Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Nawiążę znowu do "ulubionego" pisma, ale artykuł polski zamiast przedruku z AutoBilda - AutoŚwiat 05.05.08 nr 19/2008 nowe STi - konkluzja: niezbyt

praktyczne auto o doskonałych własnościach jezdnych, czyli właściwie

nihil novi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie o forku pisalem juz (ale, ze skrypt dodaje nowy moj wpis do starego, ktory byl ostatni w watku, to watek sie nie podniosl):

W najnowszym chyba "Auto moto sport" (albo podobnym) pisza o nowym Forku, ze buja sie i ryje przodem niemilosiernie - lekki zakret i od razu podsterowny, odjac gazu i nadsterowny. Pisza tez, ze to pierwszy SUV, ktory jezdzi lepiej po terenie, niz po czarnym (a Forek zawsze slynal z doskonalych wlasciwosci na obu) - w terenie niby zachowuje sie swietnie i prawie, prawie mozna bokami po szutrze jezdzic, gdyby nie VDC. I tu ciekawa sprawa, bo inaczej, niz to opisuje SIP, twierdza, iz VDC wylaczyc sie nie da, a jedynie czesciowo zdezaktywowac - wlacza sie duzo pozniej, ale i tak na szalenstwa po sniegu nie pozwala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo?

 

http://www.scoobyblog.com/2008-05-08/su ... a-sti-2008

 

No ciekaw jestem, jak ten 2.5T z MY'08 bedzie wygladal po 24-godzinnym wyscigu.

 

Nie widze, zeby pisali, czy wypuszczaja na tor juz dotarta maszyne ;-) pierwszy i drugi przeglad w pitstopie oraz docieranie przez pierwsze 10kkm :mrgreen:

 

btw. nie wiecie jakie czasy wykrecaly STI i GT na Nurburgringu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklama genialna, autoironia zniewala :twisted:

zgadza się, ale nie jestem przekonany, czy w naszym krajowym wydaniu byłaby równie zrozumiała. Mam wrażenie, że nowa oferta Forka 08, szczególnie z dieslem, jest skierowana do mainstreamu (jak np. RAV czy CR-V), choc oczywiscie samochod jest o niebo lepszy od konkurencji.

Od kilkunastu lat pracuje w "reklamówce" i gdy pokazałem te obrazki kilku osobom z branży wszyscy oprocz zachwytu mieli podobne wątpliwości.

Nie mniej, brawo dla Subaru - widać, że są odważni i rozwijają wizerunek. Jest bardzo łatwo dołączyć reklamą do marek promocyjnych, za którymi przemawia tylko "atrakcyjna" cena... :) Cóż, zawsze znajdzie sie amator C-Crossera... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilkunastu lat pracuje w "reklamówce" i gdy pokazałem te obrazki kilku osobom z branży wszyscy oprocz zachwytu mieli podobne wątpliwości.

Ale ludzie "z branży" czasem tak mają, że reagują zupełnie inaczej niż "masowy" odbiorca :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ludzie "z branży" czasem tak mają, że reagują zupełnie inaczej niż "masowy" odbiorca :mrgreen:

zdecydowanie tak - dlatego "Rama na działce", czy "Delma w domu" biły rekordy wsparcia sprzedaży, choć na żadnym konkursie reklamy nawet sie nie pojawiły ;)

 

P.S. chyba nie chciałbym, aby Subaru stało się produktem dla masowego odbiory - ale ja nie jestem udziałowcem FHI. Jeszcze... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

dziś przeczytałem porównanie legacy z passatem, c5 i laguną w autoświecie (diesle)

no i legacy na końcu zostało minimalnie za francuzami a zdecydowany zwycięzca - wiadomo vw (chyba ni mogło być inaczej - w końcu test niemieckich dziennikarzy)

wyliczone wady - mało funkcjonalnie bo kanapa się nie składa (prawda), kiepskie plastiki - ponoć cienkie "jak papier ryżowy" (może prawda), fotel za wysoko i nie trzyma (jak dla mnie w sam raz)

ponadto niepraktyczny brak ramek w drzwiach :shock: , opis odcinanej głowy 3-latka za pomocą elektrycznych szyb subaru :shock:

testerowi gasł na niskich obrotach na dwójce (mi też na początku - kwestia wyczucia) no i go to wkurzało choć podobną przypadłość passatowi był "skłonny wybaczyć" :razz: ze względu na 70 litrowy bak :razz: (no i zestopniowanie skrzyni)

w kategorii ceny passat też wygrał test - cena od 98890 z tm, że po dodaniu wypsażenia z subaru - załamka - felgi 17 cenią na 4000, halogeny 810, alarm nawet trzeba dokupić za 900, lakier metallic 2200, czujniki parkowania 2200 :???:

ale jedno się zgadza w 100% - laguna nowa jest, tak jak napisali, brzydka :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez czytalem ten artukul ale po niemiecku i w nim legacy byl najleprzy jesli chodzi o naped i zawieszenie (czyli to co w aucie najwazniejsze) reszta to bejery i kwestja upodoban no i legacy jest juz od konca 2003 czyli prawie staruszek ale taki ze hoho. Osobiscie uwazam ze jesli outback byl o 50 punktow gorsze od passata to w rzeczywistosci jest rowno bo ci koledzy tak naciagaja aby w koncu 1 byl passat. Jaszcze sie nie zdarzylo ba japonczyk wygral z niemcem. Naprzyklad nie bylo porwnania wlasciwosci terenowych bo tu by passata zmiazdzyl o 100 punktow :mrgreen: .

 

http://autozeitung.de/online/render.php?render=0125552

 

http://www.autobild.de/artikel/vergleic ... 65503.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyliczone wady - mało funkcjonalnie bo kanapa się nie składa (prawda),

Mi sie wydaje ze od MY07 kanapa sie sklada w sedanie.

 

Obrazek

 

no mi się nie składa na pewno (chyba, że jak instrukcja przyjdzie to ujawni się jakiś magiczny przycisk... swoją drogą ciekawe kiedy ją przyślą?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi się nie składa na pewno (chyba, że jak instrukcja przyjdzie to ujawni się jakiś magiczny przycisk... swoją drogą ciekawe kiedy ją przyślą?)

Czy w AŚ mowa o kanapie w sedanie? W kombi się składa na 100%.

Też się zastanawiam kiedy będzie instrukcja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...