 a oprocz tego cienizna. H6 samo w sobie nie jest drogie. Problem w tym, że w EU dostępne jest tylko w wersji z nawigacją, automatem i skórą co podnosi znacznie koszty. No ale jak ktoś ma 160k to i znajdzie dodatkowe 30k na "gadżety". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się