Przemeq Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 eddie_gt4, a tak Ci dobrze szło i już chciałem pochwalić "nowego edddiego" na forum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 eddie_gt4, a tak Ci dobrze szło i już chciałem pochwalić "nowego edddiego" na forum . niektorych rzeczy nie da sie zmienic tak szybko... p.s. rozumiem, ze znow otrzymam jakies paski? p.p.s. tak naprawde uwazam, ze ta wypowiedz p. Airikkala daje wiele do myslenia i moglaby byc poczatkiem jakiejs dyskusji, ale juz wiem, ze na tym Forum dominuje (najczesciej odgornie sterowany) poglad, ze symetryczne AWD i niski srodek ciezkosci to motoryzacyjny cud swiata, ze Subaru iz ze best, blah blah blah, i koniec kropka... a ze juz SWRT od lat jest juz tylko statysta w WRC to nikogo nie obchodzi... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 eddie_gt4, to, że N14/S14 jest porażką jest już faktem, znanym wszystkim, tak że ta wypowiedź nie wnosi do dyskusji niczego nowego, a tym bardziej nie jest "początkiem jakieś dyskusji". On zresztą powiedział, że nie chodzi o to, że technologia subaru jest zła, a jedynie o to, że przesadzili z wysunięciem od przodu silnika myśląc, że dociążona przednia oś = lepsze sterowanie, a tymczasem wyszła z tego podsterowność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 ale juz wiem, ze na tym Forum dominuje (najczesciej odgornie sterowany) poglad, ze symetryczne AWD i niski srodek ciezkosci to motoryzacyjny cud swiata, ze Subaru iz ze best, A czy ktoś w ogóle śmie to kwestionować :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 przesadzili z wysunięciem od przodu silnika myśląc, że dociążona przednia oś = lepsze sterowanie, a tymczasem wyszła z tego podsterowność... Tak na marginesie, to aż dziw, że musieli tak zrobić, aby się o tym przekonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi.m Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 1. symetryczne AWD i niski srodek ciezkosci to motoryzacyjny cud swiata, ze Subaru iz ze best, blah blah blah, i koniec kropka... 2. A czy ktoś w ogóle śmie to kwestionować :?: Nawet jeśli... to patrz punkt pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 ale juz wiem, ze na tym Forum dominuje (najczesciej odgornie sterowany) poglad, ze symetryczne AWD i niski srodek ciezkosci to motoryzacyjny cud swiata, ze Subaru iz ze best, A czy ktoś w ogóle śmie to kwestionować :?: Niektorzy, np. ja za wiekszy cud uwzaja S-AYC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 ale juz wiem, ze na tym Forum dominuje (najczesciej odgornie sterowany) poglad, ze symetryczne AWD i niski srodek ciezkosci to motoryzacyjny cud swiata, ze Subaru iz ze best, A czy ktoś w ogóle śmie to kwestionować :?: Niektorzy, np. ja za wiekszy cud uwzaja S-AYC. Popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Swoja droga, to "kopie" S-AYC zastosowala juz Honda w modelu Legend, a teraz Audi w nowym S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 ale juz wiem, ze na tym Forum dominuje (najczesciej odgornie sterowany) poglad, ze symetryczne AWD i niski srodek ciezkosci to motoryzacyjny cud swiata, ze Subaru iz ze best, A czy ktoś w ogóle śmie to kwestionować :?: Niektorzy, np. ja za wiekszy cud uwzaja S-AYC. Popieram I ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 I ja a kto Ciebie pytał? Sprzedajesz coś co ma napęd na jedno koło i jeszcze "to" zachwalasz, a mi tu o lepszości jakiś wielokołowych napędów :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 legacy dla wybranych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Swoja droga, to "kopie" S-AYC zastosowala juz Honda w modelu Legend Super, super - ale za szpery robią hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 za szpery robią hamulce Cudownie się jeździ z takimi systemami. Ty łycha w podłogę, a samochód tak: " :razz: " I weź z nim gadaj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Cudownie się jeździ z takimi systemami. Ty łycha w podłogę, a samochód tak: Ja tam się nie znam, ale jak się takie auto dłużej poupala - to potem nie ma czym hamować . Co nie zmienia faktu, że Honda Legend fajnym autem jest i basta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Cudownie się jeździ z takimi systemami. Ty łycha w podłogę, a samochód tak: Ja tam się nie znam, ale jak się takie auto dłużej poupala - to potem nie ma czym hamować . Co nie zmienia faktu, że Honda Legend fajnym autem jest i basta! jak sie ma 60+ lat to jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 a kto Ciebie pytał? Sprzedajesz coś co ma napęd na jedno koło i jeszcze "to" zachwalasz, a mi tu o lepszości jakiś wielokołowych napędów :razz: :wink: Póki co w rowerach nie ma SAYC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ale i tak potrafią być szybsze od SAWD http://www.rowerowe.net/content/view/696/100/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ale i tak potrafią być szybsze od SAWD http://www.rowerowe.net/content/view/696/100/ Gdyby nie ta jedna nawrotka i kangór byliby pewnie równo, albo z lekką przewagą samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Trochę naciągane, ale dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Wyścig jak te w Top Gear :grin: Gdyby w lesie biker nie jechał sobie slalomem po bandach po zbudowanej trasie tylko pociął na wprost to przyjechałby dużo wcześniej, pewnie jak w każdych takich wyścigach wcześniej zmierzyli oba czasy przejazdu i sprawdzili czy są podobne. ...kangór... Kangur :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Dokładnie o to mi chodziło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 O 21:00 na Discovery Science zaczął się godzinny program o zespole rajdowym Subaru. Jak ktoś ma ten kanał, to polecam uwadze. Pewnie będą też powtórki. Z poniższego linku wynika, że pierwsza jutro o 5 rano. :cool: http://programtv.idg.pl/program.asp?id=527 Rajdowe mistrzostwa świataZespół Subaru bierze udział w rajdach w Niemczech i Finlandii. Stawka jest wysoka. W programie kulisy przygotowań do startów w kolejnych imprezach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 ...kangór... Kangur :wink: o kurczę, ale wtopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 O 21:00 na Discovery Science zaczął się godzinny program o zespole rajdowym Subaru. Powtórka - już to leciało. I było w odcinkach tj. ten godzinny program to nie jest wszystko 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się