hemi112 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 http://www.autokrata.pl/artykul/kaskader-z-teksasu-12512 jest kozak a i dobre auto wybrał:taka prędkośc,taki lot,wysiadł i uciekł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Test Forka SBD po liftingu: http://moto.pl/MotoPL/1,88389,10852981,Subaru_Forester_2_0_D___Za_kierownica.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Test Forka SBD po liftingu:http://moto.pl/MotoPL/1,88389,10852981,Subaru_Forester_2_0_D___Za_kierownica.html Zawsze mnie zastanawia, że w testach innych aut zdjecia są jakieś takie statyczne a Subaraki zazwyczaj w ogniu walki, bez miękkiej gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Test Forka SBD po liftingu:http://moto.pl/MotoPL/1,88389,10852981, ... wnica.html Jazda dieslem z DPF na 1500obr. Oszczędzamy paliwo a zaoszczędzone grosze odkładamy na nowy DPF i panewki. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 mcbeth, ja nie wiem skad sie wziela to opinia, ze nie wolno jezdzic na niskich obrotach? Inzynierowie BMW sa innego zdania i uznali, ze jedyny negatywny skutek to wibracje i dlatego na przyklad w swoich silnikach zastosowali cos co nazywaja "centrifugal pendulum", ktorego zadaniem jest wyeliminowanie wibracji i zachecenie kierowcow do jazdy na nizszych obrotach... http://origin.bmw.de/de/de/insights/tec ... dulum.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 mcbeth, ja nie wiem skad sie wziela to opinia, ze nie wolno jezdzic na niskich obrotach? Inzynierowie BMW sa innego zdania i uznali, ze jedyny negatywny skutek to wibracje i dlatego na przyklad w swoich silnikach zastosowali cos co nazywaja "centrifugal pendulum", ktorego zadaniem jest wyeliminowanie wibracji i zachecenie kierowcow do jazdy na nizszych obrotach...http://origin.bmw.de/de/de/insights/tec ... dulum.html Than_Junior, co to znaczy niskich i nizszych obrotach? Uwazasz, ze jedynym efektem ubocznym jazdy np benzynowym 2.0T na 5tym biegu przy 1.5 kRPM i wcisnieciu gazu do oporu, aby rozpedzic sie np do 4 kRPM beda jedynie wibracje oraz zwiazany z tym dyskomfort dla kierowcy? Bez zadnej szkody dla silnika? Bo tak wynika z tego, co napisales... Wydaje mi sie, ze nawet inzynierowie BMW by sie pod taka technika jazdy nie podpisali... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Than_Junior, co to znaczy niskich i nizszych obrotach? Uwazasz, ze jedynym efektem ubocznym jazdy np benzynowym 2.0T na 5tym biegu przy 1.5 kRPM i wcisnieciu gazu do oporu, aby rozpedzic sie np do 4 kRPM beda jedynie wibracje oraz zwiazany z tym dyskomfort dla kierowcy? Bez zadnej szkody dla silnika? Bo tak wynika z tego, co napisales... Wydaje mi sie, ze nawet inzynierowie BMW by sie pod taka technika jazdy nie podpisali... :-) Tylko, że od początku mowa jest o Dieslu, który znacznie niżej niż benzyniak ma dobry moment. Starsze diesle, które nie kręciły się tak dobrze jak nowe to przy 1.5kRPM ciągnęły aż miło. Co do strony BMW to taki ichni dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Tylko, że od początku mowa jest o Dieslu, który znacznie niżej niż benzyniak ma dobry moment. Starsze diesle, które nie kręciły się tak dobrze jak nowe to przy 1.5kRPM ciągnęły aż miło. Co do strony BMW to taki ichni dwumas. Moim zdaniem stwierdzenie Than'a mialo charakter ogolny i dotyczylo silnikow spalinowych bez rozroznienia na benzynowe oraz diesle, ale to wie najlepiej sam Than_Junior :-) A ja czepiam sie tylko tego konkretnego fragmentu: ja nie wiem skad sie wziela to opinia, ze nie wolno jezdzic na niskich obrotach? Inzynierowie BMW sa innego zdania i uznali, ze jedyny negatywny skutek to wibracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 socko, mowa byla o dieslu. Niemniej nawet przy benzyniaku sama zwykla jazda na niskich obrotach nie jest szkodliwa. Nigdzie nie pisałem o deptaniu! :-) Zreszta przy nowoczesnych silnikach z cała elektronika nie jet to juz tak duży problem, jak to było dawniej. Jedyne o co mi chodziło, to ze często na forum ludzie piszą tak, jakby w ogóle nigdy absolutnie nie wolno było jeździć na niskich obrotach, bo zaraz silnik eksploduje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Test Forestera 2.0 D: http://www.autogaleria.pl/auto_test/subaru-forester-2.0d-comfort,621.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Test Forestera 2.0 D: http://www.autogaleria.pl/auto_test/subaru-forester-2.0d-comfort,621.html Ładne i szczegółowe fotki. Te cyferki (w kółkach) na prędkościomierzu to maksymalne prędkości na poszczególnych biegach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Dobi, tak jest :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Dobi, tak jest :-) Fajny pomysł od razu widać kiedy można redukować bieg :-) -- 2 sty 2012, o 13:24 -- W Motor 1/2012 można znaleźć test Subaru XV, z ciekawostek opcjonalna skórzana tapicerka będzie wykonywana w Polsce. Podobny artykuł w Auto Świat. Nr. 1, 2 stycznia 2012 do tego wzmianka o nowej Imprezie (wersja US). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 W Motor 1/2012 można znaleźć test Subaru XV, z ciekawostek opcjonalna skórzana tapicerka będzie wykonywana w Polsce. Podobny artykuł w Auto Świat. Nr. 1, 2 stycznia 2012 do tego wzmianka o nowej Imprezie (wersja US). Tak jest, w mieście Łodzi :wink: Ogólnie auto zebrało pochlebne opinie, podobno najlepszą opcją jest dyszel z 6MT, natomiast trochę mnie mimo wszystko rozbawiło podsumowanie, w którym stwierdzono, że brakuje opcji FWD... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobej Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 http://www.autolider-plebiscyt.pl/ no to .... Głosujemy !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 dosyc interesujaca lektura (pierwsza czesc mozna se darowac, od razu czytamy annex ), Subaru, no coz, wypadlo, delikatnie mowiac, srednio... :roll: :arrow: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 104:EN:PDF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 http://www.autolider-plebiscyt.pl/ no to .... Głosujemy !!! Głosujemy , głosujemy :!: Pamiętajcie że Subaraki są tam w wielu kategoriach i czasem którejś nie pomińcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 syc interesujaca lektura (pierwsza czesc mozna se darowac, od razu czytamy annex ), Subaru, no coz, wypadlo, delikatnie mowiac, srednio... Phi :roll:. Dużo gorsze według tego zestawienia są od nas np. AMG, Lamborghini, Aston Martin, Bentley, Ferrari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Ostatni numer miesięcznika Top Gear 2/2012 (edycja polska) - prezentacja Subaru XV oraz wywiad z Maleńczukiem dużo o jego STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 http://www.autolider-plebiscyt.pl/ no to .... Głosujemy !!! A dlaczego Forek to mały SUV i crossover a Outlander duży SUV i auto terenowe :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 http://www.autolider-plebiscyt.pl/ no to .... Głosujemy !!! Jak widzę te wszystkie plebiscyty tworzone przez pseudodziennikarzy motoryzacyjnych, popartych konkretnymi środkami, pracującymi za konkretną kasę to mnie .. dziabie pod lewą łopatką. Zawsze, najważniejszą sprawą w ocenie auta jest ... pojemność bagażnika: " o jakie fajne Ferrari. Ciekawe jak duży ma bagażnik" :wink: Dlatego pewnie Forek wylądował w kategorii mały SUV ... I taki gównojad co układa te kategorie spycha auto na margines ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 http://www.autolider-plebiscyt.pl/ no to .... Głosujemy !!! A dlaczego Forek to mały SUV i crossover a Outlander duży SUV i auto terenowe :shock: Miałem dokładnie takie same odczucia. Chociaż od czasu jak w jakimś katalogu Auto-Świata prezentowali oktawię jako auto klasy średniej obok Mondeo, Avensisa czy Passata to już mnie nic raczej nie zaskoczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 W dzisiejszym numerze tygodnika Motor z 16.01.2012 w dziale używane opis Evo IX i Imprezy STI. -- 16 sty 2012, o 14:34 -- A w Auto Świat z 16 stycznia jest o BRZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Najnowesze "Auto Moto" 2.2012.test 18 kompaktowych suvów/crossoverów i Forek jest na 3 (!! :shock: ) miejscu zostawiając wszelkie X3,Tiguany,volvo XC60,Rav itp Kategorie: napęd ma 3 miejsce nadwozie 6 miejsce koszty 16 miejsce. Jedynym mankamentem jest kiepskie wykonczenie,ale zaraz zaraz...porównanie wygrywa Dacia Duster a takie audi Q5 jest w generalce 24..wiem wiem pismaki,ale plusem jest to,że Forek jest na 24 auta w generalce na PODIUM:) I ten komentarz końcowy:" Natomiast to ,czego Foresterowi mogą zazdrościć konkurenci ,to wręcz uwielbienie ze strony miłosników marki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jedynym mankamentem jest kiepskie wykonczenie,ale zaraz zaraz...porównanie wygrywa Dacia Duster a takie audi Q5 jest w generalce 24..wiem wiem pismaki,ale plusem jest to,że Forek jest na 24 auta w generalce na PODIUM:) Jeśli istotnym kryterium jest cena to wszystko jest możliwe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się