Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Zawsze mnie zastanawia, że w testach innych aut zdjecia są jakieś takie statyczne a Subaraki zazwyczaj w ogniu walki, bez miękkiej gry :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mcbeth, ja nie wiem skad sie wziela to opinia, ze nie wolno jezdzic na niskich obrotach? Inzynierowie BMW sa innego zdania i uznali, ze jedyny negatywny skutek to wibracje i dlatego na przyklad w swoich silnikach zastosowali cos co nazywaja "centrifugal pendulum", ktorego zadaniem jest wyeliminowanie wibracji i zachecenie kierowcow do jazdy na nizszych obrotach...

 

http://origin.bmw.de/de/de/insights/tec ... dulum.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mcbeth, ja nie wiem skad sie wziela to opinia, ze nie wolno jezdzic na niskich obrotach? Inzynierowie BMW sa innego zdania i uznali, ze jedyny negatywny skutek to wibracje i dlatego na przyklad w swoich silnikach zastosowali cos co nazywaja "centrifugal pendulum", ktorego zadaniem jest wyeliminowanie wibracji i zachecenie kierowcow do jazdy na nizszych obrotach...

http://origin.bmw.de/de/de/insights/tec ... dulum.html

 

Than_Junior, co to znaczy niskich i nizszych obrotach? Uwazasz, ze jedynym efektem ubocznym jazdy np benzynowym 2.0T na 5tym biegu przy 1.5 kRPM i wcisnieciu gazu do oporu, aby rozpedzic sie np do 4 kRPM beda jedynie wibracje oraz zwiazany z tym dyskomfort dla kierowcy? Bez zadnej szkody dla silnika? Bo tak wynika z tego, co napisales...

Wydaje mi sie, ze nawet inzynierowie BMW by sie pod taka technika jazdy nie podpisali... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, co to znaczy niskich i nizszych obrotach? Uwazasz, ze jedynym efektem ubocznym jazdy np benzynowym 2.0T na 5tym biegu przy 1.5 kRPM i wcisnieciu gazu do oporu, aby rozpedzic sie np do 4 kRPM beda jedynie wibracje oraz zwiazany z tym dyskomfort dla kierowcy? Bez zadnej szkody dla silnika? Bo tak wynika z tego, co napisales...

Wydaje mi sie, ze nawet inzynierowie BMW by sie pod taka technika jazdy nie podpisali... :-)

 

Tylko, że od początku mowa jest o Dieslu, który znacznie niżej niż benzyniak ma dobry moment. Starsze diesle, które nie kręciły się tak dobrze jak nowe to przy 1.5kRPM ciągnęły aż miło.

Co do strony BMW to taki ichni dwumas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że od początku mowa jest o Dieslu, który znacznie niżej niż benzyniak ma dobry moment. Starsze diesle, które nie kręciły się tak dobrze jak nowe to przy 1.5kRPM ciągnęły aż miło.

Co do strony BMW to taki ichni dwumas.

Moim zdaniem stwierdzenie Than'a mialo charakter ogolny i dotyczylo silnikow spalinowych bez rozroznienia na benzynowe oraz diesle, ale to wie najlepiej sam Than_Junior :-)

A ja czepiam sie tylko tego konkretnego fragmentu:

ja nie wiem skad sie wziela to opinia, ze nie wolno jezdzic na niskich obrotach? Inzynierowie BMW sa innego zdania i uznali, ze jedyny negatywny skutek to wibracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

socko, mowa byla o dieslu. Niemniej nawet przy benzyniaku sama zwykla jazda na niskich obrotach nie jest szkodliwa. Nigdzie nie pisałem o deptaniu! :-)

 

Zreszta przy nowoczesnych silnikach z cała elektronika nie jet to juz tak duży problem, jak to było dawniej.

 

Jedyne o co mi chodziło, to ze często na forum ludzie piszą tak, jakby w ogóle nigdy absolutnie nie wolno było jeździć na niskich obrotach, bo zaraz silnik eksploduje ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Ładne i szczegółowe fotki. Te cyferki (w kółkach) na prędkościomierzu to maksymalne prędkości na poszczególnych biegach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobi, tak jest :-)

 

Fajny pomysł od razu widać kiedy można redukować bieg :-)

 

-- 2 sty 2012, o 13:24 --

 

W Motor 1/2012 można znaleźć test Subaru XV, z ciekawostek opcjonalna skórzana tapicerka będzie wykonywana w Polsce. Podobny artykuł w Auto Świat. Nr. 1, 2 stycznia 2012 do tego wzmianka o nowej Imprezie (wersja US).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Motor 1/2012 można znaleźć test Subaru XV, z ciekawostek opcjonalna skórzana tapicerka będzie wykonywana w Polsce. Podobny artykuł w Auto Świat. Nr. 1, 2 stycznia 2012 do tego wzmianka o nowej Imprezie (wersja US).

Tak jest, w mieście Łodzi :mrgreen: :wink:

Ogólnie auto zebrało pochlebne opinie, podobno najlepszą opcją jest dyszel z 6MT, natomiast trochę mnie mimo wszystko rozbawiło podsumowanie, w którym stwierdzono, że brakuje opcji FWD... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyc interesujaca lektura (pierwsza czesc mozna se darowac, od razu czytamy annex :mrgreen: ), Subaru, no coz, wypadlo, delikatnie mowiac, srednio... :roll:

 

:arrow: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 104:EN:PDF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

syc interesujaca lektura (pierwsza czesc mozna se darowac, od razu czytamy annex :mrgreen: ), Subaru, no coz, wypadlo, delikatnie mowiac, srednio...

 

Phi :roll:. Dużo gorsze według tego zestawienia są od nas np. AMG, Lamborghini, Aston Martin, Bentley, Ferrari :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autolider-plebiscyt.pl/ no to .... Głosujemy !!! :mrgreen:

 

Jak widzę te wszystkie plebiscyty tworzone przez pseudodziennikarzy motoryzacyjnych, popartych konkretnymi środkami, pracującymi za konkretną kasę to mnie .. dziabie pod lewą łopatką. Zawsze, najważniejszą sprawą w ocenie auta jest ... pojemność bagażnika: " o jakie fajne Ferrari. Ciekawe jak duży ma bagażnik" :lol: :wink: Dlatego pewnie Forek wylądował w kategorii mały SUV ... I taki gównojad co układa te kategorie spycha auto na margines ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autolider-plebiscyt.pl/ no to .... Głosujemy !!! :mrgreen:

 

 

A dlaczego Forek to mały SUV i crossover a Outlander duży SUV i auto terenowe :shock:

 

 

Miałem dokładnie takie same odczucia. Chociaż od czasu jak w jakimś katalogu Auto-Świata prezentowali oktawię jako auto klasy średniej obok Mondeo, Avensisa czy Passata to już mnie nic raczej nie zaskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowesze "Auto Moto" 2.2012.test 18 kompaktowych suvów/crossoverów i Forek jest na 3 (!! :shock: ) miejscu zostawiając wszelkie X3,Tiguany,volvo XC60,Rav itp :mrgreen:

Kategorie: napęd ma 3 miejsce

nadwozie 6 miejsce

koszty 16 miejsce.

Jedynym mankamentem jest kiepskie wykonczenie,ale zaraz zaraz...porównanie wygrywa Dacia Duster a takie audi Q5 jest w generalce 24..wiem wiem pismaki,ale plusem jest to,że Forek jest na 24 auta w generalce na PODIUM:)

 

I ten komentarz końcowy:" Natomiast to ,czego Foresterowi mogą zazdrościć konkurenci ,to wręcz uwielbienie ze strony miłosników marki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym mankamentem jest kiepskie wykonczenie,ale zaraz zaraz...porównanie wygrywa Dacia Duster a takie audi Q5 jest w generalce 24..wiem wiem pismaki,ale plusem jest to,że Forek jest na 24 auta w generalce na PODIUM:)

 

Jeśli istotnym kryterium jest cena to wszystko jest możliwe ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...