Durbos Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 A tu najoryginalniejszy :wink: i najobfitszy w szczegóły tekst ze strony subaru-global http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_60853.pdf Upraszczając, tylko 2,5% momentu więcej? Nie wierzę, tutaj musi być drugie dno, może w przypadku wersji dołdowanych przyniesie to większe przyrosty? A może chodzi o zakres obrotów w których dostępny jest ten moment? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Również mam nadzieję, że nie tylko o spadek zużycia paliwa chodzi i że to chyba tylko taka zasłona dymna? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Nr. 40 auto- świata Subaru forester 2,0 D po 60 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Nr. 40 auto- świata Subaru forester 2,0 D po 60 000 km Taaa... jak zwykle mega profesjonalny artykuł. Autor twierdzi, że DNA, to system służący do wzywania pomocy w razie awarii samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Sprzegło nie padło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 jakie sprzęgło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 "off-road pl 4x4" numer 10(122)2010 6 stron o Forku-"klasyk kombi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 http://moto.wp.pl/gid,12735557,title,Subaru-Forester-20-D,galeriazdjecie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 "off-road pl 4x4" numer 10(122)2010 6 stron o Forku-"klasyk kombi" Czytałem, bardzo dobry artykuł, choć nie ustrzegli się kilku drobnych wpadek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 http://moto.wp.pl/gid,12735557,title,Subaru-Forester-20-D,galeriazdjecie.html Widać zardzewiały wydech BTW: Ktoś w komentarzach w stylu "onet'owym" pojechał z odpowiedziami tym co narzekali na sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 W październikowym GT (nr 142) opisano Imprezę STI niejakiego Przemka, w kolorze black mat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 jak bylo to nie bijcie http://www.fakt.pl/Auto-wpadlo-na-dziecko-Zdjecia,galeria-artykulu,84621,1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 http://moto.onet.pl/1627947,1,subaru-wrx-sti-to-juz-nie-impreza,artykul.html?node=2 ...acha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 http://moto.onet.pl/1627947,1,subaru-wrx-sti-to-juz-nie-impreza,artykul.html?node=2 ...acha ja nie wiem, czy to jest dobre posunięcie... ale komentarze są boskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 BartZ, np ten Mam Golfa tróje '94 z legendarnym TDI AFN, seria 130KM ale po zrobieniu wydechu, dolotu, sportowych kablach WN, filtrze, świecach, wywaleniu katalizatora i włożeniu resistor-chipa robi 235KM i 480 niutków, tak rwał asfald, że trzeba było go zeszperować z przodu bo inaczej ściągał od tej mocy i momentu. Przyśpieszenie 5,4s mierzone na profesjonalnym g-shock, max na autobanie do Berlina 274,8km/h, poszedł by więcej ale mi SLS AMG blokował drogę. W trasie przy 180km/h pali 4,85l a w mieście 5,9l jak są korki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 BartZ, np ten[ Mam%20Golfa%20tróje%20'94%20z%20legendarnym%20TDI%20AFN,%20seria%20130KM%20ale%20po%20zrobieniu%20wydechu,%20dolotu,%20sportowych%20kablach%20WN,%20filtrze,%20świecach,%20wywaleniu%20katalizatora%20i%20włożeniu%20resistor-chipa%20robi%20235KM%20i%20480%20niutków,%20tak%20rwał%20asfald,%20że%20trzeba%20było%20go%20zeszperować%20z%20przodu%20bo%20inaczej%20ściągał%20od%20tej%20mocy%20i%20momentu.%20Przyśpieszenie%205,4s%20mierzone%20na%20profesjonalnym%20g-shock,%20max%20na%20autobanie%20do%20Berlina%20274,8km/h,%20poszedł%20by%20więcej%20ale%20mi%20SLS%20AMG%20blokował%20drogę.%20W%20trasie%20przy%20180km/h%20pali%204,85l%20a%20w%20mieście%205,9l%20jak%20są%20korki. ] Cóż dodać, chwała TDI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 BartZ, o - fajny burdel się robi jak się zamiast cytowania zaznaczy obrazek - poprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 A ja rozszyfrowałem... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziedzic_Pruski Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,3518 ... owego.html Reklama dzwignia handlu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Spośród marek sklasyfikowanych na dalszych lokatach największą dynamiką wzrostu sprzedaży wyróżniają się Dacia (18. miejsce, 3,6 tys. sztuk, +104,9%) i Land Rover (26. miejsce, +104,6%), a także Subaru (+52,8%) czy Porsche (+86,1%). Źródło: Samar.pl Coraz więcej Subarynek na polskich drogach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver.sti Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Subaru Impreza WRX STi: awarie i problemy http://autokult.pl/2010/10/15/subaru-impreza-wrx-sti-awarie-i-problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Spośród marek sklasyfikowanych na dalszych lokatach największą dynamiką wzrostu sprzedaży wyróżniają się Dacia (18. miejsce, 3,6 tys. sztuk, +104,9%) i Land Rover (26. miejsce, +104,6%), a także Subaru (+52,8%) czy Porsche (+86,1%). Źródło: Samar.pl Coraz więcej Subarynek na polskich drogach... Wzrost cieszy, ale to jest chyba tylko odrabianie spadków sprzedaży z poprzedniego roku. Wzrost nabijają głównie diesle. A wśród nich prawdziwych subaromaniaków szukać ze świećą i to tylko na forumie. W artykule z autokult.pl o awaryjności Imprezy auto dokonał ciekawego podziału wersji Imprezy: " Pomimo tak szerokiej oferty silnikowej prawdziwi fani marki zapewne zdecydują się na WRX STI lub WRX STI Turbo ze względu na osiągi i świetne właściwości jezdne. Dziś skupimy się właśnie na tych wersjach, ponieważ są najbardziej popularne." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 i ten cytat świadczy o nikłej znajomości marki. Owszem, w pewnym roczniku, a dokładnie przy wprowadzeniu silnika 2.5T w cenniku zmieniono nazwę na STI Turbo. Ale wszyscy wiemy, że tym się nikt nie posługiwał/posługuje. Znacznie bardziej trafną metodą rozróżnienia byłoby użycie rocznika modelowego. Tym bardziej, że czytelnik niezorientowany może zrozumieć, że w tym samym czasie oferowane były obie wersje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 fakt ze subaru sie demokratyzuje wraz z wejsciem disla ale ten disel ma cos w sobie i dla fanow. mozna sobietroszke poupalac taniego opalu. Moze mniejsza frajda ale duzo wiecyj za te same dutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 U nas wersja z turbiną wycofana, a na Sydney Motor Show można było podziwiać Forestera S-Edition z 256 konnym silnikiem, taki młodszy kuzyn Forestera STI, z nowym systemem dystrybucji napędu, jak piszą. Szczegóły: http://www.autoblog.com/2010/10/15/subaru-forester-s-edition-concept-points-towards-sporty-new-mode/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się